Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Debitmetru A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Baga noxe nearse prin ventilatie:-) stie cineva dece?

    Comment


    • #32
      Ziua buna si tie!
      La postarea ta ti-as raspunde asa:" Da! Cineva stie."
      Parca era mai frumos sa incepi cu "Buna Ziua", nu crezi? Citeste regulamentul si regulile de postare, altfel vei primi admonestari din partea moderatorilor!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Salut!!
        Detin de putin timp un A160L euro4 2001 . In urma cu doua saptamani s-a aprins motorasul galben in bord , dar motorul functiona normal . La tester aparea o eroare de functionare cu intermitente la senzorul de acceleratie pe motor , si a fost stearsa . Mecanicul a recomandat sa fac kilometri , poate a fost ceva trecator , masina pare ca a stat mult pe dreapta in Germania . Singura simptoma sesizata si este trecatoare : cu pedala de acceleratie la podea se turaza motorul cu intarziere . Dupa 500km parcusi , stresantul motoras s-a aprins !!! Cateva pareri nu strica , pana la data cand sunt programat in service !!! Poate rezolv problema singur ) Multumesc si drum bun !!!
        Last edited by Dandino; 08-20-2014, 00:12 AM.

        Comment


        • #34
          Multumesc.....

          Multumesc...pentru raspunsuri...!!!

          Comment


          • #35
            Salutare. si eu am eroare pe debitmetru. mai exact semnal slab. imi apare eroare si pe sonda lambda, am inteles ca probabil din cauza debitmetrului. simptomele masinii sunt urmatoarele:
            - pornit greu dimineata ( dau cheie, in final o ia, urca pe la 2000rpm dupa care moare motorul. m-am invatat ca dupa ce o ia sa o tin accelerata pe la 1500rpm vreo 30 sec, dupa care e ok, in sensul ca oscileaza relantiul, dar macar nu moare motorul)
            -"da in nas", ( pana se incalzeste motorul apas cam degeaba acceleratia , raspunde foarte greu, nu pot depasi sau ceva de genul asta. face la fel si cand se incalzeste motorul, dar mai putin.
            Am dat jos ansamblul ecu-debitmetru, nu m-am apucat sa curat nimic, nu cumva sa fac mai mult rau. Am cateva intrebari:
            -daca inlocuiesc sonda lambda, fara sa ma ating de debitmetru, rezolv ceva?
            -am gasit de cumparat ecu+debitmetru, insa unii zic ca e nevoie si de imobilizator si de chei.
            e adevarat?
            -am vreo sansa sa rezolv ceva fara sa investesc multi bani?
            -merita cumparat de la dezmembrari?
            -daca nu rezolv problema, pentru ca imi pare destul de complicat de rezolvat, merita sa mai tin masina?
            Atasez foto cu erorile si tipul de ecu+debitmetru. Merci mult.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Salut!
              Acum am vazut in titlul topicului de prezentare anul de fabricatie...
              Cam cu aceleasi nabadai(ale ei) ma confrunt si eu. Erori pe debitmetru nu am, doar P0170.
              Nu se intampla nimic spectaculos daca vei curata debitmetrul. Se poate curata cu spray special sau cu alcool izopropilic dar fara a atinge lamelele.
              Legat de lambda, o poti schimba nu-i foarte scumpa(2-300 lei). Nu o sa mai dea in nas atat de tare dar problema in sine nu se rezolva.
              Daca gasesti la dezmembrari, sa-l iei doar daca vei putea sa-l returnezi(e o problema frecventa printre gargarite). Vei avea nevoie, intr-adevar, de ECU, imobilizator si cip cheie.
              Exista firme care repara debitmetre, cu garantie, numa' ca-s prin afara.
              Si ar mai fi pe plan local.
              Sincer, tu cunosti ce bubite mai are masina. Documenteaza-te si in functie de costuri iei o decizie, daca-i doar asta problema.
              Toate cele bune!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                Merci mult pentru raspunsul prompt. cel mai mult sunt tentat sa-l sun pe meseriasul local, ca as avea si garantie 1 an, insa nu stau bine cu banii deocamdata. vad eu..
                Intre timp, am intrebat de sonda lambda, si furnizorului de piese ii apar in catalog 2 tipuri de lambda, una cu cablul scurt, cca.20-30 cm, si alta mult mai lunga. La diagnoza facuta, mie imi apare lambda 2, ceea ce ma face sa cred ca e vb de cea de dupa catalizator. totusi, ai idee cam cum ar trebui sa arate cablul acela? e diferenta intre a160 si a140, sau sunt identice pt w168?
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Salut!
                  Mda, teoretic buburuzele noastre au doua sonde, "inainte" si "dupa" catalizator. Prima este denumita sonda de reglaj iar a doua sonda diagnoza. sonda de reglaj e cea cu cablul scurt si cea de diagnoza are cablul mai lung.
                  Practic, la modelele prefacelift este decat o sonda. Nu sunt sigur ca si primele modele facelift au tot o sonda, asa ca... arunca o privire pe catalizator si vezi cate sunt.
                  Diferente constructive intre A160 si A140, in ceea ce priveste sonda lambda, nu sunt.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Pe tester se poate vedea câte are.cate oscileazã atayea are.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #40
                      merci de raspunsuri. m-am hotarat sa dau masina, nu de rea, ci din cauza finantelor. singura problema care o am e asta cu debitmetrul, care ar costa 500 lei. in rest, masina e super si tehnic si estetic. m-as reorienta catre mercedes, dar deocamdata nu-mi permit. bafta tuturor si multumesc inca odata!

                      Comment


                      • #41
                        Imi pare rau ca te-ai decis sa "scapi" de ea. Cu o minima investitie, poti avea o masina perfecta!
                        Sarbatori fericite! Toate cele bune!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #42
                          Aceleasi probleme le am si eu.Dimineata imi porneste foarte greu, dau la automat si se chinuie mult si bine, abia dupa ce apas acceleratia si o tin turata intre 2000-3000 ,pret de 15-20 secunde, incepe sa se comporte normal, adica sa tina relanti-ul.Am schimbat filtrul de benzina, am pus pompa noua insa la fel facea.Am luat un chit de pornire si am schimbat calculatorul cu totul.Degeaba. Aceleasi simtome.La rece porneste forte greu.Am bagat o gramada de bani in masina asta si am sentimentul ca nu mai vreau sa bag nimic in ea.Cum pot sa aflu ce are , ca mecanicii din Braila se pare ca nu sunt atat de priceputi.Azi am fost la alt mecanic , recomandat cu multa caldura ca fiind mai mult decat profesionist,(Cristi de pe str.Focsani pt cei ce il cunosc), insa, dupa ce i`am spus ce simtome are, m`a lasat sa astept vreo 3 ore, vezi doamne sa vada el cum porneste la rece, si atat.Nu tu tester nu tu nimic.Cred ca A-class-ul meu l-a speriat foarte tare.Cica sa ii duc masina si sa o las la servis in parcare sa o porneasca el dimineata sa vada ce fel face.As fi facut si asta daca nu are locatia asa departe de oras, aproape de centura.Nu stiu ce sa-i mai fac.E foarte greu sa gasesti un mecanic care sa stie cu ce se mananca meseria si totodata si dispus sa ajute tot omul la nevoie.Sunt dezamagit peste masura.

                          Comment


                          • #43
                            Decat sa fi luat chitul de pornire care este posibil sa fi avut aceeasi vesnica problema mai bine trimiteai debitmetrul baietilor de la ecutesting din UK si ori iti rezolvau problema ori daca nu era nici o problema ti-l trimiteau inapoi.

                            Comment


                            • #44
                              Problema neidentificata

                              Originally posted by Nedved View Post
                              Decat sa fi luat chitul de pornire care este posibil sa fi avut aceeasi vesnica problema mai bine trimiteai debitmetrul baietilor de la ecutesting din UK si ori iti rezolvau problema ori daca nu era nici o problema ti-l trimiteau inapoi.
                              Ideea este ca nici acum nu stiu care este problema masinii!Am presupus ca este debitmetrul dupe ca am citit nenumarate postari aici pe forum.As face si acest pas, adica sa trimit calculatorul motorului in UK , insa nu stiu nici adresa , nici costuri si nici daca am vreo garantie ca se rezolva problema.

                              Comment


                              • #45
                                Find out more about Mercedes A Class air mass and flow meter problems and how ECU Testing may be able to help ecu repairs.


                                Ia legatura cu ei si explica-le situatia. Zi-le sa ti-l testeze si vezi ca zic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF