Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferenta ET

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta ET

    Am si eu o intrebare:
    Am W204 echipat cu 225/45/17 cu ET 47 si 5x112. Din ce am vazut, merge pus conform cartii tehnice 205/55/16 cu ET 43 si 5x112.
    Care ar fi implicatiile daca as pune 205/55/16 cu ET 37 si 5x112?
    Sunt diferente pentru ABS, ESP, sisteme de siguranta? Influente la caseta de directie?
    Multumesc anticipat!

  • #2
    Nu cred ca e nici o problema,daca acel ET e mai mic o sa iti stea roata putin mai in afara,deci stabilitate mai buna,doar sa nu atunga in aripa(dar nu cred).
    Dar sa fie tot 205/55/16.
    Et-ul este distanta de la butucul rotii(jentii) pana la mijlocul acesteia(pana la planul care contine mijlocul rotii).

    Comment


    • #3
      Stiu ce este ET... Ma interesa partea tehnica... Daca influenteaza, mai ales ca veau sa pun cu anvelope de iarna... si sa stiu daca are vreo reactie la ESP...

      Comment


      • #4
        Eu nu cred ca are,este de fapt aceeasi roata insa scoasa mai in afara.

        Comment


        • #5
          Originally posted by corvinarh View Post
          Stiu ce este ET... Ma interesa partea tehnica... Daca influenteaza, mai ales ca veau sa pun cu anvelope de iarna... si sa stiu daca are vreo reactie la ESP...

          Pe masina mea am montat acum ceva timp jante si cauciucuri masura 225/45/17 si daca-mi aduc aminte cu ET 38...Am pus si cauciucuri de iarna pe ele si n-am avut probleme pe zapada.
          Attached Files
          Last edited by And[hop]; 10-12-2010, 19:48 PM.

          Comment


          • #6
            Einpresstiefe...ET-ul are influenta asupra deportului ...steering-offset i se spune in engleza...e poate un termen mai familiar. Acesta din urma reprezinta distanta dintre intersectia axei pivotilor sau a axei de pivotare cu solul si planul median al rotii. ET- ul modifica planul median al rotii. Modificarea offset-ului are la randul sau influenta asupra comportamentului directiei si mai ales la vehiculele cu puntea motoare fata introduce depinzand de valoarea lui pozitiva sau negativa, un cuplu nedorit la directie datorat asa zisei reactiuni giroscopice ce apare la interventia unei forte perpendiculare pe axa de rotatie a unui sistem rotativ...in cazul de fata - roata.
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment


            • #7
              Si influenta cum se manisfesta? Subviratoare? Supraviratoare?

              Comment


              • #8
                Depinde cat de mult se modifica ET-ul fata de valoarea proiectata, oricum valori pana in 4-5 mm nu sunt critice. De exemplu daca roata e putin mai desumflata, axa pivotilor intalneste solul putin mai spre interior dar asta nu e critic. ET-ul nu modifica unghiurile suspensiei. Eventual la bracarea completa poate modifica conditia Ackermann ca rotile sa nu ruleze in viraj ci una din ele sa fie taraita...
                Nu va genera nici un comportament subvirator nici supravirator.
                Genul asta de comportament e generat de tipul constructiv al suspensiei, defecte ale mecanismului de suspensie, presiune scazuta in pneuri (se modifica conul de rulare al cauciucului)

                Modificarea ET-ului e critica la valori mai mari, problema a aparut odata cu aparitia multor ateliere de tuning , custom-made care foloseau jante foarte late cu ET foarte mare pentru a latii masina , caz in care planul median al rotii e mult indepartat de fuzeta iar toate fortele care actioneaza asuprta rotii in special denivelarile de pe drum la viteza mai mare genereaza momente (ale fortei) datorate tocmai acestei distante. Toate denivelerile de pe drum se simt oarecum amplificat si mai rau in cazul reactiunii giroscopice arunca roata in fata generand un comportament neobisnuit si de instabilitate al masinii. La viteza mare lasa impresia ca smuceste intr-o parte sau alta sau ca masina e lovita brusc de o rafala de vant lateral...
                Ford Transit 2.5d ex
                Mercedes 230 E ex
                Mercedes 200 TE ex
                BMW 320d touring

                Comment


                • #9
                  Daca folosesti roti care sunt conforme cu cartea tehnica poti fi sigur ca nu vei avea nicio problema.
                  Eu rulez de cand am luat-o cu 205/55/16 (standard la versiunea elegance) si am condus si C-uri cu aceeasi motorizare, dar cu roti de 225/45/17. Sesizabile sunt doar asezarea puntii spate, care pare mai placuta pe roti un pic mai late, dar care taie un pic din puterea sprinturilor, si directia un pic mai grea cu rotile mai late, masinile fiind echipate cu directia parametrica. In schimb nici vorba de subvirare sau supravirare.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by corvinarh View Post
                    Am si eu o intrebare:
                    Am W204 echipat cu 225/45/17 cu ET 47 si 5x112. Din ce am vazut, merge pus conform cartii tehnice 205/55/16 cu ET 43 si 5x112.
                    Care ar fi implicatiile daca as pune 205/55/16 cu ET 37 si 5x112?
                    Sunt diferente pentru ABS, ESP, sisteme de siguranta? Influente la caseta de directie?
                    Multumesc anticipat!
                    Acum am vazut mai bine diferentele de ET.
                    Nu am inteles exact, care a fost ET-ul la echiparea originala si ce ET au jantele pe care vrei sa le pui acum?
                    Last edited by mircea_cst; 10-14-2010, 09:38 AM.
                    Ford Transit 2.5d ex
                    Mercedes 230 E ex
                    Mercedes 200 TE ex
                    BMW 320d touring

                    Comment


                    • #11
                      Pe masina am roti de vara cu ET 47, 225/45/17, 5x112 prindere.
                      In cartea tehnica este prevazut ca pot pune 205/55/16, 5x112 cu ET 43.
                      Eu am roti de iarna cu 205/55/16, 5x112 cu ET 35. La diferenta de ET intre 43 si 35 ma refeream. Care sunt implicatiile pozitive sau negative? Ma intereseaza mai ales la ESP daca pot aparea...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by corvinarh View Post
                        Pe masina am roti de vara cu ET 47, 225/45/17, 5x112 prindere.
                        In cartea tehnica este prevazut ca pot pune 205/55/16, 5x112 cu ET 43.
                        Eu am roti de iarna cu 205/55/16, 5x112 cu ET 35. La diferenta de ET intre 43 si 35 ma refeream. Care sunt implicatiile pozitive sau negative? Ma intereseaza mai ales la ESP daca pot aparea...
                        Ok , acum am inteles.

                        Practic, acum o sa bagi planul median mai inauntru. Din cate stiu eu un steering-offset negativ e de dorit. Depinde de cum a fost proiectata si suspensia. Diferenta de ET ar fi de 8 mm , nici mult nici putin. Totusi nu cred ca are nici o influenta majora asupra nici unui sistem.

                        ESP-ul are senzori care citesc inclinarile axelor rotilor corelate cu viteza de rotatie a lor, si axele de ruliu si tangaj. Sistemul face corectii in functie de achizitiile de la senzori deci oricum el va controla comportamentul. Insa nu am auzit senzori calibrati pe jante ...ei sunt calibrati pe butuc , pe fuzeta pe unghiul maturat de barele stabilizatoare...depinde cum e construit sistemul.

                        Daca unul din bratele de suspensie e lovit sau indoit , sau axele nu sunt paralele ,e modificata geometria intregului mecanism si la fel si cinematica. Atunci ESP-ul poate lucra eronat..
                        Ford Transit 2.5d ex
                        Mercedes 230 E ex
                        Mercedes 200 TE ex
                        BMW 320d touring

                        Comment


                        • #13
                          ET 38 w212

                          Sunt putin nedumerit de acest ET al jantei de aliaj si anume:

                          Am un E 350 CDI w212 si de curand am cumparat 4 jante ( 8,5 x 18 Zoll / et 38 / 5 x 112 ) totul ok, insa nu regasesc dimensiunea asta de et 38 in rospectul ala unde se dau valorile admise pt modelul asta minim fiind ET 46.
                          Imi puteti spune daca se potrivesc fara alte efecte secundare? Jantele sunt cele din poze.
                          Attached Files
                          we will see.....

                          Comment


                          • #14
                            Iti vor sta mai in exterior cu 8mm, este posibil sa-ti atinga la aripi, diferenta este destul de mare.

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #15
                              Aici spune ca ar fi acceptabil: http://www.rimsntires.com/specs.jsp
                              Last edited by Siegfried; 09-29-2012, 18:20 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF