Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Chiulasa?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chiulasa?

    Salutare tuturor.
    De ceva vreme am unele probleme mai mult nelamuriri in privinta primei mele iubiri, un w124, 2000cm ,1991,90kw benzina.Mai exact acum un an imi pierdea apa si am pus solutie stupida de astupat,cea la flacon mic ca si o pilitura.
    Nu a trecut mult timp si mi-am dat seama ca apa se pierdea pe la pompa de apa.Am schimbat pompa, am desfacut radiatorul am scos toata tampenia aia de pilitura care se facuse ca niste dopuri si l-am remontat.Problema care o am este ca furtunele de apa ,atunci cand masina ajunge la temperatura ei normala de lucru 80 grade, sunt foarte tari.
    E imposibil sa strangi un furtun in mana macar sa il turtesti putin e ca si cum ar fi din fier.Si cateodata scoate foarte mult abur pe esapament.Dupa ce se raceste si desfac capacul de la vasul de expansiune sunt iar moi.
    Eu stiu ca problema asta o aveau masinile care aveau garnitura ciupita sau mai rau chiuloasa stricata.Nu stiu ce sa mai fac.Am umblat si la termostat, am mers si cu el dat jos si tot asa face, se intaresc furtunele si incet incet pierde din apa cam 1l pe saptamana.
    Iar dimineata porneste groaznic tremura, nu se accelareaza, apoi isi da drumul si totul e ok.Masina merge suficient de bine trage deci nu s-a schimbat nimic in mersul ei in sarcina doar ca furtunele sunt tari si pierde apa.Astept sfaturi.
    Multumesc frumos. O seara placuta si numai bine tuturor.
    Last edited by VLADD; 12-16-2009, 17:42 PM.

  • #2
    Uitate la ulei vezi daca prezinta urme de apa sau spume dupa ce e pornit si scoti joja...sau mai rau in vasul de exapnsiune sa vezi pete de ulei pe apa..in cazul asta e garnitura de chiulasa. Futunele e normal sa fie tari ca in circuit sa face o presiune. Iar daca pierde 1L pe saptamana e grav si recomand sa vezi poate ar fi bine sa dai chiulasa jos si sa schimbi garnitura ca nu e scumpa...dar te va costa manopera.
    Last edited by VLADD; 12-16-2009, 17:42 PM.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns, m-am uitat la ulei dar nu are nimic.Singurul simptom care ma duce cu gandul la garnitura e faptul ca pierde inexplicabil apa si aburul de pe esapare.
      Garnitura de chiulasa o sa incerc sa o schimb eu .Daca reusesc e bine macar invat ceva daca nu tre sa reusesc pana la urma.Numai bine.
      Last edited by VLADD; 12-16-2009, 17:42 PM.

      Comment


      • #4
        Sunt doua probabilitati: ori garnitura e ciupita ori e fisurata chiulasa si scapa din compresie in instalatia de racire. incearca sa mergi fara capacul de la borcanul de expansiune si vezi daca bolboroseste aer pe acolo.
        Dar din cele descrise de tine e mai probabil sa ai chiulasa fisurata....si sper din tot sufletul sa ma insel si sa fie doar garnitura.Se poate verifica doar dupa ce le demontezi.

        Comment


        • #5
          Daca e chiulasa chiar e o veste proasta de tot.Am facut comanda de garnitura si sper sa ma apuc de treaba pana nu vine vremea rea.
          Multumesc tuturor de raspunsuri si o sa va tin la curent.Aaaa uitasem, vreun sfat sau vreun siretlic atunci cand desfac chiulasa?Multumesc.
          Last edited by VLADD; 12-16-2009, 17:43 PM.

          Comment


          • #6
            Salutare tuturor.Am facut un drum putintel mai lung si a inceput in sfarsit sa bage apa si in ulei.Asta era off-ul meu si motivul pentru care nu eram ferm convins ca e chiulasa.
            Azi noapte m-am apucat sa o desfac, toate bune si frumoase numai ca am niste mici impedimente.Primul ar fi ca nu imi dau seama cum e cu punerea la punct, mai exact cum se face pt ca nu am gasit nici un semn nimic, nici pe roata aia unde e lantul de distributie niciunde.
            Pe motor scrie ca primul piston este cel care e cel mai aproape de parbriz, urmatorul fiind 3,4 si respectiv 2 .Si a doua problema este ca nu stiu cum sa scot boltul care vine la al doilea suport al lantului de distributie.
            Intinzatorul este in stanga cum te uiti din fata masinii sub alternator si l-am desfacut cu o cheie de 32 iar in dreapta lantului este un plastic care sta pe un bolt .Boltul asta are inauntru filet si este infipt in chiulasa.
            Cum se scoate?E presat?Lantul de distributie e dublu.Va multumesc.O zi buna si fara incidente.
            Last edited by VLADD; 12-16-2009, 17:43 PM.

            Comment


            • #7
              Iti trebuie un "berbec" acolo. Daca nu faci rost de asa ceva , iti poti face singur , iti trebuie o tija dintr-un metal mai dur , intr-un cap filet , sa intre pe bolt, in capatul celalt un "opritor" ; iar pe tija un maner sanatos in care sa poti si bate daca e cazul.
              Mercedes . (punct)
              Mercedes w 124 300 e (1989)
              Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
              Mercedes w 211 220 cdi (2004)
              Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
              Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
              Lexus IS 300 (1999)
              Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

              Comment


              • #8
                Salut, multumesc de raspuns.Am reusit sa scot bolturile, am improvizat dintr-o tubulara un surub si o piulita.Au iesit destul de usor.Am gasit si cum se face punerea la punct, dar nu stiu ce cheie imi trebuie sa deschid suruburile la chiuloasa ca am incercat cu un torx de 55, am reusit sa desfac unul dar la al doilea s-a rupt torx-ul.Oricum torx-ul meu avea 6 dinti iar surubul pe masina are 12.Acum o sa incerc sa mai caut poate gasesc ceva mai rezistent si cu 12 dinti ca imi e frica sa nu imi strice capetele suruburilor la chiuloasa.Numai bine tuturor.

                Comment


                • #9
                  Acolo ai nevoie de un torx de la DRAPER , sunt cele mai rezistente, garantez pentru asa ceva , in caz ca se rupe (ceea ce nu cred) , te duci la magazin si iti da altul nou . Spor la treaba!
                  Mercedes . (punct)
                  Mercedes w 124 300 e (1989)
                  Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
                  Mercedes w 211 220 cdi (2004)
                  Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
                  Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
                  Lexus IS 300 (1999)
                  Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

                  Comment


                  • #10
                    Torx-urile sunt in 6 dinti iar tie iti trebuie un imbus tip M care are 12 dinti . Se gasesc si separat de la Unior , BGS werkzeuge sau Stahl Rein Werkzeuge.
                    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc de raspunsuri, maine o sa ma duc sa caut.O sa va tin la curent cu felul in care recurge treaba.O seara frumoasa tuturor.

                      Comment


                      • #12
                        Mare grija inainte de a pune chiulasa inapoi sa evacuezi orice urma de impuritati sau de apa din gaurile de pe blocul motor unde se infileteaza suruburile de chiulasa.
                        Am vazut bloc motor crapat pe chestia asta.Strangerea suruburilor se face preferabil cu o cheie dinamometrica la cuplul de forta recomandat de producator,nu stiu cat e la masina ta,iar stringerea suruburilor se face de pe diagonale catre centru.
                        Bafta,si sper ca ti am fost de ajutor cat de cat.

                        Mai mare grija la postari !
                        Last edited by VLADD; 12-16-2009, 17:44 PM.
                        Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc de raspuns mi-ai fost de mare folos pentru ca eu traiam cu impresia ca trebuie sa strang dinspre centru spre exterior.Chestia e ca nu stiu cu ce cuplu sa strang suruburile pentru ca nu am gasit niciunde.Oricum pe vremea asta nu pot face nimic.Multumesc inca o data.Numai bine.

                          Comment


                          • #14
                            Din cate stiu eu strangerea se face in vreo 3 pasi.Prima data strangi toate cu un cuplu , apoi toate cu un cuplu mai mare si a treia data strangi definitiv.In functie de diametrul surubului este stabilit un anumit cuplu.
                            Am asistat acum ceva timp la schimbarea unei garnituri de chiulasa , iar aceasta operatiune era facuta de un mecanic foarte experimentat , daca nu ma insel ultima data cand a strans suruburile , care erau de 15 la capul hexagonal si de 10 grosimea filetului , a strans la cuplu de 60 Nm.Asta iti zic informativ , nu mai tin minte exact.
                            Last edited by VLADD; 12-16-2009, 17:40 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc de raspuns, deocamdata mai am de asteptat pana sa ajung la strangerea chiulasei pentru ca trebuie sa gasesc alta.Dupa ce am desfacut-o ma bucurasem pentru ca am vazut ca e doar garnitura impuscata.Era rupta exact la inelul ala metalic de la garnitura, respectiv la pistonul1.
                              Dar dupa ce am examinat-o acolo unde este garnitura impuscata are si chiulasa niste mici canturi, si cred ca daca o sa o montez asa o sa recidiveze.
                              Imi zicea cineva sa o alezez dar din cate stiu eu imi trebuie dupa o garnitura de chiulasa de reparatie mai groasa un pic.Numai bine tuturor.

                              Hai sa lamurim ceva : se numeste "chiulasa" nu "chiuloasa".
                              Nu mai gresi pe viitor ! Ne zgarie pe creier...
                              Baga mai multe alineate, sa se citeasca posturile mai usor ca ametim.
                              Daca mai gresesti vei fi sanctionat.
                              Last edited by VLADD; 12-16-2009, 23:51 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF