Intai pune-o pe tester si vezi daca senzorul de citire a unghiului este "viu", sa iti indice valori live la fiecare rotire de volan.Daca ala e ok treci la switch-ul de la frana, daca ala e ok, resetare ESP.
A venit cineva cu un A class cu aceiasi problema, dar buba a plecat de la service dupa ce pt un scarait la volan i l-au scos si la montare au gresit centrarea, astfel masina mergea drept si volanul era inclinat la ~15-20grade.
De cate ori scotea volanul pt a ii modifica pozitia sa facem proba in mers senzorul arata numai valori cu sutele de grade.
Sters eroare, si s-a rezolvat.Prin virarea maxima pe loc nu vroia sa il calibreze.
Masina mergea drept, volan drept, eroarea a disparut.
A venit cineva cu un A class cu aceiasi problema, dar buba a plecat de la service dupa ce pt un scarait la volan i l-au scos si la montare au gresit centrarea, astfel masina mergea drept si volanul era inclinat la ~15-20grade.
De cate ori scotea volanul pt a ii modifica pozitia sa facem proba in mers senzorul arata numai valori cu sutele de grade.
Sters eroare, si s-a rezolvat.Prin virarea maxima pe loc nu vroia sa il calibreze.
Masina mergea drept, volan drept, eroarea a disparut.
Comment