Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cu ce tratam rugina?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dany7
    replied
    Exact.

    Deoarece metalul folosit la constructia frezei, a fost 'sanatos' procedura de acoperire a dat rezultate. Am gasit un orificiu mic, pe care l-am acoperit cu un adeziv epoxi si in acest fel, toata lucrarea a iesit mai mult decat satisfacator.
    Atunci cand discutam despre auto, nu este recomandata o astfel de operatiune.

    Am cunoscut un mester experimentat care curata rugina cu un disc abraziv foarte subtire ( flex). Peria de sarma este o joaca de copil, procedeu bun doar pentru rugina superficiala.
    In cazul in care metalul este atacat in profunzime, operatiunile sunt clare :

    1. curatare cu disc pana la indepartare rugina, inclusiv decupare ( nu decapare) metal
    2. sablon nou tabla 2-3 mm grosime
    3. sudura de specialitate (puncte si cordon continuu)
    4. tratamente primer ( zinc), grunduri,vopseluri,antifonare,etc

    Dupa aceasta reparatie, masina nu va mai rula iarna.

    Toate bune.

    Leave a comment:


  • emanoeladrian
    replied
    Originally posted by Dany7 View Post
    Salutare tuturor,

    In urma cu cativa ani, am cumparat o freza pentru zapada, care a sosit cu rugina ( multa) in diferite locuri.

    Atunci am inceput ca sa studiez fel de fel de procedee, producatori, sa vizionez ca si voi, filme de prezentare.

    Epuizat si neincrezator, am ajuns la un magazin Dedeman, unde un consultant, mi-a aratat o vopsea ( 3 in 1) produsa la Buzau ( Guzuchim parca...).

    Am cumparat, la fel de neincrezator. Dupa ce am desfacut atat cat am reusit, corpul utilajului, motorizarea, cupa -partea din fata, am folosit peria de sarma, iar apoi, dupa degresare, am aplicat direct cu pensula, doua straturi de vopsea ( operatiune bruta, fara prea mari pretentii).

    Vopseaua s-a asezat foarte bine, s-a uniformizat creind un strat final lucios.

    Aacest utilaj a fost folosit in fiecare an, lasat uneori in ploaie si spre uimirea mea......arata la fel / fara rugina.

    Consider ca aceasta vopsea ieftina si-a 'facut treaba' si pot sa recomand aplicarea ei, prin partile sub caroserie.

    Voi folosi acelasi tip de vopsea pentru pictarea unui gard metalic ( proba mai buna de rezistenta la apa nu exista) si ne mai 'auzim'.

    Toate bune.
    Probabil asta :

    ROST produse decorative: emailuri pentru lemn şi metal, grunduri pentru lemn şi metal, baiţ, tencuieli decorative, precum şi produse auxiliare: diluant, adezivi pentru lemn şi pentru construcţii


    Guzu Chim se numeste mai nou Fabryo.

    Leave a comment:


  • Dany7
    replied
    Vopsea / grund / antirugina

    Originally posted by hobbysat View Post
    Nu exista solutie minune de indepartare a ruginei. Oxidul de fier este foarte stabil si nu este descompus de nimic.
    Aceste solutii de fapt creeaza un strat care nu mai permite oxigenului din aer sa mai ajunga sa reactioneze cu fierul, adica incetinesc procesul de ruginire. Nu-l opresc.
    Solutiile eficiente sunt polizarea, sablarea, apoi pasivizarea.

    Salutare tuturor,

    In urma cu cativa ani, am cumparat o freza pentru zapada, care a sosit cu rugina ( multa) in diferite locuri.

    Atunci am inceput ca sa studiez fel de fel de procedee, producatori, sa vizionez ca si voi, filme de prezentare.

    Epuizat si neincrezator, am ajuns la un magazin Dedeman, unde un consultant, mi-a aratat o vopsea ( 3 in 1) produsa la Buzau ( Guzuchim parca...).

    Am cumparat, la fel de neincrezator. Dupa ce am desfacut atat cat am reusit, corpul utilajului, motorizarea, cupa -partea din fata, am folosit peria de sarma, iar apoi, dupa degresare, am aplicat direct cu pensula, doua straturi de vopsea ( operatiune bruta, fara prea mari pretentii).

    Vopseaua s-a asezat foarte bine, s-a uniformizat creind un strat final lucios.

    Aacest utilaj a fost folosit in fiecare an, lasat uneori in ploaie si spre uimirea mea......arata la fel / fara rugina.

    Consider ca aceasta vopsea ieftina si-a 'facut treaba' si pot sa recomand aplicarea ei, prin partile sub caroserie.

    Voi folosi acelasi tip de vopsea pentru pictarea unui gard metalic ( proba mai buna de rezistenta la apa nu exista) si ne mai 'auzim'.

    Toate bune.

    Leave a comment:


  • free ride
    replied
    Originally posted by Dethave View Post
    Pasivizare=oprirea reactiilor chimice(ruginire,oxidare,corodare etc),ale metalelor,cu mediul inconjurator(din cauza umiditatii aerului,a oxigenului,a sarii de pe drum) prin diverse procedee: zincare,cadmiere,grunduire,vopsire etc.
    Cred ca ar mai bine explicat in DEX.
    Multumesc pentru raspuns

    Leave a comment:


  • Dethave
    replied
    Pasivizare=oprirea reactiilor chimice(ruginire,oxidare,corodare etc),ale metalelor,cu mediul inconjurator(din cauza umiditatii aerului,a oxigenului,a sarii de pe drum) prin diverse procedee: zincare,cadmiere,grunduire,vopsire etc.
    Cred ca ar mai bine explicat in DEX.

    Leave a comment:


  • free ride
    replied
    Originally posted by hobbysat View Post
    Nu exista solutie minune de indepartare a ruginei. Oxidul de fier este foarte stabil si nu este descompus de nimic.
    Aceste solutii de fapt creeaza un strat care nu mai permite oxigenului din aer sa mai ajunga sa reactioneze cu fierul, adica incetinesc procesul de ruginire. Nu-l opresc.
    Solutiile eficiente sunt polizarea, sablarea, apoi pasivizarea.
    Ce inseamna pasivizarea? Sau cum se realizeaza ea?

    Leave a comment:


  • hobbysat
    replied
    Nu exista solutie minune de indepartare a ruginei. Oxidul de fier este foarte stabil si nu este descompus de nimic.
    Aceste solutii de fapt creeaza un strat care nu mai permite oxigenului din aer sa mai ajunga sa reactioneze cu fierul, adica incetinesc procesul de ruginire. Nu-l opresc.
    Solutiile eficiente sunt polizarea, sablarea, apoi pasivizarea.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Originally posted by 3mil View Post
    Un produs de care sunt multumit, Loctite Super Rost Killer 7505. De pe acest topic stiu de el, paginile anterioare. L-am gasit pe la standurile din targ. E putin cam scump, in jur de 45 lei flaconul de 90 ml, dar face banii.
    Eu l-am luat online, impreunca cu alte piese.
    E mai ieftin.

    Deocamdata isi face treaba. Nu am dat direct peste rugina, am curatat intai straturile moarte care se desprindeau usor si degresat bine.
    Am tot pensulat de vreo 2-3 ori in fiecare loc, la interval de 2-3 zile.
    Inca nu a reaparut nimic, cu toate ca de ceva vreme e iarna.
    Un flacon e destul pt mici corecturi si carpeli.

    Leave a comment:


  • grizzlee
    replied
    Am luat Foerch Corroplex si sunt foarte multumit de ei. Au un telefon pe pagina lor web si trece un agent de al lor sa iti aduca produsele. Am luat 2 bidoane de 1l si au fost in jur de 287 ron ambele cu 1 spray antirugina inclus.
    Last edited by grizzlee; 01-26-2017, 16:06 PM.

    Leave a comment:


  • Dethave
    replied
    Kelfos? A incercat careva?

    Leave a comment:


  • Maryanna01
    replied
    Originally posted by dan500se View Post
    Am citit cu atentie acest topic cand a venit momentul sa ma ocup de cateva locuri atacate de rugina!

    Am avut noroc ca nu era inca nimic foarte grav! Sunt doar suprafetele din partea de jos a usilor, pe sub chedere, respectiv in porbagaj, in spatele aripilor si la roata de rezerva.

    Eu am cumparat o solutie de neutralizare a ruginii, METALFIX...250ml la 19.50 lei.
    Este o solutie de culorea gri deschis care se e aplica cu pensula, dupa curatarea zonei mecanic cu o perie de sarma ( eu am avut montata pe flex) si la contactul cu rugina devine de o culoare alba. Dupa cateva minute incepe sa faca reactie si culoare locului ruginit incepe sa se inchida ajungand de la un maro la negru.

    Durata de uscare este de 24 de ore, dupa care se poate vopsi!Nu mai este nevoie de grund , nici chiar de vopsea ( dupa preferinte ) . La final suprafata tratata are un aspect de parca ar fi fost lacuita!
    Originally posted by Orvo View Post
    Cea mai corecta varianta de a trata rugina este cu flex-ul. Apoi grund si vopsea, dupa caz.
    Pentru conservare: Mike Sanders sau Fluidfilm.




    Fluid Film: fluid-film.com
    Mike Sanders: mike.british-cars.de


    Trimis de pe al meu UMI_SUPER folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • adicucu
    replied
    Incearca pe www.foerch.ro/ ! L237!
    Last edited by adicucu; 07-02-2015, 12:41 PM.

    Leave a comment:


  • grizzlee
    replied
    Cine stie de unde pot gasi Forch Coroplex? Am tot cautat pe net si nu am gasit niciunde in tara un magazin. Am inteles ca este foarte bun.

    Leave a comment:


  • Crazyady
    replied
    Incercati Nigrin Rostumwandler costa vreo 17 lei si este un inhibitor de rugina foarte bun, l-am folosit pentru ciobituri de pietre pe capota. A creat un strat de protectie alb-gri care a tinut circa 3-4 luni pana au reaparut cateva puncte de rugina dupa multe spalari.


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Leave a comment:


  • cdanst
    replied
    Incearca BLINKER RUST CONVERTER Cod 045890. Freci putin su nitrodiluant, cu un burete aspru 3M si apoi aplici cu pensula. Intr-o ora vei vedea schimbarea si poti sa vopsesti cu primer, apoi vopsea.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF