Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Detailing motor: e bine sau nu sa se spele motorul masinii?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Detailing motor: e bine sau nu sa se spele motorul masinii?

    Detailing motor: e bine sau nu sa se spele motorul masinii?

    De ce trebuie sa vezi filmul de mai jos si sa citesti acest articol? Voi raspunde imediat. Dar inainte, cred ca din punctul de vedere al atitudinii fata de curatarea motorului, automobilistii se impart in doua categorii: unii isi spala deja motorul, dar nu stiu inca la ce distant mica (un pas!) se afla de tratamentul profesionist (acestia pot sari direct la partea a doua, cea a procedurilor). Si a doua categorie o constituie automobilistii care au fost invatati sa se teama de un motor curat.

    Demonstratie jumatate/jumatate


    Demonstratie detaliu

    Amandoua categoriile vor afla, in final, cat de FRUMOS poate fi un motor (al lor!) caruia i s-a facut detailing si cat de usor se poate face asta.
    Intai urmareste filmul asta si comenteaza mai jos:



    http://www.youtube.com/watch?v=AmS03JbqN5M

    Daca pana in final materialul iti va trezi interesul, poti apoi parcurge si procedurile descrise mai jos.


    Vrei sa afli cum poti obtine un motor ca cele din film?

    Echipamente si produse necesare
    - Un furtun cu apa (3/4 bari); daca ai jet, nu folosi o presinue mai mare de 30-40 bari;
    - Un compresor de aer de orice fel este ideal (daca nu este disponibil, e bun si un aspirator);
    - Lavete din microfibra (sau care sa nu lase scame);
    - Cat mai multe pensule de cat mai multe marimi, texturi si duritati (par si plastic), inclusiv lungimi si forme diferite;
    - Curatitor profesional de Motoare (furnizat de importatori/distribuitori de produse profesionale de detailing); cei care sunt din provincie si/sau nu au acces la produse profesionale sa-mi scrie la adresa cristian.pop@expertdetailing.ro si le voi indica alti curatitori la care au acces, dar pe care nu-i promovez si nici nu-i recomand in mod public;
    - Dressing pe baza de apa (Atentie!, inca o data: pe baza de apa; sunt excluse dressingurile sau gelurile pe baza de solvent), tot de la furnizorii de produse profesionale de detailing. La fel ca mai sus, cei care nu au acees la produse profi sa-mi scrie la cristian.pop@expertdetailing.ro , ca sa le indic niste inlocuitori siguri, dar exclusiv in mod confidential;
    - Pungi de plastic, saci menajeri, manusi chirurgicale pentru protectia zonelor sensibile.

    Protejarea zonelor sensibile si dezechiparea

    Aici depinde de experienta, priceperea si pedanteria ta cate dintre operatiile pe care le voi insira vei considera ca sunt obligatorii pentru tine si masina ta (functie si de marca si vechimea acesteia, desigur).
    Acopera cu pungi sau manusi urmatoarele elemente pe care le consideri sensibile: orice calculator, ECU, ABS, Aibag, electromotor, alternator, sigurante, prize de aer, bobina de inductie, debitmetru, contactele mufelor si fisele, delco, alarma (goarna ei), gurile de aer, etc.
    Cei mai scrupulosi, inainte de toate, decupleaza si scot bacteria (dar asta vine la pachet cu posibila dereglare a echipamentelor electronice). Noi, spre exemplu, nu facem asta.

    Inspectia preliminara
    Inspecteaza cu atentie si uita-te dupa orice posibila fisura, fir dezizolat, cutie crapata, furtune din cauciuc cu aspect imbatranit sau crapate, etc.

    Prespalare
    In acest moment, motorul trebuie sa fie caldut sau rece, in mod obligatoriu! Se poate incepe prin suflarea frunzelor si a prafului cu aer comprimat.
    Apoi, se uda capota si se coboara in jos, pe motor.
    Daca folosesti jetul, nu-l tine niciodata atintit multa vreme pe zonele sensibile si protejate.
    Dupa udare, pulverizeaza din plin Curtatitor de Motor. Apoi agita-l cu diferite perii, freaca si incearca sa patrunzi in locurile cele mai greu accesibile. Dar cu grija, atentie si fara graba/brutalitate.
    Curatitorul lucreaza pentru tine, nu-ti trebuie muschi!

    Prima limpezire
    Se indeparteaza Curatitorul de pe toate reperele.
    Se inspecteaza in ce locuri au ramas urme si mizerii greu de indepartat. Se pulverizeaza din nou pe le Curatitor de Motor din plin si se freaca viguros. Se repeta operatia de cate ori este necesar.
    Practic, limpezirea si curatarea se repeta de oricate ori e nevoie.
    In cele mai multe cazuri, se vor curata relativ repede.

    Ultima limpezire
    Dupa ce esti multumit de curatarea motorului, se mai limpezeste cu apa din abundenta o ultima data.
    Se indeparteaza apoi toate protectiile. Reperele protejate se sterg cu o laveta umeda.
    Se pulverizeaza peste tot, din plin, dressing pe baza de apa. Acesta se va raspandi/dilua pe suprafetele ude ale motorului.
    Se porneste motorul.
    Se lasa capota si se tine motorul pornit inca 20-30 de minute.

    Inainte

    Dupa

    Dressingul si inspectia finala
    Se opreste motorul.
    Se mai pulverizeaza dressing pe unde mai este nevoie si mai ales in locurile indepartate si greu accesibile.
    Apoi, se sterge excesul de dressing unde este cazul.
    De obicei, se intinde pe suprafetele din plastic intr-un film subtire si se lasa sa se usuce.
    La sfarsit, dupa ce dressingul s-a uscat peste tot, putem opta pentur 2 efecte: 1. Stralucire mata (de satin); 2. Stralucire de acadea.
    Pentru primul efect se sterge bine dressingul uscat de pe toate reperele la care ai acces.
    Pentru al doilea se mai pulverizeaza un strat de dressing si se lasa sa se usuce asa, nesters. Lasat sa se usuce nesters, dressingul va straluci ca o acadea abia scoasa din gura.


    Last edited by Exp detailing; 07-02-2011, 17:34 PM.

  • #2
    Intre [YOUTUBE] [/.YOUTUBE] se trece doar partea de dupa "=" din link , adica in cazul acesta : AmS03JbqN5M

    Frumoasa prezentarea si utila .





    Va salut .
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

    Comment


    • #3
      Originally posted by w124researcher View Post
      Intre [YOUTUBE] [/.YOUTUBE] se trece doar partea de dupa "=" din link , adica in cazul acesta : AmS03JbqN5M
      Multumesc pentru sfat.

      Chiar imi este folositor...

      Cu prietenie,
      Cristi

      Comment


      • #4
        Super interesanta informatia. multumim frumos pentru prezantare

        Comment


        • #5
          Am si eu o nelamurire la un A160 Benz se spala sau nu motorul ....
          Am fost la mai multe spalatorii iar meseriasii de acolo au refuzat sa imi spele motorul ,deoarece este pe benzina si bla... bla ....La alte spalatorii au spus ca il spala dar sa dau o semnatura ,,daca se intampla ceva ei nu raspund etc ..
          Am vizionat si filmuletul de mai sus ..frumos realizat profesionist dar ...nu se spune nimic despre spalatul motoarelor la Mercedesuri ....
          Dilema pe care o am eu se poate spala un motor de A Class ......
          Last edited by FELIX; 07-13-2011, 19:33 PM.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF