Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W124 - 300E, 3.0 benzinar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da. despre astea e vorba. Mie nu-mi plac deloc. Daca erau mai finute era altceva... sunt prea mari pentru lupa. oricum gusturile nu se discuta

    Comment


    • #17
      Am renuntat intr-un final la imitatia aia de carbon pentru ca azi i-am curatat interiorul si au reusit baietii de au facut un polish profesional la lemn. Arata mult mai bine acum. Inainte era un miros urat in masina, de imbacsit,statut ceva de genu' si ma irita de ficare data cand ma urcam in masina.

      Tot interiorul a fost spalat si praful curatat de oriunde. Intre butonase, cu periuta de dinti :d

      Total: 220 lei

      Comment


      • #18
        Cu roata a patito si un prieten de-al meu la un ursulet.Abea la luat si avea puse flanse pe spate iar prezoanele le infiletai doar o tura ca erau prea scurte,iar dupace la invartit unpic a plecat roata de sub masina.
        Ps:am ras foarte tare atunci)

        Comment


        • #19
          Unde ai facut polish-ul la lemn, si daca ai poze cu rezultatul, sunt curios cum se poate restaura un element din acela de W124. Nu ca as avea mare nevoie, ca al meu arata bine. Inca. Bine de stiut, totusi.
          1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
          1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
          dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

          Comment


          • #20
            scuze de intarziere..
            Polish-ul l-am facut in Galati la autocosmetics ( cred ca sunt cei mai buni ) si arata cam asa:

            IMG_4183.jpg IMG_4184.jpg

            Exceptie fac amprentele de pe lemn :d

            Comment


            • #21
              Poze cu grila fără elementele cromate și vopsită negru mat.

              DSC_0003.jpg

              Comment


              • #22
                Salut! eu am patit mai rau, mergeam cu 100 si dintr-o data s-a rupt pivotul de le roata fata dreapta,si mi-a intrat roata sub masina ,mai eram si pe pod si in spatele meu un tir,care a franat cat a putut,si a stat in spatele meu pana a venit mecanicul meu de a montat pivot nou

                P.S pivotul "scartia" de vreo 7 luni dar il mai ungeam cu ulei.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by dan500se View Post
                  Esti primul posesor de Mercedes care aud eu sa pateasca asa ceva.

                  Cateva sfaturi (daca nu vrei sa le inveti pe propria-ti piele):

                  - intotdeauna verifica rotile personal (am patit-o si eu cu Dacia...mai avea 1 cm si eram exact ca tine/aceeasi roata).

                  - verifica masina si accesoriile ei (eu am facut 5000 km anul trecut prin Europa, la un moment dat fiind la 2700 km departare de casa cu o roata de rezerva care nici macar nu se putea monta pe masina mea-noroc ca nu a fost nevoie de ea), niciodata nu stii cand vei avea nevoie chiar si de o banala cheie, eventual cablu de remorcare sau "crocodil" (cablu de luat curent de la alta masina), lucruri ce au suficient loc in portbagaj.

                  - nu porni la drum zicand "las ca merge si asa"...acum ai avut noroc, poate data viitoare nu va fi asa.


                  Cat despre masina: chiar arata bine si ma bucur sa mai vad W124 si cu motorizare de 3L.

                  Numai bine!
                  As adauga aici, sa modifici locul triunghiului reflectorizant (vreo 100m distanta de masina). La noi, destul de multa lume nu are carnetul luat pe bune si curosi sunt multi. Daca-l pui asa de aproape e posibil sa se indrepte cu masina spre tine sa vada ce sclipeste asa sau ce e ala atat de rosu.

                  Comment


                  • #24
                    Lângă triunghi trebuia să stea cineva căci daca era mai departe îl lua vântul când trecea câte o mașină..

                    Astăzi am dat comanda de pivoți, bucșe hidraulice spate, garnitura capac motor, plăcuțe față-spate, bucșă semicasetă de direcție.
                    Am mai luat fișe SH originale cu bobină de rezervă, câteva plastice la motor care-mi lipseau, opritor ușă față, volan de S. Total, 1500 de lei!

                    Janta din povestea de mai sus, a fost verificată la centru autorizat și nu are nimic. A fost pusă pe mașină vineri și la echilibrat a cerut 15grame cu 35 de grame.

                    Luni-Marți după ce schimb tot ce am comandat, mașina merge la polish și probabil va primi și jante noi, iar astea or să rămână de iarnă :d.
                    Last edited by AndreiM; 02-01-2011, 17:45 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Sa ti dau un sfat prietenesc....sa dai jos delcoul sa l cureti un pic si sa vezi starea lui....eu am avut niste probleme mari de la el si nu stiam ce are masina pina l am dat jos...poate e bun la tine dar daca tot ai facut atatea la ea 3 suruburi nu te costa nimic.

                      Comment


                      • #26
                        "Maneta de la schimbator urmeaza sa o schimb cu una de la un e220".[/QUOTE]

                        Ma intereseaza pe mine maneta de la schimbator - stii cumva daca se potriveste si pe w202 - tot cutie automata ? Asta in cazul in care vrei sa te descotorosesti de ea. Iti pot da una la schimb ( piele ) - de la a mea o sa ii fac foto pe care i-am pus-o in locul celei vechi momentan. Sau zi un pret.

                        Multumesc,
                        Costin.
                        Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
                        https://w124-coupe.com

                        Comment


                        • #27
                          Nu am mai postat de ceva timp pe aici și asta din lipsă de timp pentru mașină.
                          Între timp am reușit să montez și piesele cumpărate, unele din ele pentru că plăcuțele spate sunt ca noi, bucșele hidraulice la fel.

                          Mașina normal trebuia să ajungă prin iarnă la colegul andy, cu BMW-ul Alpina însă se pare că 300-le a vrut să rămână la mine.
                          Prin martie-aprilie când a început să dea căldura cât de cât am constatat că se ridica temperatura la apă până când a fiert apa. Inițial m-am gândit la ce e mai rău și am crezut că e garnitura însă s-a rezolvat foarte repede schimbând vâsco-cuplajul.
                          Pe lângă vâsco-cuplaj au mai fost schimbate garnitura de la capac, opritorul de la ușa șoferului, volanul original a fost înlocuit cu unul de W140, roata originală (cea care a sărit) a fost verificată și pusă pe mașină împreună cu cauciucuri noi pe spate.

                          Vineri au fost comandate piesele pentru cardan, cupla față-spate, rulmentul și cele 4 bucșe pentru bara stabilizatoare iar în maxim 3 ore vor fi montate pe mașină împreună cu bine-meritatul bracaj.
                          Sincer nu mă așteptam ca mașina să ceară atâția bani dar se pare că rezultatul este unul mai mult decât mulțumitor.

                          Butelia de gaz din spate a fost scoasă și înlocuită evident cu un subwoofer micuț cât să-mi scoată bass-ul din boxe. Zilele astea sper să scot toată instalația de gaz.

                          Estetic, mașina a primit semnale albe, sticla de la farul original a fost înlocuită cu una nouă pentru că cea originală era „ smoked ” iar cealaltă era „ clear ”. Acum ambele faruri sunt „ clear ”. Zilele astea sper să-mi fac timp la buzunar să comand triple noi, kituri de protecție la amortizoare și să văd de unde se aude un scârțâit puternic la frânare, pe față-dreapta.

                          Nu mă întrebați de prețuri căci au fost luate pe bucățele, piesele însă dacă sunteți curioși mă pot uita pe facturi. Per total au fost băgați mai bine de 800 de euro.

                          Azi-mâine urmează pozele cu sticla nouă și semnalele albe. Până atunci, pun unele de la micile reparații cu precizaea că vâsco-cuplajul din poze este cel vechi. La cel nou nu am mai putut face poze din simplul motiv că a și fost montat pe mașină imediat cum a ajuns. Toate piesele au fost comandate noi.

                          IMAG0005.jpg IMAG0006.jpg

                          IMAG0011.jpg IMAG0014.jpg

                          IMAG0041.jpg IMAG0049.jpg

                          IMAG0050.jpg IMAG0051.jpg
                          Last edited by AndreiM; 07-11-2011, 09:35 AM.

                          Comment


                          • #28
                            Felicitarii ,pentru masina este un w124 asa cum ar trebui sa fie dupa atata timp . Sunt curios de rezultatul final si daca ai in plan jante pentru ia .Succes

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF