Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Proaspat insurat cu W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Tot in legatura cu rezervorul. Eu am curatat-o din cauza ca masina am cumparat-o din Romania si cum se poate vedea in lincul pe care am postat-o cu rezervorul, ca nu avea nu stiu ce mizerie in ea.

    Luand in considerare ca masina ta a fost adusa din Germania si a primit doar benzina mai de calitate, cu siguranta rezervorul pe interior ii lacrima.




    Stima
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #32
      Cu "endoscopul", cel putin din experienta mea, nu vezi absolut nimic, chiar daca are lumina in varf (aveam si ecran si camera color - device portabil). Minicamera aia nu focalizeaza si nu vezi nimic clar...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #33
        OK! Nu mai dau jos rezervorul! Ce ma framanta de cateva ore in care am tot cautat sa aflu(am luat laptopul la lucru ca sa nu ma streseze d-na) e ce ulei sa pun in grup? Cantitatea e 1,1 L. dar sa fie 80w-90 sau 85w-90 o marca cat mai buna probabil CASTROL chiar daca nu imi e cel mai pe plac sau sa vad cum pot sa intru in posesia unuia original? Si antigelul oare e mai deosebit sau G12 e ok? Am comandat deja ulei servo original si abtibildurile la butoanele de caldura!

        Comment


        • #34
          Originally posted by SHPAN View Post
          ce ulei sa pun in grup? Cantitatea e 1,1 L. dar sa fie 80w-90 sau 85w-90 o marca cat mai buna probabil CASTROL chiar daca nu imi e cel mai pe plac sau sa vad cum pot sa intru in posesia unuia original?

          Cod OEM... MB 235.7 85W-90 / MB 235.0 85W-90



          Originally posted by SHPAN View Post
          Si antigelul oare e mai deosebit sau G12 e ok?

          Nu este deosebit...


          Cod OEM... MB 325.0 si MB 326.0
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #35
            Avem topic-uri pe tema fluidelor .



            Important , sa fi atent la cod-urile acceptate de Mercedes ( ce a exemplificat colegul , Feri ; eventual consulta lista Bevo ) dar si mai important sa fi atent la intervalele de schimb al consumabilelor , intervale recomandate de constructor in cartea tehnica a masinii .

            Comment


            • #36
              Si a ajuns si primul element ce va unge cateva piese de la "tanculet"! Se poate citi pe cutie codul complet,ultimele doua cifre reprezentand cantitatea adica 1 L.(asa a concluzionat baiatul ce a comandat)! Tot azi am comandat si toate filtrele pe Mann cu exceptia celui de servo care e Bosh si ulei pt.grup LIQUI MOLY SAE 85 W-90.
              Attached Files

              Comment


              • #37
                Dupa alte ore de studiu care ma lasa pe ganduri la cate probleme vad cu reglajul motorului respectiv a injectiei mai am nelamuriri asupra kitului K1 pt.cutia de viteze la ce ajuta,daca e greu de schimbat si daca ar fi cazul sa il schimb? Si asupra aerului conditionat care am citit ca functioneaza doar cu un anumit freon care poate am sa il gasesc dar ca ar trebui unse cu un ulei special si anumite componente(am gasit care si in ce proportii) si ma intreb cum ungi un furtun? Pur si simplu cu o pensula? Daca ar fi cineva cu experienta prin zona care sa-mi rezolve dilema as fi mai mult decat incantat! Azi am luat si filtrele fara cel de la servo! Voi pune poze cand vor fi toate adunate! Sper la vesti bune!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by SHPAN View Post
                  am nelamuriri asupra kitului K1 pt.cutia de viteze la ce ajuta,daca e greu de schimbat si daca ar fi cazul sa il schimb?

                  Iti schimba bine cutia? Daca da atunci nu are rost sa il schimbi. De schimbat se schimba relativ usor!




                  Stima
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #39
                    Si azi ca sa-mi mai domolesc dorul de "bijuterie" am fost intr-o scurta vizita(ea stand intr-un garaj la cineva)! Am gasit astfel alte semne de intrebare cu privire la una alta si am facut poze ca sa ma lamuresc si eu! Cea mai extraordinara descoperire si care daca e asa cum imi inchipui e minunat pt.ca mi-a rezolvat dilema cu freonul este eticheta din imaginea de jos care spune si in engleza si in germana cum ca sistemul de AC a fost transformat incat sa functioneze cu freon R134a (traducerea mi-a fost oferita de un neamt),ceea ce nu am mai vazut(citit) pe nicaieri! Pareri? Si poate tot de asta si radiatorul AC arata atat de bine?
                    Attached Files

                    Comment


                    • #41
                      1. a si b nu am asa ceva pe masina mea...modelele KE-Jetronic au asa ceva.


                      2. Presupun ca se poate comanda pe OEM.


                      3. Lipsa releu...iarasi lipsa pe masina mea...


                      4. Aprinderea daca nu gresesc...corectatima daca da...


                      5. Acolo se introduce imbusul de 3 penru reglarea debitului de benzina in distribuitorul de injectii


                      6. Acel capacel este gaurit...home made...habar nu am de ce au gaurit-o.


                      7. Este topic deschis pe http://w-126.com/talk/viewtopic.php?f=3&t=187&hilit=izolatie+capota


                      8. Se poate revopsi...vezi in topicul meu la My Car.


                      9. Da intradevar are carlig pentru tractare OEM.




                      Stima
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #42
                        Răspund la ce pot ... sau, mă rog, încerc ...
                        1, 1-b, 4 - Citește aici http://www.benzworld.org/forums/w124...-position.html Se pare că ai senzor de oxigen și catalizator, iar de acolo se reglează amestecul, în sensul de a roti acel buton în poziția corespunzătoare calității benzinei, dată de cifra octanică. Asta, ce am citit și eu în linkul respectiv ... Dacă cineva știe mai concret, să se bage !
                        3 - Lipsește un releu ... Nu-mi pot da seama la ce servește, la mine locul acela e liber, nu are nici soclul releului ...
                        6 - Vara poți folosi torpedoul pe post de frigider Fără glumă: dacă ai AC-ul pornit și scoți acel dop, poți păstra o ciocolată în torpedou, fără să se topească (bineînțeles, pe perioada funcționării AC-ului). Nu înseamnă că îți poți face cuburi de gheață, dar ajută cât de cât ...
                        7 - Prenadez. Sau montajkit.
                        8 - Scoți bateria, dai jos tava, o cureți temeinic (o fi ea ruginită, dar e făcută din tablă de tanc, miram-aș să fie străpunsă), și o vopsești din nou, tot temeinic.
                        9 - Nu am mai văzut astfel de capac la cârlig. Mai fă poze, spre edificarea poporului.

                        Cele bune !
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #43
                          Originally posted by Levi View Post
                          6 - Vara poți folosi torpedoul pe post de frigider Fără glumă: dacă ai AC-ul pornit și scoți acel dop, poți păstra o ciocolată în torpedou, fără să se topească (bineînțeles, pe perioada funcționării AC-ului). Nu înseamnă că îți poți face cuburi de gheață, dar ajută cât de cât ...

                          Aici m-ai lasat gura casca...asta nu stiam (ne-avand inca AC). Bun, si de unde vine aerul rece?

                          P.S. Ai incercat la tine...ai observat vre-o diferenta?
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #44
                            Originally posted by mer_se280 View Post
                            ai observat vre-o diferenta?
                            Ciocolata nu s-a topit ...
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #45
                              Multumesc de lamuriri! Si de rapiditatea raspunsurilor! Voi reveni cu poze la capac si altele desigur saptamana viitoare cand va intra si "tanculetul" in "operatie"! Mai ramane momentan misterul cu instalatia de AC! Dar cel mai probabil e asa cum imi inchipui si am scapat de o mare durere de cap(daca va si functiona dupa ce voi baga freon R134a)!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF