Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

miroase a gaze si consuma mult

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut.
    Cat te-a costat toata operatiunea de eliminare DPF (fizica + soft).
    Multumesc.

    Comment


    • #17
      Salut!
      300 de lire a costat tot . 2 saptamani a fost bine fara regenerari
      De 4-5 zile problema a revenit problema si se regenereaza in continuu , ieri am fost inapoi la servisu cu pricina la care ei mi-au mai schimbat un senzor (differential pressure sensor) si inca o verificare a parametrilor de functionare , au incercat o fortare a regenerari si nu s-a mai facut si totul este bine , asta e ce mi-au spus ei .dupa ce am plecat de la ei nimic schimbat . Am sunat azi si au zis sa le duc masina pentru o verificare amanuntita . ei sustin cu tarie ca nuj este de la dpf si ca ei si-au facut treaba bine
      Aam uitat sa spun ca de fiecare data cand pornesc masina sta aprins pentru 30 sec -1 min becul de la bujiile incandescente, da pe tester nu da erori sau vro bujie dusa . inainte sa sa scoata dpf-ul se aprindea bujiile doar cand era motoru rece ,acum se aprinde de cate ori pornesc .Masina functioneaza bine , doar consumul ma afecteaza
      Cred ca o sa ma duc la mercedes sa ii faca un diagnostic si daca este de la dpf ma duc peste ei sa rezolve problema
      Last edited by shiftyme2; 11-29-2012, 00:21 AM.

      Comment


      • #18
        Eu ma gandesc ca nu l.au eliminat Dpf-ul din soft(sau nu au setat corect parametrii in soft).
        Odata anulat softul nu ar trebui sa stie ca masina a avut sau are Dpf si deci nu ar avea ce regenerare sa comande.
        Cu bujiile este simplu, faci o diagnoza pe Star si vezi care este dusa( recomand sa le schimbi pe toate odata daca una nu mai merge).

        Comment


        • #19
          SALUT.
          Si eu am facut de curand operatiunea de eliminare dpf fizica si din soft.
          Cateva zile totul a fost ok ,iar acum motorul merge de parca ar fi in regenerare continua si in plus a crescut iar consumul.Mi-au rescris softul de mai multe ori si la fel imi zic si mie ca are masina o problema.Exclus, pentru ca pe star am doar o eroare de presiune dpf prea mica (ceva de genul), iar daca softul era corect scris nu trebuia sa mai apara erori legate de dpf.
          Inclin sa cred ca la mercedes nu exista o procedura care sa elimine corect filtrul de particule.
          Bafta.
          PS mare atentie pentru posesori de MB cu DPF nu-l mai anulati.

          Comment


          • #20
            Good to know!
            Carpaci si-n RO si-n UK, pare-se. Acelasi stil: nu e vina noastra!
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              salut! Ce zici Gigi Popescu sa le mai facem ? cumparam un dpf nou si scapam de problema sau mai le dam banii la toti "experti in dpf " , eu am dat in jur de 600 de lire pana acum doar pentru 2 gauri in dpf . nu mai stiu unde sa o duc , ce sa ii mai fac . unde am fost ultima oara in birmingham se vorbeste pe forumuri ca ar fi cei mai buni in dpf , fac asta de 7-8 ani . poate sunt eu prea ghinionist sau ei s-au plictisit de meseria asta

              Regulament


              1. Reguli generale de postare
              1.1. Limba română
              Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:

              Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
              Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
              Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc.
              Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.
              Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

              Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

              Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.
              Last edited by Zeus; 11-29-2012, 20:35 PM.

              Comment


              • #22
                Salut.
                Voi schimba saptamana viitoare senzorul de presiune + cel care masoara temperatura gazelor de evacuare(cei de la service-ul unde am facut resoftarea mi-au comandat cu imprumut cei doi senzori ,iar daca acestia vor rezolva problema ii voi plati in caz contrar ii vor returna la furnizor) .
                Pentru moment am rezolvat problema regenerarilor si anume :am scos mufa de la senzorul de presiune diferentiala (din spatele filtrului de aer) si astfel motorul intra in limitare de 3000 si inceteaza regenerarile si astfel ma pot plimba linistit cu cosum mic pana voi gasi "buba".
                Colegu shiftyme2, te rog, sa ne tii la curent daca mai descoperi ceva ,pentru ca si eu voi face la fel.
                Poate cu putin noroc Mosul ne va aduce o rezolvare a problemei noastre.
                Bafta.

                Comment


                • #23
                  Salut.
                  Mi-au adus cei de la service (cu imprumut) cei 2 senzori (de presiune diferentiala si de temp pentru gazele de esapament) dar masina isi face la fel regenerari.
                  Tu ai mai facut ceva?
                  Multumesc.

                  Comment


                  • #24
                    Salut!
                    Mosul Nicolae mi-a adus o lipsa de putere a masinii, nu se tureaza mai mult de 3000 rpm si nu are putere, parca trag decat cei 6 cai frumosi din 150 .Am problema asta de o saptama, pe tester nu apar erori , am sunat la MB pentru un diagnostic dar ei nu pot sa imi faca nimic cu dpf scos si resoftata asa ca ramane sa ma duc saptamana viitoare la un service sa o luam babeste adica: filtru de motorina , debimetrul daca nu se rezolva incerc si galeria .
                    Sper ca Mos Craciun sa imi aduca o rezolvare ca am albit de cand o am si in cap si in portofel

                    Comment


                    • #25
                      Salut.
                      Si la mine se limiteaza uneori acum dupa eliminare dpf-ului si la fel ca la tine nu imi aparea nici o eroare. Am fost inapoi la service si mi-au rescris softul astfel sa nu mai stearga erorile si astfel acum imi apar 2 erori : "presiune prea mica la dpf" si inca ceva legat de dpf, nu mai retin codurile (le am notate le caut si revin cu ele) .
                      Trebuie sa vorbesti cu cei care au scris softul, sa-l modifice astfel incat sa nu iti mai stearga erorile.
                      Din fericire, cei de la service nu mi-au mai luat nici un leu in plus fata de cei 250E dati la inceput si in plus sunt dispusi sa imi returneze banii dati daca nu vor rezolva problema ,dar din pacate ,filtrul meu de particule e bucatele si de asta insit sa rezolvam problema.
                      P.S M-au chemat din nou maine la service cu masina pentru a rescrie din nou softul .
                      Revin maine cu cele doua coduri de eroare si cu noi info.
                      Bafta.

                      Comment


                      • #26
                        Ce tester folosishi? Destul de rar limp mode fara erori in STAR...
                        In fine, inteleg ca n-ai scobit total DPF-ul? Vad ca eliminarea catalizatoarelor si a DPF, cu operarea modificarii si-n soft (pentru DPF) e destul de des intalnita pe forumurile din UK.
                        Sapa si aici: http://forums.mercedesclub.org.uk/index.php
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #27
                          Salut.
                          Am folosit STAR.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by shiftyme2 View Post
                            Salut!
                            Mosul Nicolae mi-a adus o lipsa de putere a masinii, nu se tureaza mai mult de 3000 rpm si nu are putere, parca trag decat cei 6 cai frumosi din 150 .Am problema asta de o saptama, pe tester nu apar erori , am sunat la MB pentru un diagnostic dar ei nu pot sa imi faca nimic cu dpf scos si resoftata asa ca ramane sa ma duc saptamana viitoare la un service sa o luam babeste adica: filtru de motorina , debimetrul daca nu se rezolva incerc si galeria .
                            Sper ca Mos Craciun sa imi aduca o rezolvare ca am albit de cand o am si in cap si in portofel
                            Salut.
                            Ai mai rezolvat ceva?
                            Multumesc.

                            Comment


                            • #29
                              Salut!
                              Nu am mai facut nimic , am mers pe la cativa mecanici si acelas sfat un dpf nou si resoftata , ceea ce o sa si fac in curand, alta solutie vad ca nu exista.

                              Comment


                              • #30
                                Din ce am studiat se pare ca multi efectueaza DPF OFF folosin d una bucata fier-beton de 10mm si una bucata gigel de 5kg.
                                Apoi "modifica"(traiasca goagle, ca am si eu vreo 4 DVDuri cu astfel de porcarii) softul doar sa nu afiseze erorile ce tin de presiune, dar DPF efectiv nu este scos din soft.
                                Iar cand mergeti pentru rasverificari si rescrieri de N softuri modificate rezultatul e zero deoarece pur si simplu se scrie acelasi soft.
                                Se merge pe premiza: daca merge merge, daca nu, poate se lasa clientul pagubas.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF