Candva am semnalat problema, aici si la A-classe unde speram sa primesc un sfat. M-am inselat. Singurul sfat a fost o trimitere la (?) elecromecanic.
Revenire problema cadere la ralanti!
Nu mai tine la ralanti. Sunt in aceasta situatie dupa ce a crapat alternatorul de peste trei luni si am mers pana la descarcare completa. Neavand conditii sa reincarc, am incercat sa merg pentru incarcare.
Cand a cazut alternatorul, temperatura minima a fost de +5 grd.
Oprirea avea loc in max. un min de la pornire, fara acceleratie.
In traseu, la o frana mai energica.
In aceasta saptamana, la - 5 -6 grd., cu grad de incarcare de doar 80%, totul a reintrat in normal. Chiar am pornit si muzica. Ca luminile erau obligatorii.
Nu am umblat la nimic.
In afara de prioritati de functionare in functie si de temperatura ansamblului motor-ambreiaj-cutie de viteze, pompe directie-servo, nu-mi explic aceasta manifestare. In conditiile in care nivelul de incarcare al acumulatorului a urcat de la 30 la 80%
Oare oprirea are directa legatura cu gradul de incarcare al acumulatorului? Doar banuiesc ca, dupa pornire, este dirijat prea mult curent pentru incarcare si nu mai ramane pentru functionarea normala suficient. Si, daca se ajunge la un nivel rezonabil de incarcare al acumulatorului, totul reintra in normal.
O incarcare de o noapte banui ca nu m-ar fi pus intr-o asemenea situatie. Oricum nu prea dormi in noaptea aia si faci planul de unde sa incepi.
pentru a nu fi luat in tabarca, in conditiile in care am prezentat toate aspectele.
Acolo, la A classe, colegul Flavius1987 m-a sfatuit, la intrebarea mea:
Originally Posted by epurare_coco
Bine, bine. Si eu de unde incep sa umblu?
De acasa pana la electro-mecanic!
Vineri, la 2 luni de la disparitia problemelor, am facut un drum de 200km. Totul OK.
La intoarcere, la 2km de casa, o frana brusca. De atunci, se repeta simtomele. Cum nu mai accelerez, moare motorul.
Ce sa caut? In afara de bani la „specialisti”? Sper sa nu demontez toata masina, sa inlocuiesc totul!
Revenire problema cadere la ralanti!
Nu mai tine la ralanti. Sunt in aceasta situatie dupa ce a crapat alternatorul de peste trei luni si am mers pana la descarcare completa. Neavand conditii sa reincarc, am incercat sa merg pentru incarcare.
Cand a cazut alternatorul, temperatura minima a fost de +5 grd.
Oprirea avea loc in max. un min de la pornire, fara acceleratie.
In traseu, la o frana mai energica.
In aceasta saptamana, la - 5 -6 grd., cu grad de incarcare de doar 80%, totul a reintrat in normal. Chiar am pornit si muzica. Ca luminile erau obligatorii.
Nu am umblat la nimic.
In afara de prioritati de functionare in functie si de temperatura ansamblului motor-ambreiaj-cutie de viteze, pompe directie-servo, nu-mi explic aceasta manifestare. In conditiile in care nivelul de incarcare al acumulatorului a urcat de la 30 la 80%
Oare oprirea are directa legatura cu gradul de incarcare al acumulatorului? Doar banuiesc ca, dupa pornire, este dirijat prea mult curent pentru incarcare si nu mai ramane pentru functionarea normala suficient. Si, daca se ajunge la un nivel rezonabil de incarcare al acumulatorului, totul reintra in normal.
O incarcare de o noapte banui ca nu m-ar fi pus intr-o asemenea situatie. Oricum nu prea dormi in noaptea aia si faci planul de unde sa incepi.
pentru a nu fi luat in tabarca, in conditiile in care am prezentat toate aspectele.
Acolo, la A classe, colegul Flavius1987 m-a sfatuit, la intrebarea mea:
Originally Posted by epurare_coco
Bine, bine. Si eu de unde incep sa umblu?
De acasa pana la electro-mecanic!
Vineri, la 2 luni de la disparitia problemelor, am facut un drum de 200km. Totul OK.
La intoarcere, la 2km de casa, o frana brusca. De atunci, se repeta simtomele. Cum nu mai accelerez, moare motorul.
Ce sa caut? In afara de bani la „specialisti”? Sper sa nu demontez toata masina, sa inlocuiesc totul!
Comment