Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ceasuri bord defecte ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ceasuri bord defecte ?

    Am schimbat niste becuri in bord, l-am curatat putin de praf, si acum nu mai indica presiunea la ulei si turometru a mortat partial. La relanti sta in 500 ture, daca accelerez cade la 0.
    Mentionez ca am verificat cu un ceas de ulei de la un W201, si arata presiunea corect.
    Au mortat ceasurile ?
    Attached Files

  • #2
    Buna ziua !



    Daca sfarcul ala care te lasa sa bagi mufa aia cu multe fire doar intr-o anumita pozitie este rupt, sunt sanse sa fi bagat mufa decalat cu un pin intr-o parte sau alta, si ca atare nimic nu mai conecteaza cu ce ar trebuii, si de aici mortaciunea (falsa) a ceasurilor.


    La mine acesta este cazul, am bagat si eu odata mufa aiurea cu acelasi rezultat, dupa care am facut semne pe mufa tata/mama si de atunci totul e OK cand lucrez la ceasuri.




    Dragos

    Comment


    • #3
      S-ar putea sa ai dreptate.... verific imediat ce ajung acasa. Ms

      Comment


      • #4
        Nu e asta. Mufa e ok, la fel si intrarea, nu e largita. Alte idei?
        Acum nu mai merge nici lumina de pe consola de la rotitele de caldura. In bord am lumina.

        Comment


        • #5
          Aseara am probat cu ceasuri de bord cumparate de pe alt site.
          Totul functioneaza in parametri , inclusiv consola de la schimbator.

          Comment


          • #6
            Intrebare intrebatoare.
            Daca acum am km pana la 260 km/h fata de vechiul = 220 km/h, imi va arata mai mult /putin fata de real ?
            Macar sa stiu daca platesc amenda cand eu merg corect .........

            Comment


            • #7
              Sincer, nu stiu ce sa zic, dar verifica comparand cu un GPS.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #8
                Am verificat ceasul turometru si pe bord am relanti = 500 ture.- cu vechiul ceas indica la fel ( 500 ture ).La prima pornire, la rece am 700 ture.
                Motorul merge linistit, nu are nevoie de mai multe ture.

                Verificand cu alt aparat de masura direct pe bobina , a rezultat 800 ture. si la rece 1100 ture.
                Unde pierd cele 300 ture ??

                Comment


                • #9
                  Becurile sunt la 12 V sau la 24V?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by racataian View Post
                    Becurile sunt la 12 V sau la 24V?
                    Glumesti sau are legatura cu problema ?
                    12 v, normal.

                    Comment


                    • #11
                      Vedeam cu o idee. Un bec de 24v consuma mai mult si poate scadea tensiunea de pe restul electronicii care ar putea explica ce vezi tu, dar daca esti asa sigur, succes

                      Comment


                      • #12
                        A mortat ceasul care indica orele/minutele. Am pus redresorul pe baterie, fara sa scot borna de la instalatie, si cred ca l-am prajit putin.
                        Siguranta e buna, dar nu are si alta siguranta in spatele ceasurilor ? Una rosie vazusem parca, dar nu stiu daca are treaba cu ceasul . Lumini in bord am.

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua !



                          Siguranta aia rosie de pe spatele ceasurilor de bord raspunde doar de iluminarea butoanelor din afara bordului (comutator lumini si ce mai e pe langa el, rozete reglaj caldura, toate butoanele din rand cu avariile si cele dintre rozete daca e cazul).




                          Dragos

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Heavy D. View Post
                            Buna ziua !



                            Siguranta aia rosie de pe spatele ceasurilor de bord raspunde doar de iluminarea butoanelor din afara bordului (comutator lumini si ce mai e pe langa el, rozete reglaj caldura, toate butoanele din rand cu avariile si cele dintre rozete daca e cazul).




                            Dragos
                            Multumesc de raspuns. Caut alt ceas cu turometru, in cazul asta.

                            Comment


                            • #15
                              Inainte de a arunca prosopul in ring, mai trebuie sa stii ceva. Ceasul are la interior, pe cablajul imprimat, doi condensatori electrolitici de 100µF/16V. Poate redresorul i-a stimulat sa se duca dracu', si ai putea sa vezi de ei.

                              Binenteles ca daca nu ai talent deosebit la a dezmembra chestii marunte va trebui sa apelezi la cine e antrenat in acest scop, plus in a manipula un pistol de lipit. Si toata treaba asta incepe cu a da jos covorasul de la picioarele soferului, apoi tapiteria OEM de dedesubt, ca sa poti slabi cablul de kilometraj din prinderea sa in podeaua masinii. Abia dupa aceea se trage ansamblul cu ceasurile usurel afara, se demonteaza cablul de kilometraj din el, se scoate mufa cu mufa, etc.


                              Dupa care, cu bordul pe masa, poti demonta/repara/remonta situatia... Ia in considerare si faptul ca va trebui sa scoti acele ceasului, al turometrului si cadranul cu cifre ca sa ai acces la condensatorii aia.





                              Dragos
                              Last edited by Heavy D.; 02-16-2017, 16:21 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF