Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Recomandare DPF Off + Resoftare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Recomandare DPF Off + Resoftare

    Salut!

    Detin un C250 CDI W204 din 2009, cutie manuala. Am avut ceva probleme cu filtrul de particule, imi intra masina in limitare. L-am curatat in urma cu jumatate de an dar acum problema a revenit. M-am hotarat sa-l anulez.

    Daca tot umblu la softul original al masinii, as vrea sa-i fac si o crestere mica de putere, ceva cat se poate de sigur, 15-20 cp in plus si preferabil doar in turatii inalte. Masina are cuplu destul de mare si deja este fortat ambreiajul daca accelerez puternic in turatii joase.

    Imi puteti recomanda unde sa merg sa rezolv?
    Administrator magazin online de cafea boabe

  • #2
    De ce nu incerci sa rezolvi problemele cu Dpf ,prin remedierea lor. Masina nu va merge mai bine , o sa-ti scoata fum , probleme la itp , etc.
    Last edited by b97dmt; 02-20-2016, 19:47 PM.

    Comment


    • #3
      Pai problema cu DPF-ul e DPF-ul in sine. Masina are peste 170.000 km, nu sunt facute pe viata. Iar unul nou costa peste 2000 de euro, un pret prea mare pentru ceea ce face. Nu mi se pare un inconvenient atat de mare sa scoata putin fum. S-ar comporta practic ca un Euro4. Un Euro4 care functioneaza normal nu fumega prea tare.

      Cu ITP-ul e intr-adevar o problema, dar ma lovesc de ea doar o data la 2 ani.
      Administrator magazin online de cafea boabe

      Comment


      • #4
        Anuleaza DPF-ul fara nici o frica daca e facut corect nu o sa ai probleme nici cu ITP-ul
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          La modelul tau DPF-ul tine peste 5-600K km. Doar daca ceva probleme la motor au aruncat ulei in el atunci se infunda iremediabil, insa daca il scoti si problemele respective raman atunci cu siguranta va scoate fum.

          Mai mult, la modelul tau dpf-ul se poate dezactiva fara sa schimbi nimic in software-ul original, astfel vei putea diagnostica masina in continuare fata de situatia 'anularii' care de fapt e doar o bramburire de parametrii ce nu se mai poate lua in seama.
          Last edited by cl600; 02-21-2016, 15:44 PM.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Dupa doua saptamani :




            Asta nu inseamna neaparat ca s-a gresit tuningul dar poate asta era problema initiala a masinii.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Problema legate de senzorul de contrapresiune de pe EGR am avut-o cu 2-3 luni inainte de anularea filtrului si nu s-a schimbat cu nimic. Nu i-am dat mare atentie pentru ca se intampla o singura data, dimineata. Acum regret ca nu am rezolvat problema mai devreme, poate ea a fost cauza infundarii filtrului.

              Speram ca odata cu anularea DPF-ului sa se anuleze si senzorul respectiv dar se pare ca la masini cu calculator CRD2 senzorul e folosit pentru mai multe operatii si nu trebuie anulat. Se anuleaza doar senzorul de presiune diferentiala, cel care masoara presiunea inainte si dupa filtru.

              Filtrul l-am inlocuit pentru ca era infundat, aveam eroare separata legata de filtru. Era a 2-a oara cand mi s-a infundat. Sunt multumit de anularea DPF-ului. Am eliminat doar partea de ceramica si am pastrat carcasa metalica cu partea de catalizator in ea. Masina nu scoate fum lucru care m-a surprins placut si merge mai bine (lucru oarecum de asteptat dat fiind ca o masina cu un filtru infundat sau partial infundat nu merge prea bine si mai si forteaza alte piese). Consumul nu s-a modificat in niciun fel.

              Daca aveti probleme cu DPF-ul si nu aveti alte solutii in afara de unul nou sau anulare, alegeti cu incredere anularea. Nu optati sa inlcuiti toata carcasa filtrului cu o teava. Carcasa respectiva contine atat DPF-ul cat si catalizatorul. Scoateti partea de ceramica si pastrati catalizatorul. Aveti nevoie de putina contrapresiune si, in plus, fara catalizator masina va scoate considerabil mai mult fum iar evacuarea va suna ciudat.

              Procedura de eliminare (cel putin pentru masina mea) e destul de simpla asa ca nu va lasati pacaliti de preturi exorbitante.
              Administrator magazin online de cafea boabe

              Comment


              • #8
                Lipsa experientei tehnicianului sau furtul partii ' ceramice ' ( adica exact partea ce contine platina si se vinde chiar si aici pe forum cu 150 euro), se rezolva cu anularea DPF.

                La tine, orice atelier autorizat MB avea o procedura f simpla si ieftina ( o bucatica de instalatie electrica) de a remedia valoarea gresita a contrapresiunii.

                Oricine, probabil ar fi legat valoarea implauzibila a contrapresiunii cu neinceperea regenerarii. Cat de idiot sa fi fost cel care a scris software-ul masinii tale sa nu puna conditia contrapresiunii corecte pt a incepe regenerarea.
                Last edited by cl600; 03-11-2016, 21:49 PM.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Da, de asta imi pare si mie rau... Ca nu a dedus nimeni ca infundarea dpf-ului a fost doar o urmare a unui senzor de contrapresiune defect. Nu stiu exact daca el a impiedicat inceperea regenerarii. Senzorul inregistreaza presiuni doar ca sunt cam scazute, poate e infudat, poate e defect... Cu contactul pus si motorul oprit inregistreaza 0,77 bari. Cu motorul pornit, la relanti, inregistreaza cam 1 bar.
                  Administrator magazin online de cafea boabe

                  Comment


                  • #10
                    Valorile contrapresiunii inainte de tuning le-ai notat cumva?

                    Turbina/turbinele in cazul tau, foloseste energia gazelor arse pt a comprima aer curat in admisie.
                    Turbina doar transfera energie, nu produce nimic. Astfel daca presiunea din partea calda ( contrapresiunea) este prea mica, atunci cu siguranta nu va avea ce sa mai transfere catre admisie.
                    Regenerarea, pe langa postinjectia care asigura supraincalzirea dpf-ului, are nevoie neaparata si de un debit crescut de gaze arse pt a putea elimina particulele.
                    O valoare crescuta a contrapresiunii duce la o aspiratie fortata care duce la o contraptesiune si mai mare care duce la o aspiratie si mai fortata.....si tot asa pana ar exoloda daca managementul nu ar monitoriza precis pt a lua deciziile corecte


                    Mai mult decat atat ( situatie intalnita de noi la majoritatea masinilor tunate prost), o eroare de genul asta lungita in timp poate duce la diluarea uleiului din motor, fapt cu consecinte f grave.
                    Last edited by cl600; 03-12-2016, 10:35 AM.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Valorile respective erau masurate inainte de modificare. Le-am remasurat si dupa si tot cam alea au ramas. 0,82 bar cu motorul oprit si contactul pus. Tocmai d-aia cred ca problema mea este senzorul in sine.

                      Cand privesc in urma mi se pare evident ca nu aveam cum sa am o contrapresiune mai mica decat presiunea de afara... mai ales in conditiile in care filtrul era infndat. Pacat ca m-am informat cam tarziu )
                      Last edited by slaurro; 03-12-2016, 11:16 AM.
                      Administrator magazin online de cafea boabe

                      Comment


                      • #12
                        Asa arata eroarea inainte de a umbla in vreun fel la masina, cand inca aveam DPF-ul pe ea:

                        Administrator magazin online de cafea boabe

                        Comment


                        • #13
                          OK, treci pe la noi acum sa incercam modificarea electrica? Dureaza 3 minute.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Off-topic :Mi se pare trist ca exista oameni care traiesc din asa ceva , au un business din asta si mai trist ca exista clienti care se lasa pacaliti de un "tuner" cu laptop.

                            Comment


                            • #15
                              Nu e neaparat asa! O excrocherie bine fundamenta poate avea succes nu nunai la prosti
                              Sau daca tunerul a avut o educatie ieftina el chiar crede cu tarie in solutia lui fara sa fie rau intentionat.

                              Exista protectia consumatorului, insa de obicei preferam sa transferam teapa luata, sa fim smecheri.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF