Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

achizitie w123 200 benzina sau 200d?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • achizitie w123 200 benzina sau 200d?

    Vreau sa achizitionez o cobra, am 2 variante, una cu motor 200 benzina, si alta 200 diesel, ce ma sfatuiti??

  • #2
    In mod sigur sunt diferente intre ele ca si stare generala a masinii, nu numai diferenta de motorizare.
    Eu as alege masina cu caroseria, ornamentele si interiorul mai bune.
    Mecanica se face, cu piese noi sau sh care nu costa mult.
    In schimb, tinichigeria, vopsitoria, ornamentele, chederele, tapiteria costa o gramada de bani...

    Comment


    • #3
      Nu am gasit mare lucru despre motorul pe benzina de 2000.Poate cineva sa imi spuna cate ceva despre el, gen cai, consum, intretinere, fiabilitate....!Pt dieselu de 2000, 60 cai nu sunt putini?..pt masina asta?
      Multumesc frumos Rufus pt raspuns...
      O seara placuta!

      Comment


      • #4
        "Eternul si fascinantul pieldetoro" :



        Trebuie sa fii fan adevarat , ca sa-ti mai "fuga" ochii dupa un W123 .
        In afara de sfaturile colegului Rufus , foarte pertinente dealtfel , eu zic sa iei cu tine un prieten / mecanic care stie cu ce se "mananca" o masina sh ; in 2015 va putea fi inmatriculata ca vehicul istoric .
        Sa vezi preturi atunci .

        Citeste tot ce scrie la sectiunea W123 , si mai vorbim , daca sunt neclaritati .

        Dupa ce am avut 10 ani diesel , acum asi opta pentru benzina . Ii poti monta si GPL , daca vrei .
        Last edited by nstoe; 03-13-2012, 01:24 AM.

        Comment


        • #5
          Ma intereseaza cate ceva despre motrul 200d, isi face cat de cat treaba la drum lung, sa nu ramai cu masina in drum? pe drumd e munte e ok?de ex 4 pers urci cu el?de depasiri nu vb ca...nu prea am obiceiul sa fac depasiri in scurt...!in general despre fiabilitatea lui ma intereseaaza

          Comment


          • #6
            Originally posted by bulletsq View Post
            Ma intereseaza cate ceva despre motrul 200d, isi face cat de cat treaba la drum lung, sa nu ramai cu masina in drum? pe drumd e munte e ok?de ex 4 pers urci cu el?de depasiri nu vb ca...nu prea am obiceiul sa fac depasiri in scurt...!in general despre fiabilitatea lui ma intereseaaza
            Toate motoarele diesel de pe bot de cal si cobra sunt foarte fiabile si nu au obiceiul de a te lasa in drum.
            Eu am un bot de cal 2200 diesel ( http://www.clubmercedes.ro/vand-mb-w...el-t24705.html ) care are kilometri nenumarati si care merge foarte bine. Un set de 4 duze de injectie e cam 200 lei, un reglaj la pompagiu e tot cam 200 lei.
            Totusi, sunt motoare cu putini cai, montate pe masini grele. Asa ca nu te astepta sa fii vioi pe serpentine cu 4 oameni in masina.
            Eu am facut totusi decent serpentinele de pe Rucar Bran, fara sa ma injure soferii de tir

            Comment


            • #7
              Asa este . Motoarele OM615 , OM616 , OM617 , sunt inca recunoscute pentru fiabilitate .



              Cel mai simplu mod de a face o verificare . Cand gasesti Cobra "visurilor tale" , inainte de a o cumpara , roaga propietarul sa faceti o excursie pana la Brasov si inapoi ; mai luati si doua fete vesele cu voi , ca sa nu mergeti cu masina goala .

              Si daca tot te hotarasti ( eu nici nu le laud , nici nu le vorbesc de rau ; pe Cobre adica ) documenteza-te bine si blindeaza-te cu scule . Sunt masini care se preteaza la reparatii "pe marginea drumului " .

              Ps : am facut toata tara cu motor de Cobra . Nu m-a lasat in drum niciodata , dar am si avut "ochi" pentru el .
              Last edited by nstoe; 03-15-2012, 15:35 PM.

              Comment


              • #8
                In ce conditii poa sa iti ia astia talonu la un w115 sau w123?ma in tereseaza strict legat de noxe!Cand cumpar o asemenea masina la ce tre sa fiu atent ca sa fie ok motoru?Intreb asta ca un vecin a ramas acu cateva zile fara talon la o dacie, e adevarat din cauza noxelor, cu toate ca avea itpu facut!L-a oprit pe strada cu arr-u si i-a facut verificare ...au iesit noxele naspa...deci talon ridicat!Ce riscuri sunt ca un motor diesel de pe bot sau cobra sa aiba noxele asa incat sa iti ia talonul?

                Stima

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bulletsq View Post
                  In ce conditii poa sa iti ia astia talonu la un w115 sau w123?ma in tereseaza strict legat de noxe!Cand cumpar o asemenea masina la ce tre sa fiu atent ca sa fie ok motoru?Intreb asta ca un vecin a ramas acu cateva zile fara talon la o dacie, e adevarat din cauza noxelor, cu toate ca avea itpu facut!L-a oprit pe strada cu arr-u si i-a facut verificare ...au iesit noxele naspa...deci talon ridicat!Ce riscuri sunt ca un motor diesel de pe bot sau cobra sa aiba noxele asa incat sa iti ia talonul?

                  Stima
                  1 - Poti sa ai 'nspe ITP-uri pe talon . Daca te-a oprit politia + rar-ul , pe strada , ti-a masurat noxele si nu au "iesit" , iti ridica talonul .
                  2 - Cand cumperi o masina SH , si vrei sa vezi cum stai cu motorul , prima verificare ii faci o compresie .
                  3 - Noxe naspa la un diesel de pe "bot" sau "cobra" ? . w114 / W115 , productie 1968 - 1976 ; w123 - 1975 - 1986 .

                  Iti spune ceva treaba asta ? .
                  Motoare vechi , trecute prin cine stie cate "maini" , fara istoric de service , intretinute dupa ureche marea lor majoritate , fiiecare dupa buget si pricepere .
                  Deci , sanse mari sa nu corespunda noxele . Ai ochit-o , compresie la motor si verificat noxele chiar daca are ITP valabil .

                  Inca o data . Trebuie sa fii fan adevarat oldtimer / youngtimer ca sa- ti cumperi asa masina . Si sa fii pregatit la portofel . Nimeni nu-ti va vinde o masina SH impecabila cu 500 E , si sa nu cheltuiesti nimic cu ea in urmatorii 3 ani .

                  Citeste tot ce scrie la "Probleme tehnice W114 / W115 si W123" si o sa vezi cu ce probleme sau confruntat colegii de-a lungul timpului .

                  Tinichigerie , vezi aici :

                  Comment


                  • #10
                    Cum pot verifica cel mai simplu daca compresia este buna, mai ales pe vremea asta cand deja s-a incalzit rau??

                    Comment


                    • #11
                      INTREBARE!!!

                      Cum sa procedez in momentul in care cumpar masina gasita, sa nu o patesc cu seriile masinii?Proprietaru cica a schimbat motoru de 2.4 cu 2.0 sia steapta sa il omologheze!Ideea e sa nu iau tzeapa la RAR !Sa nu aiba tziganita caroseria..etc..chiar mi se pare o prostie treaba cu raru care trebe facut de cumparator!Poti lua teazpa fara drept de apel!Ma gandeam sa specific in contractul de vanzare cumparare ca daca sunt probleme la identificare RAR sa imi dea banii inapoi sau ceva de genu asta!
                      Astept un sfat
                      stima tuturor

                      Comment


                      • #12


                        Pentru masurarea compresiei iti trebuie "scula" din poza , care se numeste compresometru . Pentru motoarele W123 , compresia max. 22-24 bari / min 15 bari , egal pe toti cilindrii . Suna un prieten , daca nu va trebui sa apelezi la un service .

                        In ceea ce priveste RAR-ul , lasa-l pe vanzator sa perfecteze actele ( daca a schimbat motorul ) . Intelege-te cu el sa scoata si acea autentificare ( din cate stiu , este valabila 60 de zile ) . Daca este OK , o platesti tu , daca nu , treaba lui . Daca este om serios , va accepta .

                        Fii atent ce culoare are fumul la esapament , cu motorul cald .
                        Ridica masina pe crik si controleaza jocul la rulmenti si la directie . Intra sub masina si vezi daca are joc la crucile cardanice si la grup . Fii atent cum intra in treptele de viteza + marsharier , sa nu ai jocuri sau sa "agate" cumva .
                        De aia ti-am scris sa iei cu tine , cand cumperi , un prieten mai experimentat .
                        Sper , ca si alti colegi sa vina cu completari .

                        Nu te grabi , si nu te lasa impresionat de vremea frumoasa de afara . Diesel-ul se cumpara iarna , "pe viscol si ger mare" .

                        Bafta ! .

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc frumos pt raspunsuri!La varianta asta m-amg andit si eu cu RARu!Ce culaore sa NU aiba fumul la cald sau la rece?Am inteles tot de pe forum ca poti verifica empiric compresia motorului desfcand busonul de la capacu de culbutori in timp ce merge motoru, si daca arunca ulei are compresie buna daca nu e proasta, sau invers!E o metoda asta sau e abureala?Voi merge cu socramiu care a avut 20 de ani o cobra, ideea e ca nush cum va intra el pe sub masina...=)) intrucat varsta isi spune cuvantu!Joc in grup stiu ca se simte si la plecarea de pe loc, cam ce simptome ar trebuis a aiba?L a directie voi incerca sa verific eu tot ce se poate verifica..eventual si el!Nu prea am aamici care sa se priceapa la masini vechi!Oricum cam toti fac misot ca vreau sa imi cumpar asa ceva....dar imi doresc o cobra f tare...si vreaus a fie una de care sa nu imi para rau ca am dat banii pe ea, sa fie o masina cat de cat acceptabila, normal ca nu sunt absurd, dar nicis a cada in cateva zile ,sau saptamani!Eu nu o cumpar sa circul zilnic, doar ca a doua masina, de plimabari, munte, mare, concedii....nu de hartanit prin bucuresti!Apropo, vreuna acceptabila prin Bucuresti?

                          Multumesc
                          stima

                          Comment


                          • #14
                            am gasit

                            Sal tuturor!
                            Am gasit o cobrita 240 d, din '77..am batut palma ca sa zic asa pe suma de 500 E!Am sa incerc sa postez cateva poze!Masina nu e rea, motoru merge frumos nu scoate fum, presiunea la ulei e maxim ..interioru nu e chiar ce trebe iar afara mai trebe aranjata nitel...astept parerile voastre si sfaturi...multumesc!
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              In prima faza ar trebui sa iau cauciucuri, sa fac inchiderea centralizata, deoarece fostul proprietar a blocat toate suile, se deschid doar din interior, si ornamentele exterioare cromate, eventual poate are cineva pe forum de vanzare....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF