Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A Class transformat in Motocoasa de RAR - la propriu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am sa ajung intr-o ora si verific apa.

    Poate fi ceva daca mecanicul a pus 4.8 l de ulei in loc de 4.5 l ?

    Am ascultat si eu pe net piston slap si se aude cam ca la mine.... nici nu stiu ce sa zis. Acum sper sa gasesc un meserias si cand o desface sa nu imi pun mana in cap.
    Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #32
      Si acum spui asta?
      Prea mult ulei poate face rau motorului. De ce? Pentru ca e posibil sa ia contact cu partile in miscare ale motorului. Invartit bine, apare spuma si pompa nu mai trage ulei sau trage prea putin. Motorul ramane fara ungere sau functioneaza cu o ungere precara, ceea ce duce la elemente hiraulice dezamorsate, cilindri nelubrifiati, etc.
      Scoate din ulei, pana vezi nivelul intre min si max pe joja(la jumate). Eu, pentru cazuri in care sunt neatent si scap mai mult, am o seringa de 60ml si un furtun cu diametrul exterior de 6mm. Scot prin teava jojei.
      Am ascultat clipul tau de "n" ori si acum(ca veni vorba de ulei) imi aduc aminte cum suna motorul meu cand am ramas fara ulei- identic.
      Repet, refa nivelul corect de ulei si mai da-i o cheie. Daca incepe sa faca iar scandal o opresti. N-o mai turezi, o lasi numai la ralanti(poate sa fie si pompa de ulei dusa).
      Ah, referitor la video pus de colegul gruiarew: acolo sunt doua zgomote-zgomotul ca de diesel e de la tacheti si lovitura infundata e altceva...
      Last edited by LauLaur; 08-09-2017, 17:36 PM.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Și scrie pe bușon "oil must not exceed max"! Când aud d-astea mă ia pe mine cu spume. Trăznească în ei mecanici ce dracu e așa de greu să întorci un bidon de 4l cu fundul în sus în gâtul de la motor și din sticla aia de 1l să mai torni jumate? Majoritatea bidoanelor au gradații pe ele. Cu ce mama zmăului îl toarnă în motor? Cu lopata?

        Cine știe cât de bine o fi fost și scurs. Poate ai avut peste 5l de ulei în ea. N-o urlat în bord HI?

        Verificați zeama din ea oricând porniți la drum. Durează 2 minute să tragi joja și să te uiți în bidonul de apă și cel de la frână.

        Laur, am pus și eu ce mi s-o părut mai apropiat. Cum am scris mai sus pe mine în cazul de față nu mă îngrijorează bătaia respectivă care pare a fi de tachet și râșcâitul ăla de pale de ventilator lovite.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #34
          Maine scot ulei si repornesc. Poate de asta a fost asa amabil mecanicul si a venit pana la mine sa vada masina la fata locului... si cand l-am intrebat daca a pus 4.5 a zis ca l-a pus tot. Eu nu am dat 10 ani niciodata indicatii cat ulei sa imi puna in motor nimanui... dar incep sa imi pun altfel de intrebar... gen cum de l-am gasit....

          Revin maine cu rezultate.
          Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #35
            Din experienta iti spun ca in motorul de 1.6 nu intra 4,5l decat atunci cand e uscat. De la schimb la schimb, drenat pe dedesubt, mie nu-mi intra mai mult de 4.2-4,3l.
            Eu nu am dat 10 ani niciodata indicatii cat ulei sa imi puna in motor nimanui
            Sunt convins: te-ai dus la el cu 5l si a incercat sa-l verse pe tot, numa' ca s-a uitat pe joja si a vazut ca da peste si s-a oprit...
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #36
              Dacă e încălzit bine (drum de 200km) și ridicată de bot + lăsat să curgă de pe o zi pe alta, intră puțin mai mult. Acum nu am stat să măsor la mililitru dar parcă e aproape de jumate sticla de 1l (am luat 4+1). Cum am trecut de la 10W40 la 5W40 am șters și ce rămâne în găoacea filtrului. Am băgat filtrul în ulei înainte de a-l monta și am făcut mânjeala dracului pe acolo
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #37
                Offtopic
                Am băgat filtrul în ulei înainte de a-l monta și am făcut mânjeala dracului pe acolo
                Sa nu mai faci asa ca nu-i nevoie.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Am scos 1 litru de ulei aproape si pe joja imi arata nivelul la 80%

                  Am dat o cheie si initial mi s-a parut ca se aude mai putin. Am inregistrat iar sunetul. Acum a aparut si un indicator in zona computerului de bord care dispare dupa ce ii dau cheie.

                  Sa fie prea putin ulei? Joja spune ca este suficient.
                  Maine am sa testez din nou, poate la prima cheie s-a uns si are prea putin.

                  Zgomotoul e suficient de metalic cat sa ma doara sufletul si sa urmeze sa ma usture si buzunarul.

                  Care scenariu considerati ca poate sta in picioare:

                  1. Cei de la Autohouse au pus ulei gros sau aditivi si in cei 2000 km plus cat am mai mers pe aici o luna cu ea nu s-a auzit nimic. Cand s-a schimbat uleiul a aparut bataia. (Nu cred ca un ulei gros face sa dispara ce se aude acolo... dar nu sunt specialist)

                  2. In urma schimbului de ulei, din nivelului mare de ulei a dus la blocarea pompei/fierberea uleiului si in final la griparea bielei sau ce o mai prin interior? Mentionez ca a fost rulat cu uleiul nou 10 km, maxim si nu s-a auzit nimic apoi a stat pornit cca 2 ore la RAR dupa care a inceput povestea.

                  Extra detalii: Am facturile de la interventiile service (cate or fi vrut sa dea, oricum sunt cateva) si din ce vad probleme a avut cu franele pe care le tot schimba si toate sunt la acceasi companie. Saptamana urmatoare sper sa ma ajute cineva sa faca o cautare in sistem.

                  Cand m-am uitat pe filmare am observat o pata de ulei MARE pe motor in fata in partea din dreapta si la operatiunea mea de extragere a uleiului am asigurat zona si nu a picurat nimic inauntru. Si pata aia nu era acolo.

                  Inca o intrebare: Un ulei de 10 km asa arata daca il scoti ? Am facut o poza comparativa ca nu imi venea sa cred ce vad.



                  Va multumesc din nou pentru absolut tot suportul!!!
                  Attached Files
                  Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #39
                    Ca sa fim siguri ca vorbim aceeasi limba: pe joja sunt doua plastice, nivelul corect e la jumatate. Dupa ce ai scos 1l, e tot pe maxim? Masina trebuie sa stea pe suprafata plana, ca altfel te minte si sa fie nepornita de ceva timp.
                    Indicatorul din bord n-are legatura...
                    E dubioasa culoarea uleiului insa, dupa 10 km. Eu asa de negru il scot dupa 7-8k km.
                    De scenarii, nu stiu ce sa mai zic ...
                    Last edited by LauLaur; 08-10-2017, 22:47 PM.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #40
                      Salut,
                      Poza cu martorul din bord arata ca nivelul de ulei este ok. Parerea mea ii ca se aude motorul asa de la uzura, urat din partea lor ca ti-au vandut-o asa. N-are legatura ca ai dus-o la R.a.r sau ca ai facut schimbul de ulei. Trebuie dusa la un mecanic, iar dupa ce refaci motorul pune un ulei 5w 40 sintetic de calitate. Eu am un A140 de 4 ani am facut 3 schimburi de ulei doar cu 5w 40 si nu-mi consuma vizibil pe joja, culoarea ramane maronie n-am vazut sa fie niciodata negru sau gri.
                      Cati km. are masina? Cat a costat?
                      Bafta.

                      Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                      Service romanesc de prima mana :
                      - Cât mã costã reparația mașinii?
                      - Ce problemã are?
                      - N-am cea mai vagã idee.
                      - 843 lei și 50 bani!

                      Comment


                      • #41
                        Ambele pahare contin ACELASI tip de ulei? Aceeasi marca, aceeasi vascozitate si componente?
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #42
                          Uleiurile din pahare sunt identice (imi oprisem eu niste ulei pt ceva)
                          KM 179225
                          ~ 2000 euro in Koeln

                          Pe joja, intre cele 2 semne nivelul este la 80% de jos in sus (pe banda metalica)
                          Masina sta pe loc drept.

                          Si pe mine m-a speriat culoarea. Primul pahar a fost mult mai negru, apoi a inceput sa arate putin mai bine dar tot a ulei uzat arata.
                          Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #43
                            Eu as face in felul urmator:

                            -pornit masina, lasat putin sa se incalzeasca la ralanti
                            -scos tot uleiul acesta dubios afara (pe la buson, nu prin aspiratie)
                            -scos filtrul de ulei
                            -pus un ulei de vascozitate maxim 10w40, ceva ieftin, pentru a "spala" motorul (bineinteles filtru "ieftin")
                            -vazut cum reactioneaza masina

                            Eu banuiesc ca motorul tau a fost colmatat de un ulei de foarte mare uzura pe care uleiul nou introdus a inceput sa-l spele. Exclud posibilitatea ca uleiul vechi sa nu fi fost drenat corespunzator inainte de schimb sau ca filtrul vechi sa ramana neschimbat.

                            Uleiul nou nu are cum sa arate ASA dupa 10 km rulati sau indiferent cat de mult a fost turat motorul!

                            Acum, depinde de tine cum procezedi, eu as lua-o pas cu pas, cu ce e mai simplu...
                            Last edited by dan500se; 08-11-2017, 10:22 AM.
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #44
                              Martorul ăla zice că ar trebui schimbat uleiul (n-ai resetat assystul când l-ai schimbat). Dacă e nivelul OK scrie efectiv OK. Dacă-i prea putin scrie low dacă-i prea mult scrie hi. Eu nu mă iau după el oricum. Joja e sfântă.

                              Poate dau iar cu mucii în fasole dar eu ulei de forma aia am văzut doar la tractor M30 parcă. Ai stat tu lângă mecanic când l-a schimbat? Eu cred ca dan are dreptate. Peste ce-a zis el eu aș zice că n-a fost scurs tot ăla vechi. Pus mai mult decât trebuie și amestecat iese asa.

                              E ok că se înnegrește uleiul că are detergenți și trebuie să curețe motorul. Dar nu în halul ăla după câțiva km.

                              Te-ai uitat de apă? Cum stai cu nivelul la apă?
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment


                              • #45
                                OFFtopic

                                Originally posted by gruiarew View Post
                                Martorul ăla zice că ar trebui schimbat uleiul (n-ai resetat assystul când l-ai schimbat). Dacă e nivelul OK scrie efectiv OK. Dacă-i prea putin scrie low dacă-i prea mult scrie hi.
                                @gruiarew: Faci confuzie. Indicatorul postat de colegu' euromarket este acela prin care poti verifica nivelul uleiului din cabina. Cel la care faci tu referire e reprezentat printr-o cheie urmat de cifra ramasa pana la revizie sau cu cat ai depasit revizia. (am scris pentru colegu' euromarket, ca tu stii )

                                @euromarket: In momentul in care apare acel indicator apesi de doua ori consecutiv butonul "0000" din stanga volanului, iar pe display apare: OK, HI, -1.0L,-1.5L, sau -2.L. (citeste aici sectiunea "OIL level Check from the Cabin" si neaparat sectiunea "Engine Oil Dip Stick")

                                Originally posted by gruiarew View Post
                                Eu nu mă iau după el oricum. Joja e sfântă.
                                Joja e sfanta, clar. Eu din cabina verific de fiecare data cand ma urc, pe joja periodic.
                                Last edited by cezarkage; 08-11-2017, 11:04 AM.
                                W168 or nothing!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF