Salutare tuturor.
De ceva vreme am unele probleme mai mult nelamuriri in privinta primei mele iubiri, un w124, 2000cm ,1991,90kw benzina.Mai exact acum un an imi pierdea apa si am pus solutie stupida de astupat,cea la flacon mic ca si o pilitura.
Nu a trecut mult timp si mi-am dat seama ca apa se pierdea pe la pompa de apa.Am schimbat pompa, am desfacut radiatorul am scos toata tampenia aia de pilitura care se facuse ca niste dopuri si l-am remontat.Problema care o am este ca furtunele de apa ,atunci cand masina ajunge la temperatura ei normala de lucru 80 grade, sunt foarte tari.
E imposibil sa strangi un furtun in mana macar sa il turtesti putin e ca si cum ar fi din fier.Si cateodata scoate foarte mult abur pe esapament.Dupa ce se raceste si desfac capacul de la vasul de expansiune sunt iar moi.
Eu stiu ca problema asta o aveau masinile care aveau garnitura ciupita sau mai rau chiuloasa stricata.Nu stiu ce sa mai fac.Am umblat si la termostat, am mers si cu el dat jos si tot asa face, se intaresc furtunele si incet incet pierde din apa cam 1l pe saptamana.
Iar dimineata porneste groaznic tremura, nu se accelareaza, apoi isi da drumul si totul e ok.Masina merge suficient de bine trage deci nu s-a schimbat nimic in mersul ei in sarcina doar ca furtunele sunt tari si pierde apa.Astept sfaturi.
Multumesc frumos. O seara placuta si numai bine tuturor.
De ceva vreme am unele probleme mai mult nelamuriri in privinta primei mele iubiri, un w124, 2000cm ,1991,90kw benzina.Mai exact acum un an imi pierdea apa si am pus solutie stupida de astupat,cea la flacon mic ca si o pilitura.
Nu a trecut mult timp si mi-am dat seama ca apa se pierdea pe la pompa de apa.Am schimbat pompa, am desfacut radiatorul am scos toata tampenia aia de pilitura care se facuse ca niste dopuri si l-am remontat.Problema care o am este ca furtunele de apa ,atunci cand masina ajunge la temperatura ei normala de lucru 80 grade, sunt foarte tari.
E imposibil sa strangi un furtun in mana macar sa il turtesti putin e ca si cum ar fi din fier.Si cateodata scoate foarte mult abur pe esapament.Dupa ce se raceste si desfac capacul de la vasul de expansiune sunt iar moi.
Eu stiu ca problema asta o aveau masinile care aveau garnitura ciupita sau mai rau chiuloasa stricata.Nu stiu ce sa mai fac.Am umblat si la termostat, am mers si cu el dat jos si tot asa face, se intaresc furtunele si incet incet pierde din apa cam 1l pe saptamana.
Iar dimineata porneste groaznic tremura, nu se accelareaza, apoi isi da drumul si totul e ok.Masina merge suficient de bine trage deci nu s-a schimbat nimic in mersul ei in sarcina doar ca furtunele sunt tari si pierde apa.Astept sfaturi.
Multumesc frumos. O seara placuta si numai bine tuturor.
Comment