Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Opiniile voastre cu privire la A-Class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sunt prin Bucovina sa forjez masina...
    Am facut testul sobolanului care seamana cu mai cunoscutul test al elanului, singura diferenta fiind ca se inlucuieste elanul cu un sobolan. Era noapte, bezna, aveam 100+ km/h si am salvat un sobolan fara ca masina sa scrasneasca macar. La peste 80 pare lipita de sosea (la propriu) astfel incat se pot razui denivelarile...
    Am facut 700km intr-o zi fara sa ma simt obosit din alte cauze decat naturale.
    Am o intrebare pentru cunoscatori: balega de cal ataca vopseaua?
    Unless I'm very much mistaken...

    Comment


    • #32
      Trebuie sa va contrazic , detin si conduc un A140 , 5+1 , varianta lunga , AC , CD ,2003 , 80.000 km , am pentru ea nota 9 de oferit . Calitatea materialelor idn interior este excelenta , sunetul mult peste tot ce inseamna stock la alte masini de genul , spatiul este punctul forte la a mea , motorul este exceptional , condusul insa este cel care face masina una exceptionala , schimbul treptelor se poate face superb , motorul este unul de turatie ( nu de scarturi la semafor ) , consumul este excelent , sta pe viraje ca un adevarat Mercedes ( comparand-ul cu C class ) , autostrada A2 am facut-o cu 180 fara pb., ce sa mai zic , din punctul meu de vedere este o piesa reusita pentru casa Mercedes . Comparand-ul cu Smartul( detin si unul de-ala) masina este net superioara , plus ca daca-l pun langa un VW golf 5 TDI are un plus la spatiu si un minus la stabilitate deci tot acolo ajunge . Singurul dezavantaj este lipsa "botului" caracteristic pentru ai spune masina serioasa.!
      Alt plus este siguranta ( sistemul de siguranta este excelent , la impactul frontal in afara airbag-urilor , motorul intra sub masina , nu in masina (ca la masinile adevarate ). Aerul conditionat face fata cu succes acolo unde altele din gama nu fac , butoanele ar fi putut fi pozitionate un pic mai bine ... in rest totul la ea mi se pare extraordinar .

      Comment


      • #33
        Dragii mei,
        Deja comparati mere cu pere.
        A clase e o masina de oras care in afara de emblema mercedes nu are nimic in comun cu ideea de mercedes.
        E o masina facuta pt oras si in special cu un target foarte bine ales.Doar nu iti trimiti muierea cu plozii la scoala intr-o masina de 4,5 metri lungime.
        In anii 80 cand au scos 190 nemtii au mai suportat critici in privinta unei masini similare ca dimensiuni in comparatie cu modelele fabricantului.
        Si atunci i-au zis baby mercedes.
        Ca nu e o masina de drum lung asta o stim toti.Ca nu a fost un succes iara o stim toti.Dar sa ajungem sa-l comparam cu alte clase gen smart sau e class imi pare o super aberatie.
        Dok este un patimas al masinilor vechi la fel ca si eu.Nici eu nu as cumpara pt mine o astfel de masina.Nu m-asa regasi in interiorul ei.E un fel de strutocamila.Nici mica dar nici mare.Nici scunda dar nici inalta.Un fel de nici -nici.
        Iar o masina care sta pe drum doar cu ajutorul electronici ... cu parere de rau.. e doar o gluma .
        Am detinut pana acum sub diferite forme in jur de 15 masini, diferite marci.Nici una nu m-a dezamagit la comportamentul pe curbe ca a class.
        Daca e vreun posesor de a class amator de un test il astept .
        Cineva spunea mai sus ceva legat de w115 sau w123.Si pe el il invit la o plimbare pe transfagarasan. Eu cu rabla mea de 30 de ani si el cu a class lui.
        Cine ajunge primul sus da sticla de "wishiky" si friptura la Balea.
        Si apropo... si merg si pe orice fel de vreme.De preferinta ...iarna.
        Cu respect,

        Comment


        • #34
          Cu tot respectul , accept provocarea .... stabilim o data ... si sa fie un bax de "wishiky" ( sa bea tot clubul ) + o masa pentru tot clubul ..>!!! Eu sunt inca uimit de "A" si tin in continuare sa te contrazic . A-ul e o masina cu caracteristici de oras dar cu veleitati de drum intins .... turometrul de pe un A spune tot . Iar w123-ul tau sa nu sara de 2000 cmc ca sa fim kit . A 140 2003 Vs. W123 ???? ce motor.? Cu privire la vreme sunt de acord - A klasse tractiune fata - ! gandeste-te la o data si hai sa-i dam drumul.!

          Comment


          • #35
            Dragul meu Gabi,
            Uimit erai si la 560 de il aveai mai demult si la le baron de dupa si sigur si de bmw dinainte.
            Daca ai citi cu atentie paginile forumului cam toti membri de pe aici si-au prezentat masina .La fel am facut si eu.
            Din pacate tu nu ai inteles un lucru.
            Eu te-am provocat in ideea de a inchide sub o forma sau alta discutia care incepea sa fie din ce in ce mai apriga.Daca tu ai inteles altceva e fix problema ta.
            In legatura cu " manusa aruncata " te anunt ca masina mea are 3000 cmc si e diesel.
            Daca te tin planetarele si mai stii putin ce inseamna vtm te astept cand vrei tu.
            Dar te rog anunta-ma din timp.S-ar putea sa nu am nevoie de masina ci doar de bicicleta ..
            Cu respect,

            Comment


            • #36
              Originally posted by PoWeR View Post
              Cu tot respectul , accept provocarea .... stabilim o data ... si sa fie un bax de "wishiky" ( sa bea tot clubul ) + o masa pentru tot clubul ..>!!! Eu sunt inca uimit de "A" si tin in continuare sa te contrazic . A-ul e o masina cu caracteristici de oras dar cu veleitati de drum intins .... turometrul de pe un A spune tot . Iar w123-ul tau sa nu sara de 2000 cmc ca sa fim kit . A 140 2003 Vs. W123 ???? ce motor.? Cu privire la vreme sunt de acord - A klasse tractiune fata - ! gandeste-te la o data si hai sa-i dam drumul.!
              Poti sa imi spui si mie cam cat te-au dus pana acum reviziile la reprezentanta?

              Comment


              • #37
                Care A-Klasse?

                Daca tot vorbiti in contre despre A-Klasse, specificati macar la care generatie faceti referire.
                A-Klasse din generatia a 2-a are un succes enorm in Anglia si Germania. Confortul la drum lung este desavarsit. Am facut 2300 km in doua saptamani pe toate (TOATE) categoriile de drumuri din Romania, cu modelul nou, cumparat pe 21 septembrie. Nu am simtit nici o oboseala cu exceptia lipsei somnului de frumusete - pe care il practic zilnic, de altfel.
                Spatiul interior la generatia 2-a este mai mare decat la vechea generatie a C-Klasse, in toate cele 3 dimensiuni. Cine nu crede, sa se urce in ele si cine nu are in ce sa se urce, sa compare cifre.
                Deci discutati concis, ca sa nu li se para cititorilor ca vorbiti despre cai-verzi-pe-pereti.
                Unless I'm very much mistaken...

                Comment


                • #38
                  Pianosso are dreptate.
                  Fac corectura de rigoare.Masina pe care am chinuit-o era un 170 diesel din 2001.Iar testul l-am facut acum 2 ani.Masina avea in jur de 80.000 de km si era masina fostei prietene.
                  Cred ca pe undeva mai am o poza cu cozonacul pe doua roti intr-o curba la vidraru.
                  Revenind la topic concluzia ar fi urmatoarea.O masina buna pt oras dar in nici un caz o masina de plimbari lungi si nicidecum de facut pe Fitipaldi pe drumuri virajate.

                  Comment


                  • #39
                    Intr-adevar, este perfecta pentru oras. Asta e si ideea. Automobilele care se pricep la toate nu se pricep bine la nimic de fapt.
                    Cat despre partea legata de sportivitate, cine isi cumpara o masina si stie ce vrea, nu va ajunge sa fie frustrat ca masina lui nu poate una sau alta. Eu sunt un tip calm si nu ma grabesc decat daca "arde". Si totusi, de amuzament, am dus A-ul meu la extrem pe serpentinele de la Bicaz, de la Sucevita, de la Vatra Dornei si de pe DN1. Toate in aceeasi zi. Si nu mi-a intrat nici ESP-ul si nici nu am avut traiectorii nedorite. Si am petrecut virajele cu 40km/h. Apoi m-am domolit pentru ca persoanei care era langa mine i se facuse rau...
                    Concluzia: cine vrea sportivitate, sa se faca pilot. Sau cascador. Si sa semneze protectia muncii. Si sa respecte legea. Toata legea. Si sa nu isi cumpere A-Klasse...
                    Unless I'm very much mistaken...

                    Comment


                    • #40
                      Ma voi duce la marii sefi de la Mercedes si o sa le bat obrazul. Adica au indraznit sa construiasca o masina mica ?! Au patat numele Mercedes cu un esec de proportii. Probabil ca Modelul A Classe iese pe o usa laterala a fabricii...Deh, ce sa zic, eu personal nu ma simt nici vinovat, nici nemultumit, nici frustrat etc pentru ca posed si conduc cu mare placere o asemenea masina sau strutocamila, baby benz sau cinestie mai cum...Cu siguranta nu ma bag la nici un fel de competitie pentru a demostra unora pasionati de rable ca electronica tine masina pe drum (cdi, abs, asr, esp...lucruri greu de inteles pentru soferi de buldozere) insa ma voi bucura sa folosesc masina in scopul si in limitele in care a fost construita. Adica nu sport, racing , offroad, no speed limit, pe partie.... O voi lauda sau critica atunci cand face( si cum face) sau nu face ceea ce ar trebui sa faca!!
                      Nu cred ca am nimerit bine. Credeam ca schimbam informatii si experiente intre noi. Ca ne putem sfatui si ajuta concret in legatura cu problemele masinilor noastre. Eu am trebaluit cu succes cate ceva pe la a mea si ma gandeam ca alti posesori de A classe poate au nevoie de informatiile astea asa cum si eu vreau sa mai intreb una alta....Mda, aici se masoara dimensiunea capotei si greutatea masinii. Asta inseamna probabil MERCEDES. Cred ca ar trebui sa-i spunem https://www.clubmercedesvechigreleca...eneeventual.ro. Ma rog... In final, inainte de a ma retrage, va urez o iarna fara zapada ... si numai bine!!
                      The stars will light my way

                      Comment


                      • #41
                        Eu zic ca este bine sa ne oprim aici cu A klasse vs ALL.. Dupa cum puteti vedea parerile sunt impartite. Nu are rost sa ne certam ca la gradinita... "ba a mea e mai noua, nu... a mea e mai grea si are 7 roti".
                        Cert este ca exista oamenii care sunt profund multumiti de masina asta si sunt oameni care sunt profund nemultumiti de ea.

                        Comment


                        • #42
                          Inainte cu mult cine avea bani de masina trebuia comvins prin super comfort,super motorizare si gabarit (anii 60).Au venit diverse crize si schimbari sociale si toti au trebuit sa isi modifice optica gindirii in problema proiectarii si constructiei de automobile.
                          Sunt de acord ca "old is but gold is" si ca masini ca cele vechi nu se vor mai fabrica(si poate de aceea americanii rascolesc prin gunoaie si fac masini de toata frumusetea) dar nu trebuie sa neglijam si avantajele electronicii .
                          Se si defecteaza dar de cele mai multe ori ne ajuta in situatii critice indiferent de felul si stilul de condus.
                          Electronica are rolul principal de optimizare a tuturor parametrilor si sa faca soferia sa fie accesibila,placuta si celor care s-au nascut fara acest talent.
                          Este foarte adevarat ca acum marea majoritate a autoturismelor noi sunt bunuri de consum si nu vor mai ajunge la o virsta de 15-20 ani in conditii bune.
                          Poate de aceea si MERCEDES a considerat ca trebuie sa atace si nisa de piata pe care A-klasse il tinteste(nu este nimic de condamnat)
                          Fiti siguri ca mai multe capete luminate au rumegat ideea cu mult timp inainte si dupa.Si poate de aceea SMART a avut succes dar nu sub numele MERCEDES ci doar printr-o forma de protectie parinteasca.
                          Nu pot sa cred ca MERCEDES poate sa faca ceva prost tehnic chiar daca s-ar apuca sa construiasca masini de spalat,biciclete,vapoare sau avioane.
                          Iar daca A-Klasse are emblema MERCEDES este in familia noastra si trebuie sa il tratam ca pe un frate.Chiar daca este mai mic.Chiar ar trebui sa il protejam in acest caz.

                          Toate bune tuturor si km placuti.

                          Comment


                          • #43
                            Dragul meu RazvanC,
                            Dupa cum ai vazut si tu la intalniri majoritatea avem rable sau vechituri cum l-e numesti tu.
                            Faptul ca jignesti mai multi indivizi deodata e un lucru foarte urat.Atat pt tine ca individ dar si pt comunitatea care te-a primit cu bratele deschise.
                            Asa ca , te rog sa iti ceri public scuze pt jignirile aduse membrilor.
                            Daca nu iti convine comunitatea esti liber sa o parasesti.Nu noi am venit la tine . Tu ai venit aici.
                            Cu respect,

                            Comment


                            • #44
                              Prima luna incheiata cu A-Klasse

                              Duminica, pe 21, s-a implinit o luna de cand am cumparat masina. Eram pe Valea Oltului si pe la ora 14:30, un TIR ce remorca o cisterna a binevoit sa se propteasca in mine.
                              M-a lovit din spate. Bubuitura puternica. Beep-uri la bord. Miros de ars. M-am dat jos curios sa vad ce efecte au avut cele vreo 15 tone asupra A-klassului... Usa de la hayon indoita in dreptul numarului de inmatriculare, luneta sparta si bara infundata si ceva efecte pe la interior, prin portbagaj. Asta e...
                              TIR-ul avea RCA la Allianz ceea ce e perfect din moment ce Allianz este asigurator preferat al Mercedes-Benz Romania...
                              Asta a fost primul accident serios in care am fost implicat.
                              Unless I'm very much mistaken...

                              Comment


                              • #45
                                hai sa nu fim rai. nu putem compara un a-klasse cu un e-klasse. eu am ambele. parerea mea este ca a-klasse la banii ei e o masina super.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF