Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Help la o schimbare de cutie viteze si grup

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Help la o schimbare de cutie viteze si grup

    La 124 meu am motor de 2.3 benzina si m-am hotarat in prima faza sa-i pun un motor de 2000 cmc diesel ,motor care l-am si gasit la cineva care are numai motorul in perfecta stare (garanteaza el)
    Stie cineva ce grup si cutie viteze(as vrea 5 trepte daca au fost montate)
    si ce coduri( unde sunt stanztate) si ce raporte de multiplicare are grupul la motorul de 200 D si unde sa ma uit sa cumpar ce trebuie ?
    Multumesc !
    I love Mercedes!

  • #2
    Salut . Daca a-mi permiti sa-ti dau un sfat .Si eu am un 250 d an cinci trepte cutia si are 66 KW adica 90 hp. nu sunt vitezoman ba chiar sofez cam batraneste dar sa sti ca de multeori ma anerveaza ca nu am un torbo diesel .E puturos la deal mai ales daca pierzi demarajul si la depasiri Asa ca la un 200 d nici nu as vrea sa ma gandesc. Cu cat mai mare este motorul [parerea mea] cu atat are viata mai lunga desigur daca ai grija de ea,mai ales ca 250 este an 5 pistoane iar 200 an 4 .Ma gandesc ca impozitul te determina la 200 d .Doar sa nu-ti para rau la urma ca totosi o sa investesti niste bani si multi nervi in ea.Deci eu ati recomand un 250 td si sa uiti de 200 d .Bafta

    Comment


    • #3
      Nu vreau sa descurajez pe nimeni, dar din punct de vedere al performantelor motorul de 200 diesel nu se afla printre ele.
      Eu am 2200 de 95 cai, si este foarte puturos, apoi ce sa mai zicem de unul cu 20 de cai mai putini.
      Si sa nu uitam W124 totusi este o caroserie grea.
      Din punct de vedere fiscal este alegerea corecta, daca nu sunteti adeptul vitezei, si de facut liniute, atunci o sa va obisnuiti cu el.
      Succes.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Am eu un grup daca vrei...!

        Comment


        • #5
          Deci clar ca fac aceasta omologare pentru impozitul de la fisc.
          Intradevar W124 e un tank de masina referitor la greutate si la consum cred ca un motor de 2 litri consuma poate mai mult ca ala de 2.5 litri plus ca nici nu e pre sprinten. DAR...
          O sa merg ceva timp cu el si intre timp clar imi prepar un motor de 2500 cmc diesel adus de afara ,poate il gasesc cu kilometri putzini ,dar mai intaiVa rog sa ma ajutati cu datele despre cutie si grup.
          Multumesc !
          I love Mercedes!

          Comment


          • #6
            Salut , am eu o cutie de viteze de 124 diesel 200 , cu 4 rapoarte manuala - pret 200 euro perfecta stare - recent adusa din germania , sau mai am una cu 5 viteze pentru 220 diesel , pret 350 euro , aceasta este de pe clasa E modelul cu 4 faruri , dar potriveste pe 124 la prindere pe motor. Eu am montat , si nu sunt probleme . Pe 124 nu cu motor de 2000 nu au fost montate cutii cu 5 viteze , din cate stiu eu . Am si 2 grupuri de E class modelul 1996 , care merg bine cu cutiile de care v-am spus.
            Important este sa fie pt diesel , atat motorul cat si cutia , si sa aveti primul segment de cardan la lungimea potrivita , in funtie de lungimea cutiei de viteze . Cea cu 4 viteze ste putin mai scurta decat cea cu 4, deasemenea difera lungimea in cazul cutiei automate.
            Am si axuri cardanice diferite lungimi .
            Daca vreti trimiteti masina la Baia Mare , si putem schimba in service-ul nostru transmisia si motorul , avand la indemana toate reperele.
            Last edited by prodiamant; 02-04-2011, 21:41 PM.

            Comment


            • #7
              Grup de 3.92 dar poti incerca alta combinatie in functie de ce doresti, cutii gasesti la tot pasul desi nu stiu un cod exact.

              Comment


              • #8
                Motor de w 124 sau w 190 cu tot cu cutie, in stare buna gasesti pe la 250-300 eur, fara alternator si electromotor.
                Tinand cont ca tu ai pe masina 2,3 benzina, cel mai probabil ai grup de 3,64 la cutie cu 4 trepte si 3,92 la cutie cu 5.

                Asa trebuie sa te gandesti ca 200d este un motor excelent, numai sa aiba ulei bun si filtre. Eu am respectivul motor + cutie in 5 trepte manuala cu grup de 3,92. Nu se da in branci la deal dar cu a 3-a la 60-70 sau a 4-a la 80-100 daca nu e panta mare merge lejer. Pe autostrada de la Turda la Cj am mers constant la 150 in jur de 10-15 km si s-a comportat bine, motorul era putin turat. La grup de 3,64 ar fi mers la fel cu o cutie in 4 numai ca nu mai ii place asa tare la deal cu 4 trepte si grup cu raport mai mic, deoarece are nevoie de mai multa forta, ceea ce se si zicea mai sus, ca 200 d nu are.
                Cea mai excelenta chestie la 200 d in 5 trepte e consumul. La mers sanatos, cu statie pe masina si cam cu depasiri, am facut Bucurestiul dus- intors cu consum de 6%, dintre care 150 de km prin Bucuresti. Si sa tinem cont ca caroseria de w 123 are cu vreo 200 kg in plus fata de cea de w 124.

                La 800-1000 eur iti iei mertz complet cu 200d bun pe el,caroseria mai naspa, dar ramai cu un maldar de piese, ca trecerea de la benzina la diesel costa, dar nu iti dai seama. Motor, cutie, cardan, poate si grup, ceva bucati de instalatie electrica + releu la bujii,, difuzor la radiator, furtune, asa ca daca ai nevoie de ceva sfaturi, astept sa ma contactezi. 0744.830.843 e nr meu.

                Comment


                • #9
                  Ca sa nu stam mult la staif.In general japonezii cand fac engine swap pentru masini de drift cumpara un front clip.In cazul de fata tu ai nevoie de multe piese deci te sfatuiesc sa cauti o masian cu tabla praf dupa cum a zis si colegul si nu musai pe romania de preferat ar fi pe "congo".Daca mai ai si AC treaba se complica.

                  Comment


                  • #10
                    Am o intrebare,pe w124-ul meu,este pus motor 2000diesel,iar pe grup scrie 3.42!
                    Cutie in 4 trepte,ce se intampla mai exact,se transmit vibratii in caroserie,mai ales daca merg in viteza 4 la 50/60Km/h,toata caroseria imi vibreaza de parca se rupe,toate astea pana la 80Km/h,dupa aceea nu mai face!
                    Am inlocuit flansele,am inlocuit suportu la cutie,rulmentul intermediar,va rog frumos daca ma puteti ajuta cu sfaturi,ca pana la urma dau foc la masina !
                    AAA si inca ceva,serie de la cutie este:716213

                    Comment


                    • #11
                      Este posibil sa nu fi montat bine axul cardanic. Vibratiile acelea provin foarte probabil de la cardan. Poate fi de asemenea o cruce cardanica , sau bucsa de cauciuc din capul cardanului , la iesirea din cutia de viteze. Aceasta se cam duce daca pornesti masina impinsa sau trasa.

                      Comment


                      • #12
                        Ce instalatie sa gasesc (releee bujii incandescente ,oprire motor) sa montez la motoru asta de 200D ? E greu de montat ,confectionat ? ca sa montez in locu la benzinaru meu
                        Rezervorul si conductele trebuie inlocuite?
                        I love Mercedes!

                        Comment


                        • #13
                          Personal nu am schimbat conducte sau rezervor si merge nemaipomenit.
                          Cat despre releu cel mai usor sa-l iei chiar si de la dezmembrari cu tot cu mufa si instalatie.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Soryn View Post
                            Am o intrebare,pe w124-ul meu,este pus motor 2000diesel,iar pe grup scrie 3.42!
                            Cutie in 4 trepte,ce se intampla mai exact,se transmit vibratii in caroserie,mai ales daca merg in viteza 4 la 50/60Km/h,toata caroseria imi vibreaza de parca se rupe,toate astea pana la 80Km/h,dupa aceea nu mai face!
                            Am inlocuit flansele,am inlocuit suportu la cutie,rulmentul intermediar,va rog frumos daca ma puteti ajuta cu sfaturi,ca pana la urma dau foc la masina !
                            AAA si inca ceva,serie de la cutie este:716213
                            Salut! Chestia asta se intampla cand se duce flansa "volanta" (nu cunosc denumirea oficiala) de pe cardanul mic. vezi daca nu ai, pune-ti si s-a rezolvat problema.

                            Comment


                            • #15
                              Te referi cumva la aceea contragreutate de pe cardan?pt ca daca este vorba de asa ceva,eu nu am pe masina,sau reformulez,ar fii trebuit sa am?
                              Rog pe altcineva,sa ma puna in tema mai exact,daca colegul BOT,nu stie suta la suta!
                              Multumesc!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF