Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

miroase a gaze si consuma mult

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • miroase a gaze si consuma mult

    salut! de 2 saptamani am cumparat un c220 automat 2004 dupa 2 zile am observat ca sa aprins martoru de la motor , am fost in servis au pus un tester si dadea 2 erori una dintre ele era supraincalzire inainte de senzoru lambda si senzoru pentru temperatura gazelor de evacuare eroarea 2648, baieti de la servis au zis ca e de la catalizator sau filtru de particule dupa care le-au dau jos si verificat ,catalizatoru au spus ca e ok dar filtru de particule e infundat , au curatat filtru de particule cu o solutie speciala si cu jet de apa dupa care au scimbat si Senzor pentru temperatura gazelor de evacuare .martorul de la motor nu sa mai aprins dar are unele momente cand consuma mult adica 10 la suta noaptea prin oras cand prinzi 3 semafoare pe rosu si mergi cu o medie de 35 km pe ora si ventilatoru baga in interior miros de gaze , pe aceiasi distanta cand nu miroase a gaze consuma 7-8 la suta. A mai avut cineva problema asta ? sau are idee care ar putea fi problema . Va multumesc anticipat

  • #2
    Eu am citit pe forum ca e mai bine sa elimini fizic si din soft filtru de particule decat spalarea/ curatirea lui. Cel mai indicat ar fi sa cumperi unul nou sau sa.l elimini.
    Banuiesc ca nu au strans bine tevile si iti ies gazele prin compartimentul motor si de acolo in habitaclu.
    Comsumul banuiesc ca se mareste atunci cand se comanda regenerarea filtrului.
    Mai cere pareri si cauta in sectiunea Vanzari.

    Comment


    • #3
      ms de post . se poate sa fie sonda lambda ? mirosul apare cand se inginge motorul, cand ajunge apa la 90 de grade si nu tot timpu. la 50 de km parcursi in 10 km dintre acestia scoate noxe in habitaclu (daca ventilatorul este pornit) si creste consumul cu 2 litri la suta. mers prin oras

      Comment


      • #4
        Azi am observat pe scut o baie de ulei . se pare ca am probleme multe . are cineva vro idee ? va multumesc

        Comment


        • #5
          Am patit si eu la fel dupa o curatire a filtrului de particule!Cand s-a montat filtrul de particule nu s-a montat corect si a trebuit sa revin sa remedieze problema!Imi baga gaze in habitaclu ,deaorece priza de aer ptr interior este in compartimentul motor in partea dreapta.Trebuie sa te duci la cei ce ti-au dat jos filtrul sa-l slabeasca din suportul de pe motor ,apoi se desfac colierele si sus si jos si-l pozitioneaza corect.Se strang colierele si apoi se prinde piulita care prinde filtrul de motor!La mine au strans prima data filtrul de particule si nu s-a pliat sus bine la iesire gazelor!Verifica ,ptr ca nu vei putea sa dai drumul la clima!BAFTA!
          Last edited by vulpe gabriel; 10-09-2012, 18:52 PM.

          Comment


          • #6
            Multumesc de sfat maine am programare la servis . dupa ce ai curatat filtru ai avut vro problema cu consumu? la mine dupa ce l-a curatat la fiecare 50 km isi comanda regenerarea si asta se face cam in 20 km timp in care consuma mai mult si baga gaze in habitaclu (daca e ventilatorul pornit) . Atunci cand isi face regenerarea e presiunea de gaze mai mare si atunci iese pe la coliere sau pe unde a fost sudat. cred ca o sa dau o gaura prin el si anulat din soft sa nu mai am probleme

            Comment


            • #7
              Salut
              Si eu am acceiasi problema de ceva timp cu un c220 cdi din 2006.Am curatat filtrul de 2 ori dar din pacate nu am rezolvat mai nimic.Regenerarile se fac si la mine la ficare 50-100 de km ,iar in timpul acestor regenarari consumul e mai mare decat in mod normal.
              Din pacate avem doua solutii : schimbarea cu un dpf nou sau eliminerea lui fizica si din soft.
              Bafta.

              Comment


              • #8
                Din soft nu vei putea sa-l scoti ,daca stii totusi pe cineva sunt curios!M-am interesat si mi s-a explicat ca trebuie rescris softul si atunci vei avea un motor cu norma de poluare euro 3!Dar ,ptr ca exista un dar, la acest lucru s-au gandit si cei de la Mercedes ,ma refer la fabricant si exista tot felul de parole pe care nu poti sa le treci daca incerci rescrierea peste softul cu filtru de particule!Asa mi s-a spus de cineva de la reprezentanta!

                Comment


                • #9
                  Se poate dezactiva. Cauta in sectiunea Vanzari si o sa gasesti cativa useri care fac asa ceva.
                  Ca nu mai respecta norma de poluare pe cine crezi ca intereseaza?!
                  Iar cel de la reprezentanta ce ai fi crezut ca poate sa spuna? Era interesul lui sa iti propuna sa cumperi un Dpf nou cu o galagie de bani decat sa il anulezi pe al tau.

                  Comment


                  • #10
                    Stie cineva un baiat priceput pentru a imi anula, dezactiva,elimina
                    din soft dpf-ul in LONDRA?
                    Last edited by shiftyme2; 10-12-2012, 17:33 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by vulpe gabriel View Post
                      Din soft nu vei putea sa-l scoti ,daca stii totusi pe cineva sunt curios!M-am interesat si mi s-a explicat ca trebuie rescris softul si atunci vei avea un motor cu norma de poluare euro 3!Dar ,ptr ca exista un dar, la acest lucru s-au gandit si cei de la Mercedes ,ma refer la fabricant si exista tot felul de parole pe care nu poti sa le treci daca incerci rescrierea peste softul cu filtru de particule!Asa mi s-a spus de cineva de la reprezentanta!
                      Salut.
                      Se poate rescrie softul astfel incat sa se introduca optiunea "DPF OFF" . Am vorbit cu cei care mi-au resoftat-o acum 2 ani pentru +30hp si am facut deja o programare.
                      In cursul saptamanii urmatoare voi face operatiunea de eliminare DPF si voi reveni atunci cu mai multe detalii.
                      P.S. Norma de poluare va ramane tot E4 pt ca filtrul de particule opreste doar funinginea.Exista multe modele E4 fara filtru de particule ( Exassat 2.0 tdi 2006-2009 unele modele) dar cu un continut de co2 mai mare.Norma de poluare e influentata de procesul de ardere + catalizator , iar acesta din urma va ramane in sitemul de evacuare.
                      Bafra.

                      Comment


                      • #12
                        La VW stiu si eu ca se poate!Cunosc pe cineva posesor de WV care a rezolvat si cu softul dupa scoaterea fizica a filtrului de particule!Cel putin la noi in oras nu cred ca se baga nimeni la Mercedes!Eu am optat ptr curatarea filtrului si acum sunt foarte multumit de cum merge si am aproximativ 3000 km de cand am facut operatiunea si totul e OK!

                        Comment


                        • #13
                          Softul se copiaza de pe masina la Honda (Inidan) dar e trimis pe internet la Bucuresti (imi scapa numele firmei ) acolo e rescris si trimis inapoi .
                          Asa au procedat si la resoftarea precedenta si nu am avut nici o problema cu erori in bord de 2 ani.
                          P.S. Daca ai in jur de 250.000 km sau peste si mergi mai mult prin oras, curatarea filtrului de particule e "frectie la picior de lemn" si eu l-am curatat de 2 ori dar de fiecare data dupa aproximativ 5000-6000 de km au inceput regenerarile la fiecare 50-100 de km.

                          Comment


                          • #14
                            Poate regenerarile se fac asa des la tine din cauza injectoarelor,ptr ca nu cred ca nu folosesti un ulei bun ,special ptr filtrul de particule sau un carburant de calitate!La asta poate nu te-ai gandit!Masinile astea de obicei sunt cu multi km chiar daca vad masini la vanzare (dar doar in Romania)la anii 2004-2005 cu 130-150 mii km!?Stiu ca 250000 km ar fii durata de viata a unui filtru de particule ,dar daca injectia e corecta ,turbina nu scuipa ulei si motorul nu consuma ulei poti sa duci un filtru de particule mult si bine!`

                            Comment


                            • #15
                              in sfarsit am rezolvat problema , am fost la niste baieti priceputi care au gaurit dpf , apoi au resoftat pentru a elimina definitiv dpf si nu mai am nici o problema

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF