Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pivoti 124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pivoti 124

    Dupa ce am folosit functia SEARCH....nu am gasit nimic care sa imi raspunda la intrebare si intrebarea e CUM NE DAM SEAMA CAND SCHIMBAM PIVOTII LA MERCEDES 124?

    Din cate am inteles eu nu scartaie nu bat....deci cum?Eu sincer vreau sa ii schimb pe ai mei dar nu stiu daca e cazul si poate cu banii de pivoti ii fac alte alea

  • #2
    De ce crezi ca pivotii de W124 sunt mai speciali? Am eu un topic la sectiunea W126 depre pivoti. E tot un drac...nu e aproape nicio diferenta intre pivotii celor doua serii... Si o sa vezi ca daca sunt varza ele CHIAR bat...

    Baga si tu o poza sa vedem cum arata ale tale.

    Sa nu te fenteze faza ca garnitura de cauciuc e crapata (nu rupta) pe ea. Eu am ajuns sa schimb inclusiv capetii de bara pentru ca mi s-a spus ca :... oau...bai...astia sunt "varza" . Vraza pe dracu, erau perfecti , doar garnitura trebuia schimbata.(ii am si acum, bagate la loc in cutiile celor noi care au fost puse pe masina).
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Poti sa mergi intr-un service care face ITP si o pui pe oscilatorul ala de acolo.Dai o bere la omul de acolo si iti spune exact ce are pe la articulatii.Eu de obicei asa fac.si cat despre zgomotul de la pivoti,se aude atunci cand este dus de tot.

      Comment


      • #4
        Eu la ai mei am manșonul de cauciuc distrus și tot nu bat când ia apă mai scârțăie un pic. Mai bine verifică-i la o stație ITP înainte să îi schimbi, eu am schimbat capetele de bră și nu aveau nici o problemă că m-a speriat un ”mecanic”

        Comment


        • #5
          Am vazut aria deschisa de DAN la PROBLEME TEHNICE 126 dar nu mi s-a parut ca imi raspundea exact la intrebare de aceea am decis sa mai sap putin...

          Problema e in felul urmator,la ITP nu a reiesit nici o problema la pivoti,la nimic...nu stiu acum cat de priceput era omul,pivotii mei i-am vazut arata bine,burdufurile sunt ok,nu au pierdut vaselina...insa am masina de 2 ani si jumatate si nu i-am schimbat niciodata si cu drumurile noastre mi-e cam frica sa nu o ia roata intr-o parte...Recunosc ca sunt cam vitezoman din fire

          Multumesc mult tuturora pentru raspunsuri

          Comment


          • #6
            Sa nu o ia o roata intr-o parte? Acum serios chiar ai senzatia asta?Ca daca e asa nu e de la pivoti.

            Comment


            • #7
              Nu e vb de asta am inteles ca la 124 cand pivotul e pe duca se rupe si de acolo expresia o ia o roata intr-o parte si cealalta in alta....pivotul tine fuzeta in partea de jos....

              Comment


              • #8
                Originally posted by sorinvuta View Post
                Nu e vb de asta am inteles ca la 124 cand pivotul e pe duca se rupe si de acolo expresia o ia o roata intr-o parte si cealalta in alta....pivotul tine fuzeta in partea de jos....
                Sincer pana acum nu am vazut nici un pivot sa se rupa , la nici o masina , dar , na, poate cel (cei) ce ti-au zis au vazut asa ceva .
                Poti sa te duci tu la orice statie itp sa verifici jocurile la pivoti , nu vei gasi nimic , te asigur .
                Are 21 de ani si inca nu sunt dusi pivotii (ma referam la a mea tigaie) . In caz ca ai burdufurile crapate , sparte , schimba-le , inainte sa faci asta scoate vaselina (daca se mai poate numi asa dupa atata timp) de acolo si schimb-o cu ceva mai bun (ceva grafitat) si gata .
                Numai bine !
                Mercedes . (punct)
                Mercedes w 124 300 e (1989)
                Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
                Mercedes w 211 220 cdi (2004)
                Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
                Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
                Lexus IS 300 (1999)
                Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by trancealot View Post
                  Sincer pana acum nu am vazut nici un pivot sa se rupa , la nici o masina , dar , na, poate cel (cei) ce ti-au zis au vazut asa ceva ...!

                  Am vazut eu! La un W201!
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Salutam!
                    Diferentele dintre pivotul de W126 si cel de W124 sunt totusi mari, ca si forma si ca prindere. Cel de W126 intra in brat pe deasupra si are piulita in cap, pe cand cel de W124 intra prin partea de jos si are stift. Ruperea pivotului cred ca poate sa se produca doar la lovire puternica a rotii.Ce poate sa se intample ar fi iesirea "rotulei" din cauza unei uzuri foarte mari.
                    Daca vrei sa verifici cat de cat, ridica masina pe cric si baga un levier sub roata. Ridica de levier si vezi daca ai joc(la pivot) pe verticala, oricum daca ai joc la pivot, la trecerea peste denivelari se aud "batai".
                    Attached Files
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Marius te-ai mai gandit si la noi?

                      A ce sa zic nu bate nimic o sa incerc sa fac sio treaba cu levierul dar cred ca o sa ii schimb...nu sunt scumpi insa nu stiu manopera la asa ceva cat duce...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sorinvuta View Post
                        Dupa ce am folosit functia SEARCH....nu am gasit nimic care sa imi raspunda la intrebare si intrebarea e CUM NE DAM SEAMA CAND SCHIMBAM PIVOTII LA MERCEDES 124?

                        Din cate am inteles eu nu scartaie nu bat....deci cum?Eu sincer vreau sa ii schimb pe ai mei dar nu stiu daca e cazul si poate cu banii de pivoti ii fac alte alea
                        Ridica si asigura rotile , pe rand , cu ajutorul crick-ului .
                        Executa miscari , cu mainile , stanga/dreapta, sus/jos,inainte/inapoi .
                        Pe verticala vei vedea daca ai joc la pivoti iar pe orizontala la rulmenti .

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sorinvuta View Post
                          Marius te-ai mai gandit si la noi?

                          A ce sa zic nu bate nimic o sa incerc sa fac sio treaba cu levierul dar cred ca o sa ii schimb...nu sunt scumpi insa nu stiu manopera la asa ceva cat duce...
                          Tot timpul -

                          Legat de manopera:
                          PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles

                          Pretul lor este intre 60 si 85 lei/buc, dar de ce sa ii schimbi daca sunt buni? Faci altceva cu banii, dar bineinteles ca tu vei stii cel mai bine ce trebuie facut.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Eu i-am schimbat si e de lucru foarte mult cu ei,i-a schimbat un verisor e mecanic dar a luat bratu jos si cu presa, e mult de lucru nu are rost s-ai schimbi daca nu bat si nu scartie.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by marinel View Post
                              Eu i-am schimbat si e de lucru foarte mult cu ei,i-a schimbat un verisor e mecanic dar a luat bratu jos si cu presa, e mult de lucru nu are rost s-ai schimbi daca nu bat si nu scartie.
                              Intr-adevar este ceva de lucru, dar este bine sa nu dai bratul jos ca strici si geometria la roti. Sunt suruburile alea cu excentrice, parca asa le zice. Sper sa nu gresesc.
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF