Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie de viteza 200D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie de viteza 200D

    Am si eu o mare rugaminte, imi puteti spune si mie ce alternativa am de a inlocui o cutie de viteza 5+1 la un 200d din 1994. Imi trebuie tot una 5+1 dar nu stiu care este compatibila, pentru ca nu am gasit una de 200d si nu stiu daca merge de pe alta motorizare...un mare ajutor e si daca are cineva. Va multumesc foarte frumos!

  • #2
    Cel mai bine este sa o cumperi de pe codul cutiei care e scris undeva pe lateralul ei.Sunt sigur ca merge si de pe alta motorizare.Un exemplu:mie imi trebuie cutie manuala de w124 cu codul Getrag 717413.Acest tip de cutie a fost pus si pe w202(C200,C220) si pe w124(E200 si E220).De curiozitate,ce s-a intamplat cu cutia ta?De ce vrei sa o schimbi?
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #3
      Am umblat cam de un an fara ulei si nu am stiut nimic, se pare ca a fost oarte rezistenta si de 2 zile a inceput sa fluiere si sa sune urat, am bagat ulei in cutie dar degeaba ca s-a dus cimentajul de pe pinioane....asa ca doar o cutie imi e salvarea

      Comment


      • #4
        Am gasit o cutie de 250d din 1990 dar nu stiu daca se potriveste pe masina mea...stie cineva?
        Last edited by nico.tibi; 07-05-2012, 14:14 PM.

        Comment


        • #5
          De pus pe masina se poate pune,eu am avut cutie si grup de 300e pe motor de 200d...mergea dar la a 5 a murea motorul daca nu o calcai bine!

          Comment


          • #6
            de mers ar merge doar daca o pui cu tot cu grup pentru ca vin pereche.daca nu, poate te intereseaza o cutie de w124 2.0 diesel in 4 trepte, la un pret bun!

            Comment


            • #7
              dar la cea cu 4 trepte nu trebuie alt grup pt ca la mine e cu 5 trepte din fabrica...plus ca la patru trepte mai trebuie adaptari si la cardan

              Comment


              • #8
                cand schimbi grupul schimbi toata puntea spate?????

                Comment


                • #9
                  Nu , schimbi doar grupul .

                  Comment


                  • #10
                    multumesc rocco.....nu se poate sa mearga cutia de 250d pe 200 d pentru ca e tot in 5 trepte, asa cum a fost si a mea????

                    Comment


                    • #11
                      nu merge tibi pentru ca au rapoarte diferite.

                      Comment


                      • #12
                        nu are nimeni cutie de 200d cu 5 trepte de vanzare? mersi alex

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua !


                          A nu se confunda "a merge" cu " a potrivi", oameni buni... Pe de alta parte, cutia e una si grupul e alta.

                          Se poate ca o cutie sa potriveasca fizic pe masina, fara probleme, dar performantele masinii sa fie altele, cu mici sau mari diferente.

                          Cat despre "rapoarte", de la o cutie in cinci trepte de pe OM601 la alta cutie in cinci trepte de pe OM602, sunt 95% sanse ca rapoartele fiecarei trepte sa fie identice de la o cutie la alta, si sa difere doar raportul transmisiei finale (in grup, la puntea spate).

                          Chiar si in situatia asta, cum ca difera raportul transmisiei finale, nu e obligatoriu sa schimbi neaparat pinionul si coroana. Pentru inceput, o freci asa, si cauti un raport de diferential identic cu cel al masinii donatoare de cutie, sau chiar de pe ea, daca mai este disponibil.

                          Presupunand ca nu gasesti din diverse motive, asa ceva se poate construi fara probleme in orice atelier specializat pe angrenaje conice hipoide cu dantura curba, adica ceva de genul acesta:



                          Considerand ca in tara noastra exista ARO, Raba, TV, etc, punem pariu ca se poate face ? Trebuie prelevate datele raportului incorect (cote de rulmenti, numar de caneluri de pe pinon, tipul si dimensiunea filetului de pe pinion, modulul danturii, etc.), si treaba e rezolvata.

                          La mine in city, cel putin, se poate.


                          Stima,


                          Dragos

                          Comment


                          • #14
                            Cutie si rapoarte in transmisia finala

                            Buna ziua !


                            Din motive de reguli, nu pot edita postul meu anterior, dar am date noi:

                            Cutie cinci trepte 200D:

                            I: 3.91; II: 2.17; III: 1.37; IV: 1.0; V: 0.81; R: 4.27, raport final 3.91.


                            Cutie cinci trepte 250D:

                            I: 3.91; II: 2.17; III: 1.37; IV: 1.0; V: 0.78; R: 4.27, raport final 3.64.


                            Cutie cinci trepte 250TD:

                            I: 3.86; II: 2.18; III: 1.38; IV: 1.0; V: 0.75; R: 4.22, raport final 3.46


                            Cutie cinci trepte 300D:

                            I: 3.86; II: 2.18; III: 1.38; IV: 1.0; V: 0.80; R: 4.22, raport final 3.46


                            Cutie cinci trepte 300D 4-matic:

                            I: 3.86; II: 2.18; III: 1.38; IV: 1.0; V: 0.80; R: 4.22, rapoarte finale 3.67.

                            Cutie 300TD 4-matic: doar automata, astfel:

                            I: 3.68; II: 2.41; III: 1.44; IV: 1.0; R: 5.14, rapoarte finale 2.65.


                            Daca faci compoaratia intre 220D si 250D, diferentele sunt doar la ultima treapta (nesemnificative) si la raportul transmisiei finale (diferenta pare mica, dar conteaza.

                            Aici am valorile de la un 300E, spre comparatie cu 200D, cazul lui ediskan89:

                            Cutie cinci trepte 300E:

                            I: 3.86; II: 2.18; III: 1.38; IV: 1.0; V: 0.80; R: 4.22.

                            Rapoartele transmisiei finale au fost de gasit in doua variante: 3.07 din 1989 pana in 1992, si 3.67 din 1985 pana in 1989.


                            Diferentele sunt mici pana la nesemnificative, dar raportul final difera relativ mult. Si considerand ca ultima treapta difera cu 0.01, poate doar Chuck Norris ar fi simtit diferenta.

                            Cifrele de mai sus sunt de pe site-ul acesta:





                            Stima,


                            Dragos

                            Comment


                            • #15
                              Cutie, raport final, motor...

                              Buna ziua !


                              Pentru ca n-am concluzionat treaba ieri, o fac astazi:

                              Cutiile difera extrem de putin in rapoarte (inclusiv de la un diesel la un benzinar), in schimb grupurile au diferente mai serioase. Daca pastrezi motorul, pastreaza grupul cu care acesta a fost "imperecheat" din fabricatie.

                              Pune orice cutie potriveste fizic acolo, si ai rezolvat treaba.

                              Ca idee, daca un 200D are raport final de 3.91, si s-a montat cutie (nesemnificativ) si grup de 300E, de 3.07, diferenta este de circa 22.5%. Si ca sa mearga totul bine, motorul ala de 200D ar trebui sa aiba brusc cu 22.5% mai multa putere si mai ales cuplu. Ceea ce nu se intampla, ca n-are cum.


                              Off-topic, dar despre rapoarte:

                              La masina mea de teren, am marit diametrul rotii cu 5", adica circa 130mm, ceea ce este al nabiii de mult. Rapoartele le-am schimbat de la 4.10 la 4.56, ceea ce definitv nu a fost de ajuns, iar manifestarea este exact ca si cea din situatia lui ediskan89, aproape ca pierzi treapta a cincea, mai ales daca nu esti dispus sa calci motorul pana la turatii mai mari.

                              Intre timp, am luat cele mai mari rapoarte disponibile pentru puntile in cauza, 4.88, si urmeaza sa le montez peste circa trei saptamani. Dar asta e alta treaba, care nu ajuta cu nimic acest forum.


                              Stima,


                              Dragos

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF