Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Probleme tehnice - A Klasse

Baterie aprinsa la bord, volang se invarte greu

Probleme tehnice - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 12-04-2017, 23:51 PM   #1
paulalexandru
Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Cluj
Motorizare : 1.7 Diesel
Posts: 67
:
[Member]
Default Baterie aprinsa la bord, volang se invarte greu

Aseara am schimbat apa de parbriz. Era bezna, frig si bidonul tot indoit, am varsat destul de mult pe langa rezervor. Mi-am pus problema ca poate nu e bine, dar am incercat sa ma consolez cu faptul ca oricum se mai scurge apa pe la motor sau pe unde a curs si cand ploua etc.

Azi dimineata am mers la lucru, distanta nu foarte mare. In seara asta la 17 cand am iesit de la lucru, nici bine n-am iesit ca mi s-a aprins bateria la bord rosie, si volanul a inceput sa se invarta greu. Nu mai zumzaie nimic. De aproximativ un am patesc chestia asta doar cand stau pe loc si virez maxim si daca opream motorul si il porneam isi revenea...nu si in cazul acesta.

Alternatorul l-am schimbat acum 1 an cu unul reconditionat. Lichid am verificat si are, sper ca m-am uitat bine, cum am deschis capota in dreapta undeva in jos.

Adevarul e ca stateam cu frica de mult caci stiam ca se va intampla dar nu stiam cand, acum macar stiu ca nu mai stau cu stresul ala, insa pe de alta parte nu pot sa remarc faptul ca iarasi m-a lasat cand e mai greu, iarna pe frig..cand putea sa ma lase intr-o vara faina.

In trecut parca imi sugerau baietii ca pompa servo s-ar putea sa fie pe duca. Daca asta e cazul cum imi dau seama, si ce e de facut? Exista ca si in cazul alternatorului ceva pompa reconditionata? Ce scor au pompele astea? Cu alternatorul m-au tepuit. Acum cu pompa vin la voi, de unde si de care ?

VANEO 1.7 cdi 2004 cutie manuala diesel..

mersi
paulalexandru is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 09:42 AM   #2
Nedved
Senior Member
 
Nedved's Avatar
 
Join Date: Dec 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 1397
Posts: 348
:
[Senior Member]
Default

Foarte posibil sa fie tot alternatorul de vina. Masoara cu un multimetru cu cat incarca bateria.
Nedved is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 10:22 AM   #3
paulalexandru
Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Cluj
Motorizare : 1.7 Diesel
Posts: 67
:
[Member]
Default

Salut, mersi de raspuns. Din ce am citit pe forum e chiar recomandat sa fie tot alternatorul caci e mai ieftin decat o pompa. Dar zi-mi te rog, in ultimul an aveam problema asta cand stateam pe loc si viram de volan maxim, in general pateam asta cand incercam sa parchez intre 2 masini cu loc inghesuit si faceam multe manevre..trebuia sa tot sting masina sa o pornesc iar si sa continui procedura de parcare, in rest nu aveam treaba. Deci zici ca e mai specific alternatorului sa se comporte asa decat pompei ? Ai un link cum pot masura la vaneo bateria ? Ms

Last edited by Florin_WES; 12-05-2017 at 13:02 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior.
paulalexandru is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 10:30 AM   #4
Nedved
Senior Member
 
Nedved's Avatar
 
Join Date: Dec 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 1397
Posts: 348
:
[Senior Member]
Default

Spun ca mi-as indrepta atentia catre alternator pentru ca martorul " baterie" se aprinde daca sunt probleme cu incarcarea.
De masurat incarcarea o poti face foarte simplu.
Cu motorul pornit pui multimetrul pe bornele bateriei. Daca cu faza lunga aprinsa ai 14,2 V...sau un minim de 13,9-14V, alternatorul este bun> Ideal ar fi sa ai 14.2-14.5V.
Nedved is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 10:36 AM   #5
paulalexandru
Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Cluj
Motorizare : 1.7 Diesel
Posts: 67
:
[Member]
Default

Crezi ca poate sa fie de la Baterie ? Adica sa fie dusa ca are 2 ani acum in iarna si ultimul rombat tot 2 ani m-a tinut..

Last edited by Florin_WES; 12-05-2017 at 13:02 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior.
paulalexandru is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 10:47 AM   #6
Nedved
Senior Member
 
Nedved's Avatar
 
Join Date: Dec 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 1397
Posts: 348
:
[Senior Member]
Default

DAca ar fi bateria de vina, ar fi probleme doar la pornire, adica ar invarti greu....dupa ce ar fi pornita, martorul 'baterie" nu ar trebui sa fie aprins pentru ca in timpul mersului, nu bateria e cea care asigura curentul, ci alternatorul. Bateria e folosita doar la pornire.

Masoara cu un multimetru cum ti-am zis!
Nedved is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 11:02 AM   #7
cezarkage
Senior Member
 
cezarkage's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Location: Suceava
Motorizare : 1.4 W168 Benzina
Age: 28
Posts: 395
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by paulalexandru View Post
Deci zici ca e mai specific alternatorului sa se comporte asa decat pompei ?
La fel spun si eu ca problema e alternatorul. Cand e defecta pompa de servo, nu iti apare nimic in bord, doar invarti greu de volan.

Quote:
Originally Posted by paulalexandru View Post
Ai un link cum pot masura la vaneo bateria ? Ms
Vezi aici video cu masurarea incarcarii alternatorului la un W169, insa la Vaneo nu e nimic diferit. Dupa ce pornesti motorul ar trebui sa ai peste 14V. Daca dupa ce pornesti masina iti ramane in bord doar martorul bateriei, inseamna ca masina iti functioneaza doar pe baterie, deci nu o tine pornita mult ca o sa-ti termine bateria.

Quote:
Originally Posted by paulalexandru View Post
Dar zi-mi te rog, in ultimul an aveam problema asta cand stateam pe loc si viram de volan maxim, in general pateam asta cand incercam sa parchez intre 2 masini cu loc inghesuit si faceam multe manevre..trebuia sa tot sting masina sa o pornesc iar si sa continui procedura de parcare, in rest nu aveam treaba.
Pompa servo e un consumator mare, mai ales cand virezi... Cand ti se oprea functionarea pompei, pateai ca si acum sa ramai cu martorul bateriei aprins in bord? Intreb in ideea in care alternatorul dadea semne de oboseala... Daca nu aveai martor in bord, inseamna ca pompa are inceput de sfarsit, deci sa ai in calcul si schimbarea pompei dupa alternator. Eu la W168 am cumparat-o de la dezmembrari cu 150 euro (cu tot cu montaj) insa cred ca acu ar trebui sa fie mai ieftine. Daca te hotarasti sa o cumperi de la dezmembrari neaparat sa-ti ofere si garantie. Mie nu mi-au facut proba la ea, insa am citit ca unii au conectat-o la o baterie pentru a o verifica. Bafta!
__________________
W168 or nothing!
cezarkage is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 14:50 PM   #8
paulalexandru
Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Cluj
Motorizare : 1.7 Diesel
Posts: 67
:
[Member]
Default

Sincer nu mai retin daca aparea martorul la bord cand viram maxim, dar acum dupa cum zici, sper sa se fi aprins ca n-am putere sa mai ma bat si cu pompa de servo.

Alternatorul nu stiu daca are un an de cand l-am schimbat si stiu ca am garantie 1 an pe el. Daca e sa fie alternatorul te contactez sa ma sfatuiesti de unde iau.

Mersi de sfaturi

Last edited by Florin_WES; 12-05-2017 at 14:52 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Dai doar dacă răspunzi la mai multe persoane.
paulalexandru is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 15:29 PM   #9
Serban8333
Member
 
Join Date: Dec 2015
Location: bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 40
:
[Member]
Default

Asteptam raspunsul...alternatorul ?
Serban8333 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 15:50 PM   #10
Radu_G
Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Arad
Motorizare : 2.0/1.6
Age: 30
Posts: 62
:
[Member]
Default

Ia-le in ordine
1. Martor baterie bord aprins si servo nu merge - Verifica/schimba alternatoru: releu incarcare, punte redresare, carbuni, cabluri, curea rupta
2. Dupa rezolvarea martorului baterie bord daca mai decupleaza pompa, inseamna ca este stricata
Alternator dezmembrari 200-300 de lei
Pompa Servo dezmembrari 300-600 lei
Radu_G is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 16:13 PM   #11
paulalexandru
Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Cluj
Motorizare : 1.7 Diesel
Posts: 67
:
[Member]
Default

E fain si soare afara chiar acum, pacat ca sunt la lucru pana la 17..apoi ajung acasa si incerc sa vad daca reusesc ceva singur cu alternatorul ala sa masor.
paulalexandru is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 19:03 PM   #12
gigi popescu
Senior Member
 
gigi popescu's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: tg-jiu
Motorizare : 2148 cdi
Age: 35
Posts: 280
:
[Senior Member]
Default

Salut.
Ceva similar am patit eu la un C w203 . Intr-o zi cu ploaie torentiala am intrat in viteza intr-o balta si in acel moment mi s-a aprins martorul bateriei si servo nu a mai functionat.
De doua ori mi-a facut acest lucru in acea zi, dar din ziua urmatoare nu a mai aparut mesajul si servo a functionat ok.
Concluzia : cureaua de la accesorii a patinat pe role din cauza apei si de aici senzorul de tutatie de pe alternator a trimis la ECU ca alternatorul nu mai incarca iar ECU a afisat mesajul de baterie si a taiat si servo .
Asta a fost la mine . posibil si la tine sa fie acelas lucru. Poti incerca prin curatarea curelei de accesorii pe care a curs lichid de parbriz si dupa aceeia sa te apuci sa schimbi piese.
Bafta
gigi popescu is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 19:19 PM   #13
paulalexandru
Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Cluj
Motorizare : 1.7 Diesel
Posts: 67
:
[Member]
Default

Masina pornita fara far pornit - 12.00
Masina pornita cu faza scurta - 11.86
Masina pornita cu faza lunga - 11.76
Masina cu motor oprit - 12.23
paulalexandru is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 20:11 PM   #14
Nedved
Senior Member
 
Nedved's Avatar
 
Join Date: Dec 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 1397
Posts: 348
:
[Senior Member]
Default

Verdict alternator. Dar vad ca abia l ai schimbat. Nu e normal.

Last edited by Nedved; 12-05-2017 at 20:15 PM.
Nedved is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 20:37 PM   #15
paulalexandru
Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Cluj
Motorizare : 1.7 Diesel
Posts: 67
:
[Member]
Default

Alternatorul l-am schimbat in 16.12.2016 - garantie un an, deci mai am 11 zile de garantie. Am sunat la ei si mi-au zis ca trebuie sa o duc in service sa faca constatare si cu acea constatare doar poate sa imi faca garantia. Pe langa acea constatare mai tre sa le dau factura de la alternator + factura ca a fost montat alternatorul intr-un service autorizat.

Acum problema e ca unde am montat alternatorul, la reprezentanta au zis ca prin ianuarie ma pot lua, deci trebuie sa gasesc in alta parte si sa ma misc repede.

Din ce mi-au zis ei..ziceau ca poate sa fie si cureaua intinsa sau rupta, nu neaparat alternatorul. Ce zici ? Stiu ca am varsat niste lichid de parbriz pe langa alaltaseara, dar volanul de vreo 6 luni imi face figuri la virat maxim...
paulalexandru is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 20:41 PM   #16
LauLaur
V.I.P
 
LauLaur's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Moreni -Dambovita
Motorizare : 1598 cmc benzina
Age: 36
Posts: 2,741
:
[V.I.P]
Default

Mai e cureaua la locul ei? Ca-mi pare dubios ca un alternator in principiu "nou", sa pice dupa un an.
__________________
Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!
LauLaur is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 21:53 PM   #17
paulalexandru
Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Cluj
Motorizare : 1.7 Diesel
Posts: 67
:
[Member]
Default

Salut, bine te-am regasit. Cureaua habar nu am. Sincer nu se vede nimic in capota, nici nu stiu unde sa ma uit exact. Stiu ca am ceva curea care obisnuia sa se mai rupa o data la 2-3 ani, dar parca nu a trecut timpul. S-a rupt de 3 ori in 10 ani cred, dar facea un zgomot ca un ticait parca, acum in schimb n am simtit nimic.

Legat de alternator, nu este nou, e din ala reconditionat. Are un an de cand il folosesc acum in cateva zile. Sti ca mi am luat tzeapa aia cu el ca am dat 12 mil pe el + 2 mil manopera sa il puna sus 14 in total...apoi pe forum ziceau baietii ca trebuia sa dau maxim 5-6 mil pe el..acum unii zic ca si mai ieftin. Nu stiu, sincer sper sa fie alternatorul fiind in garantie dar si asa nu sunt incantat pentru ca alternatorul asta a inceput sa faca figuri la putin timp dupa ce l au pus pe masina (fazele alea cu rotit maxim volan), deci a scartait in anul asta si acum a crapat poate.. si in schimb imi vor da unul mai praf sau il vor repara pe asta si fara garantie si clar ca nu pot merge nicaieri in siguranta cu ea in felul asta..
paulalexandru is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 23:28 PM   #18
Nedved
Senior Member
 
Nedved's Avatar
 
Join Date: Dec 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 1397
Posts: 348
:
[Senior Member]
Default

Daca cureaua s-a rupt, ai aceleasi simptome. Daca mergi cu masina fara curea, calezi motorul pentru ca circulatia apei nu mai are loc= adio motor. Cureaua antreneaza si pompa de apa.
Sa stau sa caut poza sa ti arat unde e cureaua, nu stau pentru ca nici tu nu ai cautat despre actuala problema. Toate raspunsurile de aici se gasesc intr-un topic asemanator si cu acelasi titlu daca nu ma insel.


Ca sa iti schimbe pe garantie iti trebuie factura de unde ti-a montat alternatorul. Daca ai factura de montaj nu mai ai ce cauta la reprezentanta Mercedes(daca ei au montat alternatorul) pentru ca iti poate face si alt service constatarea. Factura ar trebui sa o ai pentru ca ti-au dat-o cand ai platit montajul.

Pe langa factura de montaj, mai ai nevoie de constatare de la un service ca nu incarca alternatorul. Probabil or sa masoare si ei cum ai facut tu.

Factura de montaj, constatare + garantia si te duci sa iti rezolve baietii pe garantie. Am trecut prin acelasi proces si am invatat ca mai bine faci totul intr-un loc. Montezi piesa de unde o cumperi si scapi de batai de cap.

Legat de curea...nu inteleg de ce ti=ai facut un obicei din a sta cu cureaua pana se rupe. Folosesti masina pana crapa fara sa o verifici preventiv niciodata.Rau faci pentru ca uite unde ajungi.

Acum legat de alternatorul reconditionat, nu se stie daca a fost reconditionat ca la carte sau i s-a schimbat in el doar ce se uzase la momentul respectiv si acum sa crape altceva. Oricare ar fi raspunsul, tot mult ai dat pe alternator.
Mai e posibilitatea sa iti fi dat unul din dezmembrari fara sa fie reconditionat.
Nedved is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2017, 00:14 AM   #19
Nedved
Senior Member
 
Nedved's Avatar
 
Join Date: Dec 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 1397
Posts: 348
:
[Senior Member]
Default

Mai poate fi de vina intinzatorul(arc rupt/slabit)- cel care tine cureaua intinsa. ASta e alta distractie.
Nedved is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2017, 11:42 AM   #20
paulalexandru
Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Cluj
Motorizare : 1.7 Diesel
Posts: 67
:
[Member]
Default

Am dus masina in Service. Chiar cand am lasat-o s-a uitat putin in capota spre curea, dar zicea ca nu se vedede bine si ca doar dupa ce o ridica..
paulalexandru is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
aprinsa, baterie, bord, greu, invarte, volang


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 21:51 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF