Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bataie in zona rotilor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ai rezolvat problema ?

    Comment


    • #17
      Nu se mai aude, cred ca din cauza frigului, este jocul prea mic si nu poata fi identificat.Rasare el cand so uza mai tare ceva.Este de la brate(cel mai sigur pivotul), ca nu am cheltuit cine stie ce suma pe piese.
      Maine am sa fac o verificare la rulmetul de sarcina al telescopului de pe partea dreapta, a facut un cranck suspect de cateva ori care nu a mai aparut,ori am avut pietricele in cauciucuri, ori e stricata piesa.
      Daca e nevoie schimb maine rulmentul de sarcina ca il am deja.
      Multumesc pentru griji!
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #18
        Hmm, deci nu-s singurul cu cloncanit. Daca te ajuta cu ceva, arunca o privire la epopeea mea - la inceput de drum.

        Te "sustin moral" in lupta cu croncanu'.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #19
          Cum spuneam bataia la denivelari mici a disparut astazi(au fost 4grade).Dar la plecare am sesizat un cranc pe partea dreapta, cand viram pe loc, care nu sa mai auzit dupa cativa km.
          Crancul stiu de unde este,in cazul in care nu au fost pietricele in anvelopa,si numi ia mai mult de 40minute sa schimb piesa care o am.
          DAR bataia de care ma plangeam cu cateva posturi in urma....a ramas fara urma,apare ea cand io veni vremea vreo unei piese.

          Fi sigur ca nu suntem singurii care "vad" sunete , doar ca altii nu spun de bube ca sa dea bine la vanzare apoi, ori nu dau atata importanta.
          Eu spre exemplu verific lichidele la saptamana
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #20
            Am schimbat rulmentul de sarcina(concanitul a disparut) si sa bulit unghiul.Am fost sa mi-l faca dar nu prea sia dat interesul persoana aceea(volanul tot intro parte sta putin) si acum bate caseta ca atunci cand am schimbat capetele de bara si bieletele de directie si nu aveam unghiul facut.
            Dupa ce ii dau de cap o matrasesc, prea pretentioasa..........
            Mercedes.........noroc de motor,aspect, sisteme si dotari la clasa ei.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #21
              Astazi, refacut directie a doua oara in 4 zile, volan tot stramb.Am fost la service0ul unde am facut prima data directia si de care am fost foarte multumit, dar acum au lasat un pustan care era indrumat de un altul.Rezultat: directia praf; volan inclinat spre dreapta,masina pleaca putin spre stanga.Au facut frectie la picior de lemn.
              Mai ramane sa incerc la BOSCH.daca nici de acolo nu plec multumit o fac la ata.
              Sunt atat de "nepriceputi"(sa nu vorbesc vulgar) incat astia habar nu au ca exista mai multe unghiuri care influenteaza directia.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #22
                Ce pot sa zic... Toti suntem constienti de incompetenta multor angajati ce lucreaza la service-uri.Daca nu sunt capabili nici sa faca directia, ma intreb cum se descurca la "interventii" mai complicate. Trebuie sa recunosc ca ai cam avut ghinion in privinta asta. Sper sa rezolvi si sa revii cu vesti mai bune

                Comment


                • #23
                  Problema rezolvata.
                  Am fost inapoi la service sa o verifice din nou pe garantie, dar pe stand convergenta era perfecta si volanul la locul lui.Nu stiau cei de facut.
                  De acolo am plecat direct la BOSCH
                  Buba dupa cum se pare era din uzura neegala a telescoapelor fata, rezultand diferenta de 1grad al unghiului de fuga-abatere pe care am constatat ca e de la bun inceput-(cu toate ca telescoape sunt in parametri dar intre ele este o diferenta de 6% dpdv al uzurii).
                  Sub semnul intrebarii este faptul ca: De ce pana sa schimb rulmentul nu au fost probleme la directie?(doar noroc?sau a fost mai priceputa persoana care sa ocupat de directie acum ceva vreme? )
                  Pentru reglat nu au folosit aparatul acela "rudimentar" cu senzori doar pe rotile fata si cu elastic; s-au pus senzori pe toate 4 roti, si pe monitor le arata totul foarte detaliat, inclusiv in ce directie pleaca masina.
                  Bineinteles masina a fost luata in probe la o plimbare.
                  Sfatul meu, feritiva de atelierele unde scrie "Reglat directie pe calculator", acolo se regleaza doar convergenta, netinanduse seama de restul unghiurilor in fuctie de care volanul va avea o pozitie anapoda.
                  Pretul total a fost de 125lei. Bani in care a intrat si o conversatie placuta)

                  La batai nu mai dau importanta indiferent cat de mici sunt, deoarece daca o caut in C-U-R e mai ceva ca o femeie.Si s-ar putea sa fie inlocuita dupa sarbatori.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #24
                    Bine c-ai scapat (cel putin de frustrarea pricinuita de fier). Sentimentul asta vindicativ la adresa propriei carute / marcii inca nu-l am, desi nu pare a fi departe. Pe de alta parte, a mea are deja 9 ani, deci probabil si eu sunt prea pretentios.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #25
                      Tind sa cred ca esti si suntem prea pretentiosi.De curand am cunoscut un tip caruia i sa pus pata sa schimbe distributie doar asa ca ii suna lui bine.Cand ma uit la motor, cureaua puteam sa jur ca abia era montata.Totul ca nou, atat role cat si curele; dar asa i sa pus pata lui.Deci sigur masinile noastre nu au nimic, cu exceptia tzacanitului dintre volan si scaun.

                      Legat de sunete, so ia naiba daca sa mai auzit ceva pe frigul asta.O incepe sa se auda cand so incalzi si sor dilata putin piesele.

                      Stima!
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #26
                        Intr-adevar e prea pretentioasa, in rest tot respectul pentru Mercedes.
                        Am avut si eu o gramada de probleme cu ea, dar totusi masina are 11 ani si 250.000 km. Deja pretentiile mele dispar usor, usor.
                        Acum de exemplu caut alternator si nu gasesc )), nu il vreau nou ca de banii aia mai cumpar o masina. Stiti cumva unde gasesc?
                        Aa si mai am vechea problema, baga gaze pe la aeroterma, din cauza ca da cu fum pe la un injector, dar din ce am vazut eu acolo cand am desfacut-o, are o gaura pe langa injector si da cu cum calumea si se aude un fasait (cu "s" de la soare) continuu.. ati mai intalnit asa ceva?
                        L.E.: Am uitat sa spun ca merg cu butonul de recirculare pornit, pentru ca altfel baga gaze; si functia aia de recirculare se dezactiveaza cand vrea ea, dupa cateva minute si cand simt miros de fum, apas iar pe el. E deranjant rau.
                        Last edited by alex_flash; 12-23-2010, 11:42 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Intre timp am rezolat problema unui croncanit/zgomot sau ceo fi.
                          Era de la supotul placutelor de frana, care se plimba pe un bolt si un pistonas care sa uzat si avea joc transversal.
                          Sa rezolvat cu 2saibe,comprimand pistonasul, totul mergand ca uns,roata nu este infranata,nu apar probleme la franare.

                          Codul piesei cu pricina A1684210086
                          Reprezinta un kit de reparatie pentru etrier.Pretul estimativ 90le-135lei(2suroabe, 1bolt,1pistonas, 2 mansoane de cauciuc)

                          Dimensiunea ansamlului fiind lungimea unui plic de prezervativ, in consecinta mai ieftina e saiba , si mai sigur prezervativul.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #28
                            Sa fie de la amortizor ?

                            Buna ziua. Am si eu o problema (masinuta A 160 CDI ,an 2001) care s-ar putea incadra aici ... este vorba de un fel de bataie( un zgomot mai deranjant,zic eu) ce se manifesta cand trec peste denivelari,limitatoare de viteza etc. Mentionez ca se aude doar pe partea dreapta. Multumesc

                            Comment


                            • #29
                              a

                              Originally posted by Alysssa View Post
                              Buna ziua. Am si eu o problema (masinuta A 160 CDI ,an 2001) care s-ar putea incadra aici ... este vorba de un fel de bataie( un zgomot mai deranjant,zic eu) ce se manifesta cand trec peste denivelari,limitatoare de viteza etc. Mentionez ca se aude doar pe partea dreapta. Multumesc

                              Iar cand treci peste obstacole cu piciorul pe frana nu se mai aude??

                              Se poate rezolva foarte usor cu 2-3 saibe de 1-1,5mm,Este uzat pistonsul pe care se plimba surpotul de la etrier(vezi poza atasata, parca aceea este ordinea de montare).
                              Oricum saibele se pun in asa fel incat sa comprime pistonasul, vezi PUNCTUL MOV.

                              Codul kitului este A1684210086.Pretul variaza si sunt N variante de kituri si nu stiu pe care sa il comand de la magazin.Ceea ce miar fi trebuit mie(sa contina ce imi trebuie mie) costa 100lei (la magazin), mai mult decat o pereche de placute de frana.Si nimeni nu are codul exact.
                              Asa ca am gasit pe cineva care mia facut comanda exact pe cod, cum apare in program, corelat cu ce este pe masina si astept sa vedem pe marti.
                              Pretul fiind de 35lei, eu zic ca se merita sa risc, decat sa dau 100 si sa imi iau teapa.

                              Varianta cu saibele e doar provizorie, pt confortul mau psihic (dar vad ca da rezultate :P ) "cum e Dacia -1310- e si Mertanu" cu sarma )

                              Te anunt marti daca este piesa corecta.
                              Attached Files
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment


                              • #30
                                Merci frumos pentru raspuns... ideea e ca masina a stat nemiscata cateva saptamani ...si m-am gandit ca ,fiind frig, poate asta e cauza, ca a inceput cum am plecat cu ea. Astept sa imi zici ce rezolvi, cand am fost si eu la un service acum ceva timp mi-au zis de acel kit de reparatii pentru etrier, dupa la "service-ul de incredere" nici vorba de asa ceva...si m-am gandit ca nu era nevoie. Multa bafta,sper sa rezolvi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF