Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cu ce tratam rugina?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MS-79-CMM
    replied
    Salut.
    Văd că mulţi descriu diverse produse antirugină dar mai puţini sunt cei care pun şi poze ca să vadă toţi colegii interesaţi cum arată (ce conţine, instrucţiunile de utilizare, dacă se pretează la ce au ei nevoie) pentru când vor porni la cumpărături.
    Eu am folosit cu succes pe o altă maşină două soluţii antirugină despre care las pozele să vorbească. Precizez doar că spray-ul Brunox Epoxy se găseşte în Selgros iar soluţia Nigrin în Praktiker (eu din magazinele astea le-am cumpărat).
    Atenţie la soluţia Nigrin: în instrucţiunile sumare în limba română au uitat să scrie că după aplicarea soluţiei locul trebuie spălat bine cu apă pentru că în caz contrar chiar soluţia însăşi va coroda metalul.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • marymary
    replied
    Sper sa-mi fie de ajutor...o sa incerc si eu la o portiera...idei bune!merci...

    Leave a comment:


  • Curvar ucenic
    replied
    Originally posted by shark View Post
    Va recomand cu caldura o solutie de la Augsburg impotriva ruginutei la mine a dat rezultate foarte bune, este la flacon cat o doza mica de cola, rustbremse se numeste si nu era scump ( 25 RON). A trebuit sa tratez pe la mine niste pete rebele de rugina si am fost multumit de rezultat.
    http://www.ebay.de/itm/1x-Wurth-Rost...item27c94e9df3
    asta l-am folosit eu , se face negru in contact cu rugina, il lasi vreo juma de ora cureti , mai dai o data si apoi dai cu sonorizant sau deruginol ceva.. nu stiu cat de bun este ca l-am dat acum o luna acolo unde e bateria sub scaun .. era JALE..

    Leave a comment:


  • grigorean
    replied
    Pun si eu un articol din Oldtimermarkt , referitor la ceara si solutii anticorozive pentru cavitati.Aici este facut un experiment , si un clasament pentru cele mai bune produse din acest domeniu.
    http://www.polog40.net/Tipp%27s/Sond...utz%20Test.pdf

    Leave a comment:


  • Jacob
    replied
    Pentru pretul pe care il are acest stabilizator, ar fi normal sa fie ceva de calitate superioara, sa stiti ca am sa cumpar si eu un flacon sa vad daca intradevar isi face treaba.

    Leave a comment:


  • Tudor040790
    replied
    Salut tuturor !
    Am si eu o problema cu rugina la un Sprinter si am primit de la cineva in urma cu 2 luni o sticla de Stabilizator chimic CHELADE, am aplicat cu o pensula pe o pata de rugina sa vad ce efect are, zona ruginita s-a negrit si azi, dupa 2 luni am zgariat cu o surubelnita sa vad daca mai este ceva rugina sub pata neagra, surpriza nici urma de rugina . Vreau sa stiu daca a mai folosit cineva, merita folosit pe termen lung ca as vrea sa ma apuc sa ma aranjez putin pe unde e ruginita tabla sa o vopsesc. Va mmultumesc !!

    Leave a comment:


  • richi
    replied
    Piesele date jos de pe masina:



    Piesele sablate:



    Piesele aduse de la galvanizat:

    Leave a comment:


  • richi
    replied
    Convertorul pentru rugina este un compus lichid care atunci când este aplicat pe suprafața oxidata transforma rugina intr-un compus metalorganic formând un stat care protejează suprafața metalică de coroziuni ulterioare.
    De fapt evita contactul oxigenului cu materialul ruginit, prevenind astfel formarea de noi rugini.
    E vorba de o reactie chimica, se transforma rugina intr-un compus stabil peste care se poate vopsi fara probleme.
    Evident, aceasta solutie are limitarie ei su nu se poate abuza de convertorul de rugina. Clar cea mai buna metoda este indepartarea totala a ruginei prin metode fizice ( eu folosesc cu succes sablarea ) insa la masini nu este mereu posibil datorita lipsei de spatiu, unghiuri dificile pentru flex sau perie de sarma etc. in aceste cazuri fiind recomandat convertorul. Nu este un produs miraculos asa ca piesa trebue pregatita cat de bine posibil si degresata in prealabil. Daca se foloseste bine, este un produs foarte ok pe care eu l-am folosit cu succes in multe situatii, spre exemplu pe anumite parti care desi au fost curatate cu peria de sarma prezinta anumite pete care cu siguranta ar putea duce la formarea ruginii in timp; inainte de a vopsi, ma asigur aplicand si o mana de convertor, peste se aplica primer iar apoi vopsea etc. Il folosesc mau mult la caroserie in locuri unde se ajunge mai greu.
    Pentru piesele metalice mai mici sau chiar suruburi etc. folosesc sablarea iar apoi le trimit la zincat, unele le fac culoare gri (zinc normal) iar altele aurie cum sunt multe piese la mercedesurile mai vechi. Dupa acest proces piesele ies ca noi.
    Exista si alte solutii chimice, ceva mai scumpe insa bune, eu am un lichid folosit la barci care inlatura total rugina. Problema este ca e destul de scump asa ca il folosesc pentru piese relativ mici (le scufund in lichidul asta si le scot fara rugina deloc. Unde rugina a stat mult timp, piesa prezinta denivelari, se vede unde rugina a mancat din piesa....)

    Leave a comment:


  • MIHAY
    replied
    Prefer sa curat foarte bine,sa slefuiesc si sa folosesesc Feruginol sau alte solutii care scot rugina pana cand tabla este alba si apoi sa o grunduiesc si sa vopsesc,decat sa folosesc un produs care pietrifica rugina ,o inegreste,o stopeza,dar tot acolo ramane................!

    Leave a comment:


  • mariusvararu
    replied
    Ceva noutati domnu m_myhay ?

    Leave a comment:


  • m_myhay
    replied
    Cel putin asa scrie in prospect "protejeaza mai bine decat orice grund "
    Acum vreu sa-l testez umezind-ul zilnic cu apa si verificand priza pe care o are chitul auto (soft si fibra de sticla) pe pelicula formata.
    O sa revin cu amanunte despre acest produs.

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    replied
    Originally posted by m_myhay View Post
    [ATTACH]72570[/ATTACH]

    [ATTACH]72571[/ATTACH]

    Fierul nu a fost in niciun fel pregatit inainte de tratare, solutia a fost aplicata cu pensula direct pe rugina.
    Puteti observa culoarea solutiei in stare lichida (vezi paharul cu lichidul crem), dupa reactia de omogenizare cu rugina devine negru.
    Sigur rogina nu v-a mai lucra in continuare sub vopseaua aplicata chiar si integral dupa o vreme?

    Leave a comment:


  • m_myhay
    replied
    poza.JPG

    poza2.JPG

    Fierul nu a fost in niciun fel pregatit inainte de tratare, solutia a fost aplicata cu pensula direct pe rugina.
    Puteti observa culoarea solutiei in stare lichida (vezi paharul cu lichidul crem), dupa reactia de omogenizare cu rugina devine negru.

    Leave a comment:


  • m_myhay
    replied
    Salut tuturor!

    Pentru cei ce au probleme cu rugina ii sfatuiesc sa foloseasca convertor pentru rugina, eu detin o astfel de solutie, am primit produsul din Italia. Produsul este activ si reactioneaza in contact cu rugina, locul tratat se schimba in culoarea negru sticlos, se poate acoperi cu orice tip de vopsea. Produsul nu are un nume, am primit doar un prospect in limba Romana tradus de cel care l-a rimis.
    Sper sa urc si cateva poze cu un fier pe jumatate tratat.

    Bafta!

    Leave a comment:


  • marinnelu
    replied
    Buna ziua
    Am gasit ceva contra ruginii precum si tratamentul pentru prevenire si tratare rugina.Eu am fo;osit in parte,cam toate produsele si ma declar multumit.
    http://www.erivan.bizoo.ro/vanzare/c...iv/start-0/10/

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF