Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

contact marsalier!?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • contact marsalier!?

    salut , i-mi poate spune si mie cineva unde este pozitionat contactul pentru mersul inapoi la A 140
    La mersul inapoi nu se aprind becurile albe
    Sau poate exista vreo siguranta pentru aceste becuri?

    Eventual care ar fi procedura pentru identificarea problemei.

  • #2
    Salut!
    Contactul pentru lampile de marsarier se afla pe cutia de viteze, mai exact e selectorul de viteze. Dar nu incerca direct sa schimbi switch-ul pentru ca-i o treaba mai delicata. Verifica intai siguranta 39 ( uita-te pe schema de sigurante pe care o ai in compartimentul bateriei, pentru ca s-ar putea sa difere), apoi becurile si cablajele. Informatii impreuna cu fotografii gasesti aici : http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.11.htm
    Daca totusi esti hotarat sa schimbi switch-ul sau altceva nu ramane de facut trebuie sa sti un lucru important si anume: toata operatiunea de schimbare se executa cu cutia de viteze pusa in marsarier. Abia dupa ce ai terminat de montat switch-ul poti scoate din marsarier.
    Seara faina!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      multumesc pentru raspunsul pertinent si foarte detaliat.
      am toata stima!
      maine voi verifica si eventual voi rezolva problema.

      Comment


      • #4
        Vezi si posibilitatea unor contacte oxidate si, mai ales, respecta regulile casei (limba romana, fie ea gramatica sau redactare).
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Azi am descoperit problema, contactul din cutia de viteze. (am scos mufa din contact , am pus un strap si becurile se aprind)
          Trebuie inlocuit , cost 50 lei cu manopera.
          Multumesc inca o data pentru sfaturi.

          Comment


          • #6
            Ramane valabil ceea ce ti-am spus : cand se schimba switch-ul, cutia de viteze trebuie sa stea in marsarier pana e terminata operatiunea altfel te alegi cu "dureri de cap". Adica ai sa pierzi viteza a 5-a, din cauza unor piese mici ce se misca in selector atunci cand scoti switch-ul.
            Bafta multa!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Din pacate problema nu a fost rezolvata!
              Azi am fost la mecanic si dupa inlocuirea comutatorului, surpriza, luminile de mers inapoi raman aprinse permanent, indiferent de viteza in care este cutia.
              Am masurat comutatorul vechi si culmea, afara functioneaza normal. Bineinteles am montat la loc comutatorul vechi. De cateva ori chiar, si respectand regula cu schimbatorul bagat in marsalier. Degeaba, am renuntat dupa cateva incercari si am scos mufa pana cand voi gasii o solutie.
              Mentionez ca intra in viteze normal si nu prezinta alte simptome ciudate.
              Orice sfat este binevenit.

              Comment


              • #8
                Salut!
                Probabil ai ceva probleme cu selectorul de viteze: uzura sau incompatibilitate intre switch-ul nou si selector(incompatibilitate nu imi vine sa cred). Ca sa -ti faci o idee uite o fotografie:
                Attached Files
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Da nu cred nici eu ca este vorba de o incompatibilitate pentru ca manifestarea este identica atat cu comutatorul nou cat si cu cel vechi.
                  Masina are cca. 124000 km si nu am schimbat nimic major la ea in schimb se pare ca nimeni nu este capabil sau nu are curaj sa umble la selector sa rezolve problema.
                  Se poate desface selectorul fara sa dai cutia jos , sau trebuie sa desfac toata masina pentru un comutator?
                  Totusi nu pot sa cred ce complicat este sa rezolvi o problema de genul asta, " functionarea luminilor de mers inapoi"
                  Oricum sunt hotarat sa merg pana in panzele albe sa fac luminile sa mearga.

                  Comment


                  • #10
                    Salut!
                    Incearca cu un selector sh, din dezmembrari, pe care il montezi asa cum il primesti cu tot cu switch. Din cate stiu eu selectorul se da jos fara cutie. Sunt cateva piese foarte fine in selector, din cauza asta nu se baga nimeni.
                    Bafta!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Salut!
                      Vin cu un update:
                      Posibil ca problema sa fie in zona incercuita din prima fotografie (se observa parghia care apasa switchul la selectarea marsarierului) sau, in a doua fotografie, lipsa inelului de etansare nr.15 poate face ca switchul sa coboare prea mult, atat cat sa stea contactul inchis, tinandu-ti luminile aprinse tot timpul.
                      Trebuie investigat atent...
                      Attached Files
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Eu iti zic sigur ca meseriasul a uitat sa bage in marsalier sau a bagat pe langa asa am facut eu dupa am cititi si asta e nu mai functioneaza!
                        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                        Comment


                        • #13
                          Mecanicul se jura ca a respectat indicatiile date de mine ( demontarea si montarea cu maneta in pozitia "marsalier")
                          In alta ordine de idei, din poza postata( multumesc LaurLaur)) reiese ca mecanismul care apasa pe comutator este relativ simplu si destul de robust. Nu prea vad cum se poate intampla ceva la demontarea, respectiv montarea comutatorului.
                          Concret se pare ca trebuie demontat ansamblul "selector "pentru a edifica problema( ramane de vazut cat de complicata este operatiunea aceasta)
                          Last edited by ghitanflorin200; 08-13-2012, 21:15 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Buna ziua stimati colegi.
                            Stiu ca e postez tarziu dar poate ajuta pe cineva care va avea probleme mai incolo.
                            Incep prin a posta un site cu multe informatii utile despre A Class http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.1.htm
                            Acum sa trecem la experienta mea cu "michiduta".
                            Am achizitionat un A 140 in urma cu 6 luni si surpriza ajung acasa cu el si remarc ca nu functionaza luminile de marsarier, am verificat instalatia cu o punte pe contactele cuplei de la bulb si instalatia functioneaza, am cuplat in marsarier am scos bulbul l-am verificat era ok, concluzie vre-un "mecanic" a scos bulbul inaintea mea, solutie:
                            1) Pe bulb o singura saiba (daca nu este nici una luminile ard incontinuu cu doua nu se mai aprind).
                            2) Schimbatorul la liber, cu o tija cu magnet pe capat am ridicat parghia care actioneaza bulbul.
                            3) Cu parghia ridicata schimbatorul trece in marsarier.
                            4) Introducem bulbul (atentie la saibe, una singura), introducem cupla si suntem gata.
                            Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                            Comment


                            • #15
                              Nici mie nu mi-au functionat luminile de marsalier de cand am luat masina, dar mie mi-a spus fostul proprietar.

                              Aseara m-am decis sa schimb bulbul. (Am verificat inainte instalatia, pentru a ma asigura care este cauza).

                              Montez, strang, pun mufa, pun contactul, luminile de marsalier se aprind corespunzator, scot pe liber si constat ca becurile stau aprinse.

                              Desfiletez bulbul aprox 1-2 mm, pun mufa si constat ca luminile marsalier se aprind numai cand introduc schimbatorul in marsalier, deci cum trebuie. Am gasit o saiba mai subtire, am pus-o peste cea existenta, am strans bulbul si functioneaza corespunzator acum.

                              Stiti cumva cum scot cablurile de la selectorul de viteze? Cred ca imi era mai usor daca le scoteam.
                              Last edited by conels; 09-19-2013, 09:08 AM.
                              Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF