Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Anulare EGR

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anulare EGR

    Vreau sa stiu daca aduce un beneficiu anularea EGR-ului !!!
    Cu S-ul nu te pui.

  • #2
    NU numai unu, ci mai multe. Depinde însă cum îl anulezi, pentru că unele maşini nu permit acest lucru fără consecinţe. La maşina mea (A6 2,5 TDI) l-am anulat cu şaibă oarbă între flanşele care unesc cele două colectoare şi a mers perfect. Motorul este curat, trage mai bine pe orice plajă de turaţii, nu mai am depuneri de funingine pe admisie pentru că motorul aspiră aer nu fum. La maşina fiicei mele (Opel Astra 1,7 CDTI) n-am putut face chestia asta pentru că imediat se aprindea martorul din bord şi-mi limita turaţia la 3000 rot/min. A trebuit din soft să fac ca supapa EGR să se deschidă foarte puţin, nesemnificativ (după ce am decolmatat-o).
    Se mai poate anula (nu fizic) prin blindarea furtunaşului de vacuum care pilotează supapa, dar dacă EGR-ul are un switch care informează ECU că s-a deschis, atunci ţi se va aprinde martorul check engine, urmat de intrarea într-un fel de "safe mode" a motorului.
    Depinde foarte mult de marcă, motorizare, an fabricaţie, cele mai noi nu mai pot fi păcălite aşa uşor.

    Eu sunt mulţumit de ce-am obţinul la Audi, merg aşa de 2 ani fără consecinţe neplăcute, poate iarna am sesizat o încălzire mai lentă a motorului pentru că nu mai aspiră gaze fierbinţi ci aer rece.

    Comment


    • #3
      Am vazut pe multe forumuri ca multa lume isi anuleaza EGR-ul .... Si am gasit ceva metode pentru EGR cu senzor si fara senzor.

      1.Pentru modelele cu senzor pe valva EGR trebuie intrerupta alimentarea cu gaze de la avacuare si lasat EGR-ul sa lucreze in gol, astfel motorul nu intra in avarie si nici nu se v-a aprinde nimica in bord.

      2.Pentru cele fara senzor este suficent sa infundati furtunul de vacum care actioneaza valva EGR.
      Attached Files
      Cu S-ul nu te pui.

      Comment


      • #4
        Foarte interesant si frumos lucrat la masina asta din poze. Totusi ce face erg asta ? ca nu e asa mare lucru sa il opresc, desi ma gandesc ca o garnitura de asbest sub placuta aia de metal ar izola ceva mai bine.
        Adica pe langa faptul ca baga in motor gaze de evacuare si este masina mai nepoluanta are si ceva beneficiu pentru motor ? Dupa stirea mea motorul trage mai bine cu aer rece decat cu aer cald si mai ales cu unul plin de co2 rezultat din ardere care in combinatie cu motorina va arde mai prost.

        Ma gandesc sa o suprim si eu valva asta ca sincer sa fiu nu prea dau 2 lei pe poluare ci mai mult pe cat o sa mearga motoru meu.

        Nu inteleg ceva prea bine din desenul acela, vad ca a blocat iesirea din galeria de evacuare si vad bine ? a inlocuit si garnitura care leaga erg cu conducta de aer ????? Atunci de ce a mai montat filtrul acela ? Mie mi se pare ca lasa erg sa functioneze pe aer normal aspirat prin filtrul acela mic metalic pe care l-a instalat si singura garnitura pe care a pus-o e cea de pe galeria de evacuare.
        Last edited by white8snow; 05-11-2011, 08:39 AM.
        +40758148228 whats app active

        Proud owner of Lady Blue W140.

        Comment


        • #5
          Originally posted by white8snow View Post
          Nu inteleg ceva prea bine din desenul acela, vad ca a blocat iesirea din galeria de evacuare si vad bine ? a inlocuit si garnitura care leaga erg cu conducta de aer ????? Atunci de ce a mai montat filtrul acela ? Mie mi se pare ca lasa erg sa functioneze pe aer normal aspirat prin filtrul acela mic metalic pe care l-a instalat si singura garnitura pe care a pus-o e cea de pe galeria de evacuare.
          In prima poza este o modalitate de a anula EGR-ul prin astuparea galeriei de evacuare si canalul care leaga supapa EGR de conducta de aer.

          In pozele 2 si 3 blocheaza doar gazele de la evacuare cu o saiba oarba si monteaza un filtru in conducta ce duce la EGR si asa mareste debitul de aer care intra in motor.

          In poza 4 arata o modalitate simpla pentru a anula EGR-ul clasic fara senzor ,prin blocarea furtunului de vacum care actioneaza valva.Dar se poate aplica si metoda din pozele 2,3 care mi se parea ce-a mai buna metoda si din care se obtin cele mai bune rezultate.
          Cu S-ul nu te pui.

          Comment


          • #6
            Originally posted by white8snow View Post
            ... Totusi ce face erg asta ?
            EGR nu erg!
            Exhaust Gas Recirculation, asta inseamnă EGR
            Valva aceasta preia o parte din gazele rezultate din primul ciclu de ardere şi le reintroduce-n admisie la ciclul următor. Scade temperatura în interiorul cilindrilor preîntâmpinându-se formarea de oxizi de azot ca produşi de ardere. Aceştia poluează.
            EGR-ul acţionează preponderent în perioada post-accelerare

            Metoda cu blindarea traseului dintre admisie şi evacuare (la cele care se poate aplica) este cea mai bună. Din câte observ, la această maşină (prima poza) nu s-a putut aplica şi a trebuit completată cu acel traseu suplimentar de aer care intră-n admisie în locul gazelor. Asta pentru că clapeta debitmetrului fiind monitorizată de ECU îşi modifică poziţia la deschiderea EGR-ului şi fluxul de aer este diminuat. Dacă nu s-ar fi recurs la această soluţie clapeta debitmetrului n-ar fi fost influenţată de deschiderea valvei EGR (orificiul fiind astupat) şi ECU ar da imediat mesaj de avarie prin aprinderea unui martor (MIL)
            Înfundarea furtunului de vacuum fără decolmatarea scaunului valvei nu produce niciun efect, pentru că legătura între colectoare rămâne deschisă.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Nelu Patrascu View Post
              EGRÎnfundarea furtunului de vacuum fără decolmatarea scaunului valvei nu produce niciun efect, pentru că legătura între colectoare rămâne deschisă.
              Legatura dintre cele doua ramane deschisa dar valva ramane inchisa si nu permite trecerea gazelor in sistemul de admisie.
              Orcum daca vrei sa faci o treaba trebuie sa blochezi cu ceva si gaura aia de la evacuare.
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #8
                Nu m-ai înţeles. Nu la legătura fizică dintre admisie şi evacuare mă refeream ci la faptul că valva în sine (scaunul ei) se umple parţial cu funingine şi nu mai stă închisă. În felul acesta presiunea din turbo se duce direct în evacuare chiar şi cu furtunaşul de vacuum scos din capsula vacuumatică.

                Comment


                • #9
                  In poza cu filtrul nu se intampla absolut nimic. Tot acelasi debit de aer este absorbit (logic). Diferenta este ca nu mai circula tot debitul de aer prin filtrul motorului. Acum, ganduti-va ce se intampla cu debitmetrul de aer: va spun eu: informatie eronata deoarece o parte din aer trece prin el, o parte prin filtrul acela mic de la EGR. Deci, cea mai buna treaba este cu montarea flansei oarbe (iar daca acel computer simte vreo anomalie-pe tester se regleaza). Oricum EGR este O PROSTIE. Tine de EURO.Atat

                  Comment


                  • #10
                    Salutare tuturor!
                    Am citit cele scrise anterior, in special postarile Dlui Nelu Patrascu care s-a referit si la faptul ca, de ceva ani, la masina domniei sale (AUDI A6, motor 2,5TDI) foloseste solutia cu suspendarea valvei EGR, avand rezultate mai mult decat notabile.
                    Ma mananca rau de tot pielea sa trec si eu la treaba si sa confectionez blindurile de tabla de rigoare (varianta 1 adica).
                    Am urmatoarea intrebare insa: dupa aceasta operatiune de suspendare a EGR-ului, la decelerare sau cand iei talpa brusc dupa pedala de acceleratie, nu se produc insa ceva poticneli, dat in nas...smucituri, ceva similar, repet, la faza decelerarii doar.
                    La mine este speta unui agregat 2,5 Diesel, 5 pistoane, 4 supape pe cilindru, motor atmosferic, cod motor 605.911, din 1993, 288Tkm, corelat cu o c/v automata tip 722 434
                    Astept parerile voastre legate de aceste posibile efecte secundare.

                    Comment


                    • #11
                      Nu. Nu sunt niciun fel de consecinţe din cele menţionate de tine. La ridicarea piciorului de pe acceleraţie va intra numai aer în cilindrii motorului fără "raţia" de fum. Motorul îşi va continua funcţionarea chiar şi decelerând, întrucât dinamica proceselor de ardere se îmbunătăţeşte nu se înrăutăţeşte cum se întâmplă când primeşte o anumită cantitate de gaze arse cu rol inhibitor. În imaginile 2 şi 3, se poate observa o variantă mai avansată de eliminare a EGR-ului. fără ca funcţionalitatea acele vane să fie suspendată. ECU este minţit, preluând tot aer prin acel filtru sport suplimentar. Este evident că clapeta debitmetrului va simţi că s-a deschis a doua cale de pătrundere, retrâgăndu-se puţin datorită fluxului diminuat şi mişcarea ei va informa ECU că valva EGR îşi face datoria. Eu n-am avut posibilitatea să pun în aplicare această variantă din lipsă de spaţiu sub capotă. Dar mă satisface rezultatul obţinut cu flanşă oarbă.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru raspuns stimate domn. O zi excelenta va doresc!

                        Comment


                        • #13
                          Am facut si eu modificarea cu aplicare de flansa oarba pe galeria de evacuare si am curatat si valva care nu era prea murdara nici asa. Am lasat sa traga aer liber in valva pentru a face un test de drum si am fost dezamagit de rezultate. Nu se simte nici o diferenta intre cum mergea inaite si cum merge acuma. Aproape ca ma gandesc serios sa o las asa cum a facut-o neamtu. De fapt este o diferenta, parca e ceva mai zgomotos motoru.
                          Daca o las libera trebuie sa-i aplic un filtru de aer sa nu traga ceva mizerie in valva.
                          Oricum am studiat interiorul galeriilor de admisie aer si sunt nacleite de un jeg negru si prafos care numa din evacuare poate sa fi ajuns acolo. Asa ca astept si eu pareri , voi ce ati face ati pune asa cum l-a facut fabrica sau ati da jos galeriile si le-ati curata pe interior si ati lasa sa traga aer de afara fara gaze pe viitor ?

                          Motorizarea la al meu 2.5 diesel classic. ( fara turbo )
                          +40758148228 whats app active

                          Proud owner of Lady Blue W140.

                          Comment


                          • #14
                            Va salut, am citit toate raspunsurile la acest subiect.
                            Si pe mine ma bate gandul sa anulez acest EGR, eu am motor de 2200, 95 CP simplu fara turbo.
                            Pana in prezent am curatat doar galeria de admisie, era infundat rau de tot de funingina.
                            Dupa curatare tragea motorul super bine, dar supa un timp iara sa infunda.
                            Intrebarea mea este, cum influenteaza catalizatorul anularea acestui sistem?
                            Ce as mai dori sa fac la masina, este sa anulez de tot catalizatorul, cica ar merge mult mai bine motorul.
                            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                            Comment


                            • #15
                              Am asa o senzatie ca daca anulam catalizatorul si valva o sa ramanem fara taloane daca ne opreste un rar mobil sa ne faca gazele.... Plus ca daca si cu catalizatorul e la fel atunci e doar munca aiurea.
                              +40758148228 whats app active

                              Proud owner of Lady Blue W140.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF