Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ecu w168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ecu w168

    Salut colegii,stiti cineva daca se poate repara debitmetru aer de pe calculatorul motorului? a 160 benzina

  • #2
    Originally posted by iustyn92 View Post
    Salut colegii,stiti cineva daca se poate repara debitmetru aer de pe calculatorul motorului? a 160 benzina
    După unele informații, eu stiu ca nu se poate repara.
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      Se poate, la unguri.Esti aproape.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Poti incerca si in Bulgaria, la Varna, Softelectronic se numeste firma, eu am reparat la un A 140, il poti trimite si prin curier.

        Comment


        • #5
          Schimb

          Si daca l-as schimba cu unu din dezmembrari tot calculatoru,ar merge? adica ar mai trebui ceva schimbat?

          Comment


          • #6
            Ieri am discutat cu un coleg de pe site acest subiect. Operatiunea se poate face si cu piese din dezmembrari, dar ai nevoie de meseriasi si... de parcuri de piese apropiate (daca este defect?)
            Se poate si in Bucuresti, cel putin asa am inteles.
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              Este si in Bucuresti un atelier de reparatii componente electronice avizat RAR care repara debitmetru A classe.Reparatia dupa raspunsul primit de la ei consta in schimbarea lamelelor din debitmetru si cateva componente din calculator,timp de lucru 1-2 zile,se poate trimite si pe curier,manopera + piese 1 100 lei (factura,garantie 6 luni ).DENKO se cheama firma si un tel;0722702828.Si la mine se pare ca am probleme cu debitmetru..Colegii care sunt din Bucuresti pot verifica prezenta si seriozitatea firmei.Daca reparati sau daca cineva a mai reparat la aceasta firma va rog sa postati pe forum.Sper sa putem scapa de aceasta problema costisitoare mai usor.
              Last edited by alinbudica; 09-02-2013, 11:07 AM.

              Comment


              • #8
                Rog pe colegul Andrei sa ne spuna cam cat a fost reparatia si cat timp a durat.Am incercat sa-i contactez pe formularul de contact insa nu functioneaza.

                Comment


                • #9
                  Firma asta, DENKO am gasit-o si eu pe net, dar mi se pare cam mica garantia. Nici macar un an??
                  Comparativ cu firma asta : http://www.ecutesting.com/mercedes_a...and_air_f.html , doar din puntul de vedere al garantiei, imi par carpaci.
                  Nu sunt carcotas, stiu ca ar costa mult o reparatie la ei ( plus ca-s in UK) dar aruncati o privire asupra garantiei oferite. Ma gandesc ca se bazeaza pe ceva atunci cand ofera garantie "pe viata, fara limita de km".
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Salut.O problema am si eu la un model A 140 Benzina care cred ca tot de la ECU e problema.In momentul in care masina sta la relanti si apas acceleratia,inainte sa se tureze motorul parca vrea sa se innece,si nu are motorul putere la 82 de cai cati are.Eu nu sunt sigur daca de la ECU e problema,dati-va si voi cu parerea.

                    Comment


                    • #11
                      Inainte sa-ti dai cu presupusul asupra bubei si mai ales inainte sa iei o decizie in privinta unor piese de schimbat, eu zic sa pui un tester(STAR daca se poate) pe masina.
                      In baza codurilor de eroare stocate ne putem spune parerea.
                      Bafta!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by LauLaur View Post
                        Inainte sa-ti dai cu presupusul asupra bubei si mai ales inainte sa iei o decizie in privinta unor piese de schimbat, eu zic sa pui un tester(STAR daca se poate) pe masina.
                        In baza codurilor de eroare stocate ne putem spune parerea.
                        Bafta!
                        Salut,

                        aceleasi simptome. Dupa schimbare de filtru de benzina si pompa... de fapt sunt cele doua placute de sticla (senzorii de sticla din MAF/ECU). Le poti vedea prin furtun dupa ce dai ECU/Debitmetru jos. Cauta pe net "mercedes MAF sensor" si uita-te dupa doua lamele galbui ca si culoare...

                        a mele erau sparte amandoua. Atentie, sa nu le atingi cu surubelnita ca sunt foarte sensibile..

                        Comment


                        • #13
                          Probleme ECU/ masina se opreste / nu porneste

                          Salutare, tocmai am trecut prin probleme similare cu A Class-ul meu de 1.6 benzina automatic din 1999:

                          Simptome: Se oprea brusc motorul din mers&Nu mai reactiona la acceleratie;

                          Am schimbat filtrul de benzina - nici o reactie

                          Am schimbat pompa de benzina... o jumate de zi a mers OK, apoi a inceput pe langa primele doua simptome sa schimbe treapta din a 3-a in a 1-a brusc si sa ma puna in cap..

                          Am luat ECU, l-am verificat/desfacut si am descoperit ca cele doua lamele de sticla (senzori de debit aer si temperatura) care ii spun ECU-ului ce amestesc sa faca erau sparte amandoua (se poate vedea daca sunt intregi si daca dai carcasa de la filtrul de aer jos si te uiti prin grilajul fagure (cei interesati pot gasi totul legat de ECU/desfacut/verificat pe link-ul urmator http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.38.htm )

                          Prin urmare am achizitionat un ECU second cu acelasi cod (A0285453832) care avea lamelele prezente si intregi, l-am desfacut, le-am dat jos lamelele de pe el cu un pistol de lipit (ATENTIE: daca nu aveti experienta le stricat deoarece sunt fooooaaarte finute, sa le puneti in aceeasi pozitie ca si pe celalalt)si le-am pus pe ECU meu.

                          Degeaba puneti tot ECU-ul second sus ca masina nu o sa porneasca, o sa aveti START ERROR (chipul cheii este sincronizat cu ECU si cu Electromotorul deci daca vrei sa schimbi oricare din cele 3 elemente trebuie schimbate si celelalte doua, preferabil si immobiliserul de langa contact), v-o spun din experienta dupa ce am tot mutat si am folosit si cheile si ECU si immobiliser-ele de la amandoua masini.
                          Poze cu senzorii si unde se vad atasate

                          Dupa ce am pus lamelele OK pe ECU meu l-am montat la loc, am deconectat bornele la baterie pana a doua zi,a doua zi am pus bornele la loc, am reinvatat ECU cu pozitie geamuri, sa stearga eroarea BAS/ESP (este tot aici pe forum procedura descrisa pas cu pas) la a 5-a cheie a pornit, am facut o tura de cativa km, s-a comportat ideal dar dupa ce am oprit-o cand o porneam murea motorul in doua secunde fara sa aiba reactie la aceeleratie.
                          Am pus testerul pe ea, am sters toate erorile si i-am dat cheie, aceleasi simptome, eroare afisata P0335 - eroare la sezor ax cu came/senzor arbore.
                          Am schimbat ambii senzori cu piese second de pe alta masina (se recomanda a se pune piese originale Mercedes deoarece cele aftermarket cica se duc repede), am lasat iar peste noapte bornele luate, am schimbat bujiile pentru orice eventualitate si a doua zi la fel, dupa 5 porniti si-a dat drumul si acum merge perfect (adica aproape deoarece de la prea multe chei date a inceput sa caraie bendixul...ceea ce va fi o alta aventura deoarece la A Class din 1999 electromotorul se poate da jos doar daca desfaci puntea si o cobori un pic) .. si trebuie sa am grija sa nu se schimbe de pe electromotor piesa care contine immobiliser-ul care face cross check electromotor/ECU/cheie

                          Sper sa fie de folos cuiva toata aventura mea...
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Eu nu inteleg o chestie. Am tot citit pe mai multe forumuri si nu gasesc.
                            Am vazut ca lamelele astea le poti lua si de pe ebay cu aprox 30E transort inclus.Baieti de pe elchfans.de(https://www.elchfans.de/threads/inst...maf-lmm.49423/) si-au luat dinastea si au reusit, dar nu stiu mai departe ce trebuie facut. Era un termen in germana("urinitialisation") care nu am reusit sa il traduc corect. Cred ca era vorba despre
                            "reinitializare ECU". Adica resetat ECU dupa schimbare?
                            Am vazut lamele si la 112E pe un site. Care e diferenta intre ele?

                            De ce se percep 600 ron pentru schimbarea lor? Ce trebuie facut din tester dupa ce le schimbi?

                            Ma mananca sa mi le schimb mai ales ca una are inceput de sfarsit.
                            Last edited by Nedved; 06-22-2017, 11:29 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by bugnarciprian View Post
                              la A Class din 1999 electromotorul se poate da jos doar daca desfaci puntea si o cobori un pic.
                              Ai cont de 8 ani aici si e pacat ca nu ai citit forumul.
                              Electromotorul se poate scoate si fara sa cobori motorul.
                              Avem colegi care au facut asta si gasesti si pe aclassinfo.co.uk un tutorial.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF