Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Completare W116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mersi ptr poze si ptr cele din mail.
    Am nevoie SI de conducta incercuita - daca ai in plus.
    Sau ma ajuti cu astea de model .Parghiile de acceleratie de la cutie le ai in plus?
    Poate modelez ceva dupa ele -din plastilina ...
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Am mai completat motorul cu pompa de servo, pompa de apa cu ventilatorul si cateva conducte.Am pus cardanul mic, acum astept sa-i dau de cap cu lungimea tijelor de la cutie la sistemul de acceleratie.
      Astept sa vina si galeria de admisie din Germania -apropo, 26 euro costa transportul cu DHL a unui pachet de 5 kg, si 30 euro transferul bancar ptr 150 euro, intre aceleasi banci Raiffeisen (Germania/Romania).Traim in Romania...si ne jumulesc toti.

      Am cumparat si un set de genti Baroc -am vazut ca afara au cam toate W116 - le sablez si le vopsesc/lacuiesc.

      Incet ma apropii de final - cu motorul - dar apoi incepe nebunia : RAR,politie,financiar ...Retromobil.
      Pana in vara sper sa o scot pe soselele patriei - pana termina Ponta autostrazile promise vreau sa am rodajul facut.
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Originally posted by altho View Post
        Astept sa vina si galeria de admisie din Germania
        Ai luat-o de acolo, până la urmă ?

        Off topic
        Originally posted by altho View Post
        26 euro costa transportul cu DHL a unui pachet de 5 kg, si 30 euro transferul bancar ptr 150 euro, intre aceleasi banci Raiffeisen (Germania/Romania).
        Pățit-am și eu d-astea, dar mi-am făcut card VISA la Transilvania și pot plăti oriunde în lume în orice valută, fără comisioane. De atunci nu mai am probleme la cumpărăturile online.
        Nu știu care a fost situația la tine, dar te sfătuiesc ca pe viitor încearcă să te orientezi la altă bancă, căci comisioanele ajung de multe ori să depășească valoarea piesei cumpărate.
        P.S. Ca fapt divers, când am cumpărat ceva din Anglia, m-a ajutat verișoara mea care stă la Londra, deoarece vânzătorul nu trimitea în afara Angliei (! - nici măcar în restul Marii Britanii). Când ne-am încheiat socotelile, mai trebuia să-i trimit 55EU, la care costul de transfer era de 25EU. Așa că am pus banii într-un plic și i-am trimis ca scrisoare ... Au ajuns la destinație.
        Doamne ajută !
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #34
          Nu am gasit in alta parte galeria, cu toate ca am cautat-o si in Anglia.
          Noroc cu linkul dat de tine.
          Neamtul tot neamt; am incercat ca romanul sa obtin pe langa discount (mwst= TVA) si alte piese moca- accesorii de pe galerie.
          Bineinteles ca nemtii nu au mai raspuns 2 saptamani.
          Am comandat din nou galeria si un cablu de la ei, am platit si mi-au trimis comanda in ziua urmatoare- acum sper sa ajunga ce am comandat.

          Eu am crezut ca fiind aceeasi banca (Raiffeisen) nu vor avea comision, sau macar unul mic.Aleluia.Inchid contul si ma mut la altii.
          Ca fapt divers, nici macar EON nu pot plati prin Internet Banking , trebuie sa fac transfer bancar, si sa platesc comision.

          Comment


          • #35
            A sosit galeria de admisie.
            Se potriveste cu motorul - aceeasi culoare

            Am pus garnitura si carburatorul pe ea, si acum sa mai vad care furtune duc unde?
            1. Ar trebui sa pun ceva smac intre galerie si garnitura /carburator ?- ptr etanseitate ? ( poza 1)
            2. De unde trag furtunul cu apa care intra in carburator ? ( poza 2 )
            3. Unde se duce furtunul lipsa : din carburator unde? ( poza 3)
            Attached Files

            Comment


            • #36
              In poza 2 si 3 amandoua sunt trasee de apa? Asa par.
              Poate pe aici vin tevile alea alea care nu stiam eu unde vin. Ca diametru seamana.
              Attached Files

              Comment


              • #37
                Sigur astea sunt - nu mai gaseam poza.
                Dar tot nu stiu cum vin in ansamblul lor.Banuiesc ca se taie un furtun la mijloc, si se inglobeaza astea.
                O poza ar fi de ajutor.
                S-ar parea ca suntem singurii cu carburator...Mai sunt 2 la vanzare, dar nu frecventeaza clubul - sau tin ptr ei.

                Comment


                • #38
                  Mai sunt cu carburator, chiar mai multe decat cu injectie.
                  Are colegul Marcelino (sau asa ceva, am vorbit nu demult cu el) si vad ca si colegul Mariusica72 are tot carburator. Si mai sunt, cel putin 3 care nu sunt pe forum.
                  Revenind, nu imi e clar de unde se alimenteaza circuiyul cu apa de la carburator.
                  Trebuie cautat niste poze fara carcasa la filtru ca sa se vada clar.
                  Apropo, ai gasit garnituri pentru galeria de admisie? Eu nu am gasit nicaieri pe aici.
                  Last edited by andrei_dent; 04-11-2014, 13:29 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Pai, lansam apelul ptr poze dezbracate de filtru.

                    La unix are:garnitura admisie AJUSA =15 lei


                    Vrei sa comand ?

                    Comment


                    • #40
                      Aici sunt cateva poze si un link care poate va fi de folos... http://www.peachparts.com/shopforum/...t-my-m110.html
                      Attached Files
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #41
                        Am gasit un capat la teava de apa.
                        Se infinge in galeria de admisie, sub carburator.
                        Capatul celalalt se duce spre pompa de apa, undeva.

                        Cred ca ai 2 tevi la fel. Pastreaza-mi una, in caz ca ramane.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by mer_se280 View Post
                          Aici sunt cateva poze si un link care poate va fi de folos... http://www.peachparts.com/shopforum/...t-my-m110.html
                          In ultima poza se vede conectia prin furtun intre stutul de benzina de la carburator si valva pe care o caut.
                          Deci , imi trebuie valva SH, in stare buna, ca noua poate gasesc.

                          Comment


                          • #43
                            Daca una merge de la pompa de apa spre galerie/corpul carb (adica turul) înseamnã ca cealaltã e returul si ar trebui sa fie pe partea cealaltã. Oricum tevustile alea nu sunt mare inginerie, poti sa le faci din teava de cupru.

                            Comment


                            • #44
                              Din galerie apa se duce in chiulasa de unde iese prin furtunul aferent la caloriferul masinii si iese prin furtunul celalalt care se continua cu teava de deasupra galeriilor de evacuare.
                              Sper ca e asa, sa nu inund motorul cu apa.

                              Dar din "poza" unde se duce/inteapa?
                              In jos, undeva
                              Attached Files
                              Last edited by altho; 04-11-2014, 14:39 PM.

                              Comment


                              • #45
                                Una peste alta, cu suisuri si coborasuri, am terminat de completat motorul si instalatia electrica.Cel putin stiu ce-mi mai trebuie -2 tevi de apa pe partea admisiei si evacuarii.
                                Sambata am finalizat electrica, am dat si o cheie - n-am tinut mult motorul ca nu am montat radiatorul.Mai am de legat furtunele de apa, si sa rezolv circuitul cu tevile lipsa.
                                Am rezolvat partea de acceleratie - cred ca cer brevet de la Mercedes - am combinat parghii de la cateva modele ca sa iasa acceleratia.
                                Mai am partea de kick-down sa o rezolv, ca am pus un cablu in loc de tija.
                                Cand voi porni la drum - prin curte- sper sa nu cada nimic din ea.

                                Mai am treaba cu vacumurile - cele de la delcou-carburator sper ca le-am nimerit.Mai vad cu cele de la incalzire.
                                Exista vreo schema pe undeva?Dupa culori?
                                Noroc ca modelul meu de S este cel mai simplu...Daca avea aer conditionat, pilot automat, injectie electronica, etc, etc.?
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF