MFS actioneaza prin ionizarea combustibilului inainte de intrarea in camera de ardere. Astfel, combustibilul arde complet, eliminandu-se pierderile si crescand puterea motorului.
Simplu, dar ingenios...
In mod normal, doar o parte din combustibil este ars, iar o parte (intre 15-35%) arde incomplet, generand monoxid de carbon (CO) sau chiar ramane nears si se pierde o data cu gazele de esapament. Acest lucru este dat de gruparea mai multor molecule de combustibil, ca intr-un ciorchine. Combustibilul care trece prin campul generat de MFS se ionizeaza, iar acest "ciorchine" nu se mai formeaza. MFS este alcatuit din doi magneti de Neodim-Fier-Bor. (NdFeB) Acesti magneti genereaza un camp magnetic de 10.000 Gs, care ionizeaza moleculele de combustibil. Astfel, acestea se resping si intra in camera de ardere perfect omogenizate cu aerul, ceea ce asigura o ardere completa a combustibilului, oferind mai multa putere motorului si scazand in acelasi timp consumul. In plus, hidrocarburile ionizate se combina mai bine cu oxigenul din aer, arzand mai repede si oferind mai multa putere motorului.
Efort minim, beneficii maxime!
• Scade consumul de combustibil cu 10-15%
• Investitia se recupereaza dupa numai cateva luni
• Creste puterea motorului cu 5-8%
• Motorul va functiona mai bine
• Reduce emisiile de noxe (monoxid de carbon si hidrocarburi nearse)
• Nu necesita intretinere si poate fi utilizat 10 ani
• Poate fi transferat pe un alt vehicul
Astep pareri pro si contra despre acest produs daca are cineva asa ceva pe masina daca este eficient , daca se merita ...
Simplu, dar ingenios...
In mod normal, doar o parte din combustibil este ars, iar o parte (intre 15-35%) arde incomplet, generand monoxid de carbon (CO) sau chiar ramane nears si se pierde o data cu gazele de esapament. Acest lucru este dat de gruparea mai multor molecule de combustibil, ca intr-un ciorchine. Combustibilul care trece prin campul generat de MFS se ionizeaza, iar acest "ciorchine" nu se mai formeaza. MFS este alcatuit din doi magneti de Neodim-Fier-Bor. (NdFeB) Acesti magneti genereaza un camp magnetic de 10.000 Gs, care ionizeaza moleculele de combustibil. Astfel, acestea se resping si intra in camera de ardere perfect omogenizate cu aerul, ceea ce asigura o ardere completa a combustibilului, oferind mai multa putere motorului si scazand in acelasi timp consumul. In plus, hidrocarburile ionizate se combina mai bine cu oxigenul din aer, arzand mai repede si oferind mai multa putere motorului.
Efort minim, beneficii maxime!
• Scade consumul de combustibil cu 10-15%
• Investitia se recupereaza dupa numai cateva luni
• Creste puterea motorului cu 5-8%
• Motorul va functiona mai bine
• Reduce emisiile de noxe (monoxid de carbon si hidrocarburi nearse)
• Nu necesita intretinere si poate fi utilizat 10 ani
• Poate fi transferat pe un alt vehicul
Astep pareri pro si contra despre acest produs daca are cineva asa ceva pe masina daca este eficient , daca se merita ...
Comment