Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Frana de Mana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare! Daca tot s-a deschis un topic despre frana de mana am zis sa intreb si eu aici ca sa nu mai deschid unul aiurea. Eu am un W203 din 2005. Ideea este ca de vreo 2 zile dupa ce am apast frana "de mana" nu mai revine in pozitia normala ci imi ramane putin apasat atat cat sa imi stea aprins in bord becul si sa piuie in bord ca este apasata. O trag eu cu piciorul dar nu sta de fiecare data simai cade cate un pic la gropi si iar mi se aprinde in bord semnul de la frana de mana. Ce este de facut?

    Comment


    • #17
      Domnilor, nu exista nici o placuta la sistemul de la frana de mana total gresit!
      Placutele de frana de la rotile din spate au rolul sa franeze rotile la apasarea pedale de frana.
      Pentru sistemul de la frana de mana (pedala pentru frana de parcare) exista asa zise ferodouri si se afla in interiorul discului de frana, nu se vede numa daca e luat jos discul.
      Exista imagini mai sus unde se arata exact despre ce vorbesc.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #18
        Salutare! Stie cineva de ce nu mi se aprinde martorul franei de ''mana'' cand aceasta este actionata? Tin sa precizez ca functioneaza perfect frana, am schimbat recent sabotii, cand pun contactul becul se aprinde(deci nu e ars) in schimb cand actionez frana nu da niciun semn de viata...

        Comment


        • #19
          Salutare! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat legat de demontarea pedalei de la ''frana de mana''? Astazi, in parcare, mi-a sarit un arc de acolo si de atunci nu se mai aude clicketul tipic si nici nu prea mai sta apasata pedala.
          Multumesc anticipat!

          Comment


          • #20
            Vreau si eu sa reglez frana de mana la W203 C180, pentru ca nu tine deloc, dar nu stiu cu ce sa incep, sa fie bine: sa reglez doar mecanismul de sub bancheta spate sau sa dau jos rotile si discurile spate pentru reglaj la roata? Cum e corect sa procedez? O schema de reglaj la roata, o poza sau un link ar fi binevenite. Multumesc
            Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

            Comment


            • #21
              Daca nu a-ti dat jos niciodata discurile de frana din spate cred ca ar fi indicat,mai ales pentru a vedea calitatea si cantitatea de ferodou de pe sabotii de frana.Este adevarat frana de mana nu are nimic in comun cu placutele de frana.Dupa reglajul sabotilor se poate face si reglajul pentru cablu de sub bancheta din spate ,ocazie cu care se poate verifica mobilitatea mecanismului,care de obicei se intepeneste mai ales in cazul in care frana de mana nu e utilizata.Un sfat prietenesc,,Folositi frana de mana cat de des aveti ocazia.

              Comment


              • #22
                Am gasit un filmulet foarte bun pentru demontarea si reglarea franelor pe spate, dar pentru W202. Banuiesc ca la W203 e identic. Acum e clar si chiar simplu.

                A video how to do brakeservice for c-class Mercedes W202 CDI 1999 model.
                Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                Comment


                • #23
                  Azi am dat jos discul de frana dreapta si m-am intristat vazand in ce hal arata sabotii mei de frana, rupti pur si simplu, bucati sarite pe mai mult de jumatate din suprafata de frecare. Am comandat deja online la Autokarma kitul complet de saboti + accesorii fixare si un set de placute frana spate, cost total cca 196 lei.
                  Vestea proasta este ca un surub original de la etrier, fiind probabil strans mai mult decat era normal, a stricat filetul din fuzeta si acum merge in gol, nu mai strange. Am pus un un alt surub cu 2 mm mai lung si acesta a strans destul de bine. Oricum mai fac o verificare la service, eventual rectificarea filetului cu probleme , in momentul montarii sabotilor. Chiar daca imi place sa surubaresc la masina personala, situatia de fata m-a depasit si va recomand tuturor sa faceti aceste operatiuni doar in service.
                  Attached Files
                  Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Corneliu CT View Post
                    Vreau si eu sa reglez frana de mana la W203 C180, pentru ca nu tine deloc, dar nu stiu cu ce sa incep, sa fie bine: sa reglez doar mecanismul de sub bancheta spate sau sa dau jos rotile si discurile spate pentru reglaj la roata? Cum e corect sa procedez? O schema de reglaj la roata, o poza sau un link ar fi binevenite. Multumesc
                    Salut , eu zic sa reglezi intai de sub bancheta din spate si vezi daca o sa iti functioneze in mare parte de acolo se face reglajul ca la saboti in spate ai reglaj automat deci nu prea ai la ce sa umblii acolo doar daca este ceva blocat pe acolo.
                    “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
                    Dr. Laurence J. Peter

                    Comment


                    • #25
                      Astazi am schimbat sabotii si placutele de frana pe spate. Discurile erau ruginite pe interior si mecanicul mi-a spus ca trebuie sa mai umblam putin la reglaje dupa o peioada de timp, pana se "lustruieste" zona pe care calca sabotii. Acum sunt reglati sa intre discul fara sa frece, dar tot nu tine bine frana. Cred ca trebuie sa-i mai reglez putin cu discul montat, printr-o gaura de prezon pentru ca acum nu e ok. Reglajul din rotita zimtata de la roata deschide sabotii in partea de sus, reglajul din repartitorul de sub bancheta spate deschide sabotii in partea de jos si trebuie gasit echilibrul perfect astfel incat sabotii sa frece pe intreaga lor suprafata. Complicat sistem, dar foarte eficient atunci cand e reglat corect.
                      Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                      Comment


                      • #26
                        Salutare, eu zic sa incerci si varianta de a verifica la parghia de sub bancheta spate, acolo se intalnesc cele doua cabluri de frana ce vin de la fiecare roata, vezi cumva sa nu fii iesit vreun cablu sau o fii rupt. Dai bancheta jos si o sa gasesti o bucata de tabla prinsa in 3 suruburi deasupra parghiei de la frana de mana, succes.

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc, asa o sa fac. Poate maine imi fac ceva timp sa dau jos bancheta din spate pentru reglaj. Acum se aud in jur de 16 "pacanituri" la pedala de frana pana ajunge la cap de cursa, desi in mod normal ar trebui reglata la cca 6-7 pasi, din cate am citit pe forum.
                          Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                          Comment


                          • #28
                            Da in teorie trebuie sa se auda maxim 10 dinti , dar cand reglezi sa ai mare grija sa nu cumva sa fie prea intins cablul ca vei risca sa il rupi si atunci vei avea o mare surpriza sa afli cat te va costa manopera de inlocuire a cablului central de la frana de "mana".
                            “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
                            Dr. Laurence J. Peter

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by SERGI7 View Post
                              Salutare! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat legat de demontarea pedalei de la ''frana de mana''? Astazi, in parcare, mi-a sarit un arc de acolo si de atunci nu se mai aude clicketul tipic si nici nu prea mai sta apasata pedala.
                              Multumesc anticipat!
                              Salut. Ai rezolvat problema? Daca da, imi poti spune si mie cum? Aceeasi problema am patit-o si eu. Cand am tras de manerul care dezactiveaza frana de parcare a sarit un arculet pe care l-am gasit pe covoras, dar am constat ca una din urechiusele arculetului e rupta. Si la fel si in cazul meu pedala franei de parcare nu mai sta actionata si nici zgomotul de clichet nu se mai aude.. Ma poate ajuta cineva?

                              Comment


                              • #30
                                Acelasi problema am avut si eu dar am schimbat saboți si acum e ok.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF