Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Proaspat posesor de Smart 800cc CDI - 2001. Help...!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Proaspat posesor de Smart 800cc CDI - 2001. Help...!

    Servus Tuturor.
    Mi-am imbogatit colectia Merceds cu un Smart 800cc, CDI - 2001. 30KW/41CP
    Masina nu am mai fost pornita de vreo 3 ani.
    Acum...am nevoie de ajutorul vostru pentru ca nici macar nu am mai condus vreodata asemenea titicar.

    Masina a pornit din prima. Si pare ca merge destul de rotund... A scos putin fum la inceput dar dupa cateva minute s-a oprit. Am dus-o pe roti vreo 4 km pana acasa.

    Ce am constatatȘ
    1. S-a miscat destul de greu de pe loc si o parte din drum a mers cu martorul frana de mana aprins. Probabi erau blocate rotile nefiind miscata atat de mult.
    2. Directia se misca cam greu. Nici nu stiu dcd are servo. Si dc are, cum as putea sa imi dau seama daca are pompa probleme?
    3. Nu stiu daca transmisia este automata sau doar semiautomata. Am citit un manual pt smart si acolo specifica ca in cazul setarii automate apare martorul ,,A,, in bord si dispui de un un comutator pe schimbator. Eu nu am acest comutator si am mers cu ea manual. Este doar semiautomata sau la turatii mari schimba singura?
    4. AM nevoie de urmatoarele repere:
    - Luneta (+montaj)
    - Bara fata
    - Bara spate
    Ma puteti ajuta c niste indicatii/sugestii?

    De asemenea, cu siguranta este nevoie de o verificare/ungere a rotilor si sitemului de franare. Pot sa o fac singur?

    Va multumesc pentru orice sugestie!



  • #2
    Ceau.
    Pentru 1 poti sa verifici franele daca a stat mult masina si s-au intepenit. un kit nou de placute nu ar strica si o verificare a pistonaselor de frana si bolturile etrierului. Pe spate la fel niste saboti noi si verificare cilindrul de frana si cablurile la frana de mana. La roti o verificare rulmenti
    La 2 majoritatea smarturilor fortwo primul model (City Coupe ii mai zice) nu au servo. Nici al meu nu are dar eu nu ii vad rostul la cauciucuri 134/145 cat are pe fata. Daca a ta are mai late s-ar putea sa fie asta problema
    La 3 O bagi in "Drive" si te uiti pe ceasul bord. La apsarea acelui buton de pe schimbator se modifca de la A la 1
    A este automat, 1 este manual. pe manual schimbi tu apasand maneta schimbator. In fata pentru viteza mai mare, in spate pentru viteza mai mica
    La 4 piesele in schrot sunt cam 300 de lei /element fata si 200lei /element spate. poti gasit si bara fata noua aftermarket la 233 si spate la 180,depinde de preferintele tale. Cele noi originale sunt scumpe, nu red ca merita pretul la cat de fragile sunt. se crapa repede mai ales cand e frig.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns.
      Eu nu am acle buton pe schimbator care ar ajuta la selectarea modului de condus. Banuies ca nu am si optiunea ,,A,,.

      Comment


      • #4
        Ceau.Daca nu ai butonul pe maneta de schimbator nu ai optiunea. "Softouch" ii spune. Deci nu poti sa treci pe manual sa schimbi tu vitezele, doar pe A - automat
        Se poate instala functia. Trebuie modificarile fizice la maneta si activare cu Star

        Comment


        • #5
          Am condus-o o singura data. 4-5 km. De unde am luat-o pana acasa. Ideea este ca eu am schimbat vitezele. Adica eu nu pot trece pe ,,A,, pt ca nu am buton dar pot schimba manual....

          Comment


          • #6
            Aaa... nu am citit eu atent articolul din linku ce l-am atsast. "Softouch is the facility to turn the car into automatic gear change mode"
            Deci nu ai Automatic ai doar Manual
            Tot iti trebuie functia instalata.
            Dar ca idee, eu doar pe manual o conduc, nu imi place cum perge pe "A" Schimba vitezele la turatie prea mare. frana de motor 0 si in afara considera ea ca e ok a 5-a la 90 in loc de a 6-a
            Ce imi convine este ca daca opresc brusc (la semafor de ex.) baga ea singura viteza 1 pe modul Manual

            Comment


            • #7
              Originally posted by cip_0425 View Post
              Am condus-o o singura data. 4-5 km. De unde am luat-o pana acasa. Ideea este ca eu am schimbat vitezele. Adica eu nu pot trece pe ,,A,, pt ca nu am buton dar pot schimba manual....
              daca esti din bucuresti te ajut eu cu activarea optiuni automat si te invat sa-i montezi si buton
              http://smartclubromania.ro/showthread.php?tid=3 facebook Laurentiu Adrian Smart

              Comment


              • #8
                [QUOTE=laurentiu 1;n911357]

                daca esti din bucuresti te ajut eu cu activarea optiuni automat si te invat sa-i montezi si buton[, tel 0735768543/QUOTE]

                http://smartclubromania.ro/showthread.php?tid=3 facebook Laurentiu Adrian Smart

                Comment


                • #9
                  Multumesc, Laurentiu.
                  Sunt din Bucuresti. Zona Republica. Ideea este ca masina a stat nepornita 2 ani. Si nemiscata. Cu luneta sparta. Este drept, a pornit imediat si a si mers. Dar este evident ca mergea infranata si,usor, pe parcurs si a mai dat drumul putin. Dar eu fiind la prima experienta cu un smart nu mi dau seama cum este sa mearga normal.
                  Apoi, avand luneta sparta, a plouat in el. Eu ii voi scoate in zilele urmatoare scunele si mocheta. Trebuie uscata inauntru.
                  Am nevoie de o oarecare inspectoe tehnica facuta de cineva care se pricepe pt a sti ce am de facut in continuare.
                  Si mai am nevoie de o luneta cu telescoape....

                  Comment


                  • #10
                    Asa e cand sta masina mai mult timp, se intepenesc franele, dar nu e foarte grav. Cum ai zis si tu si-au mai da drumul si isi vor mai da drumul pe parcurs ce mai circuli cu masina. Mai fa cateva ture cu ea ca nu se intampla nimic, doar sa fii atent sa nu lovesti ceva.
                    Daca totusi trebuie intervenit la frana o sa ai 2 optiuni
                    1. Cea preferata de mecanicii nostrii, una rapida fara prea multe batai de cap ( pentru ei) - alti etrieri. Second hand sau noi, daca ai bani de aruncat
                    2. Una care o evita mecanicii deoarece dureaza mai mult si nu au ei timp de asa ceva. Kit reconditionare. Pistonas si garnituri noi+ curatare si vopsire etrieri
                    Eu as merge pe varianta 2 deoarece in maxim 50 de lei ai etrier ca nou.

                    Luneta gasesti pe olx la cei care dezmembreaza masini. Am vazut preturi de la 150 la 300 de lei. Sa fii atent sa nu fie intrerupta incalzirea.
                    Telecoape nu iti recomand din schrot, eventual daca le iei bonus la haion, daca nu ia- le noi ca sunt mai ieftine decat second hand. Eu le-am luat cu 26 lei bucata, ceva firma poloneza

                    Comment


                    • #11
                      Las sa prind putin mai cald in zilele urmatoare si ma apuc sa o desfac si sa scot din ea tot. Oricum trebuie sa ii lipesc si plafonul. Voi face si franele. Multumesc!!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF