Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Optiuni motorizare si tip de suspensie pentru GLE model 2020

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Optiuni motorizare si tip de suspensie pentru GLE model 2020

    Va salut
    Ma gandesc la cumpararea unui SUV GLE
    Ce parere aveti de noul model GLE?
    Au mai multe tipuri de motorizari. Initial m-am uitat la modelele hybrid. Am vazut doar variantele cu motor 300 de sau 300 e. Mi se pare la 1991cmc cam putin la o masina asa mare. Ce parere aveti? Din cele cu motor diesel ar fi 350 d si 400 d au 3000cmc fiecare, iar pe benzina ar fi 450 , ca mai mare nu se merita.
    Care din aceste motoare este mai fiabil in timp. Acum am un E270 cdi (cumparata de noua aici in Romania) cu care am 270k km Nu am avut nici o problema la motor. ( am schimbat pernele de pe spate, ca una din ele a explodat, si apoi compresorul ca l-am fortat cat am avut probleme cu pernele) Consuma cam 05 lit. ulei la 17k km cand fac schimbul (mobil1 0W40 )

    A doua intrebare este daca se merita AIRMATIC Paket si E-ACTIVE BODY CONTROL. Nu voi folosi masina off-road decat in cazuri rare si atunci pe un drum neasfaltat.
    La ce dimensiuni arfi mai OK rotile? Si ca aspect dar si functional. Cele mici nu lovesti janta, cele mari 22" cred ca ar fi problema la borduri.
    Multumesc.
    Attached Files
    ambra0
    Senior Member
    Last edited by ambra0; 01-12-2020, 15:56 PM.

  • #2
    Salut,
    Vad ca acest topiceste de mai mult timp, ai cumparat pana la urma? Ne poti spune un feedback? Eu sunt interesat de GLE coupe hybrid si fix aceleasi intrebari am si eu.
    Pentru motor eu cred ca este ok deoarece pare sa fie performante similare cu GLE 350d. Hybrid are mai mult CP si Cuplu mai mare, dar este mai grea si cred ca este cam acelasi lucru. Daca te uiti la 400d atunci este diferenta clara.
    Ai zis ca ai vazut si 300e? Unde ai vazut? Ca eu la configurator si in Ro si in Germania am vazut doar diesel.
    In ceea ce priveste suspensia fix asta as vrea sa stiu mai ales pentru stabilitatea in curbe, care este mai buna?
    Daca te-ai lamurit intre timp ar fi foarte util un feedback.
    Multumesc.

    Comment


    • #3
      Nu am cumparat inca, pentru ca eu vreau sa cumpar second hand din Germania cu maxim 15K km si nu mai veche de 2019. Cum momentan nu pot sa plec in Germania ( unde am neamuri ) , astept ridicarea restrictiilor. Masini am gasit multe, bine dotate si cu reduceri de pret semnificative.

      Comment


      • #4
        Am inteles. Eu astept sa apara tot SH cum zici si tu, dar coupe. Inca nu au aparut nici noi, pentru SH mai am de asteptat spre sfarsitul anului. Insa pentru tine banuiesc ca vrei de la reprezentanta din germania cu maxim 15000 km, corect? Pentru astea cam trebuie sa o rezervi din RO inainte de a pleca. Eu asa am facut cu C-class in 2016. Ca se dau destul de repede cele de pe site-ul Mercedes.de
        Imi poti spune daca stii ceva despre 300e? Ai aflat ceva ca vor scoate hibrid si pe benzina?
        ​​​De asemenea eu m-am decis sa nu merg pe varianta Airmatic, mai bine iau alte dotari de banii aia. Din ce am vazut in review-uri Airmatic e pentru comfort la drumuri proaste, dar suspensia de baza cu jante de 20 se descurca destul de bine. Iar pentru curbe nu ar fi diferenta, chiar cele standard fiind mai sport cred ca e mai bine.
        Airmatic chiar la anumite situatii iti da un balans prelungit, din ce am vazut in filmulete.
        Pentru motor poti sa vezi cele 2 filmulete de la Autogefuel pe youtube. Au cu 350d si 350de.
        Am inteles ca GLE se fac in America Alabama, stiti ceva despre vreun tip de motor care sa nu fie Mercedes cum este la c180d care este de Renault? Stiti sa fie ceva asemanator si la GLE?
        Multumesc.

        Comment


        • #5
          Da, asa este. Din Germania de la reprezentanta. Nu cred ca voi merge cu rezervare. Ma voi duce vreo 2 saptamani la neamuri si voi umbla atunci. Intre timp mi-am cam schimbat gandul la presiunile nevestei care vrea limuzina si ma tot uit dupa un S450 4matic. Am gasit cateva la 70-80k euro cu 10-17k km.cu dotari de varf (pret de catalog 130-140k euro) Ghinionul este ca toate sunt negre si arata cam executiv. Eu caut argintiu, alb sau gri, iar in interior integral piele - exclus piele neagra.
          In legatura cu airmatic, Eu am E270 cu perne de aer si nu as mai merge pe arcuri. ( este aceasi situatie ca atunci cand unii nu vor decat cutie manuala, iar eu dupa ce am trecut pe automata, nu m-as mai intoarce la manual)

          Comment


          • #6
            Multumesc de sfat. M-am decis sa merg pe suspensie standard dupa ce am vazut mai multe review-uri. Pe comfort se pare ca este destul de "plutitoare", in sport ar fi mai ferma. Iar suspensiile standard nu iti ofera acelasi comfort dar sunt mai ferme. Si cam asta vreau.
            Ai idee cat ar fi un casco pentru o masina de 70-80 mii? Sa imi fac o idee de ce ar insemna intretinerea ei?

            Comment


            • #7
              Cred ca review-uri facute de unii cu amortizoarele prastie. Ce legatura au pernele - care de fapt se comporta ca arcurile, dar mult mai destepte pentru ca pot fi controlate electronic, cu "plutitoare". Senzatia de rigiditate sau plutire le dau amortizoarele. Eu am de 15 ani masini cu perna de aer ( airmatice), iar rigiditatea se regla din amortizoare . Avea 3 regimuri de tarie: confort, normal si sport.

              Comment


              • #8
                Review este facut defapt de niste americani pe noul GLE. Masina era noua, daca erau suspensiile prastie, nasol.
                Oricum merci de sfat.
                Nu stiu exact cum functioneaza pernele, dar amortizoare am si eu clasice pe gaz si am conform, sport, sport+ etc. dar nu pentru suspensii, ci pentru directie, motor.
                Daca rigiditatea suspensiei nu are legatura cu airmatic, cred ca as fi avut si eu optiunea asta pe suspensie.
                Oricum m-am decis sa merg pe varianta clasica fara Airmatic, la recomandarea mai multor persoane care au avut si Airmatic si clasic, si mi-au zis ca ei merg pe sport cel mai mult tocmai ca nu le place pe comfort. Dar astea poate sunt pareri personale.
                De asemenea incerc sa fac un test drive sa vad eu despre ce e vorba.
                Multumesc frumos.

                Comment


                • #9
                  Sport sau confort se regleaza din amortizoare, nu din perne. Cu pernele poti sa maresti sau sa micsorezi garda la sol in functie de viteza si starea drumului. Da, recomand sa faci un testdrive si sa stai de vorba cu cei de la reprezentanta.
                  PS. Poti sa-mi dai linkul cu review-ul facut de americani?

                  Comment


                  • #10
                    Acesta este linkul: https://youtu.be/o-1cHfMq7mg

                    Am fost si am facut un test drive cu un 400d Airmatic. Nu pot sa zic ca m-a impresionat. Am observat ce voia sa zica in filmulet cu acea senzatie de "plutire". Diferenta intre comfort si sport se simte. Iar pe alte masini fara perne de aer nu exista efectul asta, sunt mai rigide.
                    Faptul ca se poate ridica/cobori ajuta pentru scenarii diferite, depinde cum ai nevoie. Nu m-a deranjat "plutirea" asa ca am comandat deja GLE 350de Coupe cu Airmatic.
                    Vine la anul datorita intarzierilor cu Covid.

                    Multumesc de pareri si sfaturi.

                    Comment


                    • #11
                      Salut!
                      Intentionez sa achizitionez un GLE COUPE 350 E 4MOTION AMG LINE nou, anul acesta (2022 ). Intrebarile mele vin catre motorul de 2 litri (deoarece pe masinile hybrid nu au motorizari mai mari) : nu este prea mic pt cele aproape 2,5 tone? In timp nu ar putea aparea probleme?
                      Sunt colegi care detin o astfel de motorizare si pot sa vina cu pare pro/contra?

                      Multumesc anticipat!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF