Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accident Mercedes - Toyota

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by 300zxtt View Post
    uite aici o poza....

    aici ar fi o comparatie intre doua modele la aceasi clasa si generatie...http://images.google.ro/imgres?imgur...%3Dro%26sa%3DG

    in care marcedes se arata mult mai sigura decat un model care e recunoscut ca fiind foarte sigur
    Am trecut pe langa el la scurt timp dupa ce s-a produs.
    (ieseam din bucuresti , asteptam la semafor, iar motorul -cu 2 persoane- a trecut in viteza pe roshu... persoana cu care eram a zis " lasa ca ne intalnim cu ei mai incolo" ....preferam sa n-aibe dreptate....). Se pare ca MB-ul intra in dn1, iar motocicleta a intrat cu viteza mare in el (la 180KM/h s-a blocat acul motocicletei). Rezultat - 3 vieti pierdute....(doua nevinovate) Dumnezeu sa-i ierte. So... iti maresti, probabil, sansele de supravietuire intr-un MB, insa niciodata nu vei fii 100% in siguranta. Drive safe now!

    Comment


    • #32
      Originally posted by paunionutz View Post
      pai eu zic ca e o comparatie buna intre mazda veche si mertz nou, ca mazda mai avea ceva tabla la vremea ei, dar mertzu' numai plastic si fibra si a rezultat un haos, dar daca era vre o cobra sau un 124 care au numai fier si otel?, cred ca mai ramaneau doar ceva suruburi pe sosea
      Mare greseala sa pui pe aceeasi pozitia cobranu cu 124 la rezistenta caroseriei la impact.Masinile din anii 90 sunt cele mai varza in ceea ce priveste siguranta,inclusiv mercedesurile,da-mi voie sa cred ca Lady Di nu ar fi murit intr-un S classe 220 sau 221 sau chiar intr-un w211.Ce vreau sa spun este ca w126 si w123 sunt tancuri dar w124 este firav.Uite aici cum se comporta w123 si w202(clasa C din anii 90) si trage singur concluziile:
      Crash test mercedes w123.Visita:http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=409045&highlight=antiguso

      Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #33
        In primul rand sunt standarde diferite.. daca tot incepi o teorie . vino cu detalii.. la ce viteza se produce coliziunea, natura obstacolului etc.
        Si daca masina ramane intreaga nu inseamna ca masina e mai sigura.. sunt mai multi factori.. degeaba te infigi cu cobra in alta masina si ramane intreaga... daca iesi cu capul prin parbriz.
        Daca ar fi cum zici tu.. inseamna ca progresul in domeniul sigurantei.. este mai degraba un regres.

        Comment


        • #34
          Cum a mai zis cineva pe alt post, vreau sa vad accident intre Mercedes si Panzer.
          Sa vedem atunci cuvinte de lauda despre siguranta, confortul si prestanta Panzerului
          Trebuie facuta comparatia intre doua masini fie de acceeasi clasa, fie de acceeasi dimensiune, fie de acelasi pret.
          Asa pot sa caut si eu pe internet accident intre un Hummer si un C2 si conclud ca merita banii dati pe Hummer ...
          Last edited by shadow; 01-21-2008, 10:55 AM.

          Comment


          • #35
            Originally posted by ionutz_ng View Post
            Mare greseala sa pui pe aceeasi pozitia cobranu cu 124 la rezistenta caroseriei la impact.Masinile din anii 90 sunt cele mai varza in ceea ce priveste siguranta,inclusiv mercedesurile,da-mi voie sa cred ca Lady Di nu ar fi murit intr-un S classe 220 sau 221 sau chiar intr-un w211.Ce vreau sa spun este ca w126 si w123 sunt tancuri dar w124 este firav.Uite aici cum se comporta w123 si w202(clasa C din anii 90) si trage singur concluziile:
            Crash test mercedes w123.Visita:http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=409045&highlight=antiguso

            http://www.youtube.com/watch?v=PxEHa4b2I4o
            esti sarea si piperul acestui forum......
            chiar te apreciez ca ne dai activitate pe forum si mai ales pe mine ma faci sa rad in hohote cateodata.....de ineptiile care le mai scoti....
            analizeaza cateodata ce spui ca......incepe sa-mi fie mila de memoria ta.....
            in alt thread,cel cu w210 spneai asa...

            '''De remarcat totusi crash testul facut in anul 1981,pe w123 in care desi botul este prea tare pt standardele din ziua de azi,caroseria este extrem de solida.Pe de o parte inteleg mercedes de ce in 96 nu avea masini de 5 stele la nivelul de atunci de tehnologie,dar pe de alta parte nu prea inteleg de ce w124 si w210 au fost construite evident la firave decat batranul cobran w123.Probabil au remarcat ca in cobran,desi este f rezistent intr-un impact fortele se transmit prea tare in pasageri,si s-au incercat niste "boturi" ceva mai moi care sa mai absoarba din energia impactului,doar ca pana la a face masini perfecte de 5 stele cu bot deformabil si habitaclu perfect rezistent au mai trebuit sa treaca vreo 20 de ani de cercetari?!?Greu de crezut.'''


            tu iti dadeai raspunsul acum 3 saptamani la ce intrebi azi...sau ai uitat.?
            am crezut ca ai inteles de se fac partile din fata mai deformabile....sa absoarba masina impactul si sa o distribuie uniform restului caroseriei pt ca pasagerii sa nu aibe de suferit....simplu ca buna ziua

            cu w124 sa facut un crashtest si a iesit cea mai sigura masina din clasa ei apoi volvo 760 si apoi bmw 520.dezamagire totala a fost la R25 si omega.


            p.s. Lady Diana trebuia sa moara......putea sa fie si in tab ca tot.....o ""aranjau"" serviciile de informatii
            Last edited by 300zxtt; 01-21-2008, 12:31 PM.

            Comment


            • #36
              MEDITATI...
              Crash test : old car vs new car -15 year old Volvo 940 vs new Renault Modus
              Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


              Extreme crash BMW seria 5 vs Volvo 850 (viteza 60 mph)
              Last edited by orca; 01-21-2008, 13:15 PM.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #37
                Originally posted by orca View Post
                MEDITATI...
                Crash test : old car vs new car -15 year old Volvo 940 vs new Renault Modus
                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                Extreme crash BMW seria 5 vs Volvo 850 (viteza 60 mph)
                http://www.youtube.com/watch?v=TFIYS...eature=related
                stiam de filmuletul ala cu renault-ul acela care face praf o masina de 2 ori mai mare ca ea.vroiam sa o postez la afirmatia unui de pe acest forum care spunea ca nu are incredere in masinile astea noi ca-s pline de palstic.uite cum intr-o plasticaraie de clasa mica esti mai sigur decat intr-un sedan de lux ce era catalogat ca o masina foarte sigura si era construit din fier brut si de 2 ori mai mare ca ea.

                deci...intr-o plasticaraie din asta noua esti mai sigur decat intr-o masina din fier brut......asta e concluzia.

                Comment


                • #38
                  @300xztt
                  Fac un efort sa-ti raspund desi nu ai merita,pt ca nu ai citit cu atentie ca era vb despre altceva.In threadul despre w210 vorbeam de siguranta,aici am vb strict despre rezistenta caroseriei,chestii nu tocmai sinonime.Iti recomand sa citesti cu atentie pe viitor inainte sa jignesti.
                  Ca sa explic pe intelesul tau:
                  paunionutz s-a referit strict la cum arata o masina dupa accident si a continuat sa spuna ca un 124 sau o cobra ar fi rupt in 2 o mazda pt ca sunt "numai otel",iar eu i-am spus ca w124 nu este asa de rezistent precum o cobra.Ca o fi avand w124 zone deformabile si per ansamblu o fi mai sigur decat cobra..e partea a doua sa fie el sanatos,aici era vb doar de cum ramane o masina dupa impact.
                  Iti sugerez pe viitor cand afirmi ceva sa si exemplifici.De ex..ai zis ca spun ineptii;pune si tu un doua puncte si da exemplul.
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    deci...intr-o plasticaraie din asta noua esti mai sigur decat intr-o masina din fier brut......asta e concluzia.
                    sau daca n-aveti una noua din plastic, in caz de accidcent frontal incercati s-o nimeriti in plin, pe mijloc pentru a se dispersa....
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #40
                      In ceea ce priveste siguranta si taria caroseriei ar fi ceva de adaugat.O masina gen cobra sau w126 te protejeaza cel mai bine daca in momentul impactului tu ai viteza mica.Pt un sofer "cuminte" este mult mai safe sa fii intr-o cobra decat intr-un megane deformabil cand da in tir peste tine.Daca in schimb intri intr-un pom sau cap de pod este preferabila o masina cu deformari dar la o anumita viteza s-ar putea sa se deformeze cam tare...si tot dintr-o cobra s-ar putea sa ai sanse mai mari sa scapi cu viata.Eu unul prefer o masina rigida,pt ca vreau sa cred ca daca voi pati vreodata ceva,eu sper sa nu,voi apuca sa franez iar viteza masinii mele va fi mai mica decat viteza la care din cauza deceleratiei bruste s-ar provoca leziuni interne cu hemoragie fatala.
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #41
                        Nu prea sunt de acord.. masina care circula cu viteza mai mica este mai grav afectata intr-un accident.. tine de dinamica. Bine.. mai trebuie sa iei in calcul si masa..

                        Comment


                        • #42
                          Pot sa va spun ca in 1997 cu un W123_300D din 1984, finul meu adormind la volan a intrat frontal cu aprox.120 km/h (spun martori si kilometrajul) intrun pom de aprox. 30 cm diametru, pe care la rupt, si a continuat cu pomul pe ea oprinduse intr-un al doilea pom. Masina a fost praf pana la parbriz nu mai exista, si podeaua era toata valuri, banchieta spate sarita iar mazarea ce se afla in portbagaj o avea si in urechi (nu era combi), motorul a intrat sub caroserie, antrenind coloana volan + volanul + bordul, care au iesit in sus prin parbriz, astfel pot spune ca in jurul ocupantului din fata defapt sa creat un spatiu imens, nefiind zdrobit de nimic, chiar avea nevoie de spatiu fiind un tip la 1,95 m si 120 kg, cobra nu a trebuit taiata de cei de la descarcerare pentru a fi scos afara din masina. A lesinat in urma impactului si s-a trezit la spital unde a fost dus de martorii la accident, dar nu a patit nimic, pot spune ca masina la salvat, urmatoarea masina pe care si-a luat-o a fost tot un W123_300D, de care s-a despartit cu greu abia anul trecut cand si-a luat un W210_220CDI.
                          Pentru mine a fost edificator acel accident, pentru a-mi da seama cum se comporta un Mercedes.
                          Last edited by orca; 01-21-2008, 14:38 PM.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #43
                            Clar....masinile astea au grija de noi dupa cum am mai precizat
                            W110-2.0 D 1966
                            W115-2.0 D 1971
                            W123-2.4 D 1982

                            Comment


                            • #44
                              masina veche,mai ales mercedes-ul, e masina cu adevarat..intr-un final am realizat si eu ca merita sa-mi pastrez fetita,nu sa o dau pe o "macheta"(clio,logan,citroen),din care la 60 km/h sa zbori instant!!
                              “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                              Comment


                              • #45
                                Am un clio la servici si rad de fiecare data cand il vad, e din 2004 si servocirectia nu mai functioneaza, scartaie toate plasticile in ea, si ba o flansa de amortizor ba un capat de bara se duc pe apa sambetei, si plasticeile....
                                W110-2.0 D 1966
                                W115-2.0 D 1971
                                W123-2.4 D 1982

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF