Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

OM603 pompă injecție

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OM603 pompă injecție

    Bună ziua, știe cineva cum pot controla manual solenoidul ERL de pe o pompă injecție. Mă interesează ce tensiune trebuie aplicată pentru a tine turația la aproximativ 800 rpm și dacă îl pot face să declanșeze la rece prin intermediul sondei de temperatura. Dacă a mai făcut cineva treabă asta m-ar ajuta să evit posibile daune asupra lui. Încerc să atașez și o poză cu el. Se află în partea din spate a pompei, este roșu și are două borne de alimentare.
    Attached Files

  • #2
    Buna ziua !



    Chestia rosie se ocupa de ELR, nu de ERL. Adica de socul automat. Am un 603 cu cutie automata in uz care functioneaza perfect si fara soc automat, avand suficienti cilindri ca sa se ajute unul pe celalalt. Cu exceptia situatiei in care vrei neaparat ca socul sa functioneze ca sa poti dormi linistit, nu merita efortul. Iar 800 rpm este cam mult, al meu 603 se descurca la relanti cam cu 650 - 675 rpm.


    In alta ordine de idei, chiar daca electromagnetul de la curu' pompei este bun, releul ala idiot de protectie la supratensiune (in spatele locasului bateriei) are si el un cuvanmt de spus in toata treaba. De exemplu, poate avea lipituri reci (fara contact electric) la pini. Da-l jos si pune un electronist sa-i refaca toate lipiturile pinilor, alternativ fa rost de altul (de imprumut, de exemplu) si incearca cu el.




    Dragos

    Comment


    • #3
      Mulțumesc pentru răspuns, dacă nu e mare sfârâială cu el funcțional va rămâne acolo de decor. Oricum trebuia să-i construiesc instalația G w460 nu are nimic pentru controlul acelui electromagnet. Actuala pompă are reglajul relantiului vacuumatic.

      Comment


      • #4
        După cum a spus Dragoș motorul a funcționat perfect fără șoc automat, dar cu venirea frigului scădea puțin turația la relanti in primele minute de funcționare. Am alimentat azi printr-un variator de tensiune electromagnetul din spatele pompei și acum pot menține turația de relanti când este frig. Urmează să adaug un termostat cu circuit normal închis la 40grade, pentru decuplare automata când motorul va ajunge la 40grade.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF