Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ambreiaj A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lasa-l asa pana crapa, si asa nu e vreme de umblat la masina sau de stat fara ea.

    E de inteles ca e defect din kitul de ambreiaj.Eu am turatie mai mica cu motor de 1.4 decat ai tu cu motor de 1.6.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #17
      Cred ca ambreiajul propriu-zis nu are nimic. Poate rulmentul de presiune. Sunt de acord cu Flaviu, lasa-l pana crapa! Iar atunci, cand o sa desfaci vezi ce-a fost!
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #18
        Aveam si eu bazdaci din astia sa schimb tot ce mi se pare ca va pica.Pana mi-am luat tepa cu un test de amortizoare pe stand, si de atunci pana nu crapa sau nu stiu exact de unde-i buba nu umblu la nimic.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #19
          Oricum pe viscolul de afara nici prin gand nu-mi trece sa mesteresc cumva. Adun informatii, fac teste si cand o da coltu' ierbii iau o decizie. Poate sa fie kitul (disc+placa). In cazul rulmentului poate doar sa fie blocat( sa nu mai faca cursa definitiva inapoi). In fine am sa vad eu.
          Merci fain pentru pareri, Flaviu & Adip1962!
          Toate cele bune si... turatii mici, viteze mari !
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #20
            Originally posted by LauLaur View Post
            turatii mici, viteze mari !

            Doar la vale si pe liber ))
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #21
              Tot gandindu-ma la problema ta mi-au mai venit ceva idei...
              1. Daca problema este pe ultimul plin s-ar putea sa fie benzina proasta...nu e prima oara! Fa o schimbare de firma si vezi daca exista diferente...
              2. Tu, care-ti cunosti masina, ti se pare ca este mai turata la aceiasi viteza? Cum auzi motorul? Poate ca de vina este si ceasul...
              3. Poate amestecul nu mai este bun si problemele sa vina din alta parte, respectiv de la alimentare. Scoate fum, se ineaca sau ai rateuri pe esapament? Nu prea-mi vine sa cred, dar ar putea fi posibil... Astea, ale noastre au calculator la motor? S-ar putea sa fie si el... daca exista!
              4. Frane, rulmenti pe duca. Cel mai bine le verifici asa. pui frana usor pana ce masina da sa se opreasca. Cand mai are putin ca sa stea, iei piciorul de pe frana. Daca se opreste... nu e bine. Daca da sa mai mearga, nu e nimic stricat. Sau pur si simplu vezi daca rotile se incing.
              Altceva nu-mi vine in minte. Dar daca nu e niciuna din astea, nu poate fi decat:
              - probabil discul de frana cand se incinge incepe sa patineze ca e pe duca... Nu prea-mi vine sa cred, dar e posibil.
              - ambreiajul nu mai este apasat asa cum trebuie la turatii mari. Naspa.
              Oricum e de munca!
              De aia febletea mea....
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #22
                Sal colegu, masina ta are buba. La mine se manifesta cam la fel (viteza corelat cu turatie, adica la 3000 am 110 pe ac), problema vine din din trei puncte ale ambreiajului, si anume:uzura disc, uzura placa de presiune de la frecarea cu discul si deformarea soarelui de la discul de presiune.Toate acestea vin de la uzura.Am schimbat la un mondeo si avea soarele atat de moale ca il puteai apasa cu mana fara prea mari eforturi.
                In concluzie, cel mai afectat e discul de presiune(discul soare), nu mai face presiune pe disc cum trebuie.
                Eu am kit-ul de fabrica pe masina inca, o sa il schimb cand nu va mai face fata

                Comment


                • #23
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  Salutare!

                  ...
                  Trebuie sa dau pedale repetate ambreiajului si apoi intra, .... fortat dar intra.

                  Mai nou am observat ca daca trag frana de mana inainte de a calca ambreiajul intra mult mai bine.

                  ...
                  Seara faina va doresc!
                  Ca sugestie, dupa un traseu pana la un simptom nou, verificarea temperaturii discului de frana spate comparativ cu cel de fata.

                  Daca se intampla o diferenta sezizabila, inseamna ca s-a intepenit ceva pe traseul cablurilor franei de mana. Fie antigel, fie ulei mai gros acuma, vaselina la vara dupa o spalare cu gaz sau penetrant-lubrificant. Pe capetele libere ale cablului la intrarea in tuburile de protectie.
                  Plus o spalare zona etrieri cu spray de frana.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by gmihai24 View Post
                    Sal colegu, masina ta are buba. La mine se manifesta cam la fel (viteza corelat cu turatie, adica la 3000 am 110 pe ac), problema vine din din trei puncte ale ambreiajului, si anume:uzura disc, uzura placa de presiune de la frecarea cu discul si deformarea soarelui de la discul de presiune.Toate acestea vin de la uzura.Am schimbat la un mondeo si avea soarele atat de moale ca il puteai apasa cu mana fara prea mari eforturi.
                    In concluzie, cel mai afectat e discul de presiune(discul soare), nu mai face presiune pe disc cum trebuie.
                    Eu am kit-ul de fabrica pe masina inca, o sa il schimb cand nu va mai face fata
                    Salut!
                    Offf, "toate bubele rele, toate in curul babei mele" . Sper sa ma mai tina pana in primavara si apoi intra in operatie "baba". O fac "fata mare"
                    Lasand gluma, ai dreptate in ceea ce priveste soarele placii de presiune. Este practic un arc lamelar care mentine presiune pe disc, defapt face discul sandwich intre discul placii si volanta. Daca soarele se decaleste(isi pierde calitatile elastice) presiunea va sa fie insuficienta si discul de ambreiaj va patina pe volanta. Asta se poate intampla si in cazul unui disc de ambreiaj bunicel.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      Stai linistit ca eu am facut vreo 40 000 km pana acum cu acest efect si inca mai duce cel putin 20 000 lejer.Dar o sa il schimb si eu la vara, ca acum e fierul rece si bate vantul.

                      Comment


                      • #26
                        Salutare!
                        Vin cu un "update" !
                        Am schimbat pompa de ambreiaj, si situatia s-a schimbat un pic (in bine). In treapta4 la 70km/h turometrul e sub 2000rpm, cred ca as ajunde la 90km/h cu 2500rpm. Mai mult nu am avut cum sa o "calc" din cauza zapezii si a poleiului.
                        In concluzie, mi-a scazut un pic turatia.
                        Ce am constatat :
                        1)A aparut un scartait cand duc pedala de ambreiaj la podea (zgomotul e sesizabil de sub masina, se aude din cutia de viteze, posibil soarele palcii de presiune sau rulmentul). Dupa o tura zgomotul a disparut.
                        2)Aerisirea nu pot nicicum sa o fac perfect(veche problema ). Am facut-o clasic: una bucata prieten pedaleaza si eu dedesubt desfac aerisitorul. La fiecare pedala ies bule de aer, indiferent cat de mult as face aerisirea.
                        Activitati viitoare:
                        Mi-am facut o pompa de aerisire frane/ambreiaj si am sa folosesc aer comprimat in vas pentru a impinge lichidul in loc de pedala clasica. Poate asa voi reusi. Totodata am sa schimb si lichidul de frana.
                        Dupa astea, ce-o vrea Domnul, "ori mere, ori ba".
                        Numai bine!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Nu inteleg.
                          Apare aer in sistem. Deci: sau este o gaurica undeva, sau o garnitura de piston de frana este "arsa". Sau un blocaj pe cablurile de frana care mareste presiunea in sistem.
                          De ce nu incercati sa curatati pistoanele si etrierii de frana daca tot v-ati hotarat sa schimbati lichidul de frana? Adica sa eliminati unele probleme care conduc la erori de apreciere?
                          Cand aplicati sistemul de aerisire cu prietenul, incepeti cu frana de parcare sau cu cea de serviciu?

                          Comment


                          • #28
                            Ponpa sau cilindru vezi care pierde din moment ce airisesti si merge apoi trage aer pe instalatie si pierde eficenta bafta

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by epurare_coco View Post
                              Nu inteleg.
                              Apare aer in sistem. Deci: sau este o gaurica undeva, sau o garnitura de piston de frana este "arsa". Sau un blocaj pe cablurile de frana care mareste presiunea in sistem.
                              De ce nu incercati sa curatati pistoanele si etrierii de frana daca tot v-ati hotarat sa schimbati lichidul de frana? Adica sa eliminati unele probleme care conduc la erori de apreciere?
                              Cand aplicati sistemul de aerisire cu prietenul, incepeti cu frana de parcare sau cu cea de serviciu?
                              Sa nu fie cu suparare nea Coco dar nici eu nu inteleg nimic din ce scrieti.
                              Ce legatura are ambreiajul cu frana de parcare sau cu etrierii??
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Simplu. Orice sursa de infranare conduce la suprasolicitarea ambreiajului. Cred ca este cel mai scump.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF