Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu recomand A Klass dupa 100.000 de km!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu recomand A Klass dupa 100.000 de km!!!

    Maine o voi duce pe fetita pe ultimul drum...la asa numitul "proiect rabla".Sunt satul pana peste cap de problemele pe care mi le-a adus,aceasta masinuta.Pana la 112.000 de km totul a fost ok,dupa care au inceput problemele.Prima data s-a stricat pompa de servo,la putin timp pompa de benzina...putin timp in urma la aproape 140.000 de km i-am schimbat electromotorul,coroana motorului si mi-a revizionat cutia de viteza.Saptamana asta a inceput sa se auda un zgomot ciudat in motor si sa piarda benzina.La reprezentanta mi-au spus ca...ori e lantul de distributie ori supapele...Asa ca m-am hotarat sa termin cu mercedes pt ca mi-a adus numai neplaceri.Nu stiu cum sunt restul modelelor,dar A Klasse nu vi-l recomand la mana a doua...sau,daca nu aveti ce face cu banii cumparati-l.O seara placuta tuturor!

  • #2
    Poate ca ai avut ghinionul si masina nu era "reusita" de la mama ei,
    -insa Mercedes nu face compromisuri in materie de calitate,
    -nu stiu cum sunt masinile de generatie mai noua, cele peste 2000-2001 insa cele dinainte de 2000 au calitate,
    -tu sti cel mai bine ce este de facut, pana la urma,la orice masina de clsa mica si nu numai,cade cate una alta la un anumit kilometraj

    Toate cele bune,
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Acusi itzi pot spune cum e cu Mercedes A150 din 2005 peste 100k ..deocamdata e undeva pe la 91k..dar nu au aprut problemele de genul celor spuse de tine, dar nici lipsa lor nu o pot mentiona!.Bafta cu noua masina!

      Comment


      • #4
        Sper ca tu sa ai mai multa bafta,acum nu pot spune ca toate A klass dupa 120k te lasa,dar nu sunt singurul care a avut probleme cu masina dupa 100k,plus ca pt lucrarile facute la masina ma costa foarte mult mana de lucru,are un motor ciudat pozitionat.Iar pt "Marele Alb",ai mare dreptate masinile facute pana in 2000 erau mult mai rezistente,dar acum majoritatea producatorilor,au invatat ca bani se fac din piesele de schimb.O zi buna tuturor!

        Comment


        • #5
          In mare parte problemele au fost remediate pe garantie!Vreau sa mentionez ca majoritatea problemelor au plecat dupa ce am facut prima interventie in service unde "meseriasii" au reusit sa "omoare" computerul de managementul motorului(ECU daca nu ma insel).Saptamana trecuta am fost la revopsit la Iasi (CASA AUTO) ca sa ii spunem pe nume, si iau masina de acolo cu scaunul din dreapta defect-nu mai functioneaza sistemul de rabatare in fata, masian fiind in 2 portiere si in loc sa scrie A150 pe hayon au lipit dupa revopsire A105.Lista asta e foarte lunga si nu isi are locul aici, vroiam sa spun ca poate ai avut acelasi "noroc"ca si mine la service...Multa bafta de acum inainte la masina ..fie ea si altceva decat MB.Cu bine

          Comment


          • #6
            [QUOTE=Florian26;86814]Maine o voi duce pe fetita pe ultimul drum...la asa numitul "proiect rabla".

            Ce iti iei

            Comment


            • #7
              Originally posted by Florian26 View Post
              Maine o voi duce pe fetita pe ultimul drum...la asa numitul "proiect rabla".Sunt satul pana peste cap de problemele pe care mi le-a adus,aceasta masinuta.Pana la 112.000 de km totul a fost ok,dupa care au inceput problemele.Prima data s-a stricat pompa de servo,la putin timp pompa de benzina...putin timp in urma la aproape 140.000 de km i-am schimbat electromotorul,coroana motorului si mi-a revizionat cutia de viteza.Saptamana asta a inceput sa se auda un zgomot ciudat in motor si sa piarda benzina.La reprezentanta mi-au spus ca...ori e lantul de distributie ori supapele...Asa ca m-am hotarat sa termin cu mercedes pt ca mi-a adus numai neplaceri.Nu stiu cum sunt restul modelelor,dar A Klasse nu vi-l recomand la mana a doua...sau,daca nu aveti ce face cu banii cumparati-l.O seara placuta tuturor!
              Eu am un A class 170 cdi cu 240.000 km si inca din fericire nu am avut asemenea probleme cum ai tu. Am cumparat-o din germania in urma cu 2 ani cu 210.00 km la bord si de atunci am schimbat: 2 telescoape spate , arcuri spate, rulment alternator , contactul partea electrica, acumulator si inca cateva chestii minore.
              In general de masina sunt multumit , in schimb de partea de service nu prea sunt incantat . Noroc cu site-ul www.aclassinfo.co.uk unde sunt descrise majoritatea problemelor si solutiiile lor. Numai cand am avut probleme cu contactul partea electrica cred ca ma taxau foarte mult cei din service pentru inlocuirea contactului , contactul l-am schimbat cu ajutorul unui prieten si cu laptopu langa noi sa vedem exact pasii de urmat.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Florian26 View Post
                .Pana la 112.000 de km totul a fost ok,dupa care au inceput problemele.Prima data s-a stricat pompa de servo,la putin timp pompa de benzina...putin timp in urma la aproape 140.000 de km i-am schimbat electromotorul,coroana motorului si mi-a revizionat cutia de viteza.Saptamana asta a inceput sa se auda un zgomot ciudat in motor si sa piarda benzina.La reprezentanta mi-au spus ca...ori e lantul de distributie ori supapele...Asa ca m-am hotarat sa termin cu mercedes pt ca mi-a adus numai neplaceri.Nu stiu cum sunt restul modelelor,dar A Klasse nu vi-l recomand la mana a doua...sau,daca nu aveti ce face cu banii cumparati-l.O seara placuta tuturor!

                Estı sıgur ca era Mercedes? Pt ca un Mercedes pana la 300.000km nıcı rodajul nu e facut.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by 300zxtt View Post
                  Estı sıgur ca era Mercedes? Pt ca un Mercedes pana la 300.000km nıcı rodajul nu e facut.
                  Doar dupa parerea unora...

                  @Florian26 On Topic. Daca te-ai hotarat s-o dai la rabla pe 3800 (sau 7600) lei, inseamna ca masina aia nu ai da-o nici dusmanilor tai. Sa fie primita, deci...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Diesel View Post
                    Doar dupa parerea unora......

                    Ohoo...sı sunt destuı.
                    Originally posted by Diesel View Post
                    @Florian26 On Topic. Daca te-ai hotarat s-o dai la rabla pe 3800 (sau 7600) lei, inseamna ca masina aia nu ai da-o nici dusmanilor tai. Sa fie primita, deci...
                    Locatıa coleguluı e Italıa. Sı acolo cred ca sunt alte preturı la masını.

                    Comment


                    • #11
                      Aha...n-am observat locatia.

                      In Italia parca e 1000 euro prima de rabla.

                      Apropo de programul rabla, am citit ca doar in Germania a avut rezultatele scontate si ca in restul tarilor europene a cam dat chix. Lumea nu se mai inghesuie sa cumpere masini noi...

                      Comment


                      • #12
                        Adevarul despre A-klasse?? Nu prea e MBz

                        Originally posted by Diesel View Post
                        Aha...n-am observat locatia.

                        In Italia parca e 1000 euro prima de rabla.

                        Apropo de programul rabla, am citit ca doar in Germania a avut rezultatele scontate si ca in restul tarilor europene a cam dat chix. Lumea nu se mai inghesuie sa cumpere masini noi...
                        Ma si miram sa vad chiar si un A-klasse la remat in Romania macar inca 4-5 ani, mai ales ca, mai sunt si alte piese care se mai pot folosi de la ea: usile, bord, parbriz, luneta, rotzi, cutie de viteze, interior, parti de caroserie ca doar accidente sunt duium, asa ca mai degraba la noi o duci la o dezmembrare unde iei chiar si cu motorul terminat pe un A-klasse vo 1800-2000E
                        Oricum, eu nu cred ca avea km aia reali.....daca mai pui inca pe atata poate te apropii....
                        Lumea nu se mai inghesuie sa ia masini noi pt ca sunt scumpe si "ieftin" facute (asta ca sa nu zic ca sunt chiar proaste)....cum naiba sa dai 11800E pe o conserva de Polo in varianta de baza??!!!! ....sau 10mii pe un renault de 1.4???
                        Cu banii aia iti iei un BMW 525d E39 de prin 2002 cu dotari maxime plus extras-uri!!!!! Sau ca tot suntem pe un forum de MBz, isi ia un E200 din 2004 de sta matza in coada......
                        Oricum A-klasse avand tractiune fatza nu prea e Benz......e mai mult Corsa sau Polo decat Benz
                        Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by NinjaV12 View Post
                          Lumea nu se mai inghesuie sa ia masini noi pt ca sunt scumpe si "ieftin" facute (asta ca sa nu zic ca sunt chiar proaste)....cum naiba sa dai 11800E pe o conserva de Polo in varianta de baza??!!!! ....sau 10mii pe un renault de 1.4???
                          Cu banii aia iti iei un BMW 525d E39 de prin 2002 cu dotari maxime plus extras-uri!!!!! Sau ca tot suntem pe un forum de MBz, isi ia un E200 din 2004 de sta matza in coada......
                          Oricum A-klasse avand tractiune fatza nu prea e Benz......e mai mult Corsa sau Polo decat Benz
                          Cererea scazuta de masini noi din intreaga Europa nu are legatura cu faptul ca de banii platiti pe o masina noua din nu stiu ce clasa iti cumperi o masina premium de 7 ani cu 300000km la bord sau mai nu stiu ce masina la mana a doua...

                          Pur si simplu, nu mai este o disponibilitate atat de mare spre consum, sursele de finantare sunt mai restrictive, costurile vietii sunt in crestere si nu in ultimul rand, acolo oamenii mai au si altceva de facut cu banii decat de a-i da pe masini (romanii sunt in procent foarte mare proprietari de locuinte comparat la situatia altor tari din Occident).

                          Comment


                          • #14
                            Raspuns

                            Originally posted by Diesel View Post
                            Cererea scazuta de masini noi din intreaga Europa nu are legatura cu faptul ca de banii platiti pe o masina noua din nu stiu ce clasa iti cumperi o masina premium de 7 ani cu 300000km la bord sau mai nu stiu ce masina la mana a doua...

                            Pur si simplu, nu mai este o disponibilitate atat de mare spre consum, sursele de finantare sunt mai restrictive, costurile vietii sunt in crestere si nu in ultimul rand, acolo oamenii mai au si altceva de facut cu banii decat de a-i da pe masini (romanii sunt in procent foarte mare proprietari de locuinte comparat la situatia altor tari din Occident).
                            E adevarat, dar trebuie sa recunosti ca, TOTZI producatorii de masini fac masini in general din ce in ce mai rele, si comparativ la pretul de achizitie, adica ne fura pe fatza la raportul calitate-pretz, iar criza asta a facut numai sa ii mai aduca cu picioarele pe pamant si pe producatori, dar si pe consumatorii de astfel de chici-uri, ducand la blocajul din piatza auto.
                            Personal prefer o masina premium cu 300mii km care mai merge lejer inca 200mii decat una noua care dupa cum se vede si aici in topic dupa 100mii km Dumnezeu cu mila....
                            Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu daca toti, general vorbind, fac masini tot mai rele... Eu unul am vazut progrese la unii producatori de 20 de ani incoace, dar asta este o alta poveste.

                              Nu doar in auto se observa tendinta de a limita durata de viata a unui produs.
                              Traim in era consuming-ului...se produce ca sa se vanda.
                              Iti dau un exemplu...non-auto. Un televizor cu plasma actual certifica durata de viata a ecranului de 100000 ore de functionare. Folosita 8 ore pe zi, acea plasma ar trebui sa functioneze peste 30 de ani (ecranul). E un progres zic eu...uimitor.

                              Dar...

                              Crezi ca, cine cumpara azi o plasma, o va pastra 30 de ani?
                              Cu siguranta nu din diverse motive:

                              - in cei 30 de ani sigur vor cadea alte componente a caror reparare (inlocuire) va costa prea mult in comparatie cu cumpararea unei alte generatii de tv mai performanta.
                              - in conditiile in care un televizor performant poti sa-l cumperi acum cu un salar bunicel, multi vor inlocui acel televizor la 2-3-5 ani...samd.In functie de tendintele care vor aparea in domeniu.


                              Cati dintre noi nu si-au schimbat telefoanele mobile (desi ele functionau sau in cel mai rau caz acumulatorul era slabit) pentru simplu motiv ca a aparut altul mai colorat sau mai sclipicios. Desi, general vorbind, cu un telefon nu faci decat sa vorbesti...

                              In lumea auto schimbarile vor fi legate de productie...adica nu se va mai produce milioane de masini pe stoc - ca oricum le va cumpara cineva- ci productia va fi mai corelata la cerere...adica se va produce in limite apropiate comenzilor. Ramane de vazut cum va influenta asta calitatea produsului final.

                              Fiecare prefera ce doreste, fiecare alegere se supune unor aspiratii si unor riscuri totodata.

                              Originally posted by NinjaV12 View Post
                              E adevarat, dar trebuie sa recunosti ca, TOTZI producatorii de masini fac masini in general din ce in ce mai rele, si comparativ la pretul de achizitie, adica ne fura pe fatza la raportul calitate-pretz, iar criza asta a facut numai sa ii mai aduca cu picioarele pe pamant si pe producatori, dar si pe consumatorii de astfel de chici-uri, ducand la blocajul din piatza auto.
                              Personal prefer o masina premium cu 300mii km care mai merge lejer inca 200mii decat una noua care dupa cum se vede si aici in topic dupa 100mii km Dumnezeu cu mila....
                              Last edited by Diesel; 10-13-2009, 15:25 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF