Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste dimineata cand sunt temperaturi scazute

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Electromotorul ! bendixul sau carbunii...cred...oricum e ciudata treaba sa nu fie si un senzor ceva
    Last edited by Mihai Iulian; 12-15-2014, 22:19 PM.

    Comment


    • #17
      Mersi pentru raspuns si promptitudine. Am fost pe la mai multe service-uri si am primit disgnostic diferit: ba pompa de benzina defecta care are protectia si nu lasa motorul sa invarta, ba electromotorul , ba releul de protectie al electromotorului.Problema e ca trebuie sa las masina peste noapte la service ca dupa ce o pornesc nu mai face figuri si degeaba pun aparatul de masura pe electromotor, sau dimineata sa o duc tractata!

      Comment


      • #18
        Ecu la mercedes are 3 alimentari cu plus una din ele daca lipseste nu da nici la automat asa am patit la un mercedes sprinter! Verifica borne masa intre motor si caroserie sigurante si relee sa nu fie oxidate
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #19
          cine imi spune unde e electromotorul situat ca nu prea il gasescȘ)))))))

          Reguli de postare!
          Last edited by cutaresku; 01-07-2015, 14:24 PM.

          Comment


          • #20
            Pentru colegul collemann - eu sunt cel cu banda izolatoare peste lamelele debitmetrului. Ce sa zic : recent am pornit la sfert la -13 grade, nici o emotie. Consumul e acelasi, poate cu 0,5l-1l mai mult, dar probabil mi se pare, inainte de "operatie" n-am apucat sa-i fac un consum adevarat. De la "operatia" din aprile 2014 am vreo 15000 de km, merge brici. Detalii gasiti pe forum intr-un alt topic despre pornire greoaie. Sau dati PM daca nu intelegeti ceva.

            P.S. Colleman, da-mi PM si-ti spun cum sa verifici 100% daca e din ECU/Debitmetru sau e altceva.

            Comment


            • #21
              Salutare! Am facut un fel de improvizaţie între timp, mai exact am achiziţionat o aerotermă mică la 12V de prin dedeman, pe care am montat-o în locul filtrului de aer. Cablul de alimentare l-am tras prin zona cutiei cu relee până în interior, iar înainte de pornire, pun aeroterma în priza brichetei pentru câteva minute şi apoi dau cheie. Mi-a pornit destul de bine în zilele geroase, uneori chiar şi la prima cheie (cei drept una mai lungă) sau la a doua, maxim a treia ... oricum mă consider cât de cât mulţumit având în vedere că toamna trecută la +5grade celsius ajungeam să dau şi 7 - 10 chei! )
              După ce o pornesc, scot aeroterma, montez filtrul de aer la loc şi asta e!

              Parca ma roade curiozitatea să încerc şi chestia cu banda izolatoare...dacă spuneţi că la dvs. a funcţionat aşa bine!
              Mulţumesc pentru informaţii!

              Comment


              • #22
                Salutare colegi.

                collemann, in primul rand trebuie sa verifici daca problema e SIGUR de la ECU/Debitmetru sau de altundeva (dupa mine, cea mai grava/scumpa problema ar fi aceasta)! Ca sa faci acest lucru, du-te la masina intr-o dimineata racoroasa impreuna cu un prieten, la care ulterior ii dai o bere de bucurie/necaz ca ai gasit problema, si incearca sa pornesti masina in felul urmator: prietenul scoate mansonul de pe gura clapetei de acceleratie DUPA care tu incerci sa pornesti masina. E vorba de mansonul de cauciuc in forma L ce iese din ECU din partea de jos si intra in clapeta de acceleratie.
                Daca masina porneste 'la sfert', inseamna ca ai identificat 100% problema, e SIGUR SIGUR vorba de ECU SAU Debitmetru. Mai departe, alegi o solutie care-ti convine. Nici nu m-as fi gandit la solutia aleasa de tine
                Daca nu porneste la sfert, mai mult ca sigur nu e de aici problema.
                Intr-un fel e si logica verificarea asta, dar nu am gandit-o eu, am vazut-o SI auzit-o la firme din Germania care se ocupa cu inlocuirea lamelelor/senzorilor din debitmetru!

                Acum, ca sa mai dau cateva detalii:

                - de manson trebuie sa tragi tare ca sa iasa, al meu nu s-a rupt desi am efectuat aceasta operatie de multe ori, deci trage linistit. Cu cat ai eliberat mai mult gura clapetei, cu atat e mai bine, daca e complet eliberata e perfect. Poti si singur, daca te ajuti de o surubelnita si 'proptesti' cumva mansonul, eu asa am facut, fiind singur. Astfel motorul poate sa-si traga tot aerul din afara iar Ecu nu mai simte nici o valoare de la senzor, spunandu-i motorului sa-si traga o cantitate de aer ce are o "valoare de avarie"

                - Atunci cand ECU nu mai primeste nici o valoare de la senzorii debitmetrului, intra intr-un regim de avarie, dar perfect functionabil. Bine .. perfect functionabil .. acest 'regim de avarie' ar trebui folosit doar pana la remedierea defectiunilor, dar la mine e functional deja de 15k km. Astfel, probabil, in timpul arderilor, uneori nu intra destul aer, rezultatul fiind combustibil nears => de aici si consumul putin mai ridicat, dar pentru mine a fost nesemnificativ.

                - In legatura cu cei doi senzori din ECU, unul e folosit pentru pornire in timp ce celalalt pentru timpul in care motorul functioneaza. CRED ca primul e pentru pornire. Astfel, teoretic, daca anulezi doar primul senzor(e mai greu sa anulezi doar unul cu banda izolatoare, dar, probabil, nu imposibil) atunci consumul ar trebui sa nu aiba de suferit, doar foarte putin la pornire.

                - Mai sus spuneam ca daca porneste, e problema de la ECU SAU debitmetru. Folosesc acest 'sau' pentru ca s-a intamplat, in foarte putine cazuri, ca din ECU sa apara problema. Aceleasi firme de care pomeneam mai sus mi-au dat aceasta informatie.

                P.S. Aceste lucruri le stiu de pe internet, nu sunt mecanic de meserie! Cand m-am lovit de aceasta problema, am studiat-o intens, eu fiind in Germania iar la service aici au vrut sa-mi schimbe bujii+bobina+pompa+sonda+etc, ceea ce costa foarte mult. E posibil ca unele informatii sa nu fie 100% reale/corecte.

                Comment


                • #23
                  Primul senzor influenteaza turatia de relanti iar al doilea(mai mare) influenteaza pornirea. La mine al doilea este deteriorat si porneste greu. L-am inlocuit cu altul nou dar valoarea masurata la relanti este pe la 26 kg/h in loc de aproximativ 5. Necesita calibrare care din ce am aflat se face doar la ecutesting.com si softelectronic.com
                  Dupa multe incercari am rezolvat pornirea cu un spray de pornire de 15 lei. Dau la cheie si pulverizez de 1-2 ori, daca afara sunt sub zero grade.

                  Comment


                  • #24
                    Ieri am facut si eu un capat de treaba, fiind mai cald afara am zis hai sa curat si eu debitmetru si surpriza... primul senzor nu exista, in locul lui este un fir foarte subtire de cupru lipit de suport. Mentionez ca masina porneste usor dimineata chiar si la -25 grade(nu-mi i-a cheia din mana dar porneste foarte usor) si isi tine relantiul fara probleme. Consumul normal 9 in oras si 6 afara.

                    Comment


                    • #25
                      ftraian: intr-adevar, si eu am auzit ca dupa inlocuirea unui senzor din debitmetru(sau a ambilor) trebuie efectuata o recalibrare, deoarece inclusiv prin incalzirea senzorului(a se citi lipire/dezlipire/etc.), acesta isi schimba valorile care le transmite - dar el in sine nu este stricat, doar 'traduce' alte valori. Din cate stiu, se poate face aceasta calibrare in mai multe locuri, cel putin in Germania e plin de service-uri care fac treaba asta. Probabil ca si in Romania trebuie sa fie. Apropo, din cate imi aduc aminte, la mine senzorii erau identici ca dimensiune.

                      gino73: parerea mea e ca firul acela foarte subtire de cupru nu are nici un rol, senzorul e "anulat". Dar e bine ca spui ca nici tu nu ai consum ridicat, macar avem doua cazuri cand stim ca nu creste consumul (mult) cand anulezi senzorul, iar masina functioneaza in continuare in parametrii. Am spus 'mult', pentru ca sunt sigur ca si consumul este afectat, chiar daca putin.

                      Comment


                      • #26
                        Masina este la mine de 3,5 ani, adusa din Germania , sunt primul proprietar in Romania, deci firul de cupru este pus de cineva din Germania. Consumul nu a depasit niciodata valorile indicate mai sus.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by gino73 View Post
                          Ieri am facut si eu un capat de treaba, fiind mai cald afara am zis hai sa curat si eu debitmetru si surpriza... primul senzor nu exista, in locul lui este un fir foarte subtire de cupru lipit de suport. Mentionez ca masina porneste usor dimineata chiar si la -25 grade(nu-mi i-a cheia din mana dar porneste foarte usor) si isi tine relantiul fara probleme. Consumul normal 9 in oras si 6 afara.
                          Refacut consumul. Mers numai in oras, mers normal, nu l-a consum, a iesit dupa metoda plin la plin aceeasi pompa 9,2 l/100km.

                          Comment


                          • #28
                            Aceiasi problema o am si eu la rece dimineata, apoi chiar si dupa 3-4 ore imi porneste normal,am mai observat cand pun contactul dimineata nu se aude pompa cum ca ar trage, ci dupa a 3-4 cheie pusa se aude cum trage benzina.
                            Acum nu stiu precis care ar fi cauza, pompa/filtru benzina, bobina, debitmetru...si de ce dupa 3-4 ore de la prima pornire o ia la prima cheie??????

                            Comment


                            • #29
                              Cand am spus si eu ca ce A Klasse A140 am , a inceput sa faca figuri : masina a stat in parcare din septembrie pina in ianuarie,mai dadeam o cheie o data la 2 saptamini/ cand a venit frigul o porneam saptaminal FARA nici un fel de probleme...din ianuarie cand am inceput sa circul cu ea,a venit si frigul/gerul a inceput sa faca figuri la pornire: dai la cheie si se aude doar un TZAC,a 2 a oara la fel, a3a oara porneste. Uneori porneste din prima,uneori la a3a,a4a cheie,dar porneste si merge ok, si am observat ca parca trebuie sa tii mai mult/lung pe cheie cand porneste.Eu personal inca nu am mai avut masina sa faca asa nici nu stiu la ce sa ma uit pe acolo,dar mai sa merg in service dupa ce i am schimbat butonul de unde se aprind pozitiile/farurile care a costat 130 euro nou

                              Masina este A Klasse 140,model 2000,de functionat functioneaza super,doar ca are chestia asta la pornire !!!
                              Last edited by colonelul; 02-16-2015, 19:24 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Tzac-pac, de la starter, perii electromotor...
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF