Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turometrul si turatia motorului sau cu relante-ul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turometrul si turatia motorului sau cu relante-ul

    Salut ,am un V220 CDI 90 Kw si am probleme cu turatia motorului .... cand sta la relante .... turatia este prea mica , cred ca e sub 900 undeva la 750 800 si nu e placut de loc ... ca toata masina se zguduie .... ma ales volanul ( si mai am un ticait la pornire pana se incalzeste motorul .... cineva imi spunea ca e un injector , cica sufla ... astept sa ma ajutati ... poate si cu un manual de utilizare sau service... cum s-o numi el
    Dumitru Tanase

  • #2
    Salut, partial am si eo o problema ca a ta. La mine (W203, cdi 2002) doar tremuratul e prezent. In proportie de 99% este injectorul/injectoarele. Daca remediez te anunt. Cartea service nu cred ca te va ajuta prea mult.

    Comment


    • #3
      Ralanti-ul (ca asha se scrie...) e bun, am impresia ca e cazul sa schimbi vreun tampon de motor p-acolo. Pune mina si verifica-le.

      Si inca ceva... scrierea corecta a postarilor duce la pastrarea lor pe forum pentru eternitate. Restul dispar...
      Last edited by doktor4carz; 11-26-2008, 20:28 PM.

      Comment


      • #4
        Am un mb 300 td din 1990 şi am probleme cu relanti-ul, adică uneori la pornire sau şi în timpul mersului cade acul la turometru şi parcă merge în 4 pistoane, îşi revine singur. Dacă poate cineva să mă ajute cumva. Merci.

        Comment


        • #5
          Salut. În legătură cu relanti-ul, mi-a zis cineva că mercedesul are un releu pentru relanti. Dacă ştie cineva ceva.

          Comment


          • #6
            1. Vezi ca aici se discuta despre A-Klasse.
            2. Relanti-ul e mult mai complicat decat un simplu releu. Motoarele moderne pe injectie au un computer care orchestreaza toata treaba si ala are o tabela de timpi de injectie si altele. Apoi, in functie de dotari la relanti cand pornesti AC, faruri, etc. acest computer stie sa mareasca exact cat trebuie cantitatea de combustibil ca sa nu se opreasca motorul cand creste consumul. Sa mai zic de "socul automat" ?

            Daca masina tremura sau are probleme la relanti, cel mai probabil e de la vreun injector, bujie, aprindere electronica (bobina), etc.

            3. 750 RPM e cam turatia standard relanti pe la orice masina (cu mici diferente poate).

            Comment


            • #7
              Originally posted by doktor4carz View Post
              Ralanti-ul (ca asha se scrie...) e bun, am impresia ca e cazul sa schimbi vreun tampon de motor p-acolo. Pune mina si verifica-le.

              Si inca ceva... scrierea corecta a postarilor duce la pastrarea lor pe forum pentru eternitate. Restul dispar...
              Ai avut dreptate, am dat motorul jos si unul din tampoane .. cel de la motor era rupt, respectiv cauciucul taiat de jumatate, o sa revin cu poze.
              Dumitru Tanase

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF