Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu functioneaza nimic la bord (ceasuri,becuri), motorul porneste.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cred ca Mercedes a luat intre timp masuri. Softul pentru "cluster" se face acum in Romania
    ...

    Comment


    • #17
      Daca toate sigurantele sunt ok atunci trebuie schimbat cip eeprom-ul din bord . Costa cam 100 euroi . Nu trebuie schimbat bordul .
      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

      Comment


      • #18
        Originally posted by king kong View Post
        Daca toate sigurantele sunt ok atunci trebuie schimbat cip eeprom-ul din bord . Costa cam 100 euroi . Nu trebuie schimbat bordul .
        Salut,

        Asa cum a mentionat Marian Ban, tatal meu, am fost nevoiti sa sa apelam la rescrierea softului din MCU.
        Un bord nou costa ~700 euro acum 2-3 ani.
        Cu toate acestea am fost la un individ care se ocupa doar de asa ceva. Debloca inclusiv imobilizatoare de Vito/Sprintere.

        Toata problema este pur software. Un bug de programare care scrie zone din FLASH-ul MCU-ului (microcontroller) Motorola unde exista cod al softwareului. Acest lucru se intampla in anumite conditii sau dupa un anumit timp , cine stie .. probabil chiar un bug intentionat ..

        Aici vroiam sa te corectez King Kong si anume ca nu exista un eeprom dedicat, ci un MCU ce contine softul .
        Chiar daca il scoti fara probleme de pe placa, nu va chinuiti sa-l cititi deoarece are un sistem de blocare cu cod. Exista un cititor facut de rusi care reuseste sa-i gaseasca codul de citire/scriere.

        Fara acel cod, te uiti la el. Plus faptul ca-ti trebuie softul/firmware-ul sa-l rescrii, deoarece cel din MCU este deja terminat.
        Initial am crezut ca MCU-ul s-a defectat, dar nu era asa.

        Cu stima,
        Adrian

        Comment


        • #19
          ca tot era vorba despre bord...nu stiu cum sa schimb boxele din fata,sunt varza...am vrut sa ma apuc sa scot bordul dar am renuntat la aceasta idee din frica de a nu strica altceva...astept sfaturile voastre...vito 112 din 1999...va multumesc!!!

          Comment


          • #20
            Masca boxelor de pe bord se scoate cu o surubelnita dreapta.Nu trebuie sa demontezi mare lucru.In doua minute e gata.

            Comment


            • #21
              Buna. Am un Vito din 2001 si am niste probleme cu bordul. De vreo luna mi s-a aprins martorul de la nivelul de ulei si concomitent cu asta mi-a picat turometru, vitezometrul si temperatura de la apa. Imi functioneaza doar anumiti martori si indicatorul de la motorina. Daca doresc sa il pornesc si tin pe bujii porneste si moare motorul. Daca bag cheia in contact si rotesc imediat de ea porneste si merge. Am fost la tester si ii dadea o eroare ceva de genukl ca si cum nu ar comunica calculatoarele intre ele. Ma puteti ajuta cu un sfat ? Ce sa-i fac? Am scos aproape toate mufele si releele si am dat cu spray de contacte pe ele. Ce sa-i mai fac?

              Comment


              • #22
                Astazi am schimbat senzorul de nivel ulei si ceasurile de bord. Nu e de acolo problema. Am depistat ca daca dau bornele jos de la alternator, pornesc masina si las farurile aprinse cand aproape e pe terminate bateria, farurile sunt galbene isi revin ceasurile de bord,imi merge turometru si se stinge becul de la ulei. Unde ar putea fi problema. Banuiesc ca o componenta lucreaza la mai putin de 12 volti si ceva o afecteaza ,deoarece atunci cand sunt mai putin de 12 v in baterie isi revin ceasurile. Cine ma poate ajuta? Orice sfat e binevenit.

                Comment


                • #23
                  Vezi sa nu fie o problema cu alternatorul.Poate una din diodele de redresare a cedat.Incearca sa incarci bateria cu un redresor in timp ce ai alternatorul deconectat,sau sa te ajuti cu cineva sa-ti dea curent.

                  Comment


                  • #24
                    Am incercat si asta. Am pus o baterie de pe o alta masina care era incarcata ,bornele alternatorului la mine fiind deconectate si tot degeaba. Se aprinde becul si nu functioneaza ceasurile. Ce calculator se ocupa de ceasurile de bord? Am impresia ca e dus vreun mic transformator sau ceva. Unde sa mai caut?

                    Comment


                    • #25
                      Despre P1630 si P0600-032 imi poate spune cineva ceva?

                      Comment


                      • #26
                        P1630-immobilizer control module(wiring, data bus, ignition switch control module, ECM)
                        P0600-can data bus - malfunction(wiring, connected system, ECM)

                        Comment


                        • #27
                          Vreo solutie? Cu ce sa incep. Fire nu se vad rupte , mufele le-am dat cu spray. Ce sa-i mai fac. Masina inca porneste si merge. Mi-e teama sa nu ma lase pe undeva.

                          Comment


                          • #28
                            Fratilor am rezolvat problema. Pompa abs sau cum io zice imi facea figuri, nu le-am bagat in seama desi aveam aprinse 3 becuri in bord care faceau referire la abs. Din fericire sau din pacate a ajuns lichid de frana in mufa unitatii si acesta trimitea mesaje eronate catre calculator. Si de aici venea balamucul. Un tip istet si priceput a verificat, a scos mufa si acum imi merg ceasurile mai putin vitezometrul pana schimb unitatea abs. Va multumesc tuturor care si-au dat interesul.

                            Comment


                            • #29
                              am avut aceeasi problema...bagam cheia in contact,nu se aprindea bordul doar srs.am verificat:sigurante,firul mov de la baterie si toate firele,releee si releu k3.nimic.,,mari electricieni,,si cei moderni care au o tableta si se cred meseriasi spuneau...calculatorul este de vina,trebuie rescris softul,sa iau un altul sa sa fac rost de kit nou (bord,cheie contact,ceasuri)..numai sfaturi proaste am primit de la toti ,,meseriasoi.fratilo...problema am descoperit-o singur.BUTUCUL UNDE BAGI CHEIS DE CONTACT ERA....MURDAR.L_AM SCOS,SPLALAT CU SPRAY DE CURATAT FRANELE,UNS CU VASELINA TRANSPARENTA,CURAT INAUNTRU SI MASINA ZICI CA ESTE...NOUA.DUPA CE CURETI,TEMONTEZI TOTUL MIA MI-A FACUT DIN NOU ACELEASI SOMTOME APOI TOTUL OK.SPER SA FOLOSEASCA SI ALTORA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF