Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutie in 5 trepte pe w123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie in 5 trepte pe w123

    Domnilor care stiti despre ce e vorba, va rugam sa ne spuneti ce avem de facut pentru a trece de la cutia in 4 la cutia in 5, mai exact in ce consta operatiunea pas cu pas si ce piese avem nevoie. Multumim!
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    Ai mai aflat ceva in legat de cutia de 5 trepte?Se potrivesc cutiile de pe 300d pe 200d sau 240d?Numai bine!
    W123 200D-http://www.clubmercedes.ro/margot-si-marea-t20961.html
    1.5 dci 85+

    Comment


    • #3
      De potrivit se potrivesc de pe 300D pe 200D, 220D, 240D...
      Intrebarea mea este alta: e vreo diferenta intre cutiile de viteza la turisme si cele la dube? (la rapoarte ma refer)
      Intre motorizarile diesel si benzina stiu ca nu difera rapoartele. Toata treaba o face grupul. Asa e?

      Comment


      • #4
        De la motor la motor difera grupul si da difera cutia de duba.Cea de duba are a5a priza directa.Operatia de schimbare necesita sa ai urmatoarele:cutia,prima parte de cardan(de la cutie) si timoneria.

        Comment


        • #5
          Off topic
          Rapoarte de demultiplicare pentru cv 5 tr . autoutilitara :
          1-6,16
          2-3,15
          3-1,74
          4-1,28
          5-1
          MAR-5,35
          Last edited by nstoe; 01-27-2011, 00:46 AM.

          Comment


          • #6
            Daca chiar astea sunt rapoartele la una de duba ar fi perfecta pentru ce am eu in cap.

            Comment


            • #7
              Rapoartele sunt date de manualul de service pentru autoutilitare Mercedes Benz 207D-407D .

              Comment


              • #8
                Buna.Ma poate ajuta cineva cu un tendon [dreapta ,bineinteles fata]de reparat de cumparat,s.h.ptr. minunata mea cobra?.Multumesc anticipat.Tel. 0723832899.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by razor View Post
                  De la motor la motor difera grupul si da difera cutia de duba.Cea de duba are a5a priza directa.Operatia de schimbare necesita sa ai urmatoarele:cutia,prima parte de cardan(de la cutie) si timoneria.
                  Sa inteleg ca grupul care a fost la cutia de 4 trepte ramane?Practic doar cutia se schimba in concluzie?Ambreiajul ramane cel de pe motor?mersi!
                  Last edited by trisaba; 01-27-2011, 20:14 PM.
                  W123 200D-http://www.clubmercedes.ro/margot-si-marea-t20961.html
                  1.5 dci 85+

                  Comment


                  • #10
                    La cutia in 5 cred ca e musai nevoie de ambreiajul aferent.

                    Comment


                    • #11
                      Salut tuturor. Am facut si eu niste teste cu cutiile in 5 de duba si de cobra. Cea in 5 de duba scrie pe ea I= 6.15 si cea de cobra scrie I= 4.7 . In speta sunt identice..difera putin timoneriile. Eu am o autoutilitara 309 si vreau sa zic avand cutia originala (i=6.15) are un cuplu mai bun..dar nu fuge. Cu cutia in 5 de cobra (4.7) rapoarte mai lungi si viteza mai mare. Precizez ca am un raport al diferentialului I= 4.9 Toate cele bune
                      Bond....James Bond !!! => Benz... Mercedes-Benz !!!

                      Comment


                      • #12
                        Qare chiar trebuie schimbat si ambreiajul?

                        Comment


                        • #13
                          De ambreiaj nu stiu exact.Tudor daca vrei un grup de 4.375 de pe un 207D ia legatura cu razor.
                          Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                          Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                          + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                          si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                          si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                          Comment


                          • #14
                            salut.....am cumparat acum 2 ani un mercedes cobra ...original era 250E dar i-a fost schimbat motorul cu unul diesel 2.4...restul nu s-a schimbat nimik...cutie cu 5 si diferentzial...eu mai aveam intre timp o cobra 240D..si mi-am dat seama ca cea care avea motorul schimbat nu mergea bn..adk tragea greu motorul de cutia cu 5 si difernetzialul de benzina 250..asa ca i-am schimbat cutia cu 5..i-am pus una originala de 240D si diferentzial..tot de 240D si acum functioneaza perfect...deci neamtul stie el cva...adc nu prea se potrivesc treburile..trage greu motoru...asa ca mi-a ramas o cutie in5 de 250E functioneaza perfect si arata perfect si un Diferentzial..de preferat le dau la schimb cu cele de 240D..

                            Comment


                            • #15
                              Cutia in 5 ii mai lunga si cardanu difera ambreaju ii acelas "disc placa rulment "grupul merge acelas diferenta se vede la consum (mare diferenta) intre cutia nu 4 si cutia in 5 ii diferenta de 2 l la suta si cu cutie in 5 fuge si mult mai bine
                              diferenta la cutie intre benzina si dizel nu stiu eu am luat cutia de pe un dizel si am montato pe altu.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF