Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema stergator spate,A Klasse 140,an 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    E simplu. Nu ca la mine...[/QUOTE]

    Acum sunt sigur ca asa este, mai ales ca a mai facut asa inainte de a desface totul.
    Atunci si-a dat drumul cand l-am folosit intensiv, asta pana a mai intrat apa si a ruginit.

    Totusi la tine ceva iti scapa, mai ales ca aveai tot ansamblul curat.
    M-am mai gandit, sa fie roata dintata uzata??

    Comment


    • #47
      Originally posted by valyvis10 View Post
      Totusi la tine ceva iti scapa, mai ales ca aveai tot ansamblul curat.
      M-am mai gandit, sa fie roata dintata uzata??
      Nu e uzata. Arata ca noua. Ai poza mai jos. Acolo o sa vezi si contactele care nu prea merg la tine.
      O sa desfac sa ma uit la releu, dar... acolo sigur nu a umblat nimeni niciodata! Arata impecabil! Inclusiv lipiturile.
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #48
        Originally posted by adip1962 View Post
        Nu e uzata. Arata ca noua. Ai poza mai jos. Acolo o sa vezi si contactele care nu prea merg la tine.
        O sa desfac sa ma uit la releu, dar... acolo sigur nu a umblat nimeni niciodata! Arata impecabil! Inclusiv lipiturile.
        Inainte de a desface totul, poti sa incerci sa micsorezi apasarea bratului pe luneta prin curbarea catre exterior .

        Comment


        • #49
          Am desfacut. E impecabil. Ai pozele atasate.
          Daca tot am desfacut, am refacut toate lipiturile. Ma duc sa verific la masina, dar nu-mi fac iluzii.
          Attached Files
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #50
            NU merge. Nu are putere. Cum pun stergatorul pe luneta cum se opreste in 5 cm.
            Pacat ca am dat comanda de carbuni. Acum o sa-i pun pe cei duri, daca nu va merge ca lumea, alt motor!
            Toate circuitele motorului au fost verificate de 2 ori. Toate contactele la fel.
            Nu mai am idei.
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #51
              Originally posted by adip1962 View Post
              NU merge. Nu are putere. Cum pun stergatorul pe luneta cum se opreste in 5 cm.
              Pacat ca am dat comanda de carbuni. Acum o sa-i pun pe cei duri, daca nu va merge ca lumea, alt motor!
              Toate circuitele motorului au fost verificate de 2 ori. Toate contactele la fel.
              Nu mai am idei.
              Imi pare rau pentru tine, tot ansamblul era impecabil.
              Intradevar cred ca este dus motorul.

              Comment


              • #52
                Rezolvat.
                Inlocuit motor cu unul ca si nou (cel putin arata mult mai bine ca al meu).
                Daca tot suntem aici, un ansamblu stergator luneta sh este 50 (Craiova) - 100 lei (Bucuresti).
                Unul nou este ceva peste 300 lei.
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #53
                  Revin cu problema mea - "stergatoarele parbrizului se opresc aiurea in modul intermitent/senzor_ploaie"

                  Cum sa resetezi stergatorul de parbriz (by mvmiler):

                  Mai intai extrageti/resetati releul (sau releele?) stergatorului fata (cum adica sa resetezi un releu?).
                  Acest releu este amplasat (de obicei) in cutia cu sigurante de pe langa roata de rezerva
                  (in A160/W168-ul meu, pe langa "cada" rotii de rezerva, exista o cutiuta neagra in care intra cateva fire).

                  Apoi, cu motorul pornit, toate usile inchise si stergator in pozitia #0 (oprit), fa urmatoarele:

                  pune stergatorul in pozitia #3 (cam ptr 1-2 secunde),
                  apoi coboara-l iarasi in pozitia #0 (si tine-l pe 0 cam 1-2 secunde),
                  apoi du-l pe pozita #1 ('senzor de ploaie') si stropeste un pic parbrizul
                  (adica apasa maneta de-a lungul ei.. Oare sa fie nevoie si de-o caldare de apa aruncata
                  d'afara de un amic? {ca sa ne asiguram ca senzoru' ala de ploaie are 'ce simti'})

                  si gata resetarea !!! (??? ; Zau? dar releul ala pe care l-am scos.. cand il pun la loc?)
                  Cica ar trebui sa functioneze intermitent si sa parcheze lamele in pozitia corecta,
                  adica "cea mai de jos" si nu pe mijloc.. in diagonala)
                  ------------
                  Stiti cumva cum se face (corect) resetu' asta ?
                  Last edited by gastorro; 05-04-2015, 11:58 AM.
                  eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                  Comment


                  • #54
                    eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by gastorro View Post
                      Revin cu problema mea - "stergatoarele parbrizului se opresc aiurea in modul intermitent/senzor_ploaie"

                      Cum sa resetezi stergatorul de parbriz (by mvmiler):

                      Mai intai extrageti/resetati releul (sau releele?) stergatorului fata (cum adica sa resetezi un releu?).
                      Acest releu este amplasat (de obicei) in cutia cu sigurante de pe langa roata de rezerva
                      (in A160/W168-ul meu, pe langa "cada" rotii de rezerva, exista o cutiuta neagra in care intra cateva fire).

                      Apoi, cu motorul pornit, toate usile inchise si stergator in pozitia #0 (oprit), fa urmatoarele:

                      pune stergatorul in pozitia #3 (cam ptr 1-2 secunde),
                      apoi coboara-l iarasi in pozitia #0 (si tine-l pe 0 cam 1-2 secunde),
                      apoi du-l pe pozita #1 ('senzor de ploaie') si stropeste un pic parbrizul
                      (adica apasa maneta de-a lungul ei.. Oare sa fie nevoie si de-o caldare de apa aruncata
                      d'afara de un amic? {ca sa ne asiguram ca senzoru' ala de ploaie are 'ce simti'})

                      si gata resetarea !!! (??? ; Zau? dar releul ala pe care l-am scos.. cand il pun la loc?)
                      Cica ar trebui sa functioneze intermitent si sa parcheze lamele in pozitia corecta,
                      adica "cea mai de jos" si nu pe mijloc.. in diagonala)
                      ------------
                      Stiti cumva cum se face (corect) resetu' asta ?
                      Salut!
                      Nu te apuca sa scotocesti dupa relee si sigurante pe langa roata de rezerva ca nu ai sa dai decat de pompa de vacuum( cutia aia neagra cu fire).
                      Cat despre senzor de ploaie...ai vrea tu..., as vrea si eu..., poate si colegii . Dar saraca buburuza, din '97 nici n-a pomenit de asa ceva.
                      Procedura ce ai postat-o tu, probabil, e valabila pentru alt tip de Mercedes. In nici un caz pentru w168.
                      Problema ta poate sa fie si una mecanica, a angrenajului. Atentie marita la ce s-a discutat mai sus si de unde au scos colegii releul(chiar daca e vorba de stergatorul spate). Acolo gasesti si releul stergatoarelor din fata!
                      Toate cele bune!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by gastorro View Post
                        ...........
                        INSA alta mi-e problema acum.. Cam de pe atunci (de cand cu sterg. spate)
                        a incetat** sa mai functioneze stergatorul fata pe prima pozitie, cea de tempomat
                        Acum, pe temomat (sau cum s'o numi..) face tura "de dus" bine, dar se opreste
                        cam la jumatea turei "de intors", uneori pe la mijloc, alteori aproape corect.
                        Se comporta de ca si cum senzorul ala (sau ce o fi el)
                        de "am ajuns inapoi in pozitia relaxat" nu mai functioneaza.

                        Stiti cumva daca este un senzor sau este pur si simplu un cronometru (releu) decalibrat ?
                        Care este principiul functionarii intermitente ?
                        Principiul trebuie sa fie similar cu cel de la stergatorul de spate, dar nu asta e important. Tie nu ti se mai intoarce stergatorul in pozitia initiala si ramane blocat pe undeva. Ca si idee vezi daca ridicand stergatoarele mai ai aceasta problema. Daca nu, asta inseamna ca motorul are o problema. Ori ai ramas fara carbuni ori, ca la mine pur si simplu s-a dus. Daca nu te pricepi, iti recomand sa schimbi motorul.
                        PS. nu ar fi rau sa citesti ce-am scris mai jos.
                        PS. Si eu as vrea tempomat si senzor de ploaie!
                        (Tempomatul este pilotul automat in versiunea MB. Daca nu crezi citeste "conducerea" pagina 25)
                        Last edited by adip1962; 05-05-2015, 18:50 PM.
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #57
                          "Parcarea" stergatoarelor nu are nici o legatura cu senzorul de ploaie.
                          Asa cum zic si colegii problema este in angrenajul motor, mai precis contactele electrice (pe care eu nu le-am curatat corespunzator) sau tendinta de blocaj a angrenajului (rugina multa).
                          In cazul tendintei de blocare a angrenajului se poate duce dupa caz:
                          - roata dintata de teflon, ca aici: http://www.benzworld.org/forums/w202...placement.html
                          -motorasul, ca la colegul adip.

                          Senzorul de ploaie inlocuieste temporizatorul, are acelasi rol cu cel din urma dar intervalul de timp este determinat de el.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by valyvis10 View Post
                            "Parcarea" stergatoarelor nu are nici o legatura cu senzorul de ploaie.
                            Asa cum zic si colegii problema este in angrenajul motor, mai precis contactele electrice (pe care eu nu le-am curatat corespunzator) sau tendinta de blocaj a angrenajului (rugina multa).
                            In cazul tendintei de blocare a angrenajului se poate duce dupa caz:
                            - roata dintata de teflon, ca aici: http://www.benzworld.org/forums/w202...placement.html
                            -motorasul, ca la colegul adip.

                            Senzorul de ploaie inlocuieste temporizatorul, are acelasi rol cu cel din urma dar intervalul de timp este determinat de el.

                            Corect!

                            Dupa ce am gasit/postat schema electrica de mai sus ^ ,
                            am inteles ca "vinovatul" este acel 'comutator intern',
                            al carui rol este exact de 'senzor stergator pozitia parcat".

                            Daca dupa un scurt impuls (0.2s) de 'stropeste parbrizul',
                            electro-motorul porneste doar un pic, cca 2 secunde,
                            (exact durata pe care releul de temporizare e facut s-o
                            prelungeasca), inseamna ca releus este ok si ca problema
                            este in 'partea logicii' de 'automentinere sau franare'.

                            Practic, in acest circuit/logica, exista doar 2 stari
                            dinamice posibile (de fapt trei**):

                            "1" = Tine motorul pornit, cam 99% dintr-o cursa completa
                            "0" = Pune frana regenerativa caci am ajuns in pozitia de parcare (cam 1% dintr-o cursa)

                            (astea ^ doua sunt mutual exclusive adica ori e una ori alta)

                            "Sart" = Este de fapt un "1"; Adica, daca motorul era
                            in starea "0" (oprit), forteaza-l in starea "1" (on)
                            pentru 2s cu ajutorul releului/temporizatorului,
                            iar daca era deja in "1", mai tine-l asa in "1" pentru inca 2s
                            (de-a lungul acestor "starturi" de 2s, eventualele treceri
                            prin parcare sunt ignorate).

                            impulsul*** :
                            Este imposibil sa punem/tercem maneta stergatorului in oricare
                            din pozitiile 1, 2 sau 3 (unde 0=oprit, 1=intermitent,
                            2=continuu_normal, 3=continuu_rapid) fara sa trecem si prin
                            pozitia 1 (adica intotdeauna vom da un scurt impuls si
                            releului care la randu-i va prelungi "ON-ul" cu inca 2s)
                            impulsul asta (trigger) se intampla chiar si la coborarea
                            rapida din pozitia 3 a stergatorului in 0/oprit.

                            Oare cum ajung la acest motoras?
                            Last edited by gastorro; 05-10-2015, 15:44 PM.
                            eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                            Comment


                            • #59
                              Poate te coafeaza ceea ce vezi/citesti aici. Spor sa ai!
                              Toate cele bune!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #60
                                Oare cum ajung la acest motoras?



                                De ajuns ajungi usor, totul este sa fii pregatit, asa cum ti-a indicat colegul:

                                -semne pe parbriz, alt fel nu mai parcheaza stergatoarele corect chiar da ca ai remediat problema,
                                -atentie la scoaterea bratelor,
                                - si sa nu ploua.

                                La mine inca una, aseara a sarit cureaua de accesorii.
                                Asa este cand nu schimbi rolele la timp (au 7 ani/aftermarket).
                                Sa vedem maine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF