Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Formula 1 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mie mi se pare interesant ceea ce zice in clipul ala prezentat in link pe daily motion (cel postat de cipa). Si anume ca masinile vor fi echipate cu un sistem care transforma energia cinetica rezultata din franare prin intermediul unui generator in energie electrica pastrata intr-o baterie. Cu ajutoril ei in fiecare tur pilotii pot avea parte de un boost de 85 de cai extra (de exemplu in depasire). Cel putin asta zice tipul in engleza. Deci nu e tocmai un sistem Nos si anume cu injectare de gaz in camera de ardere ci un altfel de sistem, avand in vedere ca e vorba de energie electrica. Sunt tare curios cum realizeaza boost-ul respectiv.
    Intr-adevar zice si de reducerea rotatiilor si numarului de motoare.
    Last edited by adidc; 04-01-2009, 14:02 PM.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #17
      NOS sau nu ... sistemul KERS nu prea l`a ajutat pe Hamilton in cursa... ba dinpotriva ingreuneaza masina cu kg bune ceea ce se vede in calificari si implicit in cursa. Kg in plus sunt oarecum suplinite de bost`ul sistemului care poate fi folosit o sg data pe tur dar nu cu prea mult succes. Eu vad in acest sistem KERS un mare dezavantaj deocamdata... este inutil si reduce performantele masinii de F1. Sa nu uitam ca in F1 1 kg in plus poate scadea performanta masinii cu cateva zecimi pe tur!

      Masinile Brawn GP cu motor Mercedes de sezonul trecut au reusit primele 2 locuri in calificari si cursa fara ajutorul acestui sistem. Deci Mc`Laren si`a concentrat atentia asupra acestui sistem cam degeaba in loc sa dezvolte motorul sau aerodinamica masinii.

      Comment


      • #18
        Se aude ca de la anul KERS-ul va fi obligatoriu, si va fi imbunatatit, dezvoltand undeva in jurul a 150 cai. Nici mie nu mi se pare mare sfaraiala cu acest sistem. Foarte slab sesizabil cand este folosit.

        Comment


        • #19
          Pai ati vazut ca si in clipul ala zicea ca daca e activat aiurea are efecte negative...plus greutatea cum zicea cipa.
          Oricum mi se pare absolut normal ca cel mai mult sa conteze soferul si nu tehnica sau banii echipeil. Mi se pare ca inspre asta se indreapta atentia oficialilor F1. Si daca ne uitam numai putin inspre Moto GP si se vede diferenta.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #20
            Gata si a II-a etapa a sezonului 2009 de F1, Marele Premiu al Malaeziei.
            In calificari, din nou Brawn Mercedes a obtinut un pole position prin Jenson Button, obtinuse si Barrichello locul 2, dar a fost retrogradat pe 4, datorita unor penalizari ce i-au fost aplicate din cursa trecuta, nu mai retin exact ce facuse. McLaren Mercedes iar a dezamagit, la fel si Ferrari, in calificari Kimi Raikkonen obtinand al 9-lea timp, Hamilton si Kovalainen de la McLaren startul de pe pozitiile 13 respectiv 14, si Felipe Massa (Ferrari) locul 16.
            In cursa Kovalainen a abandonat in al II-lea tur. Cerul era negru de nori, gata sa ,,explodeze", ceea ce s-a si intamplat. Cand mai erau de parcurs aproximativ 26 de ture, a inceput o ploaie torentiala, a intervenit Safety Car-ul, s-a rulat vreo 2 ture in spatele Safety Car-ului, iar dupa acestea s-a suspendat cursa din cauza ploii. S-a decis, conform regulamentului, ca pilotii sa fie clasati in ordinea in care erau la momentul suspendarii, acordandu-le jumatate din punctajul care se cuvenea, daca se termina cursa in intregime. De remarcat ca in aceste 2 etape ce s-au disputat, echipele mici au obtinut rezultate foarte bune.
            Clasamentul final a fost:
            1 Jenson Button -> Brawn-Mercedes
            2 Nick Heidfeld -> BMW Sauber
            3 Timo Glock -> Toyota
            4 Jarno Trulli -> Toyota
            5 Rubens Barrichello -> Brawn-Mercedes
            6 Mark Webber -> RBR-Renault
            7 Lewis Hamilton -> McLaren-Mercedes
            8 Nico Rosberg -> Williams-Toyota
            9 Felipe Massa -> Ferrari 31 +76.9 secs 16
            10 Sebastien Bourdais -> STR-Ferrari
            11 Fernando Alonso -> Renault
            12 Kazuki Nakajima -> Williams-Toyota
            13 Nelsinho Piquet -> Renault
            14 Kimi Räikkönen -> Ferrari
            15 Sebastian Vettel -> RBR-Renault
            16 Sebastien Buemi -> STR-Ferrari
            17 Adrian Sutil -> Force India-Mercedes
            18 Giancarlo Fisichella -> Force India-Mercedes
            Out Robert Kubica -> BMW Sauber 1 Engine 6
            Out Heikki Kovalainen -> McLaren-Mercedes

            Ultimii clasati, locurile 16->18, marcati cu rosu, au abandonat cu putin timp inainte sa se suspende cursa.
            Am atasat un link cu niste imagini, sa va faceti o idee cam ce a fost in cursa cei care n-ati vazut. http://www.formula1.com/gallery/race...al/sunday.html
            Cam atat cu Marele Premiu al Malaeziei, urmeaza peste 2 saptamani Marele premiu al Chinei.

            Comment


            • #21
              Mercedes SL63 AMG - Safety-Car in 2009
              Masina oficiala inCampionatul Mondial de Formula 1 va fi Mercedes-Benz. Astfel, Safety-Car va fi o versiune special modificata SL63 AMG, in timp ce masina medicala va fi un C63 AMG Estate, ambele vehicule facandu-si debutul la prima cursa a sezonului, cea de la Melbourne.
              http://goo.gl/YDT4L

              Comment


              • #22
                Red Bull au luat primele 2 locuri(China)... ce sezon tare.Cred ca Meclaren si Ferari nu vor mai face mare lucru sezonul asta.

                Comment


                • #23
                  Da, intr-adevar, a fost o cursa spectaculoasa, desfasurata in totalitate pe ploaie. Startul s-a luat in spatele Safety Car-ului care a rulat cateva ture bune, pana a iesit de pe pista. Cum a precizat si colegul adibotormedias, surpriza a fost Red Bull, care a obtinut o dubla in Marele Premiu al Chinei. Totusi, McLaren au evoluat ceva mai bine fata de cursele anterioare, terminand in puncte ambii piloti, pe 5 Kovalainen si pe 6 Hamilton. Ferrari dezamageste in continuare, dupa 3 curse nu au castigat nici un punct. Brawn Mercedes au obtinut si ei locurile 3 si 4, mentinandu-se la conducerea clasamantului atat la piloti, cat si la constructori.
                  Urmatoarea etapa, peste o saptamana, la Bahrain.

                  Comment


                  • #24
                    Marele Premiu al Bahrain-ului nu a fost foarte spectculos, o cursa disputata pe pista uscata, in conditii caniculare.
                    Premiera pentru Toyota, au obtinut plecarea din prima linie a grilei cu ambii piloti, din pole-position plecand Jarno Trulli. McLaren Mercedes a plecat de pe locul 4 - Hamilton respctiv locul 11 Kovalainen.
                    In cursa pe primul loc a terminat Button cu al sau Brawn-Mercedes, masini care merg foarte bine. McLaren Mercedes cam scartaie, Hamilton a terminat cursa pe locul 4, iar Kovalainen abia pe 12. Dezamagire mare sezonul asta principalul rival al McLaren, Ferrari care a terminat in puncte cu Raikkonen pe 6, obtinand 3 puncte, acestea fiind totalul punctelor acumulate de ei dupa 4 curse.
                    McLaren Mercedes se afla in clasamentul constructorilor pe locul 4 la 13,5 puncte de locul 3 (Toyota) si la 37 de puncte de primii clasati, Brawn-Mercedes.
                    Urmatorul Mare Premiu, in Spania peste 2 saptamani (10 mai).
                    Aici puteti viziona rezumatul in format HD al tuturor etapelor parcurse pana acum dar si din sezonul trecut: http://www.formula1.com/services/play_video.html
                    Last edited by 3mil; 04-27-2009, 19:18 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Mare surpriză în F1 ... McLaren este la coadă şi Brawn este în faţă.
                      Mercedes Benz C Klass / E Klass

                      Comment


                      • #26
                        Macar au aceleasi motoare... MERCEDES !!! Tot e bine!

                        Comment


                        • #27
                          Asta ziceam şi eu ... chiar nu mă interesează care dintre cele 2 echipe o să câştige.
                          Mercedes Benz C Klass / E Klass

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Marian View Post
                            Asta ziceam şi eu ... chiar nu mă interesează care dintre cele 2 echipe o să câştige.
                            Pe mine sincer ma cam intereseaza... sun fan Mc`Laren Mercedes, Mika Hakkinen si Hamilton! Dar am zis ca tot raul sper bine... tot motor Mercedes are si Brawn, asa ca sa se dovedeasca inca o data ca in Formula 1 motoarele au devenit f. fiabile nu ca in alte vremuri cand crapau pe circuit si inca o data se arata cat de mult conteaza aerodinamica si fiecare mm in plus sau in minus poate duce la o victorie.

                            Sper ca cei de la Mc`Laren sa isi revina sa fie acolo unde le este locul!

                            Comment


                            • #29
                              Şi eu fac un pic haz de necaz ... sunt simpatizant al lui McLaren de pe vremea lui Senna ...
                              Mercedes Benz C Klass / E Klass

                              Comment


                              • #30
                                Astazi a avut loc Marele Premiu al Spaniei.
                                In calificari Jenson Button a obtinut pole-position-ul, iar coechipierul sau de la Brawn Mercedes, Rubens Barrichello, a luat startul de pe pozitia a 3-a. McLaren Mercedes au luat startul de pe 14 - Lewis Hamilton respectiv 18 - Heikki Kovalainen.
                                In cursa a avut loc un incident in primul tur, ce a dus la abandonul a 4 monoposturi. Mai tarziu Kovalainen a abandonat din cauza unor probleme la cutia de viteze.
                                McLaren Mercedes pur si simplu nu merge, nu se regasesc, sezonul asta este ratat pentru ei. Hamilton a terminat pe 9.
                                Parerea mea este ca Brawn Mercedes vor lua campionatul la constructori, Button campion mondial. Acestia au reusit o dubla astazi: 1 - Jenson Button, 2 - Rubens Barrichello, si s-au detasat serios de ceilalti urmaritori.
                                Urmatoarea etapa, la Monte Carlo, Monaco, poate cel mai spectaculos circuit din calendar.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF