Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Manevrabilitate Volan W168 - Servo defect?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu mai pune nici o dimensiune de cauciuc sau presiunea din anvelopa.Eu am A160 si asa sunt toate.Merg putin mai greu .

    O seara faina.

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #17
      Ultima intrebare pe acest subiect !!!

      Guys,
      Imi cer scuze pentru ca nu ma pricep dar ce reprezinta recipientul din dreapta farului la poza cu numarul 32. Mentionez ca lichidul de culoarea gabluie este la un sfert din capacitatea receipientului. Cu aceasta ocazie am atasat si pozele la toate 4 cauciucuri, vi se pare ca presiunea e scazuta? Nu am nicio greutate in ea gen bagaje, etc. Receipientul pentru lichidul de servo este cel din poza cu numarul 36, corect? Nivelul imi arata aproape de max.
      Multam fain inca o data,
      Bogdan
      Attached Files

      Comment


      • #18
        32- vasul de expansiunea
        36- vasul cu lichid de frana

        Vasul de servo face corp comun cu pompa.Il gasesti in dreapta dupa radiator cum privesti masina din fata.


        Presiune e buna in anvelope.
        Am pus barometrul pe fiecare poza in parte si imi da asa:
        2.0bari fata
        2.2bari spate.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #19
          Ok, multumesc.

          Comment


          • #20
            Originally posted by bogdan.motrici View Post
            Guys,
            ...
            Multam fain inca o data,
            Bogdan
            Multumesc pentru postare.
            Din pacate este pe jumatate. Nu ati precizat presiunea maxima la care rezista anvelopele - aceea scrisa undeva, pe guma.
            Banui ca anvelopele dvs. au minim 30.000 km la activ.
            Fiind masina "goala", dupa poze, este necesara marirea presiunii. Cred ca la 2,3 Atm PE TOATE cele 4, o sa simtiti diferenta.
            Valabil acuma, pe primavara.
            Doar la break-uri este obligatorie diferenta de presiune fata-spate de 0,20 At.

            Sfat.
            Mutati masina pe o suprafata plana. Mariti presiunile pana cand anvelopa pare aproape rotunda. Nu mai mult de 2,4 Atm. La fel pentru TOATE patru. Faceti o proba de mers, virare.

            Dezavantaje:
            scurtarea distantei de franare cu 10-15%;
            Disconfort accentuat si reducerea duratei de viata a amortizoarelor cu 5-8% (de la 120.000km la cca. 110.000.

            Avantaje:
            Reducerea efortului la virare;
            Reducerea consumului de combustibil;
            Reducerea uzurii gumelor;
            Marirea gardei la sol.

            Observatie.
            Vara trebuie redusa presiunea cu 0,20 Atm, Iarna marita cu 0,20.

            Daca proba corespunde cu parerea mea, alegeti varianta. Daca nu corespunde, nu merge experienta mea la modelul dvs.

            Daca am sti pe ce gume se fac probele masinilor in laboratoarele producatorilor, in ce conditii, am avea cum alege.

            Doar ca ... nu avem.
            Last edited by epurare_coco; 03-05-2013, 14:48 PM.

            Comment


            • #21
              Buna ziua si va multumesc pt. sfaturi. O sa urmez sfaturile dumneavoastra si va comunic rezultatul.

              Comment


              • #22
                Ideea mea a fost sa le incercati. NU SA LE URMATI.
                Faceti incercari si alegeti. Pentru ca nu am condus mai mult de 500km modelul dvs.

                Comment


                • #23
                  Sigur, am inteles. Multumesc,

                  Comment


                  • #24
                    Afirmatiile domnului Coco nici nu le comentez, cine are habar si logica intelege totul din primele randuri unde spune ca masina fiind goale trebuie sa mareasca presiunea ))))

                    Uitate pe interiorul usitei de la rezervor si ai sa gasesti presiunile aferente pentru mers gol/incarcat

                    Si tu Bogdane, ia-ti in puii mei un compresor auto ca e maxim 50lei.Are si ceas pe el, este electric si pe langa faptul ca iti usureaza viata iti rezolva si enigma aceasta :P
                    Daca nu,mergi la vulcanizare ca te costa 2lei umflatul rotilor, si baietii te lasa pe tine daca esti curajos; doar sa nu le scapi ceasul ca te impusca
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #25
                      @Flavyus1987. Afirmatiile domnului Coco nici nu le comentez, cine are habar si logica intelege totul din primele randuri unde spune ca masina fiind goale trebuie sa mareasca presiunea ))))

                      Pacat.

                      Am vazut ca, masina fiind goala, suprafata de contact are cam 10cm. Adica este lasata. Cum o fi cand este incarcata?
                      Poate face colegul o masurare de presiuni si ne spune cam cat aveau in momentul fotografierii pe fiecare roata.

                      Dupa 5 ani, am gasit la Dacia Break 1997 o setare de presiuni ca mergea directia aproape ca la o servo. Nu m-am gandit niciodata de atunci ca, la mersul inapoi, cel putin, sa pun a doua mana pe volan.

                      Pentru presiunile semnalate de fabricant (pe capacul de la alimentare sau unul din montanti), am scris ca sunt recomandate. Doar ca nu stim pe ce gume s-au facut masuratorile. Intr-un laborator, este cert.

                      Exista insa si pareri nascute. Nu se poate aia sau cealalta.

                      Scuze. Se poate daca te chinui un pic.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by epurare_coco View Post
                        Dezavantaje:
                        scurtarea distantei de franare cu 10-15%;
                        Disconfort accentuat si reducerea duratei de viata a amortizoarelor cu 5-8% (de la 120.000km la cca. 110.000.
                        Ma rog, scurtarea distantei de franare ar fi un avantaj, banuiesc ca asta ai vrut sa spui. Sau cresterea ei, sa fie un dezavantaj.
                        Dar eu ma intreb cum ai calculat procentele astea? 10-15%, 5-8%?

                        Originally posted by epurare_coco View Post
                        Am vazut ca, masina fiind goala, suprafata de contact are cam 10cm.
                        Bine, suprafata se masoara in cm2 daca nu te superi, dar cum ai masurat-o?

                        Comment


                        • #27
                          Cand faci "franele" la o masina fara ABS, ... , toate urmele trebuie sa fie de aceeasi lungime. In timp, inveti cum sa reglezi presiunea pe placute/saboti.

                          Latimea este cea a gumei.

                          Problema era cum arata si nu cum am scris eu, incomplet. Poate neglijent. Imi cer scuze.

                          Bucuria dvs. Ati mai gasit o ceva sa ma atacati. Iar colegul ramane relativ nelamurit. Cu ce a gresit?
                          Last edited by epurare_coco; 03-05-2013, 20:08 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Atunci daca se doreste "servo-city" cum au fiaturile, incercati 3-4-...bari in anvelopa, pana cand punctul de contact al acesteia cu solul va tinde a fi o tangenta(doar in teorie valabil).
                            Glumesc evident.

                            Deja deviem de la subiect si nu vreau sa degenereze totul.

                            Deci s-a stabilit ca A class are servo mai greoaie si Bogdan nu trebuie sa isi faca griji.
                            Consider subiect inchis.

                            Daca totusi esti nelamurit, Bogdan, mergi la service si fa o constatare, iar apoi indiferent de raspuns cauta si Thread-urile dedicate problemelor legate de pompa de servo unde poti cere alte detalii.
                            Dar iti recomand intai sa citesti ce gasesti pe forum deoarece colegii iti impartasesc din propria experienta, dobandita chiar pe masina ce o au in ograda.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by epurare_coco View Post
                              In timp, inveti cum sa reglezi presiunea pe placute...
                              Hai domnule Coco sa fim macar putin atenti la ce postam. Nimeni nu poate regla presiunea pe placute. Doar schimband pompa de frana.

                              Masuratul presiunii a fost o idee buna, dar ai pus omul sa faca poze de parca am avea vreun aparat de masura la ochi.

                              Bogdane, daca e dusa pompa iti dai seama ca abia invarti volanul si cu 2 maini. In plus cand invarti de el la capat face un zgomot urat.
                              Ca sfaturi:
                              - verifica presiunea in pneuri dimineata cat mai aproape de locul de plecare daca nu ai un aparat. Sa fie exact cat scrie producatorul.
                              - verifica nivelul lichidului de servo si completeaza sau schimba-l daca nu stii cand a fost schimbat ultima data si masina are ceva km.

                              Comment


                              • #30
                                Dl. Siegfried: "Nimeni nu poate regla presiunea pe placute."

                                Nu mai spune? Intre corpul etrierilor (sau cilindru) si piston exista o garnitura de etansare. Sunt asa de proaste si ieftine la noi ca poti cumpara 10 seturi. Sa ai de unde alege! Doar ca ai de munca. Despre presiunea pompei, s-a mai discutat deja.

                                Doar daca sunt pe terminate ultimii dinti din bieletele de directie sau joaca garniturile in caseta ai pacanituri la cap de cursa. Sau capul de bara de directie. N'are ... cu pompa.
                                Last edited by epurare_coco; 03-05-2013, 21:04 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF