Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Amortizoare pe gaz sau amortizoare pe ulei? [spate]

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amortizoare pe gaz sau amortizoare pe ulei? [spate]

    Salut colegii, si imi cer scuze ca mai nou nu reusesc sa gasesc timp sa intru pe forum sa contribui, dar ocazional recuperez citind.

    Ma gandesc sa schimb amortizoarele pe spate la 124C. Cele de pe masina n-am idee daca-s originale, dar pentru cele noi mi s-a sugerat sa merg pe gaz, nu pe ulei.

    Am vazut ca exista un topic legat de diferente, pornit de un coleg cu W202, insa nu scrie nimic relevant acolo, cel putin pentru cazul meu. Sunt doua postari.

    Sa cumpar amortizoare pe gaz sau pe ulei? Am inteles ca astea pe gaz ar fi mai moderne, si mai rigide. Masina mea e clasica, ca o barca, eu caut confort nu dureri la rinichi. Arcurile nu le schimb, deci cred ca daca pun gaz o sa am un oarecare plus de stabilitate, cu un pic de minus pe confort - ceea ce ar fi ok. Ce evit e sa ma trezesc ca e prea rigida.

    Voi ce stiti?
    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

  • #2
    Originally posted by 200ce_marius View Post
    Salut colegii, si imi cer scuze ca mai nou nu reusesc sa gasesc timp sa intru pe forum sa contribui, dar ocazional recuperez citind.

    Ma gandesc sa schimb amortizoarele pe spate la 124C. Cele de pe masina n-am idee daca-s originale, dar pentru cele noi mi s-a sugerat sa merg pe gaz, nu pe ulei.

    Am vazut ca exista un topic legat de diferente, pornit de un coleg cu W202, insa nu scrie nimic relevant acolo, cel putin pentru cazul meu. Sunt doua postari.

    Sa cumpar amortizoare pe gaz sau pe ulei? Am inteles ca astea pe gaz ar fi mai moderne, si mai rigide. Masina mea e clasica, ca o barca, eu caut confort nu dureri la rinichi. Arcurile nu le schimb, deci cred ca daca pun gaz o sa am un oarecare plus de stabilitate, cu un pic de minus pe confort - ceea ce ar fi ok. Ce evit e sa ma trezesc ca e prea rigida.

    Voi ce stiti?

    Nu stiu prea multe dar am avut pe masini si pe gaz si pe ulei.
    Se spunea ca cele pe ulei sunt mai bune ca sunt mai moi si in cazul pierderii uleiului se mai pot reconditiona. Un reconditionat cica te cam tine 10.000-15.000Km, adica mai bine te lasi.

    Cele pe gaz sunt mai dure intradevar "la rece". Adica atunci cand pleci cu masina din parcare sunt mai tari, dar la drum se mai lasa. Vei simti ca sunt putin mai dure dar nu cred ca e o problema. Nu cred ca afecteaza mult confortul.

    Eu as merge pe gaz.
    W203 - 2001

    Comment


    • #3
      Sachs pe gaz. Cele pe ulei nu ofera o destindere controlata a arcului ( sunt dure si la comprimare si la destindere) , pe cand cele pe gaz sunt mai dure la comprimare, iar la destindere se autodestind. Ofera un confort mai sporit la gropi, masina netopaid pe denivelarile frecvente. Recomand SACHS. si stiu de ce.

      Comment


      • #4
        Echiparea originala pentru varianta Sport este cu amortizoare pe gaz, iar la cele Clasic,Elegance sunt echipate cu amortizoare ulei,
        Cele cu gaz sunt mai dure,mai precise, si zic eu mai durabile in timp
        Cele cu ulei, sunt mai moi, mai confortabile,
        Cu siguranta echiparea originala pe W124 erau amortizoare cu ulei

        Off topic,
        Eu caut de nebun, 4 telescoape pentru w202, meu, si nu gasesc ceva secon si bun (am incercat aprox 3 perechi, si nimc satisfacator)
        -am gasit 2 sport,pentru spate, H3, cu gaz,in stare bune spre perfecte, dar sunt numai 2, si nu pot pune 2 sport si 2 classic,
        As lua noi, Monroe,ulei+gaz, care sunt mai accesibile la pret, dar nu stiu daca vor rezista..

        Bafta in luarea deciziewi
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5
          Originally posted by 300zxtt View Post
          Sachs pe gaz. Cele pe ulei nu ofera o destindere controlata a arcului ( sunt dure si la comprimare si la destindere) , pe cand cele pe gaz sunt mai dure la comprimare, iar la destindere se autodestind. Ofera un confort mai sporit la gropi, masina netopaid pe denivelarile frecvente. Recomand SACHS. si stiu de ce.
          Sunt de aceiasi parere.Si eu tot Sachs recomand.Am folosit si pe ulei si pe gas la alte masini,nu la Mercedes si am fost f multumit de cele pe gas.
          Inca ceva : cere factura pt ele si monteaza-le intr-un service autorizat.Am avut neplacuta surpriza sa schimb amortizoarele si dupa nici doua luni unul din ele sa curga.Nu am putut sa il mai schimb pt ca nu au fost montate intr-un service autorizat.
          Sorin Priboi, aproape pieton ....
          Tel 0766/24 83 24
          __________________________________________________ __________________________________________________ __
          Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

          Comment


          • #6
            Si eu tot BILSTEIN B6 recomand..............

            Comment


            • #7
              Eu sunt de alta parere... Gandeste-te la ce folosesti masina aia. Oras ? Viteza? Stabilitate? Sau drum lung, confort, leganat.
              Eu pe masina ta, cel mai bine as vedea monroe, gasmatic-uri. de alea am si eu, ce-i drept scutura putin cu 215/55/16 pe drum denivelat dar e ca si lipita de asfalt masina. Succes.

              Comment


              • #8
                Salutare,cred ca conteaza mult si pe cat ai rotile daca sunt 18,17 cred ca cu amortizoarele pe gas vei spune adio confortului ca rulezi in romanica tara autostrazilor .Daca ai rotile pe 15 ar mai merge.
                OF TOPIC -prima mea masina straineza era un bmw e36 cu suspensie sport am mers perfect pana in romania ,si dupa 100km de la vama am chemat platforma am zis ca se rupe in 2,masina era impecabila pe drum bun nu se dezlipea de asfalt ,dar la gropile noastre... .
                Cu respect dany
                Last edited by optimus; 12-11-2009, 23:49 PM.

                Comment


                • #9
                  Wow, cate raspunsuri! Multumesc pentru sfaturi.

                  Pana la urma m-am horatat la Sachs-uri, insa n-am chef si timp de treaba asta cu service-ul autorizat. Luni deja am programata masina la mici reparatii, iar sa o duc altundeva... stau prost cu timpul. Nu inteleg oricum faza cu service-ul autorizat, ce mare cacao o fi sa schimbi doua amortizoare ca tre sa fi autorizat, sau doar ca sa fie valabila garantia? Intrebandu-ma asta, imi dau seama oarecum singur de ce cere Sachs asa: ca-s mai proaste si stiu ca lumea le schimba pe unde poate, deci au scapat de o grija.

                  Eu le-am ales pentru pret, sunt cele mai ieftine si cele mai populare. Om vedea daca m-am facut o alegere proasta sau buna.

                  Mai am incredere in Bilstein, dar in Monroe nu (nu in cele din Romania, ca pe Cobra am luat Monroe din Germania).
                  1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                  1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                  dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                  Comment


                  • #10
                    Mie mi-au fost recomandate ptr spate la 124 amortizoare gaz-ulei, am tot citit pe aci dar vad ca nimeni nu a spus de posibilitatea asta. Care or fi pana la urma cele recomandate de producator ?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Victor@Daniel View Post
                      Mie mi-au fost recomandate ptr spate la 124 amortizoare gaz-ulei, am tot citit pe aci dar vad ca nimeni nu a spus de posibilitatea asta. Care or fi pana la urma cele recomandate de producator ?
                      Eu am montat pe W202-ul meu,Classic, BOGE Automatic, gaz+ulei,
                      -sunt foarte multumit de ele
                      -sunt intre "moi si tari" adica masina sta bine in curbe si amortizeaza bine denivalarile,

                      Cred ca au raportul pret/calitate cel mai bun,
                      -sunt facute de Sachs, sub aceiasi tehnologie, Made in Germany, dar sunt mai ieftine, cu vreo 30% decat Sachs
                      Toate 4 telescoapele cu montaj cu tot am ajuns la 1200 lei,
                      -Garantie 2 ani
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Asa mi-au spus si mie la servis ca trebuie gaz+ulei dar am vazut numai pareri despre cele pe gaz sau pe ulei. Mersi de lamurire ,mie mi-a cerut 200 lei bucata ptr spate la w124.

                        Comment


                        • #13
                          Ale mele sa mor daca stiu pe ce sunt, de la vanzare mi s-a spus ca ar fi pe ulei, eu tind sa cred ca-s pe gaz si ulei, pe cutie nu scrie nimic, iar pana la urma am auzit ca oricum nu exista amortizoare exclusiv pe gaz sau exclusiv pe ulei, fiindca de ex. cele pe ulei oricum au si un gaz in ele. Ma rog, discutie lunga...

                          Masina sta foarte bine pe sosele, nu mi se pare barca dar nici rigida nu ii, curbe periculoase in viteza am luat, curbe stranse luate in forta am luat (de test, asa), chiar sunt multumit. Deocamdata, evident.

                          In orice caz, nu inteleg de ce in cazul aceluiasi comportament rutier, cand eram cu masina proaspat achizitionata, mi se parea ca e foarte naspa in curbe, imi dadea senzatia ca merge pe doua carari, cumva. Cand alte 124 mi se pareau foarte stabile. Acum mi se pare si a mea la fel, stabila O fi obisnuinta, o fi multele inlocuiri de piese pe care i le-am facut...

                          Cost amortizoare 200 RON per bucata, manopera 70 RON pentru ambele.
                          1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                          1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                          dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                          Comment


                          • #14
                            Ale mele sa mor daca stiu pe ce sunt, de la vanzare mi s-a spus ca ar fi pe ulei, eu tind sa cred ca-s pe gaz si ulei, pe cutie nu scrie nimic, iar pana la urma am auzit ca oricum nu exista amortizoare exclusiv pe gaz sau exclusiv pe ulei, fiindca de ex. cele pe ulei oricum au si un gaz in ele. Ma rog, discutie lunga...

                            Masina sta foarte bine pe sosele, nu mi se pare barca dar nici rigida nu ii, curbe periculoase in viteza am luat, curbe stranse luate in forta am luat (de test, asa), chiar sunt multumit. Deocamdata, evident.

                            In orice caz, nu inteleg de ce in cazul aceluiasi comportament rutier, cand eram cu masina proaspat achizitionata, mi se parea ca e foarte naspa in curbe, imi dadea senzatia ca merge pe doua carari, cumva. Cand alte 124 mi se pareau foarte stabile. Acum mi se pare si a mea la fel, stabila O fi obisnuinta, o fi multele inlocuiri de piese pe care i le-am facut...

                            Cost amortizoare 200 RON per bucata, manopera 70 RON pentru ambele.
                            1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                            1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                            dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                            Comment


                            • #15
                              Salut respectos pe toti posesorii de MB si nu numai !
                              Sper sa nu supar pe nimeni prin faptul ca recomand oricarui posesor MB , bineanteles daca are posibilitatea , sa incerce achizitionarea pieselor direct din Germania si va spun pe cinste ca preturile nu o sa fie mai mari ca la noi ,insa, calitatea si fiabilitatea va vor face (sunt sigur din proprie experienta) foarte multumiti de piesele achizitionate.
                              Legat de telescoape , tot asa de sigur as recomanda pentru cei care circula >90% in Romania , cele pe ulei (pentru persoanele care conduc mai ”langsam”) si gaz-ulei (pentru cei mai ”agresivi”). Doar pe gaz -dupa parerea mea si a mai multor amici de ai mei- nu prea sunt adecvate pentru soselele noastre in continua ”devenire” (a se citi ”tentativa de a le numi drumuri europene”)
                              Doresc tuturor succes si asfalt fara gropi ! (Oare e posibil candva ??)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF