Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema la servo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema la servo

    Am cumparat recent un A 140,AN 98.De o vreme am uneori probleme cu servo,din senin dupa cateva miscari de volan parca servo nu mai functioneaza si cand misc de volan(se invarte foarte greu) se aude un zgomot ca ci cand un manson de cauciuc ar strange coloana volanului.Sant 4-5 zile cand merge perfect tot timpul,iar 2-3 zile greu si tot asa.Problema aparut prima data cand am incalecat o bordura si aproape am ramas suspendat cu partea din fata.Atunci "mi-a strans" volanul prima data,am oprit motorul l-am repornit si si-a dat drumul cateva zile dupa care a inceput sa faca mai des.La pornire merge bine dupa cateva miscari ca si cum ai deschide o usa masiva din fier cu balamalele intepenite.
    Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat i-as fi recunoscator.

  • #2
    dute la un servis fa o constatare cine stie ce ai indoit tu acolop

    Comment


    • #3
      La momentul cand sa intamplat treaba cu bordura masina era la mine de cateva zile,poate nu are nici o legatura.

      Comment


      • #4
        Salut,

        Bordura ai luat-o pe partea dreapta a masinii?
        Daca este asa verifica alternatorul. Apoi....ulei ..contacte....etc
        Cauta pe forum ca s-a mai discutat problemele pompei de servodirectie.

        Comment


        • #5
          Stai linistit daca ai luat doar o bordura, a mea nu are gura sa spuna.
          Eu locuiesc o o strada....transee, si de cate ori vin incarcat cu masina ating daca nu sunt atent la intrarea pe strada.
          Prin oras dobitocii au pus delimitator de vitenza din asfalt exact la intersectia unei strazi cu prioritate cu alta ce are stop, dar bineinteles ala cu prioritate trebuie sa opreasca, deoarece iti rupe masina.
          Acolo eu de fiecare data uit de treaba aia, si dupa ce trec cu rotile din fata se aude bum, ma salveaza tampoanele pentru prinderea cricului.
          Daca lovesti cu fata, ai tampoanele de la jug, nu prea ai ce sa strici pe dedesubt, poate doar sa te urmareasca ghinionul ca nesimtitul.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Originally posted by leroiv View Post
            Am cumparat recent un A 140,AN 98.De o vreme am uneori probleme cu servo,din senin dupa cateva miscari de volan parca servo nu mai functioneaza si cand misc de volan(se invarte foarte greu) se aude un zgomot ca ci cand un manson de cauciuc ar strange coloana volanului.Sant 4-5 zile cand merge perfect tot timpul,iar 2-3 zile greu si tot asa.Problema aparut prima data cand am incalecat o bordura si aproape am ramas suspendat cu partea din fata.Atunci "mi-a strans" volanul prima data,am oprit motorul l-am repornit si si-a dat drumul cateva zile dupa care a inceput sa faca mai des.La pornire merge bine dupa cateva miscari ca si cum ai deschide o usa masiva din fier cu balamalele intepenite.
            Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat i-as fi recunoscator.
            Ziua buna!
            Ai putea in prima faza sa verifici daca nu ai cumva pierderi de lichid, apoi nivelul lichidului de servo din vasul de la pompa. Scoti capacul cu joja si ai sa observi 2 insemne, minim si maxim. Nivelul corect este intre cele doua insemne atunci cand motorul este cald.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Pe joja am 2 insemne in dreptul lor scrie 60 respectiv 90,acestea sa fie oare oare minimul si maximul la nivel?O sa duc masina la un service fiindca ma dispera,banuiala mea este ca are o problema electrica fiindca nu face figura asta tot timpul.Citind pe forum mi-am dat seama ca mai am o problema delicata la blocul de lumini:de la comutator pornesc pozitiile,dar cand pun pe faza scurta ,faza lunga nu functioneaza,aceasta din urma functionand la flash-uri,prin urmare pe timp de noapte circul cu becurile de ceata.

              Comment


              • #8
                Verifica nivelul ca e usor, daca e pompa bulita mai bine fai vant, ajungi ca mine sa bagi bani in ea pt orice nimic, si cand e s-o vinzi nu-ti mai vine s-o dai ca e pusa la punct; ajungi sai pui si bandouri laterale asa de fite.
                O pompa noua e 600e, mai bine scapa de ea.

                Blocul de lumini il rezolvi usor, gasesti pe forum "how to".
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Am observat mai atent problema si am constatat ca in momentul in care directia merge perfect se aude din zona motorului un "piuit" ca o mira la TV,iar atunci cand nu functioneaza servo acest "piuit"nu se mai aude.Mai am 2 cabluri electrice in locasul bateriei cu sigurante pe ele ce nu par a fi originale.O sa pun maine o poza ,poate imi spune-ti si voi parerile voastre.
                  Referitor la faza scurta/lunga(am pozitii,becuri de ceata,lampa ceata spate,dar faza scurta deloc,cea lunga se aprinde dar cand dau flash) ,credeti ca e problema din comutator,sau din maneta de pe volan?Multumesc!
                  Last edited by leroiv; 12-01-2011, 19:23 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by leroiv View Post
                    Am observat mai atent problema si am constatat ca in momentul in care directia merge perfect se aude din zona motorului un "piuit" ca o mira la TV,iar atunci cand nu functioneaza servo acest "piuit"nu se mai aude.Mai am 2 cabluri electrice in locasul bateriei cu sigurante pe ele ce nu par a fi originale.O sa pun maine o poza ,poate imi spune-ti si voi parerile voastre.
                    Referitor la faza scurta/lunga(am pozitii,becuri de ceata,lampa ceata spate,dar faza scurta deloc,cea lunga se aprinde dar cand dau flash) ,credeti ca e problema din comutator,sau din maneta de pe volan?Multumesc!

                    Seara buna!
                    "Piuitul" de care vorbesti cred ca este zgomotul ce il face pompa servo in timpul functionarii, mai degraba un bazait. Nu exista cabluri cu sigurante pe ele, toate sigurantele sunt fixate in socluri. Posibil ca cale doua cabluri sa fie montate artizanal pentru alimentarea pompei servo. Ar fi foarte buna o fotografie totusi.
                    Despre comutatorul de faza scurta/lunga si reparatiile lui sa mai discutat aici pe forum,colegii s-au mai confruntat cu probleme asemanatoare. Uite aici http://www.clubmercedes.ro/faza-lung...ghlight=maneta
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Ori e un "tiuit" ca atunci cand nu are pompa destul lichid?
                      Imi aduc aminte ca si eu aveam o siguranta pe cablul ala din compartimentul bateriei, iar cablul era prins la o alta siguranta din panou, dar exista si un releu atarnache pe acolo.Verifica daca nu cumva ai un releu in plus aruncat pe acolo, sau sub vasul pt lichid de parbriz; asta se numeste improvizatie.
                      Mie imi curgea si lichid, incat s-a dus pe apa sambetei pompa, ca a ramas pe uscat(alta noua).
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Si eu cred ca este bazaitul pompei atunci cand functioneaza.Atasez pozele.Cablul negru vine de sub mocheta din dreapta si se vede ,zgaraiat,pe rama cutiei bateriei un mic canal pt cablu care dupa parerea mea nu este din fabrica.Un capat al cablului este legat la "+" ,are pe el o siguranta de 10 A,si sper ca maine sa verific unde duce celalat capat.As vrea sa gasesc eu prima data care e problema,caci in momentul in care intru in service pt.ei e simplu:schimbam pompa,schimbam alternatorul etc.In a doua poza am un cablu rosu cu o siguranta de 15 A,cu un capat la "+" si celalat intra carcasa din fata schimbatorului ,oricum vreau sa o desfac si pe aceasta fiindca se vede ca nu la locul ei,poate gasesc acolo "releul fantoma".
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by leroiv View Post
                          Si eu cred ca este bazaitul pompei atunci cand functioneaza.Atasez pozele.Cablul negru vine de sub mocheta din dreapta si se vede ,zgaraiat,pe rama cutiei bateriei un mic canal pt cablu care dupa parerea mea nu este din fabrica.Un capat al cablului este legat la "+" ,are pe el o siguranta de 10 A,si sper ca maine sa verific unde duce celalat capat.As vrea sa gasesc eu prima data care e problema,caci in momentul in care intru in service pt.ei e simplu:schimbam pompa,schimbam alternatorul etc.In a doua poza am un cablu rosu cu o siguranta de 15 A,cu un capat la "+" si celalat intra carcasa din fata schimbatorului ,oricum vreau sa o desfac si pe aceasta fiindca se vede ca nu la locul ei,poate gasesc acolo "releul fantoma".
                          Salut!
                          Da... ce ai tu acolo e o improvizatie. Ceva nu functioneaza ... pompa probabil, sau e defecta instalatia pe undeva si a fost refacuta cu cablurile acelea. Uita-te sub vasul cu lichid pentru spalat parbrizul mai intai. Acolo ar trebui sa fie o caseta cu legaturile "originale " ale pompei. Vezi daca recunosti vre-unul din cablurile astea pe acolo. Uite cum ar trebui sa arate caseta despre care vorbesc : http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.49.htm (in subsolul paginii )
                          Ar fi bine daca ai putea sa stabilesti traseul cablurilor din poze totusi.
                          Bafta!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Sub spalator am cutia de plastic originala cu cele doua fire unul subtire si altul mai gros si in zona nu se observa interventii.Conexiunile sunt ruginite probabil din cauza unor scurgeri de la spalator.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by leroiv View Post
                              Sub spalator am cutia de plastic originala cu cele doua fire unul subtire si altul mai gros si in zona nu se observa interventii.Conexiunile sunt ruginite probabil din cauza unor scurgeri de la spalator.
                              Verifica tensiunile pe cele doua fire, intre fiecare si caroserie, cu motorul oprit si cu motorul pornit. Vezi daca firele din cutie alimenteaza pompa. Mai multe poti sa citesti aici: http://www.clubmercedes.ro/pompa-sev...ta-t20756.html S-a mai discutat problema asta si inca destul ...
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF