Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    AStazi am trecut masina de pe numele mamei pe mine, plus trasferat bonusul de pe cazan pe mertzan.
    Bonusul fiind la B14 imi scade asigurarea de la ~1400 pe an la 780 lei pe an.

    Pentru cei care intreaba cum se face asta, va scriu solutia:
    - masina nou achizitionata o treceti pe o persoana in care aveti incredere
    - intre timp vindeti masina veche
    - recuperati masina noua de la persoana de incredere
    - cu dovada de scoatere de evidenta de la primarie si copia dupa asigurarea masinii vechi mergeti la SEDIUL LOCAL al asiguratorului la care vreti sa incheiati asigurarea.
    (Consulati si voi online care e mai ieftin)
    In prealabil puteti discuta pe email, si acolo mergeti doar pentru a prezenta copiile fizice si completa cererea
    - In caz ca mai e ceva ramas de pe asigurarea facuta de persoana de incredere, se poate recupera, dar numai fractii proportinale cu lunile intregi ramase.


    Manevra este necesara pentru ca una dintre conditii de transfer este ca vechea masina sa fie vanduta inainte noii masini!
    Introducand in acest lant intermediarul, puteti pastra o vreme vechea masina, in caz ca aveti nevoie de ea.
    Stiti si voi ce greu e sa vinzi o masina sau sa gasesti una buna.

    In cazul in care vanzatorul initial nu accepta trecerea pe o alta persoana decat cea prezenta (dvs), nici o problema. Semnati fara probleme si aveti grija sa aveti toate actele (contracte stampilate, fiscal, fisa stampilata, copii buletine, etc)
    Apoi veti face un contract suplimentar intre dvs si persoana de incredere si cu acelasi drum la primarie veti trece masina direct de pe vanzatorul initial pe persoana de incredere.
    PEntru asta aveti nevoie ca si DVS sa aveti scos fiscalul.

    La fel si la politie, pt inmatircularea finala aveti nevoie de AMBELE contracte+fiscalele aferente in termen de valabilitate!

    Cel putin eu asa am procedat.
    Urmeaza sa depun dosarul la politie si cum vad noul talon dau statul in judecata pt recuperarea celor 4700lei furati sub forma timbrului de mediu.
    Last edited by Sharky; 08-25-2016, 19:49 PM.

    Comment


    • #77
      Daca reusesti sa recuperezi banii pe timbru da de stire.Am 4 MB de inscris .
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #78
        Teoretic merge, fiind in aceeasi situatie ca si cu taxele de poluare.
        Se recupera si inainte, dar acum dupa ce s-a dat sentita la nivel de UE, eu zic ca treaba e clara.

        Probabil in stil romanesc se va pune alta taxa, iar asta va putea fi recuperata.
        Eu sa ma vad talonul si in rest, daca tot am un prieten avocat, de ce sa nu ii dau de lucru, pe banii statului?

        Comment


        • #79
          Azi: frana - atacul vazelinelor.

          Dat jos etrier pasager, cel cu palcutele jumulite de tot, pana aproape de fier intr-o parte si vreo 4mm pe perechea ei.
          Bavura s-a bagat un pic pe suportul metalic al placutei. Culmea, nu a scartait, dar a sapat un sant de 1mm in el.
          => am dat jos discul, l-am pus pe strungul sovietic si am indepartat bavurile.
          Discul e cam subtire, 24.3mm grosime, si din cate am inteles ca limita admisa e 25.4mm. Acu na, a mai tine el pana la vara. Din moment ca am vazut discuri roase pana la gaurile de ventilatie, si nu le-am vazut la stirile de la ora 5, o fi ok pt inca 1000-2000km. Pana ma hotarasc ce discuri sa imi iau.
          Eram cu gandul la ATE, dar un prieten mi-a spus ca lui la audi i s-au ovalizat destul de repede.

          Placutele (ATE ceramic) le schimb saptamana viitoare impreuna cu un set de reparatie pt etrierul de la sofer (trebuie schimbat burduful de praf) si gresare cu vaselina speciala, compatibila cu lichidul de frana. Eu cred ca voi folosi TRW PFG 110.

          La glisieri am curatat temeinic din nou si am inlocuit vaselina pusa la operatia anterioara cu vaselina siliconica liquimoly 3312.
          Desi se zice ca vaselina pe baza de petrol(pusa anterior) ataca garniturile, garniturile arata ca noi, nu s-au umflat/inmuiat, intarit, etc. Deci cred ca puteam sa o las.

          Bineinteles aparatul l-am uitat, asa ca nema poze.
          Dar oi face poze de cand schimb placutele.

          Comment


          • #80
            O alta mentiune. SBC-ul l-am dezactivat prin deconectarea bateriilor.
            Cu bateria scoasa inca ai frana pe fata, dar neasistata.
            DAca ai frana eu zic ca se pot aerisi mici bule intrate pe furtun cu ocazia vreunei interventii, dar nu bag mana in foc.
            Depinde unde e bula, pe furtun, ca daca e sus, in SBC, probabil ca nu se poate decat cu soft.

            Comment


            • #81
              Frana care zici ca o ai e presiunea care ia ramas in vasul de expansiune din SBC.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #82
                De fel daca nu o dezactivezi din tester, chiar daca nu mai poate functiona, SBCul ramane sub presiune, deci risti stricarea supapelor din aceasta.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #83
                  ASta ramane sa studiez.
                  Inca nu am umblat sa presez pistonasele pt ca nu am avut de ce.
                  Pe net vedeam ca unii le preseaza pur si simplu si nu se intampla nimic.
                  Eu am deconectat SBC doar ca sa fiu sigur ca nu imi apasa frana din vreun motiv obscur si ma improasca cu lichid.

                  Nu stiu daca presiunea e asa cum zice broscuta, pt mine cateva lucruri nu se leaga, dar va trebui sa mai studiez problema.
                  In primul rand daca iti cedeaza sistemul electric nu e normal sa ramai fara frana. Conform manualului ai frana pe fata, cu pompa clasica si servo-muschi
                  Voi vedea asta cand ridic masina de spate. Tai curentu' si vad daca pot frana spatele.

                  Comment


                  • #84
                    AStea sunt procedurile pt deactivarea functiei de auto-testare:



                    Pana acum nu le-am aplicat Dar la urmatoarea mestereala le aplic.
                    Ieri am deconectat cablul bateriilor sa vad ce efecte are asupra SBC-ului si daca am frana fara curent.
                    Evident nu am apasat doar o singura data frana, am pedalat bine.

                    Acu din moment ce altii preseaza placutele pur si simplu, ma gandesc ca merge si la mine, dar ca si safe bet cred ca ar fi sa desfac aerisitorul si apoi sa presez.
                    In felul asta sigur nu am ce strica.
                    Totusi, nu cred ca SBC e asa sensibil. Ce s-ar intampla daca discul e ovalizat? PRactic SBC-ul o ia fix in freza, si nu-s forte neglijabile
                    Last edited by Sharky; 08-27-2016, 11:17 AM.

                    Comment


                    • #85
                      Scartaitul a revenit, cred ca asa e cum spui, e in functie de cum se aseaza pistonul, ca glisierele merg perfect.
                      Iar faptul ca pistonul are burduful crapat, nu ajuta.

                      Ce vreau sa fac:
                      -Luat curentul
                      -desfacut aerisitor
                      -presat piston -> lichid iese prin aerisitor (il recuperez)
                      -inchis aerisitor
                      -montat o placuta , si in cealalta parte o bucata subtire de lemn
                      - apas pedala si vad daca pot misca pistonul inafara

                      Daca pistonul iese => pot antrena suficient lichid cat sa aerisesc conducta in caz de o interventie

                      => trec la pasul 2:
                      - sugrum furtunul de etrier
                      - desfac furtunul cu grija incat sa curga cat mai putin lichid si ii pun dop
                      - scot si recuperez lichidul din etrier
                      - daca se poate recupera, schimb garnituri, burduf, curat, gresez, bla bla
                      - il umplu de lichid
                      -montez la loc
                      - aerisesc din pedala, pt ca teoretic am vazut ca se poate la punctul anterior.

                      Ce parere aveti despre acest procedeu?
                      Pacat ca nu am facut asta inainte sa schimb lichidul de frana....

                      Intre timp am mai verificat franele spate.
                      Uzura e perfecta, 6-7mm pe placute, burdufurile in regula.
                      Se miscau cam greu etrierii, dar suficient de bine. Am gresat cu vaselina siliconica, dupa 2 zile nu am vazut efecte nedorite, gen burdufuri umflate, iar etrierul luneca si cum te uiti la el.

                      Discurile spate au 7.3mm, pe ele scrie minim 8.3mm. Acu nu stiu daca 8.3 e minimul care se poate folosi sau minimul la care mai adaugi inca un set de placute si te duci pana le rozi.
                      Dar na, daca au tinut pana acum, mai tine ele vreo 10mii km.
                      Daca e sa luam uzura actuala de 3mm in 175mii km => in 17mii ajung la 7mm.
                      7.3^2 = 7^2 +5% Deci tot cam aceeasi rezistenta o au, si oricum nu apuc eu sa fac 17mii cu ele.

                      Poze cu intarziere ca am uitat aparatul in garaj.

                      Comment


                      • #86
                        Cum ai schimbat lichidul de frana?Si ce lichid ai folosit?
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #87
                          Am mai scris:
                          Mas auto service

                          Plusuri : - mi l-au schimbat cu Star
                          - au facturat mult mai putine ore de manopera, pt ca s-au miscat tare incet
                          - mi-au facturat doar uleiul consumat, nu cantitati intregi
                          - la final un test de frane


                          Minusuri:
                          -A trebuit sa ma rog de ei sa scoata lichidul vechi din rezervor
                          - cei care au lucrat nu prea se pricepeau, dar s-au descurcat pana la urma. Era unul meserias in ale mercedesurilor, dar nu era disponibil
                          - la final eu am adus rezervorul din vas la nivel, fiind umplut pana sus

                          Pret 270 lei, pe factura cu TVA si cu lichid mercedes.

                          Crezi ca merge aerisit cu aerisitor simplu, cu presiune?
                          Faza e ca nu va fi nevoie de aerisesc toata instalatia, doar de la furtun in jos, ca sigur intra vreo 2-3 bule de aer, oricat de atent as fi.

                          Oricum frana merge de bine acum si nu e in pericol sa crape in urmatorii 5mii km, asa ca focusul este acum pe montat gaz.
                          Pana acum ce am gasit Zenit pro, reductor vito, injectoare Hana si cilindric de 60L (32cm diametru) in spatele banchetei care nu se rabateaza. Mi-au facut oferta la 4800 lei.
                          Ramane sa ascult o instalatie in actiune, sa aud cat de tare tacane aceste injectoare, si cat de mult spatiu imi ocupa butelia.
                          De landi renzo m-am lamurit.

                          Rezervor tor nu cred ca imi incape decat de 40-45L util, plus unde mai pun roata de rezerva, trusa, stingator si o groaza de chestii care le infing in locul ala.
                          Last edited by Sharky; 08-30-2016, 22:44 PM.

                          Comment


                          • #88
                            Pareri despre procedeul de sus?
                            Come on guys, nu se ocupa nimeni de mesterit? Doar la mecanici?

                            Etapa 1 o voi face oricum, pt ca efectiv nu am ce strica, si mai aflu una alta.

                            Etapa 2 m-am gandit sa o schimb:
                            - nu mai dau jos etrierul de pe masina, il curat asa, legat de masina, ca nu e mare lucru.
                            - practic evacuez lichidul prin aerisitor si presarea pistonului.
                            - scot afara pistonul
                            - curat jeg, gresez, schimb garnituri, etc
                            - torn lichid in etrier
                            - cand pun la loc pistonul prin aerisitor efectuez o aerisire
                            - mai dau vreo 2-3 pedale cu aerisitorul deschis si lichid pe el, ca sa fiu sigur ca nu a intrat vreo bula pe furtun.

                            Furtunul oricum e strangulat, nu imi trage din solutiile de curatare sau nu e vreun pericol sa se scurga zeama din el.
                            SBC-ul fiind fara curent nu are ce surprize sa imi faca, iar eu lucrand cu aerisitorul deschis nu il deranjez in vreun fel cu contra presiune cand e sa presez pistonul.

                            Ar trebui sa mearga, nu ?


                            Intre timp am mai primit alta oferta de stag 300 isa2 + hana + kme gold sau BRC la 4900 lei. Acu ramane sa investighez mai departe ce are BRC in componenta, daca are injectoare ino, ca daca are componente ieftine si e BRC doar cu ECU, nu cred ca are sens.
                            Ma tenteaza stag-ul deoarece au soft disponibil si ma pot baga eu cu laptopul la reglaje si reconfigurari, daca e cazul.

                            Comment


                            • #89
                              Legat de frane eu cred ca fac un upgrade la AMG cu 6 pistonase pe fata si discuri originale AMG perforate.Vedem daca ajunge Mihai la un consens cu vanzatorul.Ar trebui sa mearga si ce spui tu insa nu inteleg de ce daca iti place asa de mult sa faci una alta la masina nu iei macar o diagnoza delphi la 700 ron si dezactivezi SBC si multe altele.E greu cu banii stim toti asta dar aia e multi marca si daca mai faci la cate un prieten si 30 de lei la diagnoza amortizezi costul incet incet!Acum studiez daca e vreun procedeu sa schimb lichidul de frana eu acasa.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • #90
                                Voi lua, dar din pacate sunt alte chestii mai urgente si nu imi permit sa arunc cu banii in tot felul de parti.
                                Eu incercam sa imi imaginez ce se poate intampla rau cu procedeul descris de mine.
                                In cel mai rau caz constat ca etrierul e irecuperabil => las masina pe butuci in garaj, pana soseste noul etrier.

                                Plus, cel mai important pt forum, mai afla lumea o solutie alternativa. Stii si tu cum e, povesti spun multi, vorbe duse din gura in gura, dar putini is cei care pun mana si isi bat capul sa faca ceva.
                                Si dintre acestia putini posteaza.

                                Discuri perforate nu stiu daca merita. Ca aspect eventual, dar in rest pt ce?
                                Ca nu apuci tu sa le incalzesti cu aia <200 cai de sub capota. Plus ca fiind gaurite, sunt predispuse sa se fisureze.
                                Eu sunt multumit de franele de pe w211, practic pt o singura franare sunt perfecte, cauciucul fiind cel care cedeaza aderenta, nu placuta pe disc. Nu vad cum s-ar putea imbunatati decat dpdv al capacitatii termice.
                                PErsonal aspectul din urma nu ma intereseaza.

                                Strict tehnic, cu discurile alea si etrierii mai mari adaugi o greutate considerabila in plus asupra rotilor care va modifica timpul de raspuns (in rau???) alt ansamblului arc-masa(roata, frane, fuzeta)-amortizor http://www.myphysicslab.com/spring1.html.
                                Dar astea deja-s chestii prea relative si depind de o mie si una de variabile si oricum nu stam noi sa facem inginerie si nici nu avem cum le masura.
                                In orice caz sunt convins ca amg are atat arcurile cat si amortizoarele mai dure.
                                Last edited by Sharky; 09-03-2016, 19:55 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF