Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experimente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Despre senzori...si nu numai

    Buna seara,
    M-am hotarat sa dau jos senzorii, asa de dragul experimentului. Nu i-am dat chiar pe toti, cati am reusit si eu. Atasez poza. Am curatat si eu ce am putut: clapeta de acceleratie, senzorul temperatura aer admisie. Se pare ca vaporii de ulei de motor se duc prin clapeta de acceleratie pe senzorul de temperatura aer admisie...le-am curatat pe amandoua. La valva de purjare si senzorul MAP nu am avut ce sa curat, nici la senzorul turatie vilbrochen. M-am gandit sa pun gura pe furtunul care vine din rezervor si intra in valva de purjare si sa trag aer...ma asteptam sa nu mai pot sa trag, la un moment dat, dar nu a fost asa...apoi am inceput sa suflu in el si, la fel, ma asteptam sa nu mai pot...ca la un balon care se umfla. Rezervorul de combustibil era jumatate. Cred ca e spart furtunul pe undeva.
    Senzorul de temperatura aer l-am curatat cu un betisor de curatat urechile, avea ulei pe el. Acum, nu-mi dau seama daca trage aer atmosferic pe furtunul valvei de purjare dar banuiesc ca da. Nu stiu cum functioneaza valva asta dar la mine se aude un tacanit mai tot timpul...destul de enervant cand ridic capota si ascult motorul. Am verificat si joja, uleiul ar fi OK daca nu ar fi negru...si de-abia l-am pus, luat de la reprezentanta...poate e doar benzina de proasta calitate, desi pun intotdeauna cea mai scumpa OMV. Ce sa mai zic, mi-e mila de bijuteria aceasta inginereasca. Daca as avea un garaj, as lasa-o acolo si as pastra-o doar ca pe un bibelou. Prefer doar sa o privesc decat sa circul cu ea. Am uitat sa precizez, in jurul manetei de viteze sunt vreo cinci suruburi torx interior...erau slabite, le-am strans eu. Nu, nu ma intreb cine mi-a facut asta dar ma intreb cat de ”preparata” este masina mea. Dar nu-i nimic, pentru ca totu-i trecator.
    Attached Files
    No malfunction

    Comment


    • #62
      Buna seara,
      Am facut o poza la suruburile care erau slabite. Nu se vede in poza asta dar am constatat ca maneta de viteze e rasucita cateva grade spre dreapta. Am incercat eu sa o invart inapoi cu un patent dar nu am cuplu. Cred ca am nevoie de o cheie.
      Attached Files
      No malfunction

      Comment


      • #63
        Intreb si eu

        Buna seara,
        Vreau sa va intreb daca pentru mecanismul selector viteze de pe cutia manuala exista vreo procedura de reglare. Am observat pe forumurile altor marci de masini ca, la ei, exista. Ei se plangeau de probleme de agatat la schimbarea vitezelor, carait, neputinta de a scoate dintr-o viteza la anumite turatii etc...probleme pe care le am si eu. Recunosc ca eu sunt unul dintre aceia care pun intrebari pe forum si asteapta rezolvarea problemei in fata monitorului, fara sa depun pic de efort...adica fara sa dau bani la service-uri...de fapt, am dat destui bani, degeaba. Nici pe forum-ul nostru n-am avut parte de prea mult ajutor ci, mai degraba, am fost directionat pe cai gresite...totusi, poate mai este cineva
        Attached Files
        No malfunction

        Comment


        • #64
          Zentrales Gateway

          Buna ziua,
          Am observat la Calculatorul Gateway un loc de bagat o mufa cu trei pini...dar nu are mufa. Daca stie cineva ce rol ar avea acea mufa, as fi recunoscator.
          Multumesc.
          Attached Files
          Last edited by georgealinel; 12-17-2016, 10:49 AM. Reason: Vreau sa pun o poza
          No malfunction

          Comment


          • #65
            Senzorul MAP

            Buna ziua,
            Am mai facut un experiment astazi.
            Am scos mufa de la senzorul MAP ca sa vad ce se intampla. Ghiciti ce s-a intamplat?
            Nimic...asta s-a intamplat. La pornirea motorului ma asteptam sa ramana martorul motor aprins...dar nu s-a intamplat asta. Martorul motor s-a comportat normal, adica s-a aprins si s-a stins, cum face de obicei.
            Mai mult de atat, am facut o tura prin oras cu masina ca sa vad daca apare vreo schimbare. Nici o schimbare. Cand am ajuns in fata blocului, am pus mufa inapoi cu motorul pornit.
            Imi pare rau ca nu am un tester STAR la dispozitie sa vad daca s-a inregistrat vreun cod eroare dar mi se pare ciudat ceea ce se intampla.
            Eu cred ca senzorul MAP este foarte important. Ajuta ECU sa faca amestecul aer-benzina.
            Urmeaza sa fac si experimentul sa scot mufa de la senzorul de temperatura aer adimisie motor dar, la acest senzor, accesul este mai dificil. Oricum, voi face si experimentul acesta. Am impresia ca motorul imi merge in regim de avarie. Probabil ECU face amestecul benzina-aer pe baza unor valori ale presiunii absloute anterioare. Nu inteleg de ce martorul motor nu mi-a ramas aprins.
            Attached Files
            No malfunction

            Comment


            • #66
              Originally posted by georgealinel View Post
              Buna seara,


              Vreau sa va intreb daca pentru mecanismul selector viteze de pe cutia manuala exista vreo procedura de reglare. Am observat pe forumurile altor marci de masini ca, la ei, exista. Ei se plangeau de probleme de agatat la schimbarea vitezelor, carait, neputinta de a scoate dintr-o viteza la anumite turatii etc...probleme pe care le am si eu. Recunosc ca eu sunt unul dintre aceia care pun intrebari pe forum si asteapta rezolvarea problemei in fata monitorului, fara sa depun pic de efort...adica fara sa dau bani la service-uri...de fapt, am dat destui bani, degeaba. Nici pe forum-ul nostru n-am avut parte de prea mult ajutor ci, mai degraba, am fost directionat pe cai gresite...totusi, poate mai este cineva


              Simptomelle pe care le ai tu, le-am întâlnit de 2 ori. De fiecare datã a urmat schimbarea ambreiajului. Placa de presiune nu mai lucreazã bine.

              Comment


              • #67
                Cred că poţi citi cu orice cititor OBD2 pe a ta, nu-ţi trebuis STAR. Încearcă totuşi să nu mai desfaci mufe şi chestii cu motorul pornit, poate prăjeşti ceva pe acolo.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #68
                  Buna seara,
                  Multumesc pentru sfaturi. Kit-ul de ambreiaj nu-l voi schimba in veci. Mufele le scot cu motorul oprit, chiar daca risc sa se prajeasca ceva. Oricum, masina e ”prajita” de cei de la service-ul reprezentanta, asa ca nu am mare lucru de pierdut. Nu pot spune ca am mare nevoie de masina, pot sa ma duc la serviciu cu autobuzul sau chiar pe jos. Masina asta am achizitionat-o doar pentru ca o consider cea mai frumoasa masina.
                  No malfunction

                  Comment


                  • #69
                    Buna seara,
                    Am mai cautat si eu pe net sa vad cu ce se ocupa MAP-ul asta:
                    ”The PCM uses the MAP sensor to aid in calculating the following: Barometric pressure, Engine load, Manifold pressure, Injector pulse-width, Spark-advance programs, Shift-point strategies, Idle speed, Decel fuel shutoff. The PCM recognizes a decrease in manifold pressure by monitoring a decrease in voltage from the reading stored in the barometric pressure memory cell. The MAP sensor is a linear sensor; as pressure changes, voltage changes proportionately.”

                    Pare a fi un senzor important. Mi-a spus mie un nene care mi-a pus tester-ul ca am unghiul de aprindere in neregula...ceva de genul ca imi da scanteie mai tarziu sau mai devreme (nu imi mai aduc aminte). Mai e si treaba cu ”engine load”...Dumnezeule, nu se mai termina problemele.
                    No malfunction

                    Comment


                    • #70
                      Fara suparare, sirul asta de probleme le creezi tu!
                      Urmeaza-mi sfatul... baga-i zeama buna, bocancu-n pedala(aia din dreapta) si fugi la munte. Bucura-te de ea! N-o mai scobi in dos atat..., ca "fata mare" n-ai s-o vezi!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #71
                        Subscriu....

                        Comment


                        • #72
                          Cum adica ”fara suparare”? Doar fiindca sunt considerat un paranoic care inventeaza probleme? Nu ma supar eu doar de la atat. Ce n-as da sa stiu si eu la fel de multe despre A-class-ul asta cum stiti voi. Asta e, mai am pana sa ajung si eu ”tatic”.
                          Cu parere de rau trebuie sa va spun ca nu ma pot duce la munte cu masina...asta fiindca nu vreau sa ma enervez pe acolo. La munte s-ar simti si mai mult lipsa celor 116CP pe care ii avea masina inainte sa o duc la reprezentanta. Oi fi eu paranoic dar stiu cum tragea motorul inainte...era racheta...acum, ma iau la intrecere cu melcul. M-am convins ca reprezentanta iti face masina sa mearga cat sa poti iesi pe poarta lor. Acum trebuie sa dezleg eu misterul...deocamdata fac experimente cu senzorii MAP si cel de temperatura aer admisie. O iau si eu pe bajbaite...de ajutorul unui cunoscator nu am speranta sa primesc prea curand...de fapt, nici nu mai am incredere in nimeni.
                          No malfunction

                          Comment


                          • #73
                            Salut!
                            Nu mai inteleg nimic...la postul #61 dai jos senzorii 'de dragul experimentului',la postul #69(sic!) dai in misticism cu sos de senzori iar in postul #72 te declari atehnic si impotriva tuturor, ca nu-ti gasesti herghelia spre munte. Pana la urma te duci la munte sa te plimbi sau vrei sa faci practica la 'fuga-n coasta'?
                            Eu renunt...
                            Last edited by Dethave; 12-20-2016, 00:29 AM.

                            Comment


                            • #74
                              Salut DETHAVE,
                              Ai dreptate sunt destul de atehnic in comparatie cu tine...ceea ce am postat despre ce face un senzor sau altul am gasit si eu pe alte site-uri.
                              Ma bucur pentru tine ca A-class-ul tau merge bine si nu ti-as dori ca reprezentanta sa-ti strice doua A-class-uri...nu cred ca mai erai atat de bine dispus.
                              Daca renunti, e numai bine...oricum, aveam senzatia ca unul dintre noi doi e luat la misto.
                              Sanatate.
                              No malfunction

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by georgealinel View Post
                                Cum adica ”fara suparare”? Doar fiindca sunt considerat un paranoic care inventeaza probleme? Nu ma supar eu doar de la atat. Ce n-as da sa stiu si eu la fel de multe despre A-class-ul asta cum stiti voi. Asta e, mai am pana sa ajung si eu ”tatic”.
                                Cu parere de rau trebuie sa va spun ca nu ma pot duce la munte cu masina...asta fiindca nu vreau sa ma enervez pe acolo. La munte s-ar simti si mai mult lipsa celor 116CP pe care ii avea masina inainte sa o duc la reprezentanta. Oi fi eu paranoic dar stiu cum tragea motorul inainte...era racheta...acum, ma iau la intrecere cu melcul. M-am convins ca reprezentanta iti face masina sa mearga cat sa poti iesi pe poarta lor. Acum trebuie sa dezleg eu misterul...deocamdata fac experimente cu senzorii MAP si cel de temperatura aer admisie. O iau si eu pe bajbaite...de ajutorul unui cunoscator nu am speranta sa primesc prea curand...de fapt, nici nu mai am incredere in nimeni.
                                Salut!
                                N-o lua la modul personal omule! Nici nu cred ca esti paranoic, nici n-am vrut sa subliniez faptul ca unii dintre noi stim mai multe decat altii. Era un sfat amical, pornit din dorinta de a-ti cruta nervii si banii. Daca masina merge binisor, da-i pace. Daca nu sunt evidente probleme, nu sapa...Bucura-te de ea, de faptul ca merge si te duce confortabil si teafar din punctul A in B, ca pt asta o ai. Nu?
                                Nu cred ca exista vr'un AClass impecabil, e o chestiune de timp until shit happens...
                                Acum ONTOPIC
                                Cred ca senzorul MAP nu are simptome atat de evidente in cazul defectarii, adica nu te astepta sa faca motorul ca toti dracii daca l-ai deconectat.
                                Are rol in formarea amestecului, dar nu joaca rolul principal.
                                Toate cele bune!
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF