Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Merge in suturi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La mersul subturat da in nas. Antonyo de unde pui benzina?

    Comment


    • #17
      Nu am o benzinarie anume.In 70 la suta din cazuri de la rompetrol ca e la 200 de metri de casa.Cand vad ca nu mai am benzina ma duc la cea mai apropiata benzinarie.Poate sa fie si asta o cauza?precizez ca eu de fel schimb vitezele sub 2500 de ture,chiar si 2000.Poate sa fie si din cauza asta?

      Comment


      • #18
        Nu stiu. Testerul e cel mai in masura sa dea un verdict.

        Comment


        • #19
          E foarte bine sa se schimbe filtrele la timp si bujiile sa fie ce trebuie etc. Intrebarea mea este: de unde v-a venit voua ideea de a schimba la 1500 rpm? E foarte nesanatos. Fratilor vorbim de un motor (C180) care are cuplu maxim la 4200 rpm si 7000 rpm pe turometru. De ce schimbati subturat? Nu faceti economie de benzina asa. Puteti fi siguri.
          Mai repede faci economie scotand-o la liber si lasand sa ruleze in relanti.
          Regimul subturat nu e ok.
          Am incercat si eu sa merg sub 2000 cand am luat masina ca sa fac economie de benzina si consuma exact ca si atunci cand schimb la 2500-3000.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #20
            Stiu ca e nesanatos, dar e mai comod. In plus, inainte nu facea asa. Cine stie i-o fi ajuns si ei atata mers subturat.

            Comment


            • #21
              Parerea mea e sa o scoti pe un drum mai bun si sa-i dai talpa. Macar 4-5 km asa pe la 190 la ora. O sa ramai uimit ce bine poate sa mearga dupa aia. Se recalculeaza timpii de injectie, se curata bujiile si injectoarele (chiar si fara aditiv). Totusi cel mai important este faptul ca schimband regimul de turatie computerul isi recalculeaza aprinderea si o sa simti diferenta. Eu am facut asta si nu vorbesc aiurea. Ai numai grija sa nu-ti pierzi permisul...si asta am facut si 3 luni am facut muschi la picioare.
              Masina merge genial turata. E foarte placut la 50 intr-a treia sa calci pedala pana la fund , sau sa schimbi la cuplu maxim toate vitezele.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #22
                Been there done that...si degeaba.

                Comment


                • #23
                  Atunci solutia e ceea ce s-a discutat pe pagina 1. Conteaza mult si o curatare a corpului clapeta.
                  Senzorii de pozitie si vacumurile. Circuitul de vacum e foarte important. Daca nu e etans 100% va afecta si mersul motorului.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #24
                    De la Brasov pana la Ploiesti pe la 3 dimineata,cel putin pe dn nu am scos-o din 170-180.Cred ca am mers in jur de 60 de km asa.Ei bine cum am intrat in Ploiesti si am lasat-o mai moale iar a luat-o tremuratu.V-am zis daca o schimb pe la 3000 de ture nu face dar obisnuindu-ma sa schimb pe la 2000...nu pot sa ma dezobisnuiesc din chestia asta

                    Comment


                    • #25
                      Tremurat

                      Clasic, nu se citeste fisa tehnica a masinii! Probabil BMW dl Adidc are 6-7-8000 r/min. Nu si MB C180! Ca la banii d_lui nu ii pasa! Pt noi, cei pasionati si intrigati de asemenea probleme, max.putere-cuplu 5500 rot/min. Cam greu pt altii! Asta este!

                      Comment


                      • #26
                        Am si eu o problema :am ramas fara benzina si dupa ce am alimentat merge in 3 pistoane. Ce poate fi? Este un kompresor c 200 din 95, va rog ajutati-ma!!!
                        Last edited by no problem; 05-06-2010, 23:01 PM.

                        Comment


                        • #27
                          I-ti ajunge benzina la toate injectoarele ? O fi tras vre-un gunoi de pe fund si a blocat vre-un injector.
                          Last edited by no problem; 05-06-2010, 23:03 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by sofermercedes View Post
                            Stiu ca e nesanatos, dar e mai comod.
                            Mare dreptate ai, e extrem de comod. Asa schimbam si eu, pana cand am dat chiulasa jos si am vazut ce calamina era depusa pe supape [asta e ceva foarte "nesanatos"]. Si ghici din ce cauza era depusa calamina?!
                            Ca prin urmare, dupa ce am montat totul la loc [inainte am curatat de calamina ] am inceput sa schimb in ture mai ridicate : 3000 - 3500, si sincer se simte diferenta [ma refer ca functionare a motorului, nu ca o crestere a consumului, care apropo, a ramas acelasi].
                            Deci nu te zgarci, ca ai sa dai bani mai multi pentru manopera.

                            Numai bine!

                            Comment


                            • #29
                              Doar pareri

                              Dl ADIDC nu a citit corect fisa tehnica a masinii. Ca de obicei. Cuplul maxim este la 5500 rot/min. La 50/h 3000 rot/min=aproape calare. Intai ganditi apoi vorbiti. Si nu pot fi frate cu elaborator de balarii.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by adystoican View Post
                                Am si eu o problema :am ramas fara benzina si dupa ce am alimentat merge in 3 pistoane. Ce poate fi? Este un kompresor c 200 din 95, va rog ajutati-ma!!!
                                Litera mare la inceput de propozitie, multumesc.
                                E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF