Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noua benzina E10 ! .

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noua benzina E10 ! .

    Exista la noi in tara acest tip de benzina ? .
    Putem reactiva sintagma , "Romani , vi se pregateste ceva" ? .





    Se pare ca nemtii refuza acest typ de carburant , pana acum .

    Last edited by nstoe; 09-30-2012, 00:36 AM.

  • #2
    Dar ai vazut din ce ani sunt articolele?



    ...
    In Europe, a 5% biodiesel blend is generally used at gas stations.
    ...
    The contemporary automobile petrol engines can work on mixtures of gasoline and ethanol that have 15% bioethanol. This mixture of gasoline and ethanol has more quantity of octane.
    ...

    Last edited by Siegfried; 09-30-2012, 10:38 AM.

    Comment


    • #3
      In ordine:
      - inca nu exista pentru simplul motiv ca anglo-saxonii nu o vor (n-au aprobat-o inca) iar materia prima este rara la noi - cu secetele astea-!!! OMV si, aliniati, Rompetrol exporta prea mult in vest;
      - cu o completare: ... o caruta de ceva!;
      - la nemti, desi corecti, introducerea TVA a durat 7 ani de explicari si informari ale populatiei. La noi s-a facut in 4 luni cu precizarea ca va dispare ICM (16%) si va apare TVA 19% adica ?doar o crestere de 3%. Cresterea a fost 1,16 x 1,19 = 1,3804 adica 38,04%;
      Despre etanol.
      Dupa primul soc petrolier, americanii s-au pus pe cercetat. Au expus variante. Au exclus etanolul si s-au apucat de foraj marin si sonde la peste 2000m adancime.
      Dar au intrat in joc excroco-contabilii de la FMI. In America de sud au IMPUS crearea acestui combustibil. De nevoie, s-au defrisat milioane de HA, s-au cultivat cereale industriale, s-au facut complexe industriale pentru producere. Politic, VW a sustinut producerea acolo a broscutei si microbuzului. Dezastrul ecologic a inceput. Dar si cel financiar. Noile conduceri din America de Sud nu au mai suportat (din cauza nemultumirilor populatiei) tirania FMI, au rupt acordurile, au nationalizat pe termen scurt marile industrii - ca n-aveau petrol in subsol sa-l vanda pe nimic precum romanii pe cateva masini cracanate, au impus reguli stricte de functionare - asa este astazi Brazilia la masa celor mari.
      Pentru al doile-a soc petrolier, America si Anglia erau pregatite. Petrolul marin costa minim 15-22$. Si asa etanolul s-a uitat.
      Dar marile concerne auto intrasera in joc.
      Ca si astazi, refuza amplasarea dispozitivelor de reducere a consumului si gaselnitesc nume pentru excrocheii financiare: masina electrica, cu hidrogen sau nucleara.
      Electric: refacerea sistemelor de transport a curentului - necesar noi puteri suplimentare - merirea poluarii la locul de producere si aparenta reducere in marile aglomerari urbane (numarul si merea cantitate de acumulatori);
      Hidrogen: idem pentru producerea hidrogenului in mult mai multe puncte, mare consum energetic pentru materiale speciale, scumpe, energofage, extrm de multe pericole in exploatare - ca nu se vor elimina accidentele de circulatie;
      Nuclear: momentan, niste cercetari.
      Aceasta este o istorie.
      La noi, daca actualele slugi ale stapanilor de sclavi - USA si h-UE - primesc ordin, maine avem orice tampenie inlocuita total. Asa ne-au facut cu porcul de craciun.
      Ce daca toate masinile pana la EURO 3 inclusiv se termina in doi ani?
      Ai siktir ROMANE.

      Comment


      • #4
        [QUOTE=Siegfried;265208]Dar ai vazut din ce ani sunt articolele?


        Mai mult ma interesat lista cu masinile incompatibile cu acest typ de combustibil .

        Iti dai seama ce ar fi insemnat introducerea E10 la pompa , pentru cei care asteapta sa-si inscrie masinile la retro , dar si pentru cei care de abia asteapta sa arunce preturile in aer ? .

        Ex : un W123 , in stare foarte buna il cumperi acum cu 3-5 000 EU . Dupa 2015 , fara 10 000 EU nu-l mai vezi ; standard , fara optiuni .

        Vezi ce se intampla , acum cu W116 450SEL 6,9 pe mobile de .

        Comment


        • #5
          Originally posted by epurare_coco View Post
          In ordine:
          - inca nu exista pentru simplul motiv...
          - cu o completare: ... o caruta de ceva!;
          Cum nu exista omule cand eu vad ca scrie la benzinarie???? Ce ceva?

          5% bio-components http://www.molromania.ro/en/for_the_.../evo_gasoline/

          Comment


          • #6
            La o discutie mai veche ne intrebam (nu numai eu) : cand vom primi pe chitanta si un buletin de analiza a continutului carburantului cumparat.
            Abia atunci voi crede undeva peste 50%.

            Comment


            • #8
              Oricum sunt contra pentru ca am euro2 si am meseria de ecologist proiectant si nu inchipuit.
              Dar spuneam ceva de genul: un analizor automat, sigilat, la fiecare pompa.
              Poate ca gasesti niste inscrisuri in engleza la statiile din Bucuresti. In tara insa!

              Comment


              • #9
                Scuze pentru revenire.
                Vorbim de doua lucruri diferite.
                Colegul a intrebat de E10.
                Matale vorbesti de E05, introdusa din 2011 pentru care OMV-PETROM si ROMPETROL au primit, in Romania, niste amenzi trasnet pentru ca, tot de atunci, au scos benzina de '95. Nu stiu daca au platit-o pe aia de la noi. Dar pe cea din Cehia si Slovacia au platit-o.

                Comment


                • #10
                  Domle, eu nu am spus ca e e10, ci am zis ca articolele citate sunt vechi si ca deja 5% este introdus, si asta scrie la pompe la omv, petrom, mol etc. Asta am sustinut nu altceva.
                  E10 conform legislatiei europene si apoi romanesti va fi pina in 2020.

                  Comment


                  • #11
                    Intrebarea era , daca cineva a vazut la pompa scris E10 . Eu nu am vazut .
                    Intreb , pentru ca in media scrie ca trebuia introdus din 2011 .

                    A doua problema este ca acest combustibil E10 contine 10% etanol in loc de 5% cat este in prezent . Din aceasta cauza , dauneaza motoarelor de constructie mai veche , dotate cu carburatoare sau injectie mecanica typ K Jetronic .

                    Userii nemti si americani , folosesc ulei 2 T in rezervor ( vad pe net , ca se discuta mult pe aceasta tema ) pentru a face benzina "mai grasa" deoarece etanolul ataca , in timp , flotorul de la carburator , membrana de la pompa de benzina , etc .

                    Comment


                    • #12
                      Domnule epurare_coco: Tot respectul!

                      Incepand de la 1.01.2013, avem la pompa benzina cu 5% produs ecologic sau ce-o fi el... ulei de rapita rezultat din defrisarea padurilor, ulei ars sau alimentar etc...
                      In paralel pana-n 2017, vom avea si benzina normala. Asa au spus, dar nu e necesar sa fie si adevarat... nu statul detine benzinariile...
                      Tot ei au spus ca motoarele fabricate pana-n 2000, nu sunt compatibile cu noul combustibil.
                      Ne include pe cei cu motoare euro 3? Cum ne afecteaza pe noi, amaratii care avem A140/160? Putem face face ceva sa ne adaptam?
                      Stie cineva ce este practic noua benzina?
                      Multumesc.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #13
                        Parerea mea se baza pe faptul ca, din "surse", am aflat ca, la controalele din 2010 "LA POMPA=REZERVORUL" masinii dupa ce a plecat cu plinul cu '95 "combustibilul" avea 87-88 iar la 99-100 avea 92-93. In ritmul acesta, vom ajunge prin 2100 si ceva (vorba cantecului) cu dihaniile din dotare. Matale mai mult ca-i E3. Eu, ca-s mai batran (cu E2), mai repede.
                        Dar nu-mi mai raman bani de o inmormantare acceptabila ca, oricum, dihania vreau s-o las mostenire.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF