Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebare despre rezervor !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multan de urare! Pe mine ma intereseaza daca am montat bine nikelul pe tija adica pe paretea cu plastic(negru)(se vede in poza) pentru ca am impresia ca nu am montat-o corect si de aceia am intrebat daca cineva a mai desfacut un plutitor si stie cum vine nikelul respectiv.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #17
      Originally posted by mer_se280 View Post
      ... daca cineva a mai desfacut un plutitor si stie cum vine nikelul respectiv.
      Am sa desfac eu o sonda si iti fac poza sa vezi cum arata!

      Presupun,dupa urarile primite, ca a fost ziua ta...La Multi Ani!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #18
        Originally posted by dan500se View Post
        Am sa desfac eu o sonda si iti fac poza sa vezi cum arata!

        Presupun,dupa urarile primite, ca a fost ziua ta...La Multi Ani!
        Multumesc Dane pentru urare...si multumesc anticipat pentru pozele cu plutitorul ar fi minunat pentru ca am impresia ca sarmulita nu vine infasurata pe unde am facut eu pentru ca ieri am mai mesterit pe la ea si parca parca a inceput sa indice dar azi iarasi a facut figuri, cand indica cand nu, beculetul nu este aprins dar acul tot sare, cand jos cand sus presubun ca nikelul este problema. Inca odata multan.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Aşa, ca fapt divers, aproape off topic: eu am alimentat cel mai mult 86 de litri cu becul aprins. Să mai şi râdem un pic, la pompangiu nu-i venea să creadă când i-am zis că are 96 de litri. S-a lămurit singur când s-a oprit pompa la 86.
          Faza cea mai frumoasă a fost când am tras la Petrom, a venit un băiat, săritor, nicio problemă, a băgat furtunul, şi ne uitam amândoi cum sare pompa din litru-n litru. Aveam 47 de litri (n-o să uit cât oi trăi) când mi-am coborât privirea la pistol: era verde, eu am pălit, băiatului i s-a tăiat respiraţia când am apucat să-i zic că-i pe motorină, iar el băga benzină, cu prostu' (adică subsemnatul) de faţă. Pe el l-a derutat eticheta de la buşon, e originalul, şi scrie cu verde "bleifrei". Până la urmă au intrat 54 de kile. S-a apucat săracu' şi a tras-o toată afară, bine că n-am apucat să pornesc motorul (încă era cel de Cobra). Mi-au făcut cadou atunci băieţii şi un flacon de aditiv, numa' să tac din gură, le-a ţârâit curu' c-o spart ditamai limuzina ...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #20
            Originally posted by mer_se280 View Post
            ...multumesc anticipat pentru pozele ...
            Ramane pe azi...daca nu intervine nimic!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #21
              Originally posted by dan500se View Post
              Ramane pe azi...daca nu intervine nimic!
              Astept pozele.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Originally posted by mer_se280 View Post
                Astept pozele.

                Am avut ieri mult de lucru si am ajuns cam tarziu acasa. Da-mi un beep azi pe la vreo 5 (17.00) ca sa nu uit!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #23
                  Originally posted by dan500se View Post
                  ...Da-mi un beep azi pe la vreo 5 (17.00) ca sa nu uit!
                  Nu am uitat! Pozele au fost deja facute! Avand in vedere ca l-ai desfacut si tu, probabil ii cunosti principiul de functionare.
                  Sper ca te ajuta!
                  Attached Files
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #24
                    Mare Domn...da intradevar am desfacut si eu dar cum am mentionat mai sus ca la a mea firele din nikel erau rupte si nu am stiut pe unde vine infasurat/pe unde trece mai exact. Din pozele care le-ai facut Dl Dan se cunoaste exact ce-a ce am vrut sa vad. Multan inca odata.
                    @Dan...o intrebare: functioneaza bine plutitorul, adica indica corect?
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mer_se280 View Post
                      ...functioneaza bine plutitorul, adica indica corect?
                      Aceasta sonda de benzina nu o am pe masina, desi zilele trecute am testat-o "pe uscat" (am si eu probleme cu indicarea exacta a nivelului cand am putina benzina) si in bord arata bine - adica functioneaza, citeste valorile. Posibil ca ar trebui curatate contactele de la plutitor cu un spray de contacte pentru ca par cam oxidate sau pline de depuneri.
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                      W126 500SE Nautical Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by doktor4carz View Post
                        Aia e linia de sfert, deci mai ai 24 de litri. Iar rezerva se aprinde la aproximativ 11 litri.
                        Azi am masurat la cat-i L se aprinde rezerva. Am golit rezervorul, am scos releul de la pompa de benzina dupa care am pus contactul ca sa vad cand se stinge beculetul de la rezerva. Am inceput sa torn benzina in rezervor cat'e 5L. La 280SE-ul meu cand se aprinde rezerva am 15L (masurat-i) in rezervor. Sper sa fie folositoare!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by dan500se View Post
                          Aceasta sonda de benzina nu o am pe masina, desi zilele trecute am testat-o "pe uscat" (am si eu probleme cu indicarea exacta a nivelului cand am putina benzina) si in bord arata bine - adica functioneaza, citeste valorile. Posibil ca ar trebui curatate contactele de la plutitor cu un spray de contacte pentru ca par cam oxidate sau pline de depuneri.
                          @Dan500se; am dat cu spray de contacte pe plutitor si parca parca indica dar nu stiu cat de corect. Sper sa nu am surprize!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #28
                            Salutare baieti, imi zice si mie cineva cum se da jos rezervorul? O metoda mai usoara ceva? La ce sa fiu atent? Multumesc

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by NeRv1 View Post
                              Salutare baieti, imi zice si mie cineva cum se da jos rezervorul? O metoda mai usoara ceva? La ce sa fiu atent? Multumesc
                              Salutare! Cand am cumparat masina si eu am dat jos rezervorul ca so curat. Parerea mea este sa te uiti bine laconductele de sub rezervor. Pe unde intra conductele in rezervor tur/retur, este o garnitura de cauciuc prin care trec conductele respective, de ele sa ai mare grija cand le dai jos, findca si la mine sunt 'inbatranite'. Sa nu uiti sa dai jos bancheta si spatarul din spate ca sa desfaci mufa de la plutitor. Daca ai trapa electrica: cablurile trec exact pe langa rezervor cand scoti sa ai grija sa nu le tregi si pe acelea. Inainte sa scoti rezervorul da jos garnitura de la buson ca o sa iasa mult mai usor.

                              Un sfat: cand dai rezervorul jos, sa scoti prima data partea din stanga ca altfel nu o sa iasa asa usor (locul este tare stramtorat).

                              Cand pui inapoi rezervorul sa ai mare grija ca trebuie sa se aseze pe tampoane de cauciuc (daca nu ma insel).

                              Cam atat daca nu gresesc (sa ma corecteze colegi daca am uitat ceva).

                              Spor la treaba!

                              Scuze am uitat sa mentionez ca rezervorul este mascat dupa panoul din 'fundul' portbagajului care este prinsa in 6 suruburi, pe care pe inlaturi si o sa dai de rezervor.
                              Last edited by mer_se280; 10-05-2010, 23:09 PM.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #30
                                O intrebare daca nu te superi: ai hotarat sa tii masina?
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF