Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

K-Jetronik

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu este aşa de importantă valoarea în ohmi a înfăşurării de nichelină. Încălzirea ei are loc într-un timp mai lung sau mai scurt, funcţie de valoarea ei. Rolul acelei lamele bimetalice este oricum preluat de acea capsulă termometrică aflată sub arc, în contact direct cu blocul motor şi care modifică parametrii de funcţionare ai regulatorului datorită încălzirii motorului, nu a lamelei. Se previne astfel situaţia în care se pune contactul (alimentându-se în acest fel regulatorul cu tensiune), fără să se pornească motorul. La pornirea motorului, care poate avea loc peste 15 minute, regulatorul s-ar comporta ca şi cum motorul ar fi cald, furnizând valori eronate de debit şi presiune în sistemul de injecţie.

    Comment


    • #17
      Eu la V8 aveam alimentat pe direct cu plus pe contact WURul si pe masura ce se incalzea motorul dadea un fum de nu puteai sa stai linga ea.Am scos firul si fumul a disparut dar noxele....vorba bancului...ce mai noxe ...intepatoare rau la miros
      W126 500SEC
      W124 200CE
      W210 280 4MATIC

      Comment


      • #18
        Avea problema cu instalatia electrica?
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Nu stiu inca ce sa zic , trebuie normal sa aiba plus permanent pe contact mufa de la wur ?Momentan nu am bagat mufa la loc si vad ca porneste si merge dar tot cu noxe mari.Ce va ziceam eu ca e dereglata rau.Normal trebuia sa am probleme cu pornirea la rece nu?...fara mufa bagata la wur.
          Azi o sa ma uit sa vad daca in mufa vine ceva curent.Aseara am fost cu ea un pic si am vazut ca dupa ce se incalzeste nu prea tine relantiul...il balbaie...poate se inneaca de prea multa benzina?Sa fiu sincer nici nu stiu de unde sa incep ca as masura antai compresia dar compresmetrul e in tara.De rotund merge rotund le rece , probleme doar la cald...banuiesc ca benzina prea multa.As duce-o la mercedes dar daca nu o pun cat de cat la punct si rezolva aia tot acolo ma rup.Sar de o mie de euro ca e manopera cea mai scumpa din Germania la mercedes.Asa ca va rog dati-mi o idee de unde sa incep!!!!
          W126 500SEC
          W124 200CE
          W210 280 4MATIC

          Comment


          • #20
            Originally posted by bebe944 View Post
            Nu stiu inca ce sa zic , trebuie normal sa aiba plus permanent pe contact mufa de la wur ?Momentan nu am bagat mufa la loc si vad ca porneste si merge dar tot cu noxe mari.Ce va ziceam eu ca e dereglata rau.Normal trebuia sa am probleme cu pornirea la rece nu?...fara mufa bagata la wur.
            Azi o sa ma uit sa vad daca in mufa vine ceva curent.Aseara am fost cu ea un pic si am vazut ca dupa ce se incalzeste nu prea tine relantiul...il balbaie...poate se inneaca de prea multa benzina?Sa fiu sincer nici nu stiu de unde sa incep ca as masura antai compresia dar compresmetrul e in tara.De rotund merge rotund le rece , probleme doar la cald...banuiesc ca benzina prea multa.As duce-o la mercedes dar daca nu o pun cat de cat la punct si rezolva aia tot acolo ma rup.Sar de o mie de euro ca e manopera cea mai scumpa din Germania la mercedes.Asa ca va rog dati-mi o idee de unde sa incep!!!!
            Salutare! Si eu am fost exact in aceasta situatie numai ca la mine nu am putut sa pornesc motorul dupa ce s-a incalzit. Din ce ai mentionat tu mai sus, cred ca este de la WUR. WUR-ul are rolul de a tine constant presiunea in sistemul de injectie. Sa nu uitam sa mentionam ca presiunea cu motorul rece nu este egala cu ce-a cu motorul cald. WUR-ul moate sa influenteze relantiul, dar pana nu faci sa functioneze WUR-ul la parametri normali nu are rost sa faci reglaje...parerea mea! Dupa cum ai mentionat mai sus...de aceia ti-a mers rotund findca motorul era rece si mergea turata (exact asa functioneaza si la mine) si dupa ce incepe sa se incalzeasca scade treptat turatia. Pornirea la rece are turatia in jur de 1500 rot/min si dupa ce se incalzeste motorul turatia scade treptat la 700-800 rot/min (dupa ce am reglat WUR-ul acestea au fost valorile obtinute). Ca sa duci pe BUBU la o reprezentanta...hmmm...aia chiar te rup la buzunar. Eu am reusit so mesteresc acasa, binenteles ca multe ore petrecute in fata calculatorului ca sa ma documentez. Daca vrei poti sa ma suni ca sa-ti povestesc mai indetaliat cum am reusit sa reglez WUR-ul si presiunea in sistemul de injectie. Spor la lucru! Nr meu; 0740.783.783
            Last edited by mer_se280; 08-22-2010, 10:14 AM.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              Ha ha ha
              Al meu are trei vacuumuri...e mai cu mot , doua jos si al treilea de recuperat gazele.Daca il desfac sa il curat l-oi deregla?cred ca nu daca nu umblu cu imbusul in el , nu?Trebuie gresat ceva pe acolo sau doar suflat un pic si verificat de oxidare de ceva?
              W126 500SEC
              W124 200CE
              W210 280 4MATIC

              Comment


              • #22
                @mer se280- te bagi la curatat si gresat un WUR ?Cred ca ala e baiu ca am reglat-o azi cu fumetrul si tot da fum si dupa ce am montat filtrul de aer a crescut relantiul bsemnificativ si am avut senzatia ca am muncit degeaba , am schimbat si filtre si uleiul si fisele si reglaje din cantar si relantiul de pe vacuumuri.Tot noxe ca la balamuc.Cred ca Wur-ul da erori si o fi presiunea prea mare sau mica in injectie.Culmea e ca nu e fum negru ci albicios si nu miroase a ulei ars ci a noxe de amestec.Cred ca imi fac curaj si ma duc asa cu ea la Mercedes , ori iau Wur-ul si ti-l aduc in tara sa ai facem un lustru mic , ce zici?
                W126 500SEC
                W124 200CE
                W210 280 4MATIC

                Comment


                • #23
                  S-a rezolvat...nu mai explic aici ce avea ca am scris deja la "masina mea...."
                  W126 500SEC
                  W124 200CE
                  W210 280 4MATIC

                  Comment


                  • #24
                    Ma bucur ca ai rezolvat treaba dar parerea mea este ca nu ar strica sa faci o mica curatenie in WUR. Eu am dat de o problema la a mea...practic o probleama mica care are efect major asupra functionarii a motorului. Vezi prima pagina postul #4.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      @MerSe280- acum sant in RO dar cred ca sambata viitoare plec in Germania si ma intorc cu SEC-ul pe roti.Dau o bere si...ce trebe...
                      O iau pe Zalau pe retur si il curatam?Ce zici ? Te bagi?Ai unde?
                      Conditii ceva ?sau merge si in fata casei?O rezolvi in aceeasi zi?
                      Fac cinste cu o tura de ...ADRENALINAdaca mai fuge dupa ce curatam WUR-ul....
                      W126 500SEC
                      W124 200CE
                      W210 280 4MATIC

                      Comment


                      • #26
                        @Bebe944.
                        Daca crezi te ajut doar sa ma anunti cand vii ca sa stiu...ca stii tu cum e pe la noi munca si doar munca. Daca crezi eu te ajut. Eu stau la bloc...dar nu este o problema ca si 'jucaria' mea tot aici am facut-o. Eu te astept cu placere.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          Salutare! Iata cateva poze, poate va fi folositor pentru cei interesati...




















                          to be continued...
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #28
                            continuarea...




















                            to be continued...
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #29
                              continuarea...




















                              to be continued...
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #30
                                continuarea...




















                                to be continued...
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF