Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curiozitate la RELANTI!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curiozitate la RELANTI!

    Candva am semnalat problema, aici si la A-classe unde speram sa primesc un sfat. M-am inselat. Singurul sfat a fost o trimitere la (?) elecromecanic.
    Revenire problema cadere la ralanti!

    Nu mai tine la ralanti. Sunt in aceasta situatie dupa ce a crapat alternatorul de peste trei luni si am mers pana la descarcare completa. Neavand conditii sa reincarc, am incercat sa merg pentru incarcare.

    Cand a cazut alternatorul, temperatura minima a fost de +5 grd.
    Oprirea avea loc in max. un min de la pornire, fara acceleratie.
    In traseu, la o frana mai energica.
    In aceasta saptamana, la - 5 -6 grd., cu grad de incarcare de doar 80%, totul a reintrat in normal. Chiar am pornit si muzica. Ca luminile erau obligatorii.
    Nu am umblat la nimic.
    In afara de prioritati de functionare in functie si de temperatura ansamblului motor-ambreiaj-cutie de viteze, pompe directie-servo, nu-mi explic aceasta manifestare. In conditiile in care nivelul de incarcare al acumulatorului a urcat de la 30 la 80%

    Oare oprirea are directa legatura cu gradul de incarcare al acumulatorului? Doar banuiesc ca, dupa pornire, este dirijat prea mult curent pentru incarcare si nu mai ramane pentru functionarea normala suficient. Si, daca se ajunge la un nivel rezonabil de incarcare al acumulatorului, totul reintra in normal.
    O incarcare de o noapte banui ca nu m-ar fi pus intr-o asemenea situatie. Oricum nu prea dormi in noaptea aia si faci planul de unde sa incepi.
    pentru a nu fi luat in tabarca, in conditiile in care am prezentat toate aspectele.

    Acolo, la A classe, colegul Flavius1987 m-a sfatuit, la intrebarea mea:
    Originally Posted by epurare_coco
    Bine, bine. Si eu de unde incep sa umblu?
    De acasa pana la electro-mecanic!

    Vineri, la 2 luni de la disparitia problemelor, am facut un drum de 200km. Totul OK.
    La intoarcere, la 2km de casa, o frana brusca. De atunci, se repeta simtomele. Cum nu mai accelerez, moare motorul.
    Ce sa caut? In afara de bani la „specialisti”? Sper sa nu demontez toata masina, sa inlocuiesc totul!

  • #2
    Incearca un test cu star.Ar trebuii sa dea eroare.Cert e ca undeva e un scurt.Trebuie cautat de unde si cum.Dute la diagnoza si apoi posteaza aici codurile.Daca pui si un vin am sa vad ce zice wis si poate descoperim.
    Bafta.

    Comment


    • #3
      Oprire nu cred ca are legatura cu alternatorul..Ar trebui verificat vreun vacum

      Comment


      • #4
        Eu as incepe de la frana brusca. Poate s-a miscat ceva pe la motor, vreo piesa ceva care nu era fixata bine si de aici Poate ca nu mai tine la relantiu. Sau poate s-a crapat vreun furtun si pierde aer pe undeva. Sau chiar a fost intamplatoare problema cu relantiul legat de franarea brusca.
        Dar nu cred sa piarda relantiul ca este bateria descarcata. Alternatorul cred ca baga curent exact cat trebuie si chiar daca nu ar baga ar consuma din baterie si tot ar merge motorul.
        A fost prea alambicata postarea ta, cu prea multe detalii si am pierdut firul, incearca o exprimare mai simpla.

        Comment


        • #5
          Originally posted by sulinaservice View Post
          Incearca un test cu star.Ar trebuii sa dea eroare.Cert e ca undeva e un scurt.Trebuie cautat de unde si cum.Dute la diagnoza si apoi posteaza aici codurile.Daca pui si un vin am sa vad ce zice wis si poate descoperim.
          Bafta.
          Testul, primul care l-am facut in urma cu 4 ani, s-a efectuat cu ansamblul hard-soft original MB 1995. Asa am aflat ca bunicuta are 4 procesoare. La reprezentanta MB de Galati castiga din vanzari de masini noi. Habar nu aveau de asa ceva. Aia doar vand.
          a/ probleme ABS; - voi schimba din nou lichidul de frana cu spalarea corespunzatoare ca a trecut un an;
          b/ ceva probleme electrice - probabil un cablu; - verificat si no problem;
          c/ ceva la sonda Lambda. La fel ca acum 4,5 ani. De ce a mers de 4,5 ani asa si acuma nu-i place? Nu-i noua dar nici chiar asa! In conditiile in care nu se depaseste consumul de carburant cu mai mult de 15% din cartea tehnica ( Deh, are 19 ani si peste 300 K km!) iar cel de ulei este minim (100ml/15000km);

          Am impus subalternilor sa scrie in fiecare saptamana tot ce au intampinat in functionarea masinilor sa pot sa inteleg.

          Acuma am probleme cu bunicuta mea. Ma uit ca un orb la tot caietul asta!

          Comment


          • #6
            Posteaza codurile de eroare care le citesti cu un star.

            Comment


            • #7
              Originally posted by epurare_coco View Post
              Am impus subalternilor sa scrie in fiecare saptamana tot ce au intampinat in functionarea masinilor sa pot sa inteleg.
              Directore, problema este la matale la frana, adica ea se comporta ca o frana contra-regenerativa. Si acum sa explic: cand ai franat atat de hard, in lipsa unui i-ELOOP, pe care il poti comanda de altfel i-Mag si monta la mana acasa, s-a format un camp magnetic de o inductie de circa cativa zeci de Tesla, deci s-a intrat in curba inchisa a circulatiei campului magnetic. Energia rezultata este data de chiar puterea inmagazinata de campul magnetic pe timpul franarii excesive. Eh, tocmai aceasta energia negativa pe care ai degajat-o, a provocat descarcarea subita a acumulatorului.
              Last edited by Siegfried; 04-16-2013, 19:32 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by epurare_coco View Post
                Testul, primul care l-am facut in urma cu 4 ani, s-a efectuat cu ansamblul hard-soft original MB 1995. Asa am aflat ca bunicuta are 4 procesoare. La reprezentanta MB de Galati castiga din vanzari de masini noi. Habar nu aveau de asa ceva. Aia doar vand.
                a/ probleme ABS; - voi schimba din nou lichidul de frana cu spalarea corespunzatoare ca a trecut un an;
                b/ ceva probleme electrice - probabil un cablu; - verificat si no problem;
                c/ ceva la sonda Lambda. La fel ca acum 4,5 ani. De ce a mers de 4,5 ani asa si acuma nu-i place? Nu-i noua dar nici chiar asa! In conditiile in care nu se depaseste consumul de carburant cu mai mult de 15% din cartea tehnica ( Deh, are 19 ani si peste 300 K km!) iar cel de ulei este minim (100ml/15000km);

                Am impus subalternilor sa scrie in fiecare saptamana tot ce au intampinat in functionarea masinilor sa pot sa inteleg.

                Acuma am probleme cu bunicuta mea. Ma uit ca un orb la tot caietul asta!
                Scanezi rezultatul //hard-soft//?? ma rog, cum vrei tu sa ii zici sa ma luminezi cu alea procesoare din ecu, toate 4.No,no,no.
                Sonda lambda e un consumabil ce are o durata estimativa de 120k-150k km.
                Motorul nu se opreste daca nu ai schimbat lichidul de frana la un an.


                Ti sa cerut sa faci un amarat de test cu Starul, e greu?Sau nu vrei?
                Pompa ABS nu e pe cureaua de accesorii ca sa iti franeze motorul in 'sarcina' ci ea absoarbe curentul din sistem ce probabil alternatorul tau nu debiteaza suficient cat sa mentina totul in functiune.

                Apropos, baga legenda alternatorului pus acum, e nou?sh?de cati Ah?etc,etc.
                Si mai verifica instalatia aia de la abs -ecu -sigurante -relee, abia mai face si electricianu un ciubuc ,ceva.....chiar nu se pot rezolva toate moca.

                Comment


                • #9
                  1 Nu ai 4 procesoare pe ECU.
                  2 Nu ai precizat ce ai facut la alternatorul bulit.
                  3 Nu vrei sa accepti realitatea si nici ajutorul colegilor mai tineri(cauti cumva sa iti raspunda octogenari cu 10 diplome prinse pe tavanul service-ului unde lucreaza ei de 50 de ani ???)
                  4 Eu ma chinui nu doar sa te ajut, ma chinui si sa iti inteleg exprimarea tehnic-poetica.
                  5 Ori spui scurt si la obiect ce ti-am cerut toti pe acest topic de lai deschis ori o sa ma plang pe la moderatori ca sa il inchida ca vad ca nu ne intelegem romaneste.

                  Vorba moderatorilor"..nu am nevoie de raspuns la pct 5''''

                  Comment


                  • #10
                    Domnule epurare_coco!
                    1. In primul rand va rog sa faceti un test cu TESTER-ul MB Star C3.Acest tester este dedicat mercedes si este imposibil sa nu fie nici o eroare.
                    2. De ajutat vrem sa va ajutam dar nu avem cum din motive bine intemeiate:-lipsa diagnoza(test mb star c3) si diferenta de limbaj.E normal ca generatia tanara sa nu mai foloseasca termenii de acum 40 de ani.
                    3.Colegilor nu va mai inflamati asa.Sigur omul nu a vrut sa jigneasca pe nimeni si sigur stie ca daca noi nu am face diferenta intre cheie si surubelnita astazi ar fi mers cel mult pe bicicleta, probabil cu celebra steluta mercedes.
                    4.Propun ca: daca mai gasim astfel de oameni care considera ca noi "derbedeii" astia tineri, suntem datori sa dam informatii gratis sa intram in "silenzio stampa".Vom vedea atunci cum isi vor lua informatiile de pe mes sau forumuri de afara tastand cate jumatate de ora la un cuvant.
                    Da domnule "epurare_coco" ,aceasta este o forma de protest "finut" a unui om care face mai mult decat diferenta intre cheie si surubelnita.Si cu toate astea eu sunt dispus sa va ajut in continuare atat timp cat ve-ti face ce va spunem si va ve-ti cere scuze colegilor.

                    Comment


                    • #11
                      Sonda lambda este, intr-adevar, consumabil. Poate merita putina atentie.
                      Cine vrea sa ajute cu o parere este binevenit. Cine face pe desteptul si vorbeste zeflemist sa se abtina, in mod contrar va suporta consecintele. Sunt satul de razboiul coco-siegfried, cu tabere pe langa.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Pai am schimbat automat si sonda si tot sistemul de esapament cu unul nou. Nu SH ca aici nu ma joc. Sau la directie sau frane. Sa ma chinui mai tarziu sa aflu de unde cosumul crescut. Spalat si inlocuit lichid de frana. Inlocuit garnituri pompa frana, sistem ABS. Aerisire ansamblu. Cu frana de parcare. A mers 2 luni.
                        De aia am postat. Nu sa-i cer bani colegului gmihai. Sau altuia.
                        De ce gasca aia crede ca sunt impotriva tinerilor? Doar unii nu au 7/7/7 de acasa.
                        Am incercat din experienta mea sa spun si altora. Bine sau rau.
                        Multumesc Domnului ca merg coleric si nu mor.
                        Sper ca si colegii din gasca sa ajunga la 63 de ani, multe mil. km si sa mearga ca mine.
                        Daca noul sefulet VIP solicita din fata calculatorului sa se inchida topicul, no problem.
                        Eu mai am doar o treaba pe aici. F1. Cat se va permite.
                        Regret enorm ca am apelat si eu o data.
                        Daca nu a fost atacat un moderator in functie, restul colegilor pot fi balacariti cat cuprinde. Nu multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Pune te rog codul VIN.Sa pot identifica exact masina.eu tot cred ca ai undeva un scurt.Cand se intampla asta cauta si vezi ce o mai ea razna de pe masina.Ia vezi ce nu merge cum ar trebuii.In ultima instanta scoate cate o siguranta si vezi ce face.Poate vei reusi sa gasesti circuitul in scurt asa.

                          Comment


                          • #14
                            Partial corect.
                            Nu am dorit barfa asta. Voi fi corect si voi posta rezolvarea. Din respect, dati un search pe numele meu. Obsesia contra mea este foarte veche.
                            Va multumesc pentru sfat.
                            Doar ca stiu si eu cu ce se manaca WIN. Si cu hardurile si cu softurile. Nu stiu sa programez. Sunt multi care se pricep la asta ca sa ma mai bag. Am multe altele de facut. Fiecare cu treaba lui.
                            Nu am pus titlul aiurea. Nu am cerut sprijin. Am postat doar nedumerirea mea daca am patit si ce anume am constatat. Ce anume a iesit, este treaba bunului simt.
                            Last edited by epurare_coco; 04-18-2013, 18:50 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Verifica izolatia cablurilor ce merg la clapeta de acceleratie, am o banuiala ca nu sunt in regula.Sau poate motorasul/mecanismul nu lucreaza corect.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF