Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu se accelereaza mai mult de 2500 Rpm in mers

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se accelereaza mai mult de 2500 Rpm in mers

    Buna.
    Problema la MB-ul meu a clas 170 d este ca nu se accelereaza mai mult de 2500 rpm in mers, deci nu urca viteza mia mult de 100 km/h, dar in stationare se poate fi turata pana la 5000 fara probleme. Mentionez ca am schimbat bateria. Un timp ( acest lucru se intampla inainte de a schimba bateria )a stat aprins ESP dar acum e stins. Intre timp am schimbat si acel swich de la pedala de frana dupa recomandarile de pe forum (cred ca de acolo imi statea aprins ESP) Am pus unul BOSH.
    In rest totul e ok doar ca nu se accelereaza mai tare in mers. E ca si cand ar intra ESP-ul insa nu indica asta pe bord.
    Astept raspuns.
    Multumesc.

  • #2
    Lasa esp-ul nu are nici o legatura cu limitarea! Limitarea poate fi din multe cauze cum ar fi:
    -furtunas de vacum spart sau infundat,senzori...variabila turbo sparta ....Eu o pot face dar doar daca vi aici la neamt
    Last edited by cutaresku; 02-14-2013, 15:41 PM.
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #3
      Originally posted by alexcristian200 View Post
      Lasa esp-ul nu are nici o legatura cu limitarea! Limitarea poate fi din multe cauze cum ar fi:
      -furtunas de vacum spart sau infundat,senzori...variabila turbo sparta ....Eu o pot face dar doar daca vi aici la neamt
      Multumesc
      Era intr-adevar furtunasul de la vacum iesit.

      O zi buna

      Comment


      • #4
        Bravo ma bucur ca sa rezolvat!
        Last edited by cutaresku; 02-14-2013, 15:41 PM.
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #5
          Originally posted by alexcristian200 View Post
          Bravo ma bucur ca sa rezolvat!
          Da si eu ma bucur ca s-a rezolvat asa simplu.
          Bineinteles ca i-am facut un diagnostic la MB si asa a depistat mecanicul.

          Comment


          • #6
            Despre ce senzori e vorba, am si eu aceiasi problema numai ca la mine se aprinde cateodata si martorul motor in bord. Se intampla cand merg constant . Iar eroarea din bord e ceva legat de egr. Am spalat egr cu tot galeria aia de plastic si tot asa face. merg cu ea cateva zile si martorul din bord se stinge singur si masina isi revine dar nu de tot, adica se tureaza peste 2500 rpm dar nu foarte repede, o face lent.

            Comment


            • #7
              STAR, eroare postata aici si obtii pareri. Poti insa verifica vizual actuatorul turbo, furtunasele de vacuum, furtunele de aer.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                clapeta acceleratie

                Salut!M-am uitat de curiozitate intr-o zi la clapeta de acceleratie si am vazut ca am ulei nu foarte mult si as vrea sa o curat.Ma tem sa nu-mi dea eroare apoi daca o dau jos si misc de clapeta cand o curat,se poate deregla adica sa trebuie apoi sa o reglez cu un tester?e mai sigur sa deconectez bateria cand dau clapeta jos?multumesc

                Comment


                • #9
                  Tinand cont ca ai acelasi model ca mine, nu este nevoie de tester.
                  Eu am procedat asa, fara a deconecta bateria:
                  -se scoate calculatorul;
                  -se da cu spray mult, WD40 sau ceva similar;
                  -apoi se deschide cu mana clapeta si se da cu spray mult si o inchizi;
                  -o deschizi si cu o carpa de bumbac cureti bine toata suprafata, si pe langa clapeta;
                  -day cu spray si in carcasa calculatorului pentru a curata rezidurile lasate de vaporii de ulei.;
                  -apoi cureti bine tot corpul debitmetrului cu spray pentru componente electronice(acesta se avapora foarte repede;
                  -montezi totul inapoi;
                  -pui contactul de 2 ori mai lung si a 3a dai cheie.

                  Asta-i tot.
                  Eu nu am avut probleme niciodata, am curatat clapeta de foarte multe ori.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc mult asa o sa fac.Eu m-am gandit prima data sa dau clapeta jos din suruburi si sa o curat n-am stiut ca se poate si montata.Inca ceva daca iau spray pt senzorul de aer il pot curata prin grila aia de vine inainte de filtru de aer fara sa-l desfac?multumesc o zi faina

                    Comment


                    • #11
                      Exact pe acolo
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Eu am avut aceeasi problema la un b180 cdi. Prima oara a fost EGR-ul care s-a curatat iar a doua oara a fost galeria de admisie, care are niste aeropaleti actionati de un motoras. Cand acesti paleti sunt imbibati cu impuritati motorasul nu mai poate efecta cursa intreaga sa deschida sau sa inchida paletii astfel ca motorul intra in avarie, calculatorul de bord primind mesajul de eroare. La B se verifica motorasul scotandu-l afara si lasand parghia nedirijata. Daca eroarea ramanea era de vina motorasul care si fara a avea sarcina nu mai efectua cursa, motoras care costa cca 1000-1200 lei si se monta relativ usor (4 suruburi parca) si mergea luat si second hand. Daca insa avaria nu mai aparea, problema era de la parghia ce dirija aeropaletii de la galeria de admisie si erau doua variante: ori se mergea asa fara motoras si nu mai aparea eroarea (stiu destui care au folosit aceasta metoda, mai ales la ML si E CDI) sau se schimba galeria de admisie, dar care vine noua cu tot cu motoras si costa cam 2500-3000 lei iar manopera inseamna la reprezentanta cam 9-10 ore ... Se poate incerca si sablarea galeriei vechi sau inlocuirea cu una second dar tinand cont ca manopera e scumpa nu stiu daca se merita sa se riste o asemenea operatie. La B class limitarea era la 3000 ture si datoriita faptului ca motorasul cupleaza in sarcina, in relantii nu aparea eroarea la pornire.
                        Last edited by Lucian1969; 07-06-2013, 23:26 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Partial, aceeasi problema

                          Buna tuturor si imi pare bine ca v-am gasit,

                          sunt dupa mai multe vizite la service-urile din Italia si nu stiu ce sa fac in acest moment.

                          Detin un Mercedes A Class 160 CDI, an 2001, cu o problema necunoscuta, care manifesta si simptoma enuntata mai sus:

                          1. Nu se accelereaza mai mult de 2500 Rpm in mers decat foarte rar, in stationare se tureaza normal.

                          2. Motorul consuma mult ulei, aproximativ 2 l la 1000 km. Precizez ca nu este vorba de pierderi prin scurgere, motorul este curat.

                          3. Masina scoate mult fum.
                          3.1 Cand motorul este rece, dimineata de regula sau dupa mai multe ore in care motorul a fost oprit in cursul zilei, la prima cheie iese mult fum alb spre albastru deschis, precum culoarea cerului senin, cu miros intens si intepator a ars. Dimineata norul de fum este de 2 ori cat volumul masinii - devine foarte dificil pentru vecini momentul in care trebuie sa pornesc masina.
                          3.2 In timpul mersului, la accelerare, la 2000-2500 ture, indiferent de treapta, scoate fum negru. La fel, scoate fum negru si atunci cand accelerez in timpul stationarii.

                          4. De ceva timp, se mai intampla ca pornesc motorul, iese fumul si la 5 secunde moare motorul, dupa care nu mai porneste decat daca ajut din acceleratie.

                          MASINA A FOST CONECTATA LA 3 TESTERE SI NU SE VEDE NIMIC, la fel nu este niciun martor aprins in bord, cu exceptia celui care indica nivelul scazut de ulei atunci cand acesta atinge limita.

                          Masina este cumparata din Germania, am achizitionat-o in urma cu aproximativ 1 luna cand am venit in concediu in Romania, i s-a facut o revizie generala, atenta, intr-un service recunoscut, schimb de ulei si toate filtrele.

                          Motorul tragea bine, in service mi s-a confirmat ca masina este ok, cu observatia ca bateria, in urma unor masurari, e cam slaba (CITIND TOPICUL, MA INTREB, POATE FI SI DIN BATERIE PROBLEMA? PREGATESC UNA DE TEST INTRE TIMP) si ca LA MOTOR, FOARTE INTERESANT PROBABIL, ERAU UNELE LUCRURI DERANJATE. Nu retin foarte bine dar era vorba de un furtun gasit sub motor si inca ceva ... Acelasi lucru, "deranjul la motor", s-a constatat si in Italia in urma unei investigatii cand s-a gasit un tub ratacit care s-a introdus sub un capac. Imi pare rau ca in acest moment nu pot face referire in termeni tehnici la aceste elemente deranjate.

                          In Romania, doar de cateva ori, neglijabil, s-a intamplat sa nu mi se tureze mai mult de 2500 ture, insa la test se tura normal de fiecare data. Cand am ajuns in Italia s-a aprins becul de la ulei, nivelul era foarte scazut, nu se mai vedea pe joja si in continuare au urmat toate celelalte simptome enumerate punctual mai sus. Ce parere aveti? Ce poate sa fie? Un mester foarte bun de aici din Italia mi-a zis ca este posibil sa schimb si turbo si injectoarele (cele presupuse ca fiind cauza) si tot asa sa faca, sa fie sau sa nu fie de aici problema. Imi este confuza situatia ...

                          Va sunt recunoscator la toti cei care va veti arata interesul de "a-mi da o mana de ajutor". Multumesc mult pentru sfaturi si sugestii.
                          Last edited by adi_mb; 08-21-2014, 14:32 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Parerea mea este ca la tine problema este mai grava, si nu cred sa o poti rezolva cu o baterie noua.

                            Problema este ca iti consuma ulei. Mult ulei. Fumul albastru este de la uleiul consumat, ars. Cati km reali are masina?

                            Verifica turbo, este posibil sa fie de acolo. Verifica motorul in sine, compresia pe cilindri, sa fie in parametrii, si verifica chiuloasa.

                            Insa ia-le pe rand, adica nu demonta brusc toata masina, este posibil sa nu fie cazul. Daca este de la turbo, se reconditioneaza in anumite cazuri. Daca este de la compresie, se repara. Ceva mai dificil, dar se repara. Daca este de la chiuloasa, se repara si aia.

                            In concluzie, nu dispera. Ia-o cu rabdare si cu siguranta vei gasi defectul. Oricum, nu mai merge cu ea asa, ca bine nu-i face.

                            Comment


                            • #15
                              Din cele enumerate mi-as da si eu cu parerea ca turbina papa uleiul. Verifica-i cu mana jocul axului.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF